Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaDelOro Casino - všeobecná diskuze

DelOro Casino - všeobecná diskuze (strana 18)

 od DiePartei
|
46 577 zobrazení 333 odpovědí |
|
1...17 18 19
bp54 příspěvek smazal/a

Ale určitě bych takovou věc uvedl ve své stížnosti, protože všechny věci se dají vyřešit najednou, pokud to jde. To, že máš nárok na cashback chápu, to, že ti ho nechtějí dát, když máš otevřenou stížnost, tak moc ne, ale ať se zapojí kasino.

Automaticky přeloženo:
bp54 příspěvek smazal/a

Jak jsem řekl, uvádím to ve vaší stížnosti a bude to řešit i cashback. Asi bych nechal kasino na pokoji a počkal, až odpoví na vlákno. Pokud stále dostáváte podobné odpovědi, pravděpodobně se to nezmění, když jim napíšete znovu zítra nebo dnes.

Automaticky přeloženo:
bp54 příspěvek smazal/a

Ve všeobecných podmínkách uvádějí maximální výběr 300 000 € za měsíc, ... nakonec zaplatí 1 000 € za den. Pokud chcete víc, musíte to vložit plus ultra agresivní podpora, která neustále tlačí na vklad, je nemožné hrát potichu, aniž by se mě pokusili prodat. Úroveň odpovědného hraní je nulová.

Automaticky přeloženo:
bp54 příspěvek smazal/a
bp54 příspěvek smazal/a
bp54 příspěvek smazal/a

Ve všeobecných podmínkách uvádějí maximální výběr 300 000 € za měsíc, ... nakonec zaplatí 1 000 € za den. Pokud chcete víc, musíte to vložit plus ultra agresivní podpora, která neustále tlačí na vklad, je nemožné hrát potichu, aniž by se mě pokusili prodat. Úroveň odpovědného hraní je nulová.

Automaticky přeloženo:

Opravdu jste zažili, že vám zaplatili jen 1000 € za den?🤔

Jaký k tomu však byl důvod? Mohl byste nám říci více, aby byli všichni ve střehu, prosím?

Automaticky přeloženo:
bp54 příspěvek smazal/a

Omlouváme se, ale nepochopil jsem, co byste chtěli, abychom s těmito informacemi udělali. Chcete-li to změnit? 🤔

Není možné to jen tak změnit, víte. Opravdu musíme od našich uživatelů vědět, že to není správné, když podávají stížnost, a je skutečně prokázáno, že kasino neplatí tak, jak uvádějí ve svých podmínkách. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
bp54 příspěvek smazal/a
bp54 příspěvek smazal/a
bp54 příspěvek smazal/a

Tomáš vždy vysvětlí vše potřebné k reklamaci. Já se s nimi nezabývám, ale věřte, že Tomáš, stejně jako kdokoli jiný, jim věnuje tu nejvyšší pozornost. Existují případy, které nakonec nejsou ve prospěch hráče, protože pokud je Tomáš přesvědčen, že celá věc je založena na tom, že vám kasino říká, abyste pokračovali ve hře, nemůže s tím moc dělat a na základě toho nemůžete získat náhradu.

Myslím si však, že co se týče cashbacku nebo turnajových výher, to by se mělo řešit, pokud jste žádné výhry nezískali nebo pokud jste je neprohráli.

To vše se ale dozvíte od Tomáše.

Automaticky přeloženo:
DelOro Casino

Abych vás citoval „jsme velmi důvěryhodné a poctivé kasino"

Zeptal jsem se, jaké RTP bylo na eye of hours, řekl jste mi 96,23, což jsem vzal za vaše slovo a dal jsem do této hry spoustu peněz, protože jsem dal na vaši radu 😑

Ano, RTP není 96,23, je to 95,49, jak informují statistiky při načítání hry.

Mám snímek obrazovky, který sem nemohu nahrát.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, mám problém a nevím jak ho vyřešit, možná už byl někdo ve stejné situaci. Založil jsem si svůj první účet v DEL ORO Casinu, poté jim ihned posílám ID a selfie k ověření (bylo to v noci 5./6. dubna v 00:30), vložil jsem 10€ a začal hrát na automatech. Po několika zatočeních za 0,20 € jsem trefil vzácný jackpot na celé desce (0,20 € x 15 000 pro více hráčů = 3 000 €). A problém je, že jsem stále nedostal své ověření (na webu se říká „ověření za 48 hodin" a čekám už týden). Mluvil jsem s několika zákaznickými podporami, dělají prázdné sliby a snaží se mě přimět hrát více [Mám fotky z rozhovorů. Například jeden příznivec řekl, že mi s radostí provedou ověření druhý den (bylo to v pondělí), po této lži jsem se pokusil mluvit se stejným příznivcem, ale tuto ženu už nikdy nepošlou do mého rozhovoru.]


Je něco, co mohu dělat kromě čekání a modlitby?

Automaticky přeloženo:
Sqner

Je tedy váš účet již ověřen?

Použili jste při hraní nějaký bonus?

Věřím, že náš tým pro stížnosti by se mohl na váš případ podívat a zasáhnout, kdykoli to bude možné. Pokud chcete podat stížnost, učiňte tak zde .

Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi

Čekám, až mi ověří ID a Selfie už déle než týden, bez ověření nic nevytáhnu. Na tomto účtu už mám vsazeno 1 000 € a rád tam hraji, ale nechtějí mě ověřit.


Automaticky přeloženo:
Sqner

Informovali vás možná o nějakém zpoždění při ověřování?

Jen abyste měli představu, co jim brání to dokončit, víte.

Automaticky přeloženo:
1...17 18 19
Jít na stránkuz 19 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky