Byl to agent živého chatu, ano, včera jsem otevřel stížnost, ale byla zamítnuta, protože se týkala věcí gdpr, když opravdu jediné, co jsem chtěl, bylo, abyste kontaktovali Del Oro a zeptali se, proč ignorovali můj e-mail z července:')
Takže ne, neočekávám, že někdy dostanu odpověď.
It was a live chat agent, yes, I opened a complaint yesterday but it was rejected because it was about gdpr stuff when really all I wanted was you guys to contact Del Oro to ask why they ignored my email from July :’)
So no, I don’t expect I will ever receive an answer.
Reklamaci v této věci bohužel nevyřizujeme, a proto byla zamítnuta.
Vidím však, že zástupce kasina je nyní v tomto vlákně aktivní, takže to vypadá slibně.
nemyslíš?
Unfortunately, we don't handle complaints regarding this matter, and that is why it was rejected.
I can see though that the casino representative is active now in this thread, so it looks promising.
Don't you think?
Tak uvidíme, jak nadějné to je..
Ahoj. Jsem Thomas a tuším, že už nějakou dobu ignoruješ moje e-maily. Jeden konkrétní jsem vám poslal 4. července 2024 o tom, že chci seznam výběrů a vkladů. Protože jste nikdy neodpověděli, podal jsem na vás stížnost u místního úřadu pro ochranu osobních údajů. Stále to mohu zrušit, pokud odpovíte na e-mail a odešlete transakce, o které jsem požádal.
Let’s see how promising this is then..
hi. I’m Thomas and you’ve been ignoring my emails for quite some time now, I suspect. I sent you one in particular on July 4th 2024 about wanting a list of withdrawals and deposits. Because you never replied, I filed a complaint against you at the local Data Protection Agency. I can still cancel that if you answer the email and send the transactions I asked for.
Dámy a pánové
děkujeme, že jste se ozvali.
Faktem je, že limit 10 000 eur na den, jak je uvedeno v Casino Guru, by měl platit také pro všechny hráče nebo být alespoň jasně definován. To, na čem jste se dohodli s ostatními hráči, pro mě není podstatné – jde o všeobecné podmínky.
Věděli jste o mé situaci od začátku a víte, že jsem svůj účet několikrát uzavřel a znovu otevřel kvůli své závislosti na hazardních hrách. Jste si také vědomi toho, že jsem měl vkladový limit, který jste mi doporučili a který jsem velmi ocenil. Musím však předpokládat, že to mohlo být součástí výpočtu, protože pokud byste vybrali 5 000 EUR, trvalo by vám mnohem déle, než byste dostali peníze zpět.
Uvědomte si prosím, že vše, co jsem vybral, bylo uloženo zpět na vás. To se mi stalo mnohokrát, když kasina zdržela své výběry. V tomto případě jsem však obzvláště zklamaný, protože celé oddělení zákaznických služeb vědělo o mých problémech a vždy jsme komunikovali přátelským tónem. Nyní mám pocit, že toto přátelské a zdvořilé chování platí pouze do té doby, dokud je hráč „dost hloupý", aby se finančně zruinoval.
s pozdravem
Ladies and Gentlemen
Thank you for getting in touch.
The fact is that a limit of 10,000 euros per day, as stated at Casino Guru, should also apply to all players or at least be clearly defined. What you have agreed with other players is not relevant to me - it's about the general terms and conditions.
You were aware of my situation from the beginning and you know that I closed and reopened my account several times due to my gambling addiction. You are also aware that I had a deposit limit, which you recommended to me and which I really appreciated. However, I have to assume that this may have been part of a calculation, because if you had withdrawn €5,000, it would have taken much longer for you to get the money back.
Please know that everything I have withdrawn has been deposited back into you. This has happened to me many times when casinos have delayed their withdrawals. However, in this case I am particularly disappointed because the entire customer service department was aware of my problems and we always communicated in a friendly tone. Now I feel that this friendly and courteous behavior only applies as long as a player is "stupid enough" to ruin themselves financially.
Best regards,
Sehr geehrte Damen und Herren,
vielen Dank, dass Sie sich gemeldet haben.
Fakt ist, dass ein Limit von 10.000 Euro pro Tag, wie es bei Casino Guru angegeben ist, auch für alle Spieler gelten sollte oder zumindest klar definiert werden muss. Was Sie mit anderen Spielern vereinbart haben, ist für mich nicht relevant – es geht um die allgemeinen Bedingungen.
Sie waren von Anfang an über meine Situation informiert und wissen, dass ich aufgrund meiner Spielsucht mein Konto mehrmals schließen ließ, um es dann wieder zu eröffnen. Sie sind sich auch bewusst, dass ich ein Einzahlungslimit hatte, das Sie mir empfohlen haben und das ich sehr geschätzt habe. Ich muss jedoch annehmen, dass dies möglicherweise Teil einer Kalkulation war, denn bei einer Auszahlung von 5.000 Euro hätte es viel länger gedauert, bis Sie das Geld wieder zurückerhalten hätten.
Bitte, Sie wissen genau, dass alles, was ich ausgezahlt habe, wieder bei Ihnen eingezahlt wurde. Das ist mir bereits häufig passiert, wenn Casinos ihre Auszahlungen verzögert haben. In diesem Fall bin ich jedoch besonders enttäuscht, da der gesamte Kundenservice meine Probleme kannte, und wir stets in einem freundschaftlichen Ton kommuniziert haben. Nun habe ich das Gefühl, dass dieses freundliche und zuvorkommende Verhalten nur dann gilt, solange ein Spieler „dumm genug" ist, sich finanziell zu ruinieren.
Mit freundlichen Grüßen,
Dobrý den milá Radko,
Nejsem si jistý, proč jsem vás oslovil jako zaměstnance kasina – rozhodně to nebylo úmyslné.
Ve své stížnosti jsem podrobně odpověděl na všechny otázky, které jste mi položili. Možná je pro mě ve skutečnosti jednodušší řešit určité věci zde na fóru. Přesto vás ujišťuji, že udělám vše pro to, abych tuto záležitost uvedl pravdivě. Také jsem již přeposlal e-mailovou korespondenci.
Protože však byl můj účet okamžitě zablokován, nemám v současné době přístup k protokolům chatu. Pokud je Del Oro Casino provozováno profesionálně, data chatu by měla být stále dostupná z důvodu ochrany dat.
Nevím, jestli jste to viděli, ale Del Oro Casino od té doby zveřejnilo příspěvek zde na fóru.
S pozdravem
Hello dear Radka,
I'm not sure why I addressed you as a casino employee - it was definitely not intentional.
In my complaint I have answered all the questions you asked me in detail. Perhaps it is actually easier for me to address certain things here in the forum. Nevertheless, I assure you that I will do everything possible to present this matter truthfully. I have also already forwarded the email correspondence.
However, since my account was blocked immediately, I currently have no access to the chat logs. If Del Oro Casino is run professionally, the chat data should still be available for data protection reasons.
I don't know if you saw it, but Del Oro Casino has since posted here in the forum.
Best regards
Hallo liebe Radka,
ich bin mir nicht sicher, warum ich Sie als Casino-Mitarbeiterin angesprochen habe – das war definitiv nicht bewusst so gemeint.
In meiner Beschwerde habe ich alle Fragen, die Sie mir gestellt haben, ausführlich beantwortet. Vielleicht fällt es mir hier im Forum tatsächlich etwas leichter, bestimmte Dinge anzusprechen. Dennoch versichere ich Ihnen, dass ich alles Mögliche tun werde, um diese Angelegenheit wahrheitsgemäß darzustellen. Auch die E-Mail-Korrespondenz habe ich bereits weitergeleitet.
Da mein Konto jedoch sofort gesperrt wurde, habe ich aktuell keinen Zugriff auf die Chat-Protokolle. Sollte Del Oro Casino professionell geführt sein, sollten die Chat-Daten aufgrund des Datenschutzes noch vorhanden sein.
Ich weiß nicht, ob Sie es gesehen haben, aber Del Oro Casino hat sich inzwischen hier im Forum gemeldet.
Liebe Grüße
Ahoj,
Zdá se, že překlad pravděpodobně není příliš dobrý. Anglická verze stížnosti je trochu nejednoznačná, protože zájmena jsou použita nesprávně, což by mohlo vést k nesprávné interpretaci. Na to bychom se neměli soustředit.
Ano, viděl jsem odpověď od zástupce kasina.
Dovolte mi pokračovat nejdůležitějším aspektem: Tvrdili jste, že jste vložili značnou částku, protože vám byly slíbeny vyšší limity výběru nebo možná vlastní limity výběru. Abych byl upřímný, ve stížnosti se nic z toho nezmiňuje. Prozatím budu trochu přímočařejší:
Mohl byste mi potvrdit a poskytnout důkaz ve stížnosti, že vám podpora kasina navrhla vyšší, speciální limit výběru? Byly tyto nové limity výběru nakonec dodrženy?
Rozhodně bych se raději vyhnul případným nedorozuměním.
Hello,
It appears that the translation is probably not very good. The English version of the complaint is a little ambiguous because pronouns are used incorrectly, which could lead to a misinterpretation. We should not concentrate on that.
Yes, I did see the response from the casino representative.
Let me continue with the most crucial aspect: You claimed that you deposited a sizeable amount because you were promised greater withdrawal limits, or perhaps custom withdrawal limits. To be honest, the complaint does not mention any of this. For now, let me be a little more direct:
Could you confirm to me and provide evidence in the complaint that the casino support has suggested a higher, special withdrawal limit to you? Have these new withdrawal limits ultimately been adhered to?
I would definitely rather avoid any potential miscommunications.
Dobrý den Radko,
Ne, překlad musí být ve skutečnosti špatný. Ne, to mi neslíbili a ani to dělat nemuseli.
Vaše stránka říká, že limit výběru v Deloro Casino je 10 000 eur za den a 300 000 eur za měsíc. Na základě těchto informací jsem to předpokládal a hrál normálně.
V Deloro Casino jsem vložil celkem 12 000 eur s vědomím, že pokud vyhraju, mohu vybrat až 10 000 eur, jak je uvedeno v Casino Guru.
Teď jsem měl to štěstí, že jsem vyhrál 5 000 eur jednorázově a chtěl jsem je všechny vybrat. Ke své lítosti jsem však zjistil, že mohu vybrat pouze 1 000 eur za den. To mě opravdu naštvalo, protože informace v Casino Guru jsou prezentovány jinak.
Nakonec jsem jen dvakrát vyplatil 1000 eur a o zbytek jsem bohužel přišel.
Kdybych mohl vybrat všechno, měl bych na hraní ještě minimálně dva týdny, protože můj vkladový limit u Deloro byl 400 eur denně.
Informace o tom, kde mohu hrát, dostávám pouze z Casino Guru. Pokud je napsáno, že můžete vybrat až 10 000 eur denně, věřím tomu. Proč to není pravda, je mi záhadou. Cítím se tím oklamán a myslím si, že i vy jste byli uvedeni v omyl, protože vašim informacím věřím
Hello Radka,
No, the translation must actually be bad. No, that wasn't what they promised me, and they didn't have to do that.
Your site says that the withdrawal limit at Deloro Casino is 10,000 euros per day and 300,000 euros per month. Based on this information, I assumed this and played normally.
I deposited a total of 12,000 euros at Deloro Casino, knowing that if I win I can withdraw up to 10,000 euros, as stated at Casino Guru.
Now I was lucky enough to win 5,000 euros in one go and wanted to withdraw it all. To my regret, however, I discovered that I could only withdraw 1,000 euros per day. This really annoyed me, as the information at Casino Guru is presented differently.
In the end, I only paid out 1,000 euros twice and unfortunately lost the rest.
If I had been able to withdraw everything, I would have had at least two more weeks to play, as my deposit limit at Deloro was 400 euros a day.
I only get information about where I can play from Casino Guru. If it says that you can withdraw up to 10,000 euros a day, I trust it. Why that is not true is a mystery to me. I feel deceived by that and I think you have been misled too, because I trust your information
Hallo Radka,
Nein, da muss tatsächlich die Übersetzung schlecht sein. Nein, das wurde mir nicht versprochen, das hätten sie auch nicht tun müssen.
Auf eurer Seite steht, dass das Auszahlungslimit beim Deloro Casino bei 10.000 Euro pro Tag und 300.000 Euro im Monat liegt. Aufgrund dieser Informationen bin ich davon ausgegangen und habe ganz normal gespielt.
Ich habe beim Deloro Casino insgesamt 12.000 Euro eingezahlt, in dem Wissen, dass ich bei einem Gewinn auch bis zu 10.000 Euro abheben kann, wie es bei Casino Guru dargestellt wird.
Nun hatte ich das Glück, 5.000 Euro auf einen Schlag zu gewinnen und wollte alles auszahlen. Zu meinem Bedauern stellte ich jedoch fest, dass ich nur 1.000 Euro pro Tag abheben konnte. Das hat mich sehr verärgert, da die Informationen bei Casino Guru anders dargestellt sind.
Ich habe schließlich nur zweimal 1.000 Euro ausgezahlt und den Rest leider verspielt.
Hätte ich alles auszahlen können, hätte ich noch mindestens zwei Wochen zum Spielen gehabt, da mein Einzahlungslimit bei Deloro bei 400 Euro am Tag lag.
Ich informiere mich ausschließlich bei Casino Guru darüber, wo ich spielen kann. Wenn dort steht, dass man täglich bis zu 10.000 Euro abheben kann, verlasse ich mich darauf. Warum das nicht stimmt, ist mir ein Rätsel. Dadurch fühle ich mich getäuscht, und ich glaube, dass auch ihr in die Irre geführt wurdet, da ich euren Informationen vertraue
Jak můžete vidět zde, stále se uvádí 10 000 za den, ale zdá se, že to neplatí, jak je vidět v mém případě.
As you can see here, it still says 10,000 per day but that doesn't seem to apply, as seen in my case.
Wie du hier siehst , steht es immer noch mit 10 000 täglich aber das gilt anscheinend nicht, wie siehe in meinen Fall.
Dobrý den Radko,
Ne, překlad musí být ve skutečnosti špatný. Ne, to mi neslíbili a ani to dělat nemuseli.
Vaše stránka říká, že limit výběru v Deloro Casino je 10 000 eur za den a 300 000 eur za měsíc. Na základě těchto informací jsem to předpokládal a hrál normálně.
V Deloro Casino jsem vložil celkem 12 000 eur s vědomím, že pokud vyhraju, mohu vybrat až 10 000 eur, jak je uvedeno v Casino Guru.
Teď jsem měl to štěstí, že jsem vyhrál 5 000 eur jednorázově a chtěl jsem je všechny vybrat. Ke své lítosti jsem však zjistil, že mohu vybrat pouze 1 000 eur za den. To mě opravdu naštvalo, protože informace v Casino Guru jsou prezentovány jinak.
Nakonec jsem jen dvakrát vyplatil 1000 eur a o zbytek jsem bohužel přišel.
Kdybych mohl vybrat všechno, měl bych na hraní ještě minimálně dva týdny, protože můj vkladový limit u Deloro byl 400 eur denně.
Informace o tom, kde mohu hrát, dostávám pouze z Casino Guru. Pokud je napsáno, že můžete vybrat až 10 000 eur denně, věřím tomu. Proč to není pravda, je mi záhadou. Cítím se tím oklamán a myslím si, že i vy jste byli uvedeni v omyl, protože vašim informacím věřím
Hello Radka,
No, the translation must actually be bad. No, that wasn't what they promised me, and they didn't have to do that.
Your site says that the withdrawal limit at Deloro Casino is 10,000 euros per day and 300,000 euros per month. Based on this information, I assumed this and played normally.
I deposited a total of 12,000 euros at Deloro Casino, knowing that if I win I can withdraw up to 10,000 euros, as stated at Casino Guru.
Now I was lucky enough to win 5,000 euros in one go and wanted to withdraw it all. To my regret, however, I discovered that I could only withdraw 1,000 euros per day. This really annoyed me, as the information at Casino Guru is presented differently.
In the end, I only paid out 1,000 euros twice and unfortunately lost the rest.
If I had been able to withdraw everything, I would have had at least two more weeks to play, as my deposit limit at Deloro was 400 euros a day.
I only get information about where I can play from Casino Guru. If it says that you can withdraw up to 10,000 euros a day, I trust it. Why that is not true is a mystery to me. I feel deceived by that and I think you have been misled too, because I trust your information
Hallo Radka,
Nein, da muss tatsächlich die Übersetzung schlecht sein. Nein, das wurde mir nicht versprochen, das hätten sie auch nicht tun müssen.
Auf eurer Seite steht, dass das Auszahlungslimit beim Deloro Casino bei 10.000 Euro pro Tag und 300.000 Euro im Monat liegt. Aufgrund dieser Informationen bin ich davon ausgegangen und habe ganz normal gespielt.
Ich habe beim Deloro Casino insgesamt 12.000 Euro eingezahlt, in dem Wissen, dass ich bei einem Gewinn auch bis zu 10.000 Euro abheben kann, wie es bei Casino Guru dargestellt wird.
Nun hatte ich das Glück, 5.000 Euro auf einen Schlag zu gewinnen und wollte alles auszahlen. Zu meinem Bedauern stellte ich jedoch fest, dass ich nur 1.000 Euro pro Tag abheben konnte. Das hat mich sehr verärgert, da die Informationen bei Casino Guru anders dargestellt sind.
Ich habe schließlich nur zweimal 1.000 Euro ausgezahlt und den Rest leider verspielt.
Hätte ich alles auszahlen können, hätte ich noch mindestens zwei Wochen zum Spielen gehabt, da mein Einzahlungslimit bei Deloro bei 400 Euro am Tag lag.
Ich informiere mich ausschließlich bei Casino Guru darüber, wo ich spielen kann. Wenn dort steht, dass man täglich bis zu 10.000 Euro abheben kann, verlasse ich mich darauf. Warum das nicht stimmt, ist mir ein Rätsel. Dadurch fühle ich mich getäuscht, und ich glaube, dass auch ihr in die Irre geführt wurdet, da ich euren Informationen vertraue
Aha, tak to je vlastně docela jiná situace. Děkuji moc za vysvětlení!
Dovolte mi říci, že tyto limity získáváme z kasina. Podle recenze „Poslední aktualizace: 16. července 2024,". Navzdory tomu musí každý hráč při registraci vždy nahlédnout do pravidel specifických pro kasino, aby získal představu o tom, co může očekávat. Protože nemáme přímý přístup ke zdroji informací, doporučuji vám spoléhat se pouze na smluvní podmínky, abyste se vyhnuli podobným situacím. Alespoň se zeptám našeho datového týmu na limity a hodnoty v recenzi. Jak jsem však již zmínil, její vůdce o tomto případu ví.
Rozumné a spravedlivé vysvětlení kasina slouží jako základ naší strategie zvažování stížností na snížení limitů výběru.
Nyní chápu, proč stížnost obsahuje velmi odlišné informace. Ale přesto si uchovává svou hodnotu a dává nám příležitost prozkoumat okolnosti.
Oh, so it is actually a quite different situation. Thank you very much for the explanation!
Let me say that we get these limits from the casino. According to the review, "Last updated: 16 Jul 2024,". Despite this, each player must always consult casino-specific rules upon registration to get an idea of what to expect. Since we have no direct access to the source of information, I suggest you only rely on terms and conditions to avoid similar situations. At least, I'll ask our Data Team about the limits and the values in the review. As I mentioned earlier though, its leader is aware of this case.
The casino's reasonable and equitable explanation serves as the foundation for our strategy of considering complaints about reducing withdrawal limits.
Now I understand why the complaint contains very different information. But still, it holds its value, giving us the opportunity to investigate the circumstances.
Milá Radko,
Neberte to prosím špatně, ale nikdy bych nevložil peníze do online kasina, aniž bych si to nejprve prověřil. Opravdu si vážím Casino Guru a spoléhám na informace, které tam najdu.
Samozřejmě jsem si vždy pozorně přečetl podmínky, ale u tak důležitých prohlášení, jako jsou limity výběru, mě nikdy nenapadlo, že by nemusely platit tak, jak je uvedeno. Doufám, že rozumíte mým obavám, ale jaký má smysl sdělovat jednu věc, ale smluvní podmínky nakonec říkají něco jiného? Zdá se to zavádějící, nebo se mýlím?
Děkujeme za pochopení a snahu.
s pozdravem
Dear Radka,
Please don't take this the wrong way, but I would never deposit into an online casino without checking it out first. I really value Casino Guru and rely on the information I find there.
Of course, I always read the terms and conditions carefully, but with such important statements as the withdrawal limits, I never thought that they might not apply as stated. I hope you understand my concerns, but what is the point of communicating one thing but the terms and conditions ultimately say something different? That seems misleading, or am I wrong?
Thank you for your understanding and effort.
Best regards,
Liebe Radka,
bitte nehmen Sie es mir nicht übel, aber ich würde niemals in ein Online-Casino einzahlen, ohne dass es vorher von Ihnen geprüft wurde. Casino Guru schätze ich sehr, und ich verlasse mich auf die Informationen, die ich dort finde.
Selbstverständlich lese ich die AGBs immer aufmerksam durch, aber bei solch wichtigen Aussagen wie den Auszahlungslimits hätte ich nie gedacht, dass diese möglicherweise nicht wie angegeben gelten. Ich hoffe, Sie verstehen meine Bedenken, aber wo liegt der Sinn darin, wenn etwas kommuniziert wird, aber die AGBs letztlich etwas anderes aussagen? Das wirkt doch irreführend, oder sehe ich das falsch?
Vielen Dank für Ihr Verständnis und Ihre Mühe.
Beste Grüße,
Zdá se, že zástupce kasina mě ignoruje stejně jako jejich podpora a nyní je pryč i možnost živého chatu. Věci nejvyšší úrovně.
The casino rep seems to be ignoring me as much as their support is, and now the option for live chat is gone too. Top tier stuff.
Víte, co vás teď ještě napadá? Můžete také zkusit napsat svou uživatelskou recenzi pro toto kasino. Každý si tam tak může přečíst o vašich zkušenostech a být nějakým způsobem varován, že se tam něco podobného může stát.
Všechno tam ale pište podrobně, aby to bylo pro ostatní opravdu srozumitelné. A možná tak získáte nějaký kontakt i z kasina, protože uživatelské recenze jsou důležitou součástí recenzí online kasin na našem webu a kasina si na těchto názorech většinou dávají záležet.
Zde je odkaz pro vás, pokud byste do toho chtěli jít.
Řekněte mi, prosím, jaký bude váš další krok.
You know what else comes to mind now? What you could try as well is to write your user review for this casino. This way, everyone can read about your experience there and get somehow warned that something similar might happen there.
Write everything in detail there, though, so it is really understandable for others. And maybe this way you will get some contact from the casino as well, because user reviews are an important part of online casino reviews on our website, and casinos usually care about these opinions.
Here is the link for you in case you would like to go for it.
Tell me, please, what your next step will be.
Milá Radko,
Neberte to prosím špatně, ale nikdy bych nevložil peníze do online kasina, aniž bych si to nejprve prověřil. Opravdu si vážím Casino Guru a spoléhám na informace, které tam najdu.
Samozřejmě jsem si vždy pozorně přečetl podmínky, ale u tak důležitých prohlášení, jako jsou limity výběru, mě nikdy nenapadlo, že by nemusely platit tak, jak je uvedeno. Doufám, že rozumíte mým obavám, ale jaký má smysl sdělovat jednu věc, ale smluvní podmínky nakonec říkají něco jiného? Zdá se to zavádějící, nebo se mýlím?
Děkujeme za pochopení a snahu.
s pozdravem
Dear Radka,
Please don't take this the wrong way, but I would never deposit into an online casino without checking it out first. I really value Casino Guru and rely on the information I find there.
Of course, I always read the terms and conditions carefully, but with such important statements as the withdrawal limits, I never thought that they might not apply as stated. I hope you understand my concerns, but what is the point of communicating one thing but the terms and conditions ultimately say something different? That seems misleading, or am I wrong?
Thank you for your understanding and effort.
Best regards,
Liebe Radka,
bitte nehmen Sie es mir nicht übel, aber ich würde niemals in ein Online-Casino einzahlen, ohne dass es vorher von Ihnen geprüft wurde. Casino Guru schätze ich sehr, und ich verlasse mich auf die Informationen, die ich dort finde.
Selbstverständlich lese ich die AGBs immer aufmerksam durch, aber bei solch wichtigen Aussagen wie den Auszahlungslimits hätte ich nie gedacht, dass diese möglicherweise nicht wie angegeben gelten. Ich hoffe, Sie verstehen meine Bedenken, aber wo liegt der Sinn darin, wenn etwas kommuniziert wird, aber die AGBs letztlich etwas anderes aussagen? Das wirkt doch irreführend, oder sehe ich das falsch?
Vielen Dank für Ihr Verständnis und Ihre Mühe.
Beste Grüße,
Ahoj,
Bez urážky, samozřejmě.
To je přesně to, co říkám.
Přirozeně by všechny limity – vklad, sázka, sázka, výhry a výběry – měly být výslovně uvedeny, aby se takovým okolnostem předešlo. Pojďme to vyřešit prostřednictvím stížnosti.
Ačkoli oceňuji odpověď zástupce kasina, mám pocit, že je trochu vágní vzhledem k vašim konkrétním okolnostem a vašim minulým zkušenostem v tomto kasinu. Možná jsem to ale jen já.
Předem vám přeji příjemný víkend! V pondělí se pro vás vrátíme.
Hello,
No offense taken, of course.
That is precisely what I am saying.
Naturally, all limits—deposit, wager, bet, winnings, and withdrawals—should be made explicit to prevent such circumstances. Let's figure that out through the complaint.
Although I appreciate the casino representative's response, I feel that it is a little vague considering your specific circumstances and your past experiences at this casino. Perhaps it's just me, though.
I am wishing you a pleasant weekend in advance! Will be back on Monday for you.
co říkáme? Jsem ochoten se vsadit, že zástupce kasina nám všem pomůže pochopit přístup.
Nechci vás také ignorovat, ale doufám, že si uvědomujete, že jsem na konci svých možností, jak se k tomu vyjádřit. Omlouvám se 🙁
What do we say? I am willing to wager that the casino representative will help us all comprehend the approach.
I do not mean to ignore you either, but I hope you realize that I am at the end of my options for comments on this. I'm sorry 🙁
Milá Radko,
Bylo by pro mě krajně problematické, kdybych se nemohl spolehnout na informace na vaší platformě.
Kasina často podceňují, jak moc mohou jejich informace motivovat hráče, aby tam hráli. Deloro Casino by samo sobě udělalo medvědí službu tím, že by nedodrželo informace, které vám byly poskytnuty – mnoho hráčů by to mohlo stát.
Pokud by byl limit na výběr 1000 eur za den, nic bych tam nevložil. Jaký má smysl investovat velké částky, když je výběr tak omezený?
To může být přijatelné pro příležitostné hráče, ale kasino jen stěží přežije jen s příležitostnými uživateli.
S pozdravem
Hezký víkend
Dear Radka,
It would be extremely problematic for me if I could not rely on the information on your platform.
Casinos often underestimate how much their information can motivate players to play there. Deloro Casino would be doing itself a disservice by not complying with the information provided to you - it could cost many players.
If there was a withdrawal limit of 1,000 euros per day, I wouldn't deposit anything there. What's the point of investing large sums if the withdrawal is so limited?
This may be acceptable for casual players, but a casino can hardly survive with casual users alone.
Best regards
Have a nice weekend
Liebe Radka,
es wäre für mich äußerst problematisch, wenn ich mich auf die Informationen auf Ihrer Plattform nicht verlassen kann.
Casinos unterschätzen oft, wie stark ihre Angaben Spieler dazu motivieren können, dort zu spielen. Deloro Casino würde sich keinen Gefallen tun, wenn es die angegebenen Informationen bei Ihnen nicht einhält – das könnte viele Spieler kosten.
Würde ein Auszahlungslimit von 1.000 Euro pro Tag bestehen, würde ich dort gar nicht erst einzahlen. Was nützt es, hohe Summen zu investieren, wenn die Auszahlung so stark begrenzt ist?
Für Gelegenheitsspieler mag das vielleicht akzeptabel sein, aber ein Casino kann mit Gelegenheitsnutzern allein kaum bestehen.
Beste Grüße
Schönes Wochenende
Lol nebudou reagovat. Jsou to nelicencované kasino, které klame hráče. Nebudou o tom diskutovat zde na fóru, v e-mailu nebo chatu.
Také jsem viděl, že moje možnost chatu byla smazána z webových stránek kasina.
Je to podvod. Stále nerozumím tomu, proč jim casinoguru dovolil používat své logo na svých webových stránkách a dokonce je nechat reagovat zde, jako by Deloro bylo skvělé kasino. Všechno divné.
Ale buďte si jisti, že na tomto problému pracují lidé a brzy dostanou oficiální dopis. 🙂 😀
Jen je potřeba být trpělivý.
Ale autorita byla zaznamenána. Dutch a právní oddělení, kde předstírají, že mají licenci. Dovolte mi, abych to řekl oni! nebral to na lehkou váhu, že falšovali své listiny.
@delorocasino brzy se uvidíme 😀
Lol they will not respond. They are a unlicensed casino decieving players. They will not discuss that here in forum, in email or chat.
Ive also seen my chat option been deleted from the casino website.
Its a scam. Still cant understand why casinoguru let them use their logo on their website and even let them respond here like Deloro is a great casino. All weird.
But rest assure there are people working on this problem and soon they will get a official letter. 🙂 😀
Just need to be patience.
But the authority has been noticed. Dutch and the legal department of where they pretend to have a liscense. Let me say this they! did not take it lightly for faking their liscense papers.
@delorocasino see you sooon 😀
Milá Radko,
Bylo by pro mě krajně problematické, kdybych se nemohl spolehnout na informace na vaší platformě.
Kasina často podceňují, jak moc mohou jejich informace motivovat hráče, aby tam hráli. Deloro Casino by samo sobě udělalo medvědí službu tím, že by nedodrželo informace, které vám byly poskytnuty – mnoho hráčů by to mohlo stát.
Pokud by byl limit na výběr 1000 eur za den, nic bych tam nevložil. Jaký má smysl investovat velké částky, když je výběr tak omezený?
To může být přijatelné pro příležitostné hráče, ale kasino jen stěží přežije jen s příležitostnými uživateli.
S pozdravem
Hezký víkend
Dear Radka,
It would be extremely problematic for me if I could not rely on the information on your platform.
Casinos often underestimate how much their information can motivate players to play there. Deloro Casino would be doing itself a disservice by not complying with the information provided to you - it could cost many players.
If there was a withdrawal limit of 1,000 euros per day, I wouldn't deposit anything there. What's the point of investing large sums if the withdrawal is so limited?
This may be acceptable for casual players, but a casino can hardly survive with casual users alone.
Best regards
Have a nice weekend
Liebe Radka,
es wäre für mich äußerst problematisch, wenn ich mich auf die Informationen auf Ihrer Plattform nicht verlassen kann.
Casinos unterschätzen oft, wie stark ihre Angaben Spieler dazu motivieren können, dort zu spielen. Deloro Casino würde sich keinen Gefallen tun, wenn es die angegebenen Informationen bei Ihnen nicht einhält – das könnte viele Spieler kosten.
Würde ein Auszahlungslimit von 1.000 Euro pro Tag bestehen, würde ich dort gar nicht erst einzahlen. Was nützt es, hohe Summen zu investieren, wenn die Auszahlung so stark begrenzt ist?
Für Gelegenheitsspieler mag das vielleicht akzeptabel sein, aber ein Casino kann mit Gelegenheitsnutzern allein kaum bestehen.
Beste Grüße
Schönes Wochenende
Ahoj znovu.
Jak jste již viděli na vlastní oči, zástupce kasina laskavě potvrdil, že:
Náš limit není 1 000/den - máme mnoho VIP, kteří nemají žádný limit, máme mnoho VIP, kteří mají 20 000/den, vše záleží na uživateli.
Jsme velmi flexibilní kasino s našimi limity, takže pokud hráč požádá o navýšení, může to být provedeno do 24-48 hodin.
Podle širokého vyjádření reprezentanta sotva můžeme dát hráčům přesné limity. Pokud se nepletu, v žádném případě jste nebyli novým hráčem, takže vaše limity se mohly změnit - jak vysvětlil zástupce. Proto bych rád viděl rozumné měřítko, například s maximálním limitem výběru pro „velryby" high rollery a elitní hráče se speciálními VIP pozicemi – a limit pro hráče, který se právě zaregistroval.
V takových situacích nelze nijak „předvídat" limity, jak je doufám jasné. omlouvám se.
Hi again.
As you already saw with our own eyes, the casino representative kindly confirmed that:
Our limit is not 1k/day - we have many VIPs that have no limit, we have many VIPs that have 20k/day it all depends on the user.
We are a very flexible casino with our limits so if a player requests to raise it, it can be done within 24-48 hours.
According to the representative's broad statement, we can scarcely give players exact limits. If I'm not mistaken, you were not a new player in any way, so your limits were subject to change - as explained by the rep. Therefore, I would like to see a reasonable scale, for instance, with a maximum withdrawal limit for "whales" high rollers and elite players with special VIP ranks—and a limit for a player who has just registered.
There is no way to "predict" the limits in such situations, as I hope is clear. I'm sorry.
Dobrý den milá Radko,
Bohužel nemohu zcela sdílet váš názor. U takových výběrových limitů se obvykle uvádí, že výplata závisí na VIP úrovni nebo je alespoň definována jinak.
Také nechápu, proč moje recenze a stížnost nejsou zveřejněny. Popsal jsem jen své zážitky tak, jak jsem je měl. Proč nemohu ohodnotit kasino? Vypadá to trochu podezřele. Samozřejmě chápu, pokud chcete chránit své partnery, ale myslím si, že Casino Guru by mohlo ztratit důvěru, pokud už nebude vůči hráčům transparentní a spravedlivé.
s pozdravem
Hello dear Radka,
Unfortunately, I can't entirely share your opinion. With such withdrawal limits, it is usually stated that the payout depends on the VIP level or at least it is defined in another way.
I also don't understand why my review and complaint are not published. I only described my experiences as I had them. Why am I not able to rate the casino? It seems a little suspect. Of course I understand if you want to protect your partners, but I think that Casino Guru could lose trust if it is no longer transparent and fair towards players.
Best regards,
Hallo liebe Radka,
leider kann ich eure Meinung nicht ganz teilen. Bei solchen Auszahlungslimits wird in der Regel angegeben, dass die Auszahlung vom VIP-Level abhängt oder es wird zumindest auf eine andere Art definiert.
Ich verstehe auch nicht, warum meine Bewertung und Beschwerde nicht freigeschaltet werden. Ich habe doch lediglich meine Erfahrungen so geschildert, wie ich sie gemacht habe. Warum ist es mir nicht möglich, das Casino zu bewerten? Es wirkt ein wenig suspekt. Natürlich habe ich Verständnis dafür, wenn ihr eure Partner schützen wollt, aber ich denke, dass Casino Guru an Vertrauen verlieren könnte, wenn es den Spielern nicht mehr transparent und fair gegenübersteht.
Liebe Grüße,
Podívejte se, co tím myslím 🙂. Partnerství mluví za vše... žádné férové vyhrožování.
See what I mean 🙂. Partnership says it all... no fair threatment.
Selektivní odpovědi také od Delora. Reaguje pouze na základní věci, které nejsou podstatné o tom, že nemáte licenci atd.
Selective answers also from Deloro. Only responds to basic things not substantive about not having a license etc.
Selectieve andwoorden ook van Deloro. Reageert alleen op basic dingen niet inhoudelijk over geen licentie hebben etc.
Možná byste měli využít situace, že zástupce kasina je aktivní v tomto vláknu a položit otázky, na které byste rádi znali odpovědi přímo. Podívejme se, co můžeme zjistit.
co říkáš?
Perhaps you should take advantage of the situation that the casino representative is active in this thread and ask questions you would like to know answers to directly. Let's see what we can find out.
What do you say?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.