Tomáš vždy vysvětlí vše potřebné k reklamaci. Já se s nimi nezabývám, ale věřte, že Tomáš, stejně jako kdokoli jiný, jim věnuje tu nejvyšší pozornost. Existují případy, které nakonec nejsou ve prospěch hráče, protože pokud je Tomáš přesvědčen, že celá věc je založena na tom, že vám kasino říká, abyste pokračovali ve hře, nemůže s tím moc dělat a na základě toho nemůžete získat náhradu.
Myslím si však, že co se týče cashbacku nebo turnajových výher, to by se mělo řešit, pokud jste žádné výhry nezískali nebo pokud jste je neprohráli.
To vše se ale dozvíte od Tomáše.
Tomas will always explain everything you need to know about the complaint. I don't deal with them, but believe me, Tomas as well as anyone else gives them the highest attention. There are some cases that are not in the player's favour in the end because if Tomas is convinced that the whole thing is based on the casino telling you to keep playing, there's not much he can do about it and you can't get a refund based on that.
However, I think that as far as cashback or tournament winnings are concerned, that should be addressed if you didn't get any winnings or if you didn't lose them.
But you will know all that from Tomas.
Automaticky přeloženo: