DomůFórumKasinaDelOro Casino - všeobecná diskuze

DelOro Casino - všeobecná diskuze (strana 19)

85 868 zobrazení 482 odpovědí |
před 2 roky
|
1...18 19 20...27
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Je tento web podvodným webem?

Stránka ověření dokumentu říká, že to trvá až 48 hodin, ale bez ohledu na to, kolikrát se dotazuji po uplynutí této doby, nikdy to nebude dokončeno.


Když jsem se zeptal 15.4., bylo mi řečeno, že chtějí provést dodatečné ověření 16.4.

Jako důvod bylo uvedeno, že velký počet uživatelů se od dubna choval podezřele, což bylo křivé obvinění.


Řekli, že budou otevřeni dalšímu ověření ve stejný den nebo následující den a datum bylo stanoveno na 16. dubna.

Když jsem je však dnes kontaktoval, řekli, že pokud neuzavřem více sázek, odeberou mé testování přednost.


Nejen, že pronášejí absurdní tvrzení, že doba ověření se liší v závislosti na výši sázky, ale také se nedrží času ověření a jejich podpora pouze lže.

Požádal jsem je, aby zveřejnili všechny chatové konverzace z předchozího dne, ale ignorovali mě.

Vědí, že dávají nepoctivé rady.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Pochopil jsem to správně, že nebudou kontrolovat, jestli dál nehrajete?

Automaticky přeloženo:
ishiyan7ha
před 8 měsíci

Ahoj,

Zástupce kasina byl v tomto vláknu velmi aktivní, takže věřím, že je velká šance, že vám zde odpoví. Samozřejmě nemám důvod nezpochybňovat vaše zkušenosti; z mých zkušeností se však někdy ověřování komplikuje a trvá déle. Připadá mi však docela zvláštní získat ověření v kontextu následné hry.

Některá kasina však hráče ověřují pouze v případě, že překročí určitou prahovou hodnotu; v důsledku toho může být tento hráč schopen vybrat malé částky, aniž by prošel úplným ověřením.

Může to být tento případ? No, protože nejsem obeznámen s detaily procesu, asi vám moc nepomůžu, ale rád bych porozuměl situaci.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Neodpovídají

A to navzdory skutečnosti, že řekli, že provedou další testování 18. 4. ve 13:00 EST.

Není dnes brzy ráno v Japonsku?

I když jsme v tu dobu čekali, najednou řekli, že změní datum těsně před dnem.


Nejen to, řekli, že mi druhý den pošlou e-mail s nastaveným datem, ale do dneška jsem ho nedostal.


Nesplnili ani 48hodinové ověření, a i když řekli, že chtějí provést dodatečné ověření, ani to nesplnili, a pak další den řekli, že pošlou další rozvrh na příští týden, mě ignorovali.


Pokud se zodpovědná osoba dívá, řekněte nám, jaký má oprávněný důvod k tomuto kroku.

Toto kasino je rozhodně podvodná stránka.


Automaticky přeloženo:
ishiyan7ha
před 8 měsíci

Je mi líto, že se vám změnil termín, určitě to není nic příjemného, ​​na druhou stranu se snažte vydržet. Pokud by se stalo totéž a kasino mělo výmluvy nebo neřeklo nic o tom, proč se to stalo, podal bych stížnost.

Pokud vám zatím nedali vědět nic bližšího, pravděpodobně to neudělají, dokud neprovedou ověření, o kterém mluvíte.

Vydržíš pak?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Mia Jansenová

Dobrý den, tým Compliance by vás chtěl požádat, abyste se připojili ke schůzce zítra, 18. ve 13:00 EST.


Dáme vám vědět termín, který vám vyhovuje.



Poslali mi tento email a já s tím předem souhlasil.


Navzdory tomu nastal den, certifikace byla naplánována na pozdější datum, a přestože řekli, že harmonogram bude zaslán emailem druhý den, dodnes nedorazil.


Dnes jsem je znovu kontaktoval

Zdá se, že jste od 9. dne neuzavřeli žádné sázky. Váš lístek byl proto prioritně posunut níže. V poslední době se k nám připojilo mnoho nových hráčů z Polska, hodně sázejí a velmi rychle se ověřují.

Uvedené vysvětlení je následující.

Podle jejich vysvětlení je potřeba hrát, dokud vám nedojdou peníze.


Přestože pravidlo říká, že ověření by mělo proběhnout do 48 hodin, ověření již bylo po dobu 14 dnů ignorováno.

Automaticky přeloženo:
ishiyan7ha
před 8 měsíci

Co jsem četl, měli zrovna schůzku 18. Jak jsem vám řekl, neuzavřeli jste sázku od 9. dne, takže váš tiket má velmi nízkou prioritu.


Byli to oni, kdo požádal o ověření 18.

Ve vysvětlení podaném do 18. dne nám však nebylo řečeno, že musíme uzavřít sázku, abychom vyhověli ověřovacímu zákonu, je tedy taková nepřiměřená odpověď přijatelná?


Pokud nemůžete dodržet požadavek 48 hodin, měli byste požadavek 48 hodin odstranit ze stránky pro výběr.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

>Pokud se to stane znovu a kasino se vám omluví nebo neuvede žádný důvod, podám stížnost.


Pořád se jen vymlouvají

Nevysvětlili, proč byla schůzka 18. zrušena, ale místo toho naráželi na skutečnost, že kumulativní částka sázek byla nízká.

Pokud však vložíte 500 EUR, vaše celková sázka bude 6941 EUR.

Tato částka je celá v hotovosti.


Znamená to, že sázky jsou obecně nízké?

Doba ověření, která je obvykle 48 hodin, byla zpožděna přibližně o dva týdny, aniž by bylo podáno jakékoli uspokojivé vysvětlení, přestože datum a čas ověření byly stanoveny.


Odpovědná osoba, která to čte, prosím vysvětlete způsobem, abych pochopil, proč byla schůzka 18. dne odložena.


Nedošlo k žádnému vysvětlení ani omluvě, termín jednání byl zrušen a další termín zůstává nerozhodnutý.


Podporu jsem zatím kontaktoval 10krát, jak mohu popsat tyto stránky, pokud se nejedná o podvod?

Automaticky přeloženo:
ishiyan7ha
před 8 měsíci

Jsou to podvodníci. Chtějí, abyste si hráli a všechno prohráli. Casino Guru je hodnotí jako kasino 10/10 bez důvodu a nepomohou vám. Měl jsem téměř stejný problém - kasino vás nutí hrát, ukazuje vám zisky jiných lidí atd. NEVSÁZEJTE, pokud máte peníze na výběr, zkuste počkat a nějak je dostanete!

Automaticky přeloženo:
DelOro Casino
před 8 měsíci

Je to podvodná stránka

Váš tým podpory říká, že odloží testování, protože hráli 12násobek částky, kterou vložili, a váš tým pro dodržování předpisů říká, že chce provést další testování, ale zruší datum v daný den.


Vysvětlujete, že máte 12x požadavek na sázení na své peníze, ale to stále nestačí k jeho potvrzení.

Pokud tvrdíte, že se nejedná o podvod, vysvětlete to prosím jasně.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Mia Jansenová

Dobrý den, tým Compliance by vás chtěl požádat, abyste se připojili ke schůzce zítra, 18. ve 13:00 EST.


Dáme vám vědět termín, který vám vyhovuje.



Poslali mi tento email a já s tím předem souhlasil.


Navzdory tomu nastal den, certifikace byla naplánována na pozdější datum, a přestože řekli, že harmonogram bude zaslán emailem druhý den, dodnes nedorazil.


Dnes jsem je znovu kontaktoval

Zdá se, že jste od 9. dne neuzavřeli žádné sázky. Váš lístek byl proto prioritně posunut níže. V poslední době se k nám připojilo mnoho nových hráčů z Polska, hodně sázejí a velmi rychle se ověřují.

Uvedené vysvětlení je následující.

Podle jejich vysvětlení je potřeba hrát, dokud vám nedojdou peníze.


Přestože pravidlo říká, že ověření by mělo proběhnout do 48 hodin, ověření již bylo po dobu 14 dnů ignorováno.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Určitě bych v takovém případě neváhal a okamžitě podal reklamaci, což koukám, že jste udělali. Pokud vás dostihli, pak to zdrželi a řekli, že vám druhý den dají vědět, jak to bylo, a nic vám neřekli, není to zrovna uživatelsky přívětivé. I to ostatní, co píšeš o tom, že tvůj případ má nízkou prioritu, protože jak říkáš, chtěli ověřovací hovor.

Počkáme tedy alespoň na to, co náš tým zjistí a jak to dopadne. Jsem zvědavý, jestli se ozvou zpět z kasina nebo ne.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Podvodník podpory tohoto podvodného webu vysvětlil, že v dubnu se připojilo mnoho podezřelých uživatelů.

Tak jsem řekl, že s tím nemám nic společného a nechám se ověřit hned teď, nebo druhý den, nebo 18.

Navzdory tomu nechápu, proč by se rozhodli ignorovat časový rámec ověření.

Namísto uzavření vašeho účtu vám tento podvodný web říká, abyste vsadili více, jinak váš účet neověří.

[Mnoho nových uživatelů přichází z Polska a uzavírají spoustu sázek]

Tak proč tomu tak je?

Nejsem z Polska a nemám jak zjistit, zda se velký počet polských uživatelů zaregistroval nebo uzavřel velký počet sázek.

Potřebujeme jasná kritéria pro validaci, že?

Tato podvodná stránka mi vysvětlila, že i kdybych vsadil 13,88krát, stále by to nestačilo.

Protože to podpora řekla, rád bych, aby CasinoGuru uvedlo na stránce doporučení, že se uplatňuje požadavek na hotovostní sázky 13,88x.



Automaticky přeloženo:
ishiyan7ha
před 7 měsíci

Dobře, chápu vaše rozhořčení. Možná si chtějí být jisti, že nikdo jiný nespadá do okruhu, který zjevně vyšetřují.

Sázení vám jako jednotlivci mohlo být napsáno i když mi to přijde naprosto absurdní a dost vysoké, ale neplatí to pro každého hráče. Až budeme mít více takových případů, pak to můžeme přehodnotit a dát to na naši stránku.

Zatím se zaměřme na to, kam bude stížnost směřovat.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Zdá se, že tato podvodná stránka je přesně to, co jste řekli vy členové Casino Guru, když se pozorně podíváte na stížnosti a komentáře zde.


Možná jen ignorují negativní komentáře.


Chtěl bych vědět, proč jsem nucen hrát další hry, když jsem již splnil požadavek na sázení 13,88x.


Podvodná stránka ANJ OF GOLD LIMITED

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Tento podvodný web již dokončil ověření KYC.

Proces ověřování má však několik velmi matoucích aspektů.

Přestože byla v rámci ověřovacího procesu vyžadována schůzka, dokončili ověření tím, že jsem podal stížnost na tento web s recenzemi.


Jinými slovy, pokud zde nebudeme protestovat, mnoho uživatelů to bude muset přijmout.


Už jsem kontaktoval podporu

Proč jste najednou dokončili ověření?

Na tuto otázku nedali správnou odpověď.

Jejich příběh o velkém počtu podvodníků byl vymyšlený a pravděpodobně jen čekali, jak donutí uživatele sázet a přijdou o své finanční prostředky.


Nicméně tím, že mi dáte vědět, že jsem skutečně dokončil sázku 13,88x, může podvodná stránka chtít zabránit šíření podvodu výběrem mých peněz.


V každém případě se proces schůzky za účelem ověření KYC náhle stal zbytečným a pracovníci podpory vysvětlili, že částka sázky je nedostatečná, takže vám doporučuji, abyste se této podvodné stránce drželi dál.


Podvodná stránka ANJ OF GOLD LIMITED

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

I když se ptáte proč, teď po dokončení ověření nejsou žádné stížnosti, že?

Drž hubu, můžu vybrat peníze


Jejich podpora chatu je také velmi špatná.

Jejich odpověď jsem interpretoval takto:


Je směšné, že podvodná stránka, která tvrdí, že ověřování již není nutné a že extrémně nízká částka sázky (13,88násobek částky vkladu) zpomaluje proces ověřování, se pak při podání stížnosti otočí zády k webu s recenzemi.


Pokud se někdo z této stránky kasina dívá, rád bych, aby vysvětlil důvod zpoždění ověření a náhlého dokončení ověření.


V opačném případě, pokud takové stížnosti nepošlete, budete i nadále známí jako stránka, která nevybírá peníze.


No i po vsazení 13,88násobku částky vkladu stále trvá na tom, že vsazená částka je výrazně nízká, takže možná nechce vybírat peníze kvůli finančním potížím nebo co.

Automaticky přeloženo:
ishiyan7ha
před 7 měsíci

Chápu vaše obavy a hněv. Díval jsem se na reklamaci a Veronika Vám psala, tak jí prosím pošlete, co potřebuje. Doufám, že to bude brzy po všem a myslím, že ukončení ověřování je dobrý krok vpřed.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dne 1. dubna 2025 došlo na mém hráčském účtu v kasinu Del Oro k vážnému incidentu a žádám vás o pomoc s vyřešením této záležitosti.

Mezi 19:27:42 a 19:33:29 toho dne byl proveden neoprávněný přístup k mému kasinovému účtu. V tomto krátkém časovém okně došlo k podezřelé herní aktivitě, která vedla k úplné ztrátě mého zůstatku ve výši 9 174,59 USD.

Okolnosti silně naznačují, že se mohlo jednat o interní práci. Zde je důvod:

Hraní probíhalo přesně ve stejné hře, kterou hraji normálně, ale hned mě zaujalo, že se odehrávalo v amerických dolarech, zatímco já vždycky hraji v eurech.

Když jsem se pokusil přihlásit, moje heslo už nefungovalo. Pak jsem zkusil možnost „zapomenuté heslo" a zjistil jsem, že dvoufaktorové ověřování (2FA) pro můj účet bylo zakázáno bez mého vědomí a souhlasu.

Okamžitě jsem kontaktoval tým podpory kasina a vyžádal si protokoly IP adres pro pokusy o přihlášení i herní relaci, abych zjistil, kde a jak k narušení bezpečnosti došlo. Doposud však odmítli tyto informace sdílet.

Zkontroloval jsem bezpečnostní protokoly své e-mailové adresy, která je chráněna 2FA a je vyžadována pro přístup k mé e-mailové adrese. V té době se k mému e-mailovému účtu nepodařilo žádným úspěšným způsobem přihlásit, což dále podporuje tvrzení, že k narušení bezpečnosti nedošlo z mé strany, ale pravděpodobně ze systému kasina.

Kromě technických problémů byla zkušenost se zákaznickým servisem extrémně zklamáním. Kontaktoval jsem je několikrát, včetně Davida, který by měl být mým VIP manažerem. Jeho odpovědi byly odmítavé, vágní a občas jsem měl pocit, že ani pořádně nerozumí anglicky. Nebyla tam žádná naléhavost, žádná následná akce a absolutně žádná odpovědnost z jejich strany.

Vzhledem k výši částky, podezřelé povaze přístupu, skutečnosti, že s mým účtem bylo manipulováno (2FA deaktivováno, heslo změněno) a nedostatku transparentnosti ze strany kasina (odmítnutí poskytnout IP adresu nebo přihlašovací údaje), mám pocit, že jsem vyčerpal všechny rozumné možnosti prostřednictvím jejich interních kanálů podpory.

V tomto okamžiku žádám CasinoGuru o podporu při dalším vyšetřování tohoto incidentu a o pomoc při získávání spravedlnosti a náhrady škody, kterou si zasloužím. Důkazy poukazují na vážné narušení bezpečnosti a důvěry zákazníků a domnívám se, že tato situace si zaslouží plnou pozornost.


Automaticky přeloženo:
NightOwl
před 7 měsíci

Dobrý den, upřímně řečeno, nevypadá to, že by to Casino Guru mohlo vyšetřovat, ale klidně podejte stížnost.

Možná by mi pomohlo pochopit, co moji kolegové dokážou a jak to funguje:

https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints

V podstatě se podívejme, zda tento incident splňuje kritéria:

file

Jakmile budete připraveni to vyzkoušet, laskavě použijte tento odkaz:

https://casino.guru/complaints/create

Děkuju.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Podvodník podpory tohoto podvodného webu vysvětlil, že v dubnu se připojilo mnoho podezřelých uživatelů.

Tak jsem řekl, že s tím nemám nic společného a nechám se ověřit hned teď, nebo druhý den, nebo 18.

Navzdory tomu nechápu, proč by se rozhodli ignorovat časový rámec ověření.

Namísto uzavření vašeho účtu vám tento podvodný web říká, abyste vsadili více, jinak váš účet neověří.

[Mnoho nových uživatelů přichází z Polska a uzavírají spoustu sázek]

Tak proč tomu tak je?

Nejsem z Polska a nemám jak zjistit, zda se velký počet polských uživatelů zaregistroval nebo uzavřel velký počet sázek.

Potřebujeme jasná kritéria pro validaci, že?

Tato podvodná stránka mi vysvětlila, že i kdybych vsadil 13,88krát, stále by to nestačilo.

Protože to podpora řekla, rád bych, aby CasinoGuru uvedlo na stránce doporučení, že se uplatňuje požadavek na hotovostní sázky 13,88x.



Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jsem z Polska. Rád bych pochopil, proč máte takový problém, protože hodně hraji na deloro a jen tam mám nejlepší statistiky a už jsem navštívil mnoho kasin. Zákaznický servis je skvělý, milý a okamžitá pomoc. Na coinbase mám okamžité výběry v kryptoměnách, jediné je nízký denní limit. Takže si opravdu nemám na co stěžovat. file



Jediné, co jsem udělal, než jsem začal hrát, bylo ověření KYC. Doporučuji všem, aby si před jakýmkoli sázením vždy ověřili účet.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
1...18 19 20...27
Jít na stránkuz 27 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.