DomůFórumKasinaDelOro Casino - všeobecná diskuze

DelOro Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před rokem od DiePartei
|
26 146 zobrazení 265 odpovědí |
|
1...7 8 9...14
před měsícem

Byl to agent živého chatu, ano, včera jsem otevřel stížnost, ale byla zamítnuta, protože se týkala věcí gdpr, když opravdu jediné, co jsem chtěl, bylo, abyste kontaktovali Del Oro a zeptali se, proč ignorovali můj e-mail z července:')


Takže ne, neočekávám, že někdy dostanu odpověď.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Reklamaci v této věci bohužel nevyřizujeme, a proto byla zamítnuta.

Vidím však, že zástupce kasina je nyní v tomto vlákně aktivní, takže to vypadá slibně.

nemyslíš?

Automaticky přeloženo:
DelOro Casino
před měsícem

Tak uvidíme, jak nadějné to je..


Ahoj. Jsem Thomas a tuším, že už nějakou dobu ignoruješ moje e-maily. Jeden konkrétní jsem vám poslal 4. července 2024 o tom, že chci seznam výběrů a vkladů. Protože jste nikdy neodpověděli, podal jsem na vás stížnost u místního úřadu pro ochranu osobních údajů. Stále to mohu zrušit, pokud odpovíte na e-mail a odešlete transakce, o které jsem požádal.

Automaticky přeloženo:
DelOro Casino
před měsícem

Dámy a pánové


děkujeme, že jste se ozvali.


Faktem je, že limit 10 000 eur na den, jak je uvedeno v Casino Guru, by měl platit také pro všechny hráče nebo být alespoň jasně definován. To, na čem jste se dohodli s ostatními hráči, pro mě není podstatné – jde o všeobecné podmínky.


Věděli jste o mé situaci od začátku a víte, že jsem svůj účet několikrát uzavřel a znovu otevřel kvůli své závislosti na hazardních hrách. Jste si také vědomi toho, že jsem měl vkladový limit, který jste mi doporučili a který jsem velmi ocenil. Musím však předpokládat, že to mohlo být součástí výpočtu, protože pokud byste vybrali 5 000 EUR, trvalo by vám mnohem déle, než byste dostali peníze zpět.


Uvědomte si prosím, že vše, co jsem vybral, bylo uloženo zpět na vás. To se mi stalo mnohokrát, když kasina zdržela své výběry. V tomto případě jsem však obzvláště zklamaný, protože celé oddělení zákaznických služeb vědělo o mých problémech a vždy jsme komunikovali přátelským tónem. Nyní mám pocit, že toto přátelské a zdvořilé chování platí pouze do té doby, dokud je hráč „dost hloupý", aby se finančně zruinoval.


s pozdravem

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Dobrý den milá Radko,


Nejsem si jistý, proč jsem vás oslovil jako zaměstnance kasina – rozhodně to nebylo úmyslné.


Ve své stížnosti jsem podrobně odpověděl na všechny otázky, které jste mi položili. Možná je pro mě ve skutečnosti jednodušší řešit určité věci zde na fóru. Přesto vás ujišťuji, že udělám vše pro to, abych tuto záležitost uvedl pravdivě. Také jsem již přeposlal e-mailovou korespondenci.


Protože však byl můj účet okamžitě zablokován, nemám v současné době přístup k protokolům chatu. Pokud je Del Oro Casino provozováno profesionálně, data chatu by měla být stále dostupná z důvodu ochrany dat.


Nevím, jestli jste to viděli, ale Del Oro Casino od té doby zveřejnilo příspěvek zde na fóru.


S pozdravem

Automaticky přeloženo:
Blerko
před měsícem

Ahoj,

Zdá se, že překlad pravděpodobně není příliš dobrý. Anglická verze stížnosti je trochu nejednoznačná, protože zájmena jsou použita nesprávně, což by mohlo vést k nesprávné interpretaci. Na to bychom se neměli soustředit.

Ano, viděl jsem odpověď od zástupce kasina.

Dovolte mi pokračovat nejdůležitějším aspektem: Tvrdili jste, že jste vložili značnou částku, protože vám byly slíbeny vyšší limity výběru nebo možná vlastní limity výběru. Abych byl upřímný, ve stížnosti se nic z toho nezmiňuje. Prozatím budu trochu přímočařejší:

Mohl byste mi potvrdit a poskytnout důkaz ve stížnosti, že vám podpora kasina navrhla vyšší, speciální limit výběru? Byly tyto nové limity výběru nakonec dodrženy?

Rozhodně bych se raději vyhnul případným nedorozuměním.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Dobrý den Radko,


Ne, překlad musí být ve skutečnosti špatný. Ne, to mi neslíbili a ani to dělat nemuseli.


Vaše stránka říká, že limit výběru v Deloro Casino je 10 000 eur za den a 300 000 eur za měsíc. Na základě těchto informací jsem to předpokládal a hrál normálně.


V Deloro Casino jsem vložil celkem 12 000 eur s vědomím, že pokud vyhraju, mohu vybrat až 10 000 eur, jak je uvedeno v Casino Guru.


Teď jsem měl to štěstí, že jsem vyhrál 5 000 eur jednorázově a chtěl jsem je všechny vybrat. Ke své lítosti jsem však zjistil, že mohu vybrat pouze 1 000 eur za den. To mě opravdu naštvalo, protože informace v Casino Guru jsou prezentovány jinak.


Nakonec jsem jen dvakrát vyplatil 1000 eur a o zbytek jsem bohužel přišel.


Kdybych mohl vybrat všechno, měl bych na hraní ještě minimálně dva týdny, protože můj vkladový limit u Deloro byl 400 eur denně.


Informace o tom, kde mohu hrát, dostávám pouze z Casino Guru. Pokud je napsáno, že můžete vybrat až 10 000 eur denně, věřím tomu. Proč to není pravda, je mi záhadou. Cítím se tím oklamán a myslím si, že i vy jste byli uvedeni v omyl, protože vašim informacím věřím

Automaticky přeloženo:
Blerko
před měsícem

file

Jak můžete vidět zde, stále se uvádí 10 000 za den, ale zdá se, že to neplatí, jak je vidět v mém případě.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den Radko,


Ne, překlad musí být ve skutečnosti špatný. Ne, to mi neslíbili a ani to dělat nemuseli.


Vaše stránka říká, že limit výběru v Deloro Casino je 10 000 eur za den a 300 000 eur za měsíc. Na základě těchto informací jsem to předpokládal a hrál normálně.


V Deloro Casino jsem vložil celkem 12 000 eur s vědomím, že pokud vyhraju, mohu vybrat až 10 000 eur, jak je uvedeno v Casino Guru.


Teď jsem měl to štěstí, že jsem vyhrál 5 000 eur jednorázově a chtěl jsem je všechny vybrat. Ke své lítosti jsem však zjistil, že mohu vybrat pouze 1 000 eur za den. To mě opravdu naštvalo, protože informace v Casino Guru jsou prezentovány jinak.


Nakonec jsem jen dvakrát vyplatil 1000 eur a o zbytek jsem bohužel přišel.


Kdybych mohl vybrat všechno, měl bych na hraní ještě minimálně dva týdny, protože můj vkladový limit u Deloro byl 400 eur denně.


Informace o tom, kde mohu hrát, dostávám pouze z Casino Guru. Pokud je napsáno, že můžete vybrat až 10 000 eur denně, věřím tomu. Proč to není pravda, je mi záhadou. Cítím se tím oklamán a myslím si, že i vy jste byli uvedeni v omyl, protože vašim informacím věřím

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Aha, tak to je vlastně docela jiná situace. Děkuji moc za vysvětlení!

Dovolte mi říci, že tyto limity získáváme z kasina. Podle recenze „Poslední aktualizace: 16. července 2024,". Navzdory tomu musí každý hráč při registraci vždy nahlédnout do pravidel specifických pro kasino, aby získal představu o tom, co může očekávat. Protože nemáme přímý přístup ke zdroji informací, doporučuji vám spoléhat se pouze na smluvní podmínky, abyste se vyhnuli podobným situacím. Alespoň se zeptám našeho datového týmu na limity a hodnoty v recenzi. Jak jsem však již zmínil, její vůdce o tomto případu ví.

Rozumné a spravedlivé vysvětlení kasina slouží jako základ naší strategie zvažování stížností na snížení limitů výběru.

Nyní chápu, proč stížnost obsahuje velmi odlišné informace. Ale přesto si uchovává svou hodnotu a dává nám příležitost prozkoumat okolnosti.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Milá Radko,


Neberte to prosím špatně, ale nikdy bych nevložil peníze do online kasina, aniž bych si to nejprve prověřil. Opravdu si vážím Casino Guru a spoléhám na informace, které tam najdu.


Samozřejmě jsem si vždy pozorně přečetl podmínky, ale u tak důležitých prohlášení, jako jsou limity výběru, mě nikdy nenapadlo, že by nemusely platit tak, jak je uvedeno. Doufám, že rozumíte mým obavám, ale jaký má smysl sdělovat jednu věc, ale smluvní podmínky nakonec říkají něco jiného? Zdá se to zavádějící, nebo se mýlím?


Děkujeme za pochopení a snahu.


s pozdravem

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Zdá se, že zástupce kasina mě ignoruje stejně jako jejich podpora a nyní je pryč i možnost živého chatu. Věci nejvyšší úrovně.

Automaticky přeloženo:
SecondComingOfDuck
před měsícem

Víte, co vás teď ještě napadá? Můžete také zkusit napsat svou uživatelskou recenzi pro toto kasino. Každý si tam tak může přečíst o vašich zkušenostech a být nějakým způsobem varován, že se tam něco podobného může stát.

Všechno tam ale pište podrobně, aby to bylo pro ostatní opravdu srozumitelné. A možná tak získáte nějaký kontakt i z kasina, protože uživatelské recenze jsou důležitou součástí recenzí online kasin na našem webu a kasina si na těchto názorech většinou dávají záležet.

Zde je odkaz pro vás, pokud byste do toho chtěli jít.

Řekněte mi, prosím, jaký bude váš další krok.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Milá Radko,


Neberte to prosím špatně, ale nikdy bych nevložil peníze do online kasina, aniž bych si to nejprve prověřil. Opravdu si vážím Casino Guru a spoléhám na informace, které tam najdu.


Samozřejmě jsem si vždy pozorně přečetl podmínky, ale u tak důležitých prohlášení, jako jsou limity výběru, mě nikdy nenapadlo, že by nemusely platit tak, jak je uvedeno. Doufám, že rozumíte mým obavám, ale jaký má smysl sdělovat jednu věc, ale smluvní podmínky nakonec říkají něco jiného? Zdá se to zavádějící, nebo se mýlím?


Děkujeme za pochopení a snahu.


s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj,

Bez urážky, samozřejmě.

To je přesně to, co říkám.

Přirozeně by všechny limity – vklad, sázka, sázka, výhry a výběry – měly být výslovně uvedeny, aby se takovým okolnostem předešlo. Pojďme to vyřešit prostřednictvím stížnosti.

Ačkoli oceňuji odpověď zástupce kasina, mám pocit, že je trochu vágní vzhledem k vašim konkrétním okolnostem a vašim minulým zkušenostem v tomto kasinu. Možná jsem to ale jen já.


Předem vám přeji příjemný víkend! V pondělí se pro vás vrátíme.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Zdá se, že zástupce kasina mě ignoruje stejně jako jejich podpora a nyní je pryč i možnost živého chatu. Věci nejvyšší úrovně.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

co říkáme? Jsem ochoten se vsadit, že zástupce kasina nám všem pomůže pochopit přístup.

Nechci vás také ignorovat, ale doufám, že si uvědomujete, že jsem na konci svých možností, jak se k tomu vyjádřit. Omlouvám se 🙁

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Milá Radko,


Bylo by pro mě krajně problematické, kdybych se nemohl spolehnout na informace na vaší platformě.


Kasina často podceňují, jak moc mohou jejich informace motivovat hráče, aby tam hráli. Deloro Casino by samo sobě udělalo medvědí službu tím, že by nedodrželo informace, které vám byly poskytnuty – mnoho hráčů by to mohlo stát.


Pokud by byl limit na výběr 1000 eur za den, nic bych tam nevložil. Jaký má smysl investovat velké částky, když je výběr tak omezený?


To může být přijatelné pro příležitostné hráče, ale kasino jen stěží přežije jen s příležitostnými uživateli.


S pozdravem

Hezký víkend

Automaticky přeloženo:
SecondComingOfDuck
před měsícem

Lol nebudou reagovat. Jsou to nelicencované kasino, které klame hráče. Nebudou o tom diskutovat zde na fóru, v e-mailu nebo chatu.

Také jsem viděl, že moje možnost chatu byla smazána z webových stránek kasina.

Je to podvod. Stále nerozumím tomu, proč jim casinoguru dovolil používat své logo na svých webových stránkách a dokonce je nechat reagovat zde, jako by Deloro bylo skvělé kasino. Všechno divné.


Ale buďte si jisti, že na tomto problému pracují lidé a brzy dostanou oficiální dopis. 🙂 😀

Jen je potřeba být trpělivý.

Ale autorita byla zaznamenána. Dutch a právní oddělení, kde předstírají, že mají licenci. Dovolte mi, abych to řekl oni! nebral to na lehkou váhu, že falšovali své listiny.


@delorocasino brzy se uvidíme 😀

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Milá Radko,


Bylo by pro mě krajně problematické, kdybych se nemohl spolehnout na informace na vaší platformě.


Kasina často podceňují, jak moc mohou jejich informace motivovat hráče, aby tam hráli. Deloro Casino by samo sobě udělalo medvědí službu tím, že by nedodrželo informace, které vám byly poskytnuty – mnoho hráčů by to mohlo stát.


Pokud by byl limit na výběr 1000 eur za den, nic bych tam nevložil. Jaký má smysl investovat velké částky, když je výběr tak omezený?


To může být přijatelné pro příležitostné hráče, ale kasino jen stěží přežije jen s příležitostnými uživateli.


S pozdravem

Hezký víkend

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj znovu.

Jak jste již viděli na vlastní oči, zástupce kasina laskavě potvrdil, že:

Náš limit není 1 000/den - máme mnoho VIP, kteří nemají žádný limit, máme mnoho VIP, kteří mají 20 000/den, vše záleží na uživateli.


Jsme velmi flexibilní kasino s našimi limity, takže pokud hráč požádá o navýšení, může to být provedeno do 24-48 hodin.


Podle širokého vyjádření reprezentanta sotva můžeme dát hráčům přesné limity. Pokud se nepletu, v žádném případě jste nebyli novým hráčem, takže vaše limity se mohly změnit - jak vysvětlil zástupce. Proto bych rád viděl rozumné měřítko, například s maximálním limitem výběru pro „velryby" high rollery a elitní hráče se speciálními VIP pozicemi – a limit pro hráče, který se právě zaregistroval.

V takových situacích nelze nijak „předvídat" limity, jak je doufám jasné. omlouvám se.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Dobrý den milá Radko,


Bohužel nemohu zcela sdílet váš názor. U takových výběrových limitů se obvykle uvádí, že výplata závisí na VIP úrovni nebo je alespoň definována jinak.


Také nechápu, proč moje recenze a stížnost nejsou zveřejněny. Popsal jsem jen své zážitky tak, jak jsem je měl. Proč nemohu ohodnotit kasino? Vypadá to trochu podezřele. Samozřejmě chápu, pokud chcete chránit své partnery, ale myslím si, že Casino Guru by mohlo ztratit důvěru, pokud už nebude vůči hráčům transparentní a spravedlivé.


s pozdravem

Automaticky přeloženo:
Blerko
před měsícem

Podívejte se, co tím myslím 🙂. Partnerství mluví za vše... žádné férové ​​vyhrožování.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Selektivní odpovědi také od Delora. Reaguje pouze na základní věci, které nejsou podstatné o tom, že nemáte licenci atd.

Automaticky přeloženo:
Sabine1984
před měsícem

Možná byste měli využít situace, že zástupce kasina je aktivní v tomto vláknu a položit otázky, na které byste rádi znali odpovědi přímo. Podívejme se, co můžeme zjistit.

co říkáš?

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...14
Jít na stránkuz 14 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky