FórumKasinaFrumzi Casino - všeobecná diskuze

Frumzi Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 8 měsíci od Romi
|
10232 zobrazení 117 odpovědí |
|
12 3 4...6
Radka
před 6 měsíci

Taky se snažím na to dívat pozitivně. Včera večer jsem znovu psala a řekli že se mému výběru věnuji přednostně.. ale těžko říct jestli to tak je. určitě výběr nezruším a další peníze tam nevložím. Ihned budu účet blokovat po připsání peněz na účet.

před 6 měsíci

Taky se snažím na to dívat pozitivně. Včera večer jsem znovu psala a řekli že se mému výběru věnuji přednostně.. ale těžko říct jestli to tak je. určitě výběr nezruším a další peníze tam nevložím. Ihned budu účet blokovat po připsání peněz na účet.

před 6 měsíci

Stále mám 100 eur v kreditu a 500 eur ve frontě a 2 tipy, které by mohly vyhrát, je to nepříjemné, když nedostanete svou výhru, ale také čekám

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Je to můj 15. výběr. A účet jsem neověřil, protože to nepotřebují. Jsem proti nim na plus, takže nějak si myslím, že teď začali záměrně zdržovat mé výběry. Opravdu to tak vypadá.

Všechny ostatní mé výběry byly okamžité. Chci říct, že jsem vybral 800 a šlo to do mé banky za 20 sekund.


Dnes řekli, že prostřednictvím chatu dochází ke „zdržením". Také jsem kontaktoval VIP tým, abych se zeptal, co se děje, protože lidé si stěžují, že nemohou dostat své peníze ven. Takže od 20 sekund do více než 6 dnů.


Bylo by hezké vědět, zda by se někdo mohl podívat, zda stále nabízí "zimpler" jako možnost výběru.


file

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Je to můj 15. výběr. A účet jsem neověřil, protože to nepotřebují. Jsem proti nim na plus, takže nějak si myslím, že teď začali záměrně zdržovat mé výběry. Opravdu to tak vypadá.

Všechny ostatní mé výběry byly okamžité. Chci říct, že jsem vybral 800 a šlo to do mé banky za 20 sekund.


Dnes řekli, že prostřednictvím chatu dochází ke „zdržením". Také jsem kontaktoval VIP tým, abych se zeptal, co se děje, protože lidé si stěžují, že nemohou dostat své peníze ven. Takže od 20 sekund do více než 6 dnů.


Bylo by hezké vědět, zda by se někdo mohl podívat, zda stále nabízí "zimpler" jako možnost výběru.


file

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Co přesně je zimler filefile

Automaticky přeloženo:
enricomarx3112
před 6 měsíci

byla to možnost přímého bankovního převodu.


Myslím, že jsem si s ním ověřil i své ID na úplném začátku. Stejně jako ověření bankovních údajů.


Takže dnes 7. den (přes 4 dny od jejich max. pravidel).


Mám podezření, že tento web musí být mimo provoz nebo co. Právě měli licenci na Maltu a teď ji ztratili...z jakého důvodu přesně?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Taky se snažím na to dívat pozitivně. Včera večer jsem znovu psala a řekli že se mému výběru věnuji přednostně.. ale těžko říct jestli to tak je. určitě výběr nezruším a další peníze tam nevložím. Ihned budu účet blokovat po připsání peněz na účet.

před 6 měsíci

Jasné je to na tebe už čo urobíš keď peniaze dostaneš.

Avšak, keď ti kasíno povedalo, že je tvoj výber priorita , tak hádam ich budeš mať čo najskôr. Povedal by som, že je dobré , že s tebou komunikujú takže uvidíme ako to celé dopadne.

Takže ak by si mala nejaké novinky, určite daj vedie´ť a keď sa nič nezmení tiež nám môžeš poveda´t a budeme sa snažiť pomôcť.

Veľa šťastia. ☘️

před 6 měsíci

Je to můj 15. výběr. A účet jsem neověřil, protože to nepotřebují. Jsem proti nim na plus, takže nějak si myslím, že teď začali záměrně zdržovat mé výběry. Opravdu to tak vypadá.

Všechny ostatní mé výběry byly okamžité. Chci říct, že jsem vybral 800 a šlo to do mé banky za 20 sekund.


Dnes řekli, že prostřednictvím chatu dochází ke „zdržením". Také jsem kontaktoval VIP tým, abych se zeptal, co se děje, protože lidé si stěžují, že nemohou dostat své peníze ven. Takže od 20 sekund do více než 6 dnů.


Bylo by hezké vědět, zda by se někdo mohl podívat, zda stále nabízí "zimpler" jako možnost výběru.


file

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

No, nevypadá to moc příjemně, když si řeknete, že zatím jste peníze vždy dostali v podstatě hned, ale vidíte, že na peníze nečekáte jen vy.

Takže pokud má kasino nějaké zpoždění a je v nějakém pořádku, věřím, že na vás také brzy přijde řada.

Určitě se cení, že vás neignorují a neříkají vám, co se děje, a chci věřit, že v nejbližší době budete mít peníze.

Pokud jde o zimmler, použili jste jej k výběru vašich předchozích prostředků?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Jde jen o to, že všechny tyto stížnosti jsou ze stejného časového období. Vzbuzuje to určité podezření. Ještě že už nemají tu maltskou licenci? Nesplňujete požadavky?


Tak jako tak. Zimpler jsem používal při většině příležitostí, pamatuje si vás a váš účet, takže je rychlejší.


Ale předtím jsem používal skrill a bylo to tak 1 den.


Teď...bůh ví. Ale problém s tím, buď mají opravdu problémy s platy, nebo jejich služba má v tuto chvíli velmi nízkou kvalitu / množství.


Ale pro kasino, které existuje od roku 2020, si sotva myslím, že náhle zaznamenají problémy s placením, což je podezřelé.


Jak jsem řekl, jakmile jsem byl v plusu (asi 1000+), začali zdržovat a bombardovali mě VIP bonusy...KTERÉ NEMŮŽU POUŽÍT kvůli čekajícímu výběru DD


Moc špatné. Řekl bych, že v tomto kasinu už absolutně nemá smysl hrát. Jak se má hrát, když potřebujete týdny čekat na jeden malý jednoduchý výběr? Existuje spousta kasin schopných zpracovat jakoukoli platbu za 1-2 dny nebo ještě rychleji.

Ne pro mě tento web. Hodnotil bych to 4/10 jen kvůli těmto problémům a problémům se zákaznickým servisem.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jasné je to na tebe už čo urobíš keď peniaze dostaneš.

Avšak, keď ti kasíno povedalo, že je tvoj výber priorita , tak hádam ich budeš mať čo najskôr. Povedal by som, že je dobré , že s tebou komunikujú takže uvidíme ako to celé dopadne.

Takže ak by si mala nejaké novinky, určite daj vedie´ť a keď sa nič nezmení tiež nám môžeš poveda´t a budeme sa snažiť pomôcť.

Veľa šťastia. ☘️

před 6 měsíci

Dnes mi na chatu napsali opět, že můj výběr označí jako velkou prioritu a že peníze budu mít co nejdříve. Už tomu přestávám věřit, že ty peníze uvidím..

před 6 měsíci

Taky to tak vidím, už nic nepřevádíš, dneska jim zase napíšu, včera byl svátek 🫣

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jde jen o to, že všechny tyto stížnosti jsou ze stejného časového období. Vzbuzuje to určité podezření. Ještě že už nemají tu maltskou licenci? Nesplňujete požadavky?


Tak jako tak. Zimpler jsem používal při většině příležitostí, pamatuje si vás a váš účet, takže je rychlejší.


Ale předtím jsem používal skrill a bylo to tak 1 den.


Teď...bůh ví. Ale problém s tím, buď mají opravdu problémy s platy, nebo jejich služba má v tuto chvíli velmi nízkou kvalitu / množství.


Ale pro kasino, které existuje od roku 2020, si sotva myslím, že náhle zaznamenají problémy s placením, což je podezřelé.


Jak jsem řekl, jakmile jsem byl v plusu (asi 1000+), začali zdržovat a bombardovali mě VIP bonusy...KTERÉ NEMŮŽU POUŽÍT kvůli čekajícímu výběru DD


Moc špatné. Řekl bych, že v tomto kasinu už absolutně nemá smysl hrát. Jak se má hrát, když potřebujete týdny čekat na jeden malý jednoduchý výběr? Existuje spousta kasin schopných zpracovat jakoukoli platbu za 1-2 dny nebo ještě rychleji.

Ne pro mě tento web. Hodnotil bych to 4/10 jen kvůli těmto problémům a problémům se zákaznickým servisem.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Chápu, že to nevyvolává nejlepší pocity, ale když toho má kasino hodně, tak mi to nepřijde tak divné, že je to všechno zároveň.

Ohledně licence koukám, že mají licenci Curacao a ne maltskou, takže v tomto případě asi nemají nebo neměli.

Pokud jde o zbytek toho, co jste napsal, řeknu jen, abyste se snažili být trpěliví a pokud dostanete peníze, můžete se rozhodnout, že v kasinu již nebudete hrát, protože mají dlouhé výběry.

Jediné, co nyní můžeme udělat, je čekat, i když bych rád řekl něco jiného.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dnes mi na chatu napsali opět, že můj výběr označí jako velkou prioritu a že peníze budu mít co nejdříve. Už tomu přestávám věřit, že ty peníze uvidím..

před 6 měsíci

Viem, že to je ťažké a určite nie príjemné čakať dlhšie, avšak viem, že aj v minulosti kasínu občas trvalo vyplatiť hráčov no nakoniec dostali svoje peniaze.

Ak by problémy pretrvávali tak sa môžeš obrátiť na náš tím a ten sa ti bude snažiť pomôcť. Kasíno sa snaží riešiť aj sťažnosti a aj tie posledné má vyriešené, takže ak by bolo zle, budeme tu.

Takže skús zachovať chladnú hlavu aj keď viem, že to nie je úplne ľahké a keby sa nič nedeje obráť sa na nás.

luckamarkova88
před 6 měsíci

Stalo se ti něco? Myslím, že své peníze nedostaneme 🫣

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

S radosti oznamují ze peníze dnes přišly!!!! Takže asi opravdu mají toho hodně.. pevně věřím že ostatním také dorazí co nejdříve 🍀

před 6 měsíci

Tak jste dostali své peníze 👍

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Stalo se ti něco? Myslím, že své peníze nedostaneme 🫣

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Stále jste neobdrželi peníze a nemáte žádnou aktualizaci? Jak dlouho to prosím trvá? Myslím, že kasino má asi hodně, ale viděl jsem, že hráč, který měl také problémy, už peníze dostal, takže budu rád, když je to i váš případ.

Dej mi vědět. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

S radosti oznamují ze peníze dnes přišly!!!! Takže asi opravdu mají toho hodně.. pevně věřím že ostatním také dorazí co nejdříve 🍀

před 6 měsíci

Výborné správy. Teším sa, že si nakoniec dostala peniaze a dôležité bolo len byť trpezlivý. Niekedy je to naozaj jediné čo je potreba a nemať hneď stres a starosti aj keď viem, že keď sa jedná o peniaze, tak sa to občas ľahko hovorí.

Avšak, mysliš, že tu ešte budeš hrať aj keď si prešla takouto skúsenosťou alebo radsśej budeš hrať v nejakom inom kasíne ? 🙂 ☘️

před 6 měsíci

Stále jste neobdrželi peníze a nemáte žádnou aktualizaci? Jak dlouho to prosím trvá? Myslím, že kasino má asi hodně, ale viděl jsem, že hráč, který měl také problémy, už peníze dostal, takže budu rád, když je to i váš případ.

Dej mi vědět. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Teď jsem dostal peníze, ale už tam nehraju 😉

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ne už v tomto casinu hrát nebudu. Nechala jsem zablokovat účet.. upřímně už nechci nikde hrát. Udržet kontrolu nad sebou bylo občas těžké 😏 takže bez hraní je mi lépe 🙈

enricomarx3112
před 6 měsíci

Super jsem rada ☺️

12 3 4...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky