FórumKasinaFrumzi Casino - všeobecná diskuze

Frumzi Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 6 měsíci od Romi
|
7171 zobrazení 93 odpovědí |
|
1 2 3...5
Přidat příspěvek
szuszar
před 6 měsíci

Oh, to je docela hodně. Ze stížnosti také vidím, že kasino mělo na celou situaci reagovat nebo se vyjádřit, ale zatím tak neučinilo. Doufám, že to změní a zaujmou stanovisko a vysvětlí, co se děje. Předpokládám, že od svého posledního příspěvku stále nemáte žádné nové informace.

Pokud se věci změní, dejte mi vědět a my necháme náš tým, aby se prozatím pokusil pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, chtěla bych se zeptat ohledně frumzi casina. Dne 13.3.2024 jsem si zažádala o svůj první výběr částky kterou jsem vyhrála a s uvedenou platební metodou už jsem měla mít peníze na učtě.

Psala jsem už třikrát na zákaznický servis a píšou mi opakovaně že jsem ve frontě na finančním oddělení.

Na herním účtu mám stále čekající výběr ale stále se nic neděje. Nerada bych o své vyhrané peníze přišla, což se asi už stalo.

Účet mám plné ověřený. Můžete mi nějak poradit nebo aspoň nějak utěšit že nejsem jediná kdo to takhle má ..



Barborabarvikova31
před 6 měsíci

zaplatili mi po měsíci, ale udělali to, takže nezbývá než čekat.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

vyhraju 10 000 poté , co uzavřou můj účet ) a podpora říká , že se můj účet zavře , protože kasino frumzi nefunguje ve Francii )

Kasino Frumzi je podvodník!!!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, chtěla bych se zeptat ohledně frumzi casina. Dne 13.3.2024 jsem si zažádala o svůj první výběr částky kterou jsem vyhrála a s uvedenou platební metodou už jsem měla mít peníze na učtě.

Psala jsem už třikrát na zákaznický servis a píšou mi opakovaně že jsem ve frontě na finančním oddělení.

Na herním účtu mám stále čekající výběr ale stále se nic neděje. Nerada bych o své vyhrané peníze přišla, což se asi už stalo.

Účet mám plné ověřený. Můžete mi nějak poradit nebo aspoň nějak utěšit že nejsem jediná kdo to takhle má ..



před 6 měsíci

Ahoj!

Já se obávám, že málokdo mimo zaměstnance kasina dokáže popohnat frontu na finančním oddělení.

Je skvělé, že účet již byl plně ověřen a tak můžeme tuto starost vynechat.

Jak je možno se dočíst v tomto threadu, tak vše nasvědčuje tomu, že kasíno je prostě ve skluzu a ta fronta se též vztahuje na ostatní hráče.

Chápu, že je to velmi nepříjmené, nicméně je prostě potřeba vyčkat. Pokud se i nadále, řekněme v horizontu příštího týdne nebude nic dít, dá se zvážit stížnost. Ovšem upřímně, ani ta neurychlý proces.

Můžeme maximálně posoudit, zda jsou překážky na straně kasina odůvodnitelné a zda se opravdu snaží všechny hráče postupně vyplatit.

Chápu,že to nezní moc povzbudivě, ale za měje to prostě otázka času.

Budeme tu netrpělivě čekat na dobrou zprávu nebo jakýkoliv posun směrem k vyplacení.


před 6 měsíci

vyhraju 10 000 poté , co uzavřou můj účet ) a podpora říká , že se můj účet zavře , protože kasino frumzi nefunguje ve Francii )

Kasino Frumzi je podvodník!!!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nazdárek!

Říkáte, že kasino vám umožní vyhrát a poté vám zavře účet, protože žijete v zemi s omezeným přístupem?

Není divu, že se cítíte podvedeni.

Chcete-li přidat další podrobnosti k tomuto problému, mohli byste se prosím podělit o poslední odpověď, kterou jste dostali od podpory nebo kohokoli z kasina? Raději se ujistím, že se nemýlím, protože jde o vážnou situaci a rozhodně se jí snažím přijít na kloub.

Budu tady.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Dobrý den, peníze mám na učtě !!! Super

Barborabarvikova31
před 6 měsíci

Tak to je perfektna správa a som rád, že máš svoje penaize. Videl som posledné posty a bolo ich dosť negatívnych takže som rád za každý pozitívny.

Ako dlho trvalo kým si dostala svoje penaiaze ? 🙂

Jaro
před 6 měsíci

Dobrý den, trvalo to týden a doufám že další výběry budou stejné nebo i rychlejší. Děkuji

Barborabarvikova31
před 6 měsíci

Budeme držet palce. I na mě je týden trochu moc 🙂.

Přeji hodně štěstí a kdyby někdy něco, jsme tu.

před 4 měsíci

Mám tento problém s odvykáním také u frumzi. 400e a nic nedělají.


Musím říct, že jejich pověst VELMI VELMI POMALÉHO KASINA je předcházela a už si nedokážu představit, že bych tam hrál.

Mají skvělé bonusové nabídky, ale jak je využít, když nemůžete ani získat výběr ve slušném čase??? 5 dní až několik měsíců za pár stovek je v roce 2024 šílenství!!!


Co je to za web!?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, také mám problém s výběrem. Výběr zadán 22.4. 2024 a stále nic. Už nevěřím ze mi peníze přijdou. Co se tyče ověření účtu tak to po me zatím nikdo nechtěl.. na podporu jsem psala denně a stále jen ze je vyber v pořadí..a dnes když chci napsat na podporu tak mi to píše že nejsou on-line??? Podpora která ma být on-line 24/7???filefile

před 4 měsíci

Mám tento problém s odvykáním také u frumzi. 400e a nic nedělají.


Musím říct, že jejich pověst VELMI VELMI POMALÉHO KASINA je předcházela a už si nedokážu představit, že bych tam hrál.

Mají skvělé bonusové nabídky, ale jak je využít, když nemůžete ani získat výběr ve slušném čase??? 5 dní až několik měsíců za pár stovek je v roce 2024 šílenství!!!


Co je to za web!?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Je to vaše první žádost o výběr a je váš účet v tomto kasinu ověřen? Kdy přesně jsi o to požádal, smím-li se zeptat?

Obvykle dáváme kasinům 14 celých dní na provedení platby, může to trvat tak dlouho, zvláště pokud se jedná o první výběr a kasino potřebuje projít všechny dokumenty.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, také mám problém s výběrem. Výběr zadán 22.4. 2024 a stále nic. Už nevěřím ze mi peníze přijdou. Co se tyče ověření účtu tak to po me zatím nikdo nechtěl.. na podporu jsem psala denně a stále jen ze je vyber v pořadí..a dnes když chci napsat na podporu tak mi to píše že nejsou on-line??? Podpora která ma být on-line 24/7???filefile

před 4 měsíci

Omlouváme se za tyto problémy s kasinem. Zkoušeli jste je kontaktovat také emailem? Máte na účtu nějaké informace o svém výběru? Je tam napsáno „nevyřízeno" nebo něco jiného? Jen abyste se ujistili, že dostali vaši žádost, víte.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Zatím jsem e-mail nekontaktovala. Dnes mi řekli na podpoře, že se omlouvaji za dlouhé čekání ale že se nemusím o své peníze bát, že je brzy budu mít a že už je má žádost blízko k vyřízení.. tak nevím jak to mysleli. Na profilu mám stále čeká na vyřízení..🤷🏼‍♀️

luckamarkova88
před 4 měsíci

Taky se mě to týká, žádal jsem o výběr 23.4 a bylo mi řečeno, že je to ve finální fázi, včera jsou zpoždění ve zpracování, možná je to tím, že jsem zatím vkládal jen 2x a vyhrál 500 a chtěl si to vybrat . No, budu muset počkat

Automaticky přeloženo:
enricomarx3112
před 4 měsíci

Také jsem vkládala jen 3x a je to můj první výběr.. budu doufat že někdy me peníze přijdou.. mám tam 11000 CZK

před 4 měsíci

No, čeká mě na zpracování 500 eur, ve skutečnosti jsem vyhrál 1000 a momentálně si hraji se zůstatkem na svém účtu, mám dost reklamy. Byla by opravdu škoda o výhru přijít

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Zatím jsem e-mail nekontaktovala. Dnes mi řekli na podpoře, že se omlouvaji za dlouhé čekání ale že se nemusím o své peníze bát, že je brzy budu mít a že už je má žádost blízko k vyřízení.. tak nevím jak to mysleli. Na profilu mám stále čeká na vyřízení..🤷🏼‍♀️

před 4 měsíci

No, zní to jako v zásadě pozitivní informace. Skoro bych řekla, že asi jedou odle nějakého seznamu , což se občas stává, když casina nestíhají odbavovat hráče.

Každopádně bych tomu dala ještě čas. Ono jestli opravdu nestíhají a že by to i podle slov ostatních hráčů mohlo tak být, těžko to někdo z venčí uspíší.

Zkus vydržet a v mezičase bude rozumné s těmi penězi nehrát, jak už bylo zmíněno. 🙏

před 4 měsíci

No, čeká mě na zpracování 500 eur, ve skutečnosti jsem vyhrál 1000 a momentálně si hraji se zůstatkem na svém účtu, mám dost reklamy. Byla by opravdu škoda o výhru přijít

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Je mi líto, že to slyším!

Pokud mohu přidat malou radu, přešel bych do jiného kasina, je to mnohem lepší než ztráta zůstatku. 🙏

Doufejme, že je to jen otázka času a kasino zpoždění brzy dožene. V každém případě jsme tu pro aktualizace.



Automaticky přeloženo:
1 2 3...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky