DomůFórumKasinaFrumzi Casino - všeobecná diskuze

Frumzi Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

 od Romi
|
18 530 zobrazení 228 odpovědí |
|
1...6 7 8...12

ahoj !


Už skoro měsíc čekám na výplatu. Vyplatil jsem 500 EUR třikrát. Jedna výplata dorazila před 2 dny. Nicméně, jak jsem řekl, na své peníze čekám 4 týdny. Zákaznická podpora se vždy jen omlouvá a žádá o více trpělivosti. Vtipné také je, že mi bylo několikrát řečeno, že schválení výplaty může trvat až 3 dny. Ověření v kasinu není nutné. Přiložené snímky obrazovky

Doufám, že zde najdu pomoc.


filefilefile

Automaticky přeloženo:
Maxikingh

Ahoj, je mi líto, že jsi tak dlouho čekal, asi to není nejlepší zkušenost.

Každopádně jsem se díval na vaši stížnost , kde jste napsal: "Frumzi okamžitě odpověděl a odložil každý výběr. Případ je nyní uzavřen", znamená to, že peníze máte nyní?

Automaticky přeloženo:
Maxikingh

vážně bitcoiny?


Už jste si někdy mysleli, že jste si vybrali časově nejnáročnější způsob, jak získat své peníze, protože to ve skutečnosti není „bitcoinové kasino"... například to není BC (a i když to trvá týden).

Automaticky přeloženo:

Ahoj. Hraji v tomto kasinu již několik měsíců a začal jsem mít problémy s poskytovatelem jménem 3 oaks. Pořádali turnaje a když skončily, nikdy jsem si jejich ceny nevyzvedl. O peníze jsem přišel, protože jsem v té době neudělal žádné screenshoty nebo tak něco a přišel jsem o částky 200, 160, 1500 a některé další. Automaticky, když turnaj skončil, když jsem vstoupil do hry, řekl mi svou pozici a jeho výhry jsou x Stiskl jsem přijmout a automaticky mě to poslalo ze stránky a už mě nenechalo vstoupit do hry. Fakt je, že od té chvíle jsem začal vše podchytávat, abych měl důkazy a v posledním turnaji jsem vyhrál 10 tisíc, protože jsem získal 1. místo. No, to bylo před více než měsícem. Tvrdím to každý den a nedají mi odpověď. A nedluží mi to, dluží mi víc, protože mi hry nikdy nezaplatily. Ale teď mám důkazy o všem. co mám dělat?

Automaticky přeloženo:
alfonsomartinsegu

Je to 3 oaks.com? Právě jsem se podíval na jejich licenci, zda je to správný web a je licencován ve Spojeném království.

Takže máte malou ochranu. Pokud máte všechny důkazy, vraťte se do kasina a předložte důkazy, také je vhodné přečíst si zákony ukgl, které vám pomohou s vaším případem. Pokud nezískáte žádné řešení, musí vám poskytnout s dopisem s konečným rozhodnutím po vyčerpání všech dostupných možností prostřednictvím postupu pro stížnosti zákazníků. Pokud nelze dosáhnout žádného řešení, požádejte o žádost GDPR týkající se všech herních transakcí a účtu, abyste mohli x ref. Požádejte také o referenční kód, abyste proti nim mohli zahájit řízení. S ADR.

Podejte stížnost u ADR

Jakmile to bude hotové, stále žádné řešení, nahlaste to UKGL

Ale mějte na paměti, že úřady ukgl nemohou hráčům nařídit vrácení peněz z kasina. Jsou tam jen proto, aby se ujistili, že to dodržují.

Automaticky přeloženo:

Ahoj. Hraji v tomto kasinu již několik měsíců a začal jsem mít problémy s poskytovatelem jménem 3 oaks. Pořádali turnaje a když skončily, nikdy jsem si jejich ceny nevyzvedl. O peníze jsem přišel, protože jsem v té době neudělal žádné screenshoty nebo tak něco a přišel jsem o částky 200, 160, 1500 a některé další. Automaticky, když turnaj skončil, když jsem vstoupil do hry, řekl mi svou pozici a jeho výhry jsou x Stiskl jsem přijmout a automaticky mě to poslalo ze stránky a už mě nenechalo vstoupit do hry. Fakt je, že od té chvíle jsem začal vše podchytávat, abych měl důkazy a v posledním turnaji jsem vyhrál 10 tisíc, protože jsem získal 1. místo. No, to bylo před více než měsícem. Tvrdím to každý den a nedají mi odpověď. A nedluží mi to, dluží mi víc, protože mi hry nikdy nezaplatily. Ale teď mám důkazy o všem. co mám dělat?

Automaticky přeloženo:

Je mi opravdu líto, že jste prošli touto zkušeností. Zní to opravdu hrozně.

Co však můžete udělat, je podat stížnost zde a náš tým se pokusí kontaktovat kasino a celou věc prošetřit. Doufejme, že s tímto problémem budeme moci něco udělat, protože by to určitě mělo být vyřešeno.

Klikněte prosím na tento odkaz , kde tak můžete učinit, a my budeme tento případ pro jistotu sledovat.

Automaticky přeloženo:
Missdaisy

Děkuji mnohokrát.

Automaticky přeloženo:
chiaralagana450

Dobrý den, dostali jste tedy peníze? Čekám už 20 dní, koukám, že píšeš z Itálie, proto se ptám. Děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:
mihaj14

Přehrávač už neodepisoval což je škoda. Zkontroloval jsem, jestli má stížnost, ale nebylo tomu tak. Viděl jsem, že u vás je míč na hřišti kasina, což by mělo poskytnout aktuální informace o situaci. Jsem zvědav, zda tak učiní a zda se tedy celá věc nakonec vyřeší.

Automaticky přeloženo:

Frumzi casino je pomalé při zpracování výběrů a odpovědi jsou vždy stejné. BUĎ TRPĚLIVÝ .....VYHRAL JSEM DOST VELKOU ČÁSTKU A POŽADAVEK NA VÝBĚR JE POKAŽDÉ AŽ 500 EUR, BOHUŽEL ALE NEREAGOVALI NA 3 DENNÍ ČASOVOU LINU .....OBOJÍM SE, ZDA DOSTANU SVŮJ PENÍZE

Automaticky přeloženo:
ARTOULIN

Ahoj.

Myslím, že to musí být frustrující, zvlášť když jsi měl takové štěstí. Krátká kontrola tohoto vlákna odhalila, že se stejnou zkušeností občas potkali i jiní hráči, takže vzhledem k okolnostem by bylo dobré se uklidnit a být trpělivý. Přál bych si, abych pro vás měl něco jiného, ​​ale zpětná vazba od uživatelů potvrzuje to, co jste již řekli – toto kasino je pomalé.

Na druhou stranu, pokud jsem mohl přijít na to, nakonec se to vyplatí. Doufám, že vám to přinese trochu útěchy.

Zkuste si zatím nedělat starosti; Řekl bych, že je na to příliš brzy.

Už jste někdy předtím vystoupili z tohoto kasina? To by samozřejmě znamenalo nešťastnou první zkušenost.



Automaticky přeloženo:
Radka

DĚKUJI BUDU MUSIT ČEKAT NEMÁM MOC MOŽNOSTÍ....

Automaticky přeloženo:
ARTOULIN

Vím, že to musí být těžké; vydrž, prosím. Nezapomeňte nás pravidelně aktualizovat. Pokud kasino nebude schopno záležitost vyřešit, naši kolegové se pokusí zapojit. Jen musíme nejprve dát kasinu nějaký čas, abychom je pak mohli konfrontovat.


Automaticky přeloženo:
Radka

OK DĚKUJI

Automaticky přeloženo:

V PŘEDCHOZÍ KOMUNIKACI JSTE MI ŘEKLI, ABYCH DAL FRUMZI TROCHU ČASU, TIEŽ? file

POKUD UPLYNE 1 TÝDEN PRO PRVNÍCH 500 EUR, JAK DLOUHO BUDE TRVAT CELKEM 14770 EUR. MŮŽU MÁM VYČKAT POUZE 3 ŽÁDOSTI O VÝBĚR

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
ARTOULIN

Dobrý den, to je dobrá otázka.

Když je stížnost na stole, každé kasino má 14 celých dní na vyplacení výběru. Ano, pro kasina je to velmi štědré, ale takový je proces.

Pravdou však je, že takové lhůty jsou daleko složitější, když se celková suma rozdělí na několik nižších částek. Každé kasino by mělo ve svých podmínkách uvádět maximální limity pro výběr, takže další věcí, kterou kontrolujeme, je, zda kasino tyto limity respektuje. V podstatě kasino říká, že měsíční limit je 7 000 $ a týdenní limit je 500 $, takže byste měli očekávat víceméně 3 měsíce.

Co takhle zkontrolovat aktuální limity uvedené v podmínkách kasina?

Je důležité se s těmito limity seznámit, protože později můžete zjistit, zda kasino tyto částky respektuje.

Dejte mi prosím vědět, kolik si můžete vybrat měsíčně a týdně podle pravidel.


Automaticky přeloženo:
Radka

Řekli mi 7 000 měsíčně a tři nevyřízené žádosti o výběr, dokud není zpracována první a jakmile je provedena první platba, opakujete to vždy se 3 nevyřízenými výběry. Nicméně, jak to spravují, nevidím, že by se těch 7000 € měsíčně zpracovávalo.

Automaticky přeloženo:

DOBRÉ RÁNO!!

VĚŘÍTE ZE SVÉ ZKUŠENOSTI, ŽE I SE ZPOŽDĚNÍM DOSTANU SVÉ PENÍZE...

STÁLE MĚ PROSÍ, ABYCH BYL TRPĚLIVÝ....

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

Řekli mi 7 000 měsíčně a tři nevyřízené žádosti o výběr, dokud není zpracována první a jakmile je provedena první platba, opakujete to vždy se 3 nevyřízenými výběry. Nicméně, jak to spravují, nevidím, že by se těch 7000 € měsíčně zpracovávalo.

Automaticky přeloženo:

Je dobré vidět, že respektují své vlastní limity, alespoň teoreticky. Nejsem si jistý, zda jsem to již řekl, ale toto kasino se stalo poměrně pomalým v platbách. Očekávat aktuální výběry je tedy podle mého názoru nereálné.

I v tomto konkrétním vláknu se hráči navzájem ptali, zda někdo dostal zaplaceno. Což podporuje prosbu o trpělivost, kterou dostáváte od kasina, že?

Podle oficiálních stížností hráčů kasino platí, ale je pomalé. Nečekejte tedy, že budou dodržovat limitní harmonogram, prosím.


Automaticky přeloženo:

DOBRÉ RÁNO!!

VĚŘÍTE ZE SVÉ ZKUŠENOSTI, ŽE I SE ZPOŽDĚNÍM DOSTANU SVÉ PENÍZE...

STÁLE MĚ PROSÍ, ABYCH BYL TRPĚLIVÝ....

Automaticky přeloženo:

Navrhuji, abyste si prošli stížnosti od ostatních hráčů 👈👈; některé již byly vyřešeny; hráči dostali zaplaceno. Zbytek je ve zpoždění.

Vaše výhry jsou hinger, takže pokud je kasino již zpožděno s méně významnými částkami, budou zpožděny i vaše výběry. Je to smůla, ale je to současná situace.

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky