FórumKasinaDelOro Casino - všeobecná diskuze

DelOro Casino - všeobecná diskuze

před 12 měsíci od DiePartei
|
17524 zobrazení 175 odpovědí |
|
1 2...9
před 12 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s DelOro Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
DiePartei
před 12 měsíci

Ahoj. Podle našich webových stránek je toto kasino licencováno na Curacau. Prohlédnout si to můžete i na přehledu zde . Ale proč se ptáš? Narazili jste na nějaké problémy?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Od tohoto kasina jsem obdržel nabídku bonusu na druhý zápas a využil jsem toho.

Během procesu mě kasino požádalo, abych nabídku zrušil, protože byla podána omylem.

Řekl jsem jim, že nemohu bezpodmínečně zrušit, protože jsem již vsadil nějaké peníze a že chci výměnou nějakou náhradu, ale kasino s tím nesouhlasilo a jednání ztroskotala.


Nakonec jsem bonus dokončil, ale kasino jej nechalo zmizet a tvrdilo, že to bylo porušení jejich podmínek.

Pokud se jednalo o porušení smluvních podmínek, měli bonus zrušit, aniž by mě o to nejprve požádali.

Jsem zuřivý, že to následně považovali za porušení podmínek.

Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před 11 měsíci

Přijde mi docela zvláštní, že kasino píše, že šlo o chybu při plnění bonusu. Máte nějaké snímky obrazovky, jak hrajete s bonusem a pak zmizel? Myslím, že takový případ by mohl být dobrý k podání stížnosti. Co myslíš ?

Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před 11 měsíci

V takových případech se obvykle snažíme vysvětlit zástupcům kasina, že jakmile má hráč k dispozici bonus, měly by být povoleny i výhry a samotné hraní.

Existují však určité body, kterým bych rád plně porozuměl.

Jak přesně jsi vzal bonus, nebyl to prosím žádný vklad nebo vklad?

Když říkáte, že vás kasino požádalo o zrušení, jak jste to měli udělat? Myslím tím, že to kasino normálně dokáže udělat bez asistence hráče.

Taky nechápu, jak ten bonus nakonec zmizel?

Chcete mi s tím pomoci?



Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Bonus tohoto kasina je druh hotovosti, kterou získáte, když vsadíte určitou částku.

Tuto nabídku zápasového bonusu jsem obdržel při svém druhém vkladu a sázel jsem v polovině.


Kasino mě poté kontaktovalo, abych nabídku dobrovolně zrušil, protože samotná nabídka byla poskytnuta omylem.

Protože jsme však již uzavřeli nějaké sázky a chystali se obdržet naši hotovost, bezpodmínečné zrušení bylo nepřijatelné.


Nabídl jsem tedy zrušení, pokud mě odškodní na základě průběhu sázky, ale kasino nemělo v úmyslu mě kompenzovat, takže jednání ztroskotala a dostal jsem hotovost.


Kasino poté zničilo mé již ověřené dokumenty KYC a odstranilo hotovost z mého zůstatku s tvrzením, že to bylo porušení jejich podmínek služby.


Zdá se divné nejprve žádat o dobrovolné zrušení a později tvrdit, že je to porušení podmínek služby.


Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před 11 měsíci

Je to škoda, protože celá tato situace nastala, až když byl bonus v procesu sázení a to není úplně fér. Zvlášť, když říkáte, že už jste nějakou část splnili a kasino s vámi nechtělo jednat a bonus jen zrušit. Myslím, že pokud to byla chyba, mělo být na to hned upozorněno nebo kasino mělo bonus stáhnout a informovat vás.

Připadá mi to celé divné. Myslíte, že půjdete po reklamaci?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nejprve mi kasino poslalo tento e-mail


『Všiml jsem si, že můžete odemknout dva bonusy za vklad, i když uživateli povolíte pouze jeden bonus za vklad.

Blížíme se k dokončení a rádi bychom vás již nyní informovali.

Jsme mezinárodní kasino a chyby se mohou stát i na naší straně.

Prosíme o pochopení a dejte nám vědět, pokud máte v úmyslu zrušit bonus na vaší straně.

Jsme rádi, že jste součástí naší rodiny. Místo toho můžete také využít bonus z propagačního kódu.

Těšíme se na setkání s Vámi!"


Když však jednání ztroskotala, kasino najednou poslalo následující e-mail, ve kterém mě kritizovalo za porušení jejich podmínek služby


『To bylo v rozporu s našimi podmínkami použití použít stejný bonus za vklad dvakrát, snažíme se s vámi dohodnout, protože to byla nešťastná situace. 』


Pokud by si kasino myslelo, že se jedná o porušení Podmínek služby, když odeslalo počáteční e-mail, přinutilo kasino bonus zrušit.


Pokud to kasino uvidí a omluví se a odškodní mě, nepodám stížnost, ale pokud bude kasino nadále hrubé, zvážím stížnost.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj všichni,

Doufejme, že se připojíme a poskytneme jiný pohled na situaci. Tento uživatel byl schopen získat bonus za první zápas ve výši 250 $, což je skvělé. Naše bonusová struktura je taková, že jakmile jednou odemknete bonus, bonus zmizí. Každý bonus je tedy možné uplatnit jednou, to platí pro vklady na zápas, otočení zdarma a tak dále.


Nejen, že máme konkrétně uvedeno v našich Podmínkách použití, které se řídí naší licencí a naší evropskou společností, že na jednoho uživatele lze použít pouze jeden vkladový bonus, ale také jsme mu to řekli, když nebyl ani blízko dokončení požadavku na sázku. .


Důvod, proč byl schopen odemknout tento bonus, byl ten, že jsme ho dali jinému uživateli, který měl problém s bonusem, a v krátké době, co jsme ho měli na stránce, ho dokázal odemknout.


Tento uživatel vložil do našeho kasina 498 $ a vybral kolem 1 500 $, což podporujeme a vidíme to často kvůli našemu vysokému RTP.


Jsme extrémně poctivé kasino a také regulované, takže se řídíme pokyny, takže jsme s ním měli dlouhý e-mail, když nebyl blízko dokončení sázky, a řekli mu, že tento bonus se nebude počítat, ale hrál dál. Řekli jsme mu, že pokud prohraje peníze při pokusu o dokončení sázky, odškodníme ho kvůli nešťastné situaci, ale vyhrál peníze při dokončení sázky, takže není potřeba žádná kompenzace.


Je nespravedlivé vůči ostatním členům naší komunity, kteří mají možnost odemknout pouze 1 bonus za vklad, aby mohl odemknout dva, a když jsme mu to řekli, odpověď byla „Nemám v úmyslu zrušit bonus".


Znovu, pokud prohraje peníze dokončením sázky, řekli jsme mu, že mu odškodníme, ale vyhrál peníze. Okamžitě vybral své peníze a nebyly žádné problémy, jediným problémem zde bylo dvakrát odemknout bonus k vkladu na zápas „Welcome", který má lidi přivítat poprvé.


Podíváme-li se hlouběji do jeho účtu, zdá se, že podal mnoho stížností a pro firmu, která se stará o tisíce lidí, je těžké pokaždé najít nejlepší řešení, ale naše řešení, jak se domníváme, bylo nad rámec spravedlivého.


Myslíme si, že bychom měli udělat krok zpět a pochopit, jaká je situace? Chce mít bonus, který neměl být schopen odemknout, protože jej již dokončil a vydělal 250 $, a když jsme mu řekli, že tento bonus není schopen odemknout, pokračuje v jeho odemykání.


Mohli jsme to odstranit z jeho účtu ve chvíli, kdy jej odemkl, ale řekli jsme mu, aby to udělal, protože se neradi dotýkáme účtů lidí, protože věříme, že by to měli mít pod kontrolou oni.


Doufáme, že to pomůže objasnit situaci. Máme důkaz o historii transakcí, bonusy, e-maily, cokoli budete potřebovat, jsme si jisti, že můžeme dojít k závěru.


Tento argument není o penězích, ale o spravedlnosti v naší komunitě, a to ho porušuje. Pokud bychom chtěli, aby naši členové měli 2 bonusy za vklad, zobrazili bychom je na stránce promo akce.


Těšíme se, až se nám ozvete.


S pozdravem,

Tým kasina a sázkových kanceláří Del Oro

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nevzpomínám si, že bych pro začátek používal více než jeden bonus.

Použil jsem to, protože nabízeli bonus za druhý vklad.

Není neobvyklé, že se uvítací nabídka vztahuje na druhý nebo třetí vklad.

Samozřejmě bez znalosti není možné si uvědomit, že se jedná o bonus k 1. vkladu, který byl opět udělen chybou kasina.



Pokud jsou ve své odpovědi upřímní, nemáme v úmyslu podávat stížnost.

To, že jsem díky tomu vyhrál, není důvodem k tomu, abych to nekompenzoval.

Musíte být odškodněni za svou neúmyslnost, že jste mě přiměl k tomu, abych dělal zbytečné sázky.


Jsme naštvaní na přístup společnosti, která nejprve reagovala nevymahatelnou žádostí o dobrovolné zrušení bonusu a později tvrdila, že jde o porušení podmínek služby.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Milý andandjonnyx,


S vaším svolením můžeme sdílet snímek obrazovky bonusů, které jste odemkli. Tento snímek obrazovky zobrazí 2 bonusy za vklad. Pokud ne, můžeme vám to také poslat e-mailem soukromě. Máme to zaprotokolované v naší backoffice, co každý uživatel odemkne, a máme vyhrazený tým, který to sleduje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, což je důvod, proč jsme vás mohli upozornit v okamžiku, kdy jste odemkli bonus, s nadějí na zrušení.


Nejsme kasino, které bude bez komunikace přijímat bonusy od našich uživatelů a jen jim říkat, že je to v rozporu s podmínkami. Důvod, proč jsme vás oslovili, není ten, že bychom to nedokázali, ale je to proto, že takhle by dobrá společnost neměla fungovat.


Jsme velmi férové a čestné kasino a vím, že je mnoho chudých, takže jsem si jistý, že jste již měli nějaké negativní zkušenosti. Když jsme nabídli kompenzaci, pokud byste během sázení prohráli, nebylo to proto, že bychom nemohli bonus jen tak zrušit, ale je to proto, že kdybychom se vžili do situace hráče, byli bychom naštvaní, kdybychom během sázení prohráli také.


Nechtěli jsme k této situaci přistupovat pouhým vysvětlováním podmínek, ale raději s vámi mluvíme a společně probereme nejlepší řešení. Je to napsané v našich podmínkách používání, ale s našimi členy máme neuvěřitelné vztahy a snažili jsme se mezi námi dohodnout. Chápeme, že nebylo možné se dohodnout, a proto jsme museli bonus z vašeho účtu zrušit.


Doufáme, že rozumíte, a pokud se tak rozhodnete, budete vždy vítáni být součástí této komunity. Máme hezkou komunitu z Japonska.


S pozdravem,

Tým kasina a sázkových kanceláří Del Oro

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Screenshoty nic neznamenají.

Pokud se po prvním vkladu objeví vyrovnávací bonus, je přirozené předpokládat, že se jedná o vyrovnávací bonus za druhý vklad.


Od začátku jsem navrhoval, že byste měli být odškodněni podle částky vsazené při žádosti o zrušení, nikoli podle ztracené částky.


Je to proto, že kasinové hry mají obvykle odpočitatelné položky, a pokud vsadíte, přijdete o peníze.


Jak jsem již mnohokrát řekl, kasino mě původně požádalo o zrušení.

V té době nebyla zmíněna žádná koncepce podmínek.

Proto jsem měl právo pokračovat ve sázkových podmínkách bez zrušení.

Je to kasino, ze všech ostatních, které odmítlo všechny návrhy na odškodnění.

Chápete, že vaše žádost není právně závazná?

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Vyhrál jsem 5 600 €, pokusil jsem se vybrat, ale byl jsem vyzván k nahrání dokumentů pro ověření, takže jsem nahrál své dokumenty na stránku, která vypadala takto (snímek obrazovky) a také jsem požádal o uzavření účtu, abych nemohl přehrát svůj zůstatek. Další den žádná odpověď. Byl jsem z toho frustrovaný a byl jsem z toho velmi nervózní a ve své frustraci jsem začal hrát kvůli svým předchozím zkušenostem se stejnou taktikou, kterou kasina uplatňují při zpoždění plateb. Všechno jsem prohrál 99% ztrátou zatočení. Není možné trefit výhru na ruletě. Kontaktoval jsem chat, proč kontrola dokumentů trvala tak dlouho, řekla mi, že jsem dokumenty nikdy nepředložil. ik ji ujistil, že ano, ale na konci mi řekla, že jsem musel stisknout zaškrtnutí, abych nahrál dokumenty jako potvrzení telefon je zmáčknout upload a práce je hotová. může zde někdo objasnit, kdo je za to odpovědný. Velmi se vyjadřuji k mé ztrátě, ke které by nedošlo, kdyby kasino jen komunikovalo.

další velká výhra přímo do kanalizace za hloupá pravidla, která jsou v rozporu se zákonem, takzvaná k ochraně hráče.

filefilefile

Automaticky přeloženo:
DelOro Casino
před 11 měsíci

Nazdárek!

Moc děkuji za tento užitečný přehled.

Rád bych dodal pouze dva body, pokud mohu:

1) Jsem pevně přesvědčen, že byste se měli pokusit najít jiné technické řešení, pokud jde o odemykání bonusů. Pokud jsem pochopil, celá tato situace byla pravděpodobně způsobena tím, že jste se rozhodli nějak odemknout bonus pro všechny hráče jen proto, abyste pomohli někomu jinému.

2) Když chcete bonus zrušit, řekl bych, že by dávalo lepší smysl jej jednoduše zrušit. Samozřejmě před úplným vysvětlením. Podle mého názoru vaše rozhodnutí požádat hráče o dobrovolné zrušení bonusu zní jako další zdroj nedorozumění.

Jen se snažím přidat další úhel pohledu. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Screenshoty nic neznamenají.

Pokud se po prvním vkladu objeví vyrovnávací bonus, je přirozené předpokládat, že se jedná o vyrovnávací bonus za druhý vklad.


Od začátku jsem navrhoval, že byste měli být odškodněni podle částky vsazené při žádosti o zrušení, nikoli podle ztracené částky.


Je to proto, že kasinové hry mají obvykle odpočitatelné položky, a pokud vsadíte, přijdete o peníze.


Jak jsem již mnohokrát řekl, kasino mě původně požádalo o zrušení.

V té době nebyla zmíněna žádná koncepce podmínek.

Proto jsem měl právo pokračovat ve sázkových podmínkách bez zrušení.

Je to kasino, ze všech ostatních, které odmítlo všechny návrhy na odškodnění.

Chápete, že vaše žádost není právně závazná?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Upřímně nechápu tvůj přístup. Protože jste již vyhráli, vybrali peníze, nerozumím tomu, čeho se nyní snažíte dosáhnout.

Jen doplňující otázka: Šlo nějak o sportovní sázení?

Dík!


Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Kasino odebralo 250 $, které jsem vyhrál, když jsem dosáhl zápasového bonusu, bez mého svolení.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Milá Radko,


Naprosto souhlasíme a máme nyní jiné technické řešení. Mysleli jsme si a stále si myslíme, že nejlepším řešením, pokud jde o naše členy, je promluvit si s nimi a informovat je o situaci, aby se cítili pohodlně, ale domníváme se, že v tomto případě by zrušení bonusu situaci výrazně zlepšilo.


"Je to kasino, ze všech ostatních, které odmítlo všechny návrhy na odškodnění. Chápete, že vaše žádost není právně závazná?"


Nejsme si jisti, jakou náhradu chce. Pokud by při sázení prohrál peníze, odškodnili bychom ho, což by většina kasin neudělala, ale vyhrál peníze. Důvod, proč bylo 250 $ odstraněno, protože to byly bonusové peníze dokončené během sázky, kterou již dokončil a jednou získal. Byl by to jeho druhý bonus 250 $, který dostal.


Nejde o peníze, jde o férovost vůči zbytku komunity a věc principu.


"Kasino bez mého svolení odstranilo z mého zůstatku 250 $, které jsem vyhrál, když jsem dosáhl zápasového bonusu."


Asi 5 dní předtím, než splnil požadavek na sázku, jsme mu řekli, že to uděláme. Nebylo to žádné překvapení, ale požádali jsme ho, aby to zrušil sám, místo abychom to museli udělat za něj. Vysvětlili jsme také, že ho odškodníme, pokud přijde o peníze, což neudělal. Jeho výběry byly okamžité a vyhrál spoustu peněz v našem kasinu a dokázal vybrat 1500 $. O kterých jsem si jistý, že mnoho kasin by za to na začátku dalo těžkou práci.


Máme členy, kteří přicházejí do našeho kasina s 10 $ a odcházejí s 1 000 $ a jsou v šoku, že si mohli vybrat tyto peníze kvůli předchozím špatným zkušenostem, které měli. Jsme extrémně spravedlivé kasino a máme členy, kteří navštívili 1000 jiných kasin, ale do našeho kasina přicházejí každý den.


Kompenzaci, která je požadována za andandjonnyx, nerozumíme.


S pozdravem,

Tým kasina a sázkových kanceláří Del Oro

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Kasino mě žádá o dobrovolné zrušení.

Nabídl jsem kompenzaci jako podmínku mého zrušení, které kasino odmítlo.


Tím měl rozhovor skončit.


Problém je v tom, že kasino změnilo svůj původní nárok a najednou začalo říkat, že to bylo porušení jejich podmínek služby.


Prozkoumal jsem stovky kasin a je vzácné, že narazím na kasino, které během krátké doby změní svou pozici.

Taková kasina budou i nadále způsobovat potíže ostatním uživatelům.

Automaticky přeloženo:
Anonymized487
před 11 měsíci

Vážený Sardapoor,


Máme tisíce uživatelů a standardní postup pro odeslání kyc je odeslání dokumentů a zaškrtnutí po odeslání dokumentů. Vložili jste 100 $ a zvýšili jste se o 5 000 $, což je skvělé a povzbudivé, a řekli jste naší podpoře „Počkám na ověření a to, že jste odeslali", ale nebyly předloženy žádné dokumenty.


Dodnes nejsou předloženy žádné dokumenty, což je podmínkou. Nemůžeme povolit výběry bez KYC. V 99 % případů požadujeme pouze průkaz totožnosti a selfie, což je zcela standardní, když víme, že ostatní operátoři požadují také doklad o adrese a další dokumenty. Jsou to nezbytné informace nejen pro nás, ale hlavně pro naše poskytovatele plateb. Mnoho našich poskytovatelů plateb VYŽADUJE tyto informace, protože pokud dojde k nějakému podvodu, musí být schopni identifikovat uživatele.


Jakmile jste ztratili peníze, přišli jste k našemu týmu podpory s rasovými, antisemetickými, groteskními a sexistickými nadávkami o tom, že vás nenecháme odstoupit, i když jste nepodali žádné KYC. Vysvětlili jsme vám, že nemůžeme změnit naše zásady KYC pro jednoho uživatele a že byste museli předložit KYC, abyste mohli odstoupit. Máme mnoho uživatelů, kteří předkládají KYC ještě před vložením, aby mohli hladce vybrat, což je také zcela v pořádku.


Tento uživatel tedy vložil 100 $, zvýšil se o 5 000 $, pokračoval ve hře a prohrál je, pak se nás extrémně agresivně zeptal, proč jsme nikdy nepřijali jeho výběry, když nepředložil KYC.


S Sardapoorovým svolením bych rád připojil snímek obrazovky našeho rozhovoru, abych osvětlil, jak vlastně rozhovor mezi ním a naším týmem podpory probíhal.


S pozdravem,

Tým kasina a sázkových kanceláří Del Oro

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Anonymized487
před 11 měsíci

Je mi opravdu líto, že jste nedokázal odolat vášni hrát.

Ale jsem si jistý, že víte, že proces ověření může trvat několik dní; totéž platí pro zmrazení nebo uzavření účtu. Mějte to prosím na paměti.

Mohu vás ujistit, že pokud jde o stížnosti hráče, necháváme kasinu 72 hodin na uzavření účtu.

Pokud se nepletu, ztratil jsi rovnováhu téměř okamžitě.

No, pokud neodoláte jen jeden den, řekl bych, že byste měli přestat hrát. 🙏

Protože riziko, že se taková situace bude opakovat, je dost velké.

Pokud jde o systém nahrávání, chápu, že to pravděpodobně není nejlepší uživatelská zkušenost, ale přesto, jak to vidím, jste si vybrali špatně pouze na základě svých předchozích zkušeností. Doporučuji vám přečíst si podmínky, abyste zjistili, jak funkce funguje, a pokud to nepomůže, zeptejte se na chatu . Nečekejte, zvláště pokud jste zranitelní.

Považuji za pochopitelné, že musíte potvrdit nahrání a v případě, že si přejete soubor smazat, stisknete ikonu koše. Přesně jak naznačuje váš printscreen.

Tak či onak si prosím projděte tuto sekci našeho webu pro bezpečnější hazardní hry . Doufám, že vám to pomůže.

Automaticky přeloženo:
1 2...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky