Milá Radko,
Naprosto souhlasíme a máme nyní jiné technické řešení. Mysleli jsme si a stále si myslíme, že nejlepším řešením, pokud jde o naše členy, je promluvit si s nimi a informovat je o situaci, aby se cítili pohodlně, ale domníváme se, že v tomto případě by zrušení bonusu situaci výrazně zlepšilo.
"Je to kasino, ze všech ostatních, které odmítlo všechny návrhy na odškodnění. Chápete, že vaše žádost není právně závazná?"
Nejsme si jisti, jakou náhradu chce. Pokud by při sázení prohrál peníze, odškodnili bychom ho, což by většina kasin neudělala, ale vyhrál peníze. Důvod, proč bylo 250 $ odstraněno, protože to byly bonusové peníze dokončené během sázky, kterou již dokončil a jednou získal. Byl by to jeho druhý bonus 250 $, který dostal.
Nejde o peníze, jde o férovost vůči zbytku komunity a věc principu.
"Kasino bez mého svolení odstranilo z mého zůstatku 250 $, které jsem vyhrál, když jsem dosáhl zápasového bonusu."
Asi 5 dní předtím, než splnil požadavek na sázku, jsme mu řekli, že to uděláme. Nebylo to žádné překvapení, ale požádali jsme ho, aby to zrušil sám, místo abychom to museli udělat za něj. Vysvětlili jsme také, že ho odškodníme, pokud přijde o peníze, což neudělal. Jeho výběry byly okamžité a vyhrál spoustu peněz v našem kasinu a dokázal vybrat 1500 $. O kterých jsem si jistý, že mnoho kasin by za to na začátku dalo těžkou práci.
Máme členy, kteří přicházejí do našeho kasina s 10 $ a odcházejí s 1 000 $ a jsou v šoku, že si mohli vybrat tyto peníze kvůli předchozím špatným zkušenostem, které měli. Jsme extrémně spravedlivé kasino a máme členy, kteří navštívili 1000 jiných kasin, ale do našeho kasina přicházejí každý den.
Kompenzaci, která je požadována za andandjonnyx, nerozumíme.
S pozdravem,
Tým kasina a sázkových kanceláří Del Oro
Dear Radka,
We completely agree and we now have a different technical solution. We thought and still think that the best solution when it comes to our members is by speaking with them and letting them know the situation so that they feel comfortable but we guess in this case cancelling the bonus would have made the situation much better.
"It is the casino, of all others, that has refused all proposals for compensation. Do you understand that your request is not legally binding?"
We are unsure what compensation he wants. If he lost money while wagering we would have compensated him which most casinos would not do but he won money. The reason that the $250 was removed because that was the bonus money completed during the wager that he already completed and got once. This would have been his second $250 bonus he received.
It isn't a matter of the money it is a matter of fairness to the rest of the community and a matter of principle.
"The casino has removed the $250 I won when I achieved the match bonus from my balance without my permission."
Around 5 days before he completed the wager requirement we told him that we would do this. It was no surprise, but we asked him to cancel it himself instead of us having to do it for him. We also explained that we would compensate him if he lost money which he didn't. His withdrawals were instant and he won a lot of money in our casino and was able to withdraw $1500. Which many casinos I am sure would have given a hard time for this in the beginning.
We have members come into our casino with $10 and leave with $1000 and they are in shock that they were able to withdraw this money because of previous bad experiences they have had. We are an extremely fair casino and we have members that have gone to 1000 other casinos but they come to our casino everyday.
The compensation that is being requested for andandjonnyx is not understood by us.
Best Regards,
Del Oro Casino and Sportsbook Team
Automaticky přeloženo: