DomůFórumKasinaFrumzi Casino - všeobecná diskuze

Frumzi Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

 od Romi
|
18 519 zobrazení 228 odpovědí |
|
1...7 8 9...12

Zná někdo sídlo Frumzi Casino? Chci poslat fax, ale nemám adresu kasina.

Automaticky přeloženo:
alfonsomartinsegu

Mohu se jen zeptat, co jim potřebujete poslat?🤔

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer, mám problém s kasinem frumzi. Vyhrál jsem 6000. Provedl jsem 3. výběr 500 po dobu 15 pracovních dnů a stále mi na účet nepřišly žádné peníze. můžete pomoci? Ani nepožadují identifikaci účtu.

Automaticky přeloženo:
jojoskoronas

Určitě bychom se vám mohli pokusit pomoci, protože už je to opravdu dlouho, co jste čekali na výběr.

Stačí kliknout na tento odkaz , kde budete muset poskytnout veškeré informace našemu týmu pro stížnosti, a my vás pak budeme informovat o tom, co je třeba udělat dále.

Mohu se také zeptat, zda je to váš první výběr v tomto kasinu, prosím?

Automaticky přeloženo:
Romi

Nechápu, proč o tomto kasinu poskytujete tak zavádějící informace. Na internetu vidím, že je pomalý jako F a jeho zákaznický servis provozují roboti.

Proč tvrdit, že je to rychlé kasino? JEDNOU AKTUALIZUJTE SVÉ RECENZE. Sakra.

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer, mám problém s kasinem frumzi. Vyhrál jsem 6000. Provedl jsem 3. výběr 500 po dobu 15 pracovních dnů a stále mi na účet nepřišly žádné peníze. můžete pomoci? Ani nepožadují identifikaci účtu.

Automaticky přeloženo:

JSEM TVÁŘÍ PŘESNĚ TOMUTÉMU.....JEJICH ODPOVĚDI NA MÉ OTÁZKY JSOU PROJEVOVAT POROZUMĚNÍ A TRPĚLIVOST......

Automaticky přeloženo:
ARTOULIN

Odkud jsi, příteli z Atén, a kolik dní čekáš a kolik peněz očekáváš, že vybereš?

Automaticky přeloženo:
jojoskoronas

JSEM Z OSTROVA.... A VYDĚLÁL JSEM DVOJNÁSOBEK VAŠICH PENĚZ A ČEKÁM OD 16. LEDNA...ŽÁDAL JSEM 3 VÝBĚRY 500 EUR ALE VÍCE NEDOVOLUJÍ.... JSEM V ČEKÁNÍ......

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

JSEM Z OSTROVA.... A VYDĚLÁL JSEM DVOJNÁSOBEK VAŠICH PENĚZ A ČEKÁM OD 16. LEDNA...ŽÁDAL JSEM 3 VÝBĚRY 500 EUR ALE VÍCE NEDOVOLUJÍ.... JSEM V ČEKÁNÍ......

Automaticky přeloženo:

První výběr jsem udělal 7. ledna, prvních 500 a 8. a 9., od té doby další, čekám a nevím, co se děje a nevím, jak to tady zaregistrovat, nechte guru casino mluvit s frumzim, jděte dovnitř a získejte peníze, také jsem udělal tiket do slotshamp, oni mluvili také a stále čekám, tak jim pošlu zprávu, řeknou mi to samé, finanční oddělení je velmi zaneprázdněný a váš výběr je bezpečný

Automaticky přeloženo:
jojoskoronas

Osobně si myslím, že zkrachují.

Automaticky přeloženo:
Kallenen88

CHCI VĚŘIT, ŽE TO NENÍ PRAVDA,,,,,,, KDYŽ JSEM VYHRAL NIŽŠÍ ČÁSTKU, UDĚLALI TO TAKÉ A NAKONEC MI ZAPLATILI....JINAK PENÍZE, KTERÉ JSEM VYHRAL, JSOU Z JACKPOTU, MYSLÍM TYTO VÝHRY PLATÍ POSKYTOVATEL HRY


Automaticky přeloženo:
ARTOULIN

Kolik dní vám trvalo, než jste zaplatili předchozí výběr? Zase bylo tak pozdě.

Automaticky přeloženo:
jojoskoronas

VRÁTILI PENÍZE ZA 20 DNÍ A ŘEKLI MI JINAK......ALE KONEČNĚ JSEM DOSTAL VYPLACEN

MÁTE NĚJAKÉ INFORMACE O TOM, CO SI ÚČTOVALI, NEBO JE TO VÁŠ NÁZOR?


Automaticky přeloženo:
ARTOULIN

Vůbec nevím, někdo jiný teď poslal o úpadku Nevím, co říct, poslal jsem mu znovu e-mail čekám

Automaticky přeloženo:

Nechápu, proč o tomto kasinu poskytujete tak zavádějící informace. Na internetu vidím, že je pomalý jako F a jeho zákaznický servis provozují roboti.

Proč tvrdit, že je to rychlé kasino? JEDNOU AKTUALIZUJTE SVÉ RECENZE. Sakra.

Automaticky přeloženo:

Přečtěte si prosím o tom, jak kontrolujeme všechna kasina na našich webových stránkách zde , a doufejme, že pochopíte více o naší práci. A pak možná uvidíte, proč je tak snadné změnit recenzi jen proto, že jste nás o to požádali.

co říkáš?

Automaticky přeloženo:

Vůbec nevím, někdo jiný teď poslal o úpadku Nevím, co říct, poslal jsem mu znovu e-mail čekám

Automaticky přeloženo:

Prosím, nevěřte všemu, co čtete. O bankrotech kasin jsme nic nenašli.

Jak dlouho přesně prosím čekáte na svůj výběr?

Pokud je to více než 14 dní, náš tým pro stížnosti by se mohl pokusit ve vašem případě zasáhnout a spojit se s kasinem, aby zjistil více.

Zde je odkaz , kde můžete podat stížnost, pokud chcete. Dejte nám prosím vědět, jak jste se rozhodli.

Automaticky přeloženo:
Romi

Není to poprvé, co uvádíte nepravdivé informace.


To říkám já. Je kasino, které hráčům neustále neplatí po dobu 20-30 dní, "důvěryhodné"?

Automaticky přeloženo:
Romi

Jaká náhoda, že jste odmítli moji recenzi kasina 😀 A SMAŽENO JE ÚPLNĚ! Jaká klauniáda.

Snažíš se mi to vrátit?


Vždy bráníte kasina, ať dělají cokoli, co...

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

Není to poprvé, co uvádíte nepravdivé informace.


To říkám já. Je kasino, které hráčům neustále neplatí po dobu 20-30 dní, "důvěryhodné"?

Automaticky přeloženo:

Mohl byste vysvětlit, co máte na mysli pod pojmem "nepravdivé informace"? Fakt nechápu.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Romi

Páni. Myslíš si, že jsi chytrý? 😀

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky