FórumKasinaDelOro Casino - všeobecná diskuze

DelOro Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 12 měsíci od DiePartei
|
17152 zobrazení 174 odpovědí |
|
1 2 3...9
před 11 měsíci

Milá Radko,

Děkujeme za vaši zpětnou vazbu, protože si toho velmi vážíme. Abychom ukončili tuto diskuzi, odblokovali jsme jeho účet, protože se domníval, že měl v ruletě nějaké špatné karty, a řekli jsme mu, aby našel datum a čas, abychom mohli kontaktovat evoluci. V této době vložil více na hraní. Chápe naše zásady a že nepředložil KYC.


Oceňujeme pomoc a diskusi, abychom to srdečně zvládli.


Šťastné svátky přeje tým kasina a sázkových kanceláří Del Oro!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Kasino odebralo 250 $, které jsem vyhrál, když jsem dosáhl zápasového bonusu, bez mého svolení.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Myslím, že kasino na to mělo rozhodně přistoupit dříve a bonus zrušit, ale viděl jsem i reakci kasina a v podstatě jste o žádné peníze nepřišli, což je na druhou stranu v pořádku.

Věřím, že kasino si na takové případy dá v budoucnu pozor a vy také, pokud zde budete hrát i nadále.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Milá Radko,


Naprosto souhlasíme a máme nyní jiné technické řešení. Mysleli jsme si a stále si myslíme, že nejlepším řešením, pokud jde o naše členy, je promluvit si s nimi a informovat je o situaci, aby se cítili pohodlně, ale domníváme se, že v tomto případě by zrušení bonusu situaci výrazně zlepšilo.


"Je to kasino, ze všech ostatních, které odmítlo všechny návrhy na odškodnění. Chápete, že vaše žádost není právně závazná?"


Nejsme si jisti, jakou náhradu chce. Pokud by při sázení prohrál peníze, odškodnili bychom ho, což by většina kasin neudělala, ale vyhrál peníze. Důvod, proč bylo 250 $ odstraněno, protože to byly bonusové peníze dokončené během sázky, kterou již dokončil a jednou získal. Byl by to jeho druhý bonus 250 $, který dostal.


Nejde o peníze, jde o férovost vůči zbytku komunity a věc principu.


"Kasino bez mého svolení odstranilo z mého zůstatku 250 $, které jsem vyhrál, když jsem dosáhl zápasového bonusu."


Asi 5 dní předtím, než splnil požadavek na sázku, jsme mu řekli, že to uděláme. Nebylo to žádné překvapení, ale požádali jsme ho, aby to zrušil sám, místo abychom to museli udělat za něj. Vysvětlili jsme také, že ho odškodníme, pokud přijde o peníze, což neudělal. Jeho výběry byly okamžité a vyhrál spoustu peněz v našem kasinu a dokázal vybrat 1500 $. O kterých jsem si jistý, že mnoho kasin by za to na začátku dalo těžkou práci.


Máme členy, kteří přicházejí do našeho kasina s 10 $ a odcházejí s 1 000 $ a jsou v šoku, že si mohli vybrat tyto peníze kvůli předchozím špatným zkušenostem, které měli. Jsme extrémně spravedlivé kasino a máme členy, kteří navštívili 1000 jiných kasin, ale do našeho kasina přicházejí každý den.


Kompenzaci, která je požadována za andandjonnyx, nerozumíme.


S pozdravem,

Tým kasina a sázkových kanceláří Del Oro

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Chápu váš postoj k této situaci. Myslím, že bude nejlepší, když se v budoucnu takový bonus zruší a samozřejmě s vysvětlením, aby nedocházelo k nedorozuměním.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Milá Radko,

Děkujeme za vaši zpětnou vazbu, protože si toho velmi vážíme. Abychom ukončili tuto diskuzi, odblokovali jsme jeho účet, protože se domníval, že měl v ruletě nějaké špatné karty, a řekli jsme mu, aby našel datum a čas, abychom mohli kontaktovat evoluci. V této době vložil více na hraní. Chápe naše zásady a že nepředložil KYC.


Oceňujeme pomoc a diskusi, abychom to srdečně zvládli.


Šťastné svátky přeje tým kasina a sázkových kanceláří Del Oro!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jsem rád, že se tento případ nakonec podařilo urovnat a že jste s hráčem našli společnou řeč. Doufám, že odteď bude vše hladké.

Přeji hezké prázdniny. 😊

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

file

Ztratil jsem 250,00 $.

Těchto 250 $ samozřejmě nebylo vyhráno přímo; bylo vyhráno riskováním tisíců dolarů v sázkách.


Skutečnost, že jsem skončil s kladným zůstatkem, neomlouvá kasino za to, že bylo nedbalé a nutilo uživatele vsadit tisíce dolarů.

Každá hra v kasinu má obvykle spoluúčast a uživatel v průměru přichází o peníze.


Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před 11 měsíci

Milý andandjonnyx,


Již od začátku bylo diskutováno, že tento bonus ve výši 250 $ bude zrušen, ale vy ho nezrušíte, takže jsme jej museli pouze ručně odstranit. Jak již Radka zmínila, možná by bylo na začátku lepším řešením odstranění bonusu z vašeho účtu, než abychom se snažili dospět ke konsenzu a správné úvaze mezi námi. Věřili jsme, že by bylo nejférovější o tom mluvit předem, protože ostatní členové by byli rádi, že o tom diskutujeme, spíše než abychom to odstranili z jejich účtu. Zdá se, že naše přesvědčení je ve vašem případě mylné.


Bonus 250 $ jste již uplatnili dříve a již bylo diskutováno v e-mailu i na fóru casinoguru, že je to v rozporu s našimi zásadami a bylo vám to zmíněno na začátku sázení.


Chcete-li napsat komentář k vašemu „nutit uživatele vsadit tisíce dolarů", to není síla. To je jasně označeno v našem bonusu, který obsahuje pouze několik vět. Požadavek na sázku je běžnou praxí ve 100 % kasin, aby bylo zajištěno, že lidé nedostávají jen peníze zdarma.


Zde je váš vklad ve výši 498 USD a výběr ve výši 1732 USD včetně 250 USD, které jsem vybral, takže 1234 USD bylo vybráno na váš bankovní účet.

file



Doufáme, že prožijete šťastnou dovolenou v Japonsku a dejte nám vědět, pokud je potřeba další vysvětlení. Stále jste vítáni zpět v naší komunitě 🙂


S pozdravem,

Tým kasina a sázkových kanceláří Del Oro

Automaticky přeloženo:
DelOro Casino
před 11 měsíci

Ne, od začátku se nediskutovalo.

Původně jste mě požádali o dobrovolné zrušení.

Mohl jsem zrušit nebo nezrušit.

Kasino mělo možnost přijmout mou nabídku kompenzace, kterou odmítlo.

Pokud trváte na tom, že jsme o tom diskutovali od začátku, prosím zveřejněte zde japonský e-mail, který jste mi poslali.


Kasino mi však zpočátku umožnilo rozhodnout se, že bonus nezruším a neobdržím, ale poté tvrdilo, že to bylo porušení jejich smluvních podmínek poté, co jsem skutečně vsadil několik tisíc dolarů a získal bonus.


Jsem kvůli tomu naštvaný.

Rozumíš?

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

řeknu to ještě jednou!

je odpovědností hráčů hrát, je to také jeho odpovědnost za to, že vyplácí peníze být pacientem po hodině hraní. řekněme, že jste banka, dávám vám peníze, abyste je pro mě uložili, ale vy je dáte na přední dveře venku. tady je to stejné měsíc, dokud jsou peníze v bezpečí, vaše odpovědnost je na nulové úrovni. co můžeme očekávat od licence v hodnotě toaletního papíru držte se dál od kasin, která neblokují zůstatek jako ochranu.

Automaticky přeloženo:
Anonymized487
před 11 měsíci

Vážený Sardapoor1963,


Požádali jste nás o odstranění blokování z vašeho účtu, takže jsme udělali to, co jste požadovali, a poté jsme pokračovali ve velmi dlouhém a klidném rozhovoru s naší podporou. Také jste pokračovali v odeslání svého KYC a byli jste připojeni zpět do komunity, jak jste si přáli.


A nejen to, chtěli jste pokračovat ve hře a vlastně jste nás požádali, abychom na váš účet po prohře vložili limit vkladu, abyste mohli vkládat každý den, ale na limitu, který pro vás právě nastavujeme.


Vzhledem k tomu, že tato situace se zdá být neustálým problémem, kdy prohráváte peníze a poté přicházíte do diskuze, zablokovali jsme váš účet, dokud nebude v této diskusi řečeno, abyste blokování odstranili, a vy si dobře uvědomujete, že v kasinu je to možné vyhrát i prohrát peníze. Používání hanlivých výrazů není v naší komunitě nutné ani odměňované. Máme neuvěřitelnou komunitu členů po celém světě, kteří respektují a ctí hru, což, jak doufáme, budete dělat také.


Co se týče licence Curacao, není to toaletní papír. Je velmi regulovaná a není snadné ji získat.


S pozdravem,

Tým kasina a sázkových kanceláří Del Oro

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

lidé, kteří to čtou, vědí, jací lidé provozují tuto stránku. Je to úplný podvod, na cokoli se zeptáte, trvá 48, jen abyste se ujistili, že nevyděláte jako hazardní hráč. Čekali s uzavřením účtu, přišel jsem o peníze. Udělají cokoli zpozdit vaši hotovost. ano curacao je nařízení o toaletním papíru, nedělají nic. platba jasné z tohoto kasina vás povzbuzují, abyste si nechali vklad a hráli a jsou tam pouze pro vaše peníze. Bohužel kasino je někde, kde nemůžete nic dělat. v mé zemi by to yoj určitě neprošlo a zaplatili byste všechny mé ztráty. pro mě už žádná kriminální curacao kasina provozovaná supy, kteří se modlí za problémové gamblery. díky bohu, že jste uzavřeli účet, ale příliš pozdě. holandským hráčům říkám toto: nevstupujte sem, nedostanete své peníze!!!

kasino uvádí Nizozemsko jako omezené, ale povzbuzuje hráče, aby používal VPN

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Anonymized487
před 11 měsíci

Dobře, musím zasáhnout:

Rezervovat finanční prostředky hráčů až do provedení výběru není obchodním standardem. Bylo by to skvělé, ale toto je, řekněme, nepovinné.

Souhlasím, že to nevyhovuje každému, ale přesto

Pokud se vám to nelíbí, nehrajte v takových kasinech. Jste dospělý člověk, takže požádejte o chat nebo podporu, než budete plně přesvědčeni hrát v takovém kasinu; kdokoli to může udělat předem.

Zeptejte se, jak zacházejí s výběry a zmrazením účtů.

Navíc považujeme i 72 hodin za rozumný časový rámec pro zablokování účtu. Pokud nemůžete vydržet méně než 3 dny, doporučuji přestat hrát. Protože v mnoha kasinech budete konfrontováni s výše zmíněnými nastaveními.

Nyní, když to víte, doufám, že se zaměříte na svůj vlastní odpovědný a bezpečnější přístup k hazardním hrám. Důležité je toto:

https://casino.guru/problem-gambling-diagnosis

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

nemáte pravdu trvat 10 dní na ověření a vyplacení peněz, takže jsem požádal o blokaci účtu a ona okamžitě požádala, že to bylo na gibraltarskou licenci. všechna kasina curacao, většina z nich má taktiku zdržování, jen aby se ujistili, že hráči nevydělají peníze. všichni využívají problémových hráčů Nemám problém s ověřením, ale alespoň respektuji žádost hráčů o zmrazení účtu. Velmi rádi vás zablokují, pokud se na chatu rozzlobíte, ale pokud máte na účtu peníze, nebudou toto pravidlo uplatňovat. kasina bez nástrojů pro zodpovědné hraní by neměla být ani exxcist .záleží na lidech v podpoře .některým je to jedno a někteří jsou dobří lidé, kteří se starají o hráče .Mnohokrát jsem se ptal na chatu, proč mi neuzavřela účet nikdy neodpověděla .na konci mi říká, že dělám problémy za vklad 100€, který jsem prohrál .ne prohrál jsem 5600€ .po tom všem je účet uzavřen, nechali mě vložit 900€, abych si to zahrál.Jak to je s licencovaným kasinem?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

filefile

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

" Dokončete tuto diskuzi, odblokovali jsme jeho účet, protože se domníval, že měl nějaké špatné karty v ruletě, a řekli jsme mu, aby našel datum a čas, abychom mohli kontaktovat evoluci. V této době vložil více na hraní. Chápe naši politiku a že nepředložil KYC."

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Milá Radko,

Tento uživatel Sardapoor1963 opakovaně žádal podporu o znovuotevření jeho účtu, aby mohl pokračovat v sázení, a poté se snaží podat stížnost, že účty nerušíme. Když byl konfrontován s touto stížností, napsal: "Sundám to, pokud budu mít dobrou náladu". Pochopte prosím, že tyto stížnosti jsou bezpředmětné a věříme, že jejich odstraněním bude učiněno správné.


Zde jsou snímky obrazovky, na kterých několikrát žádá o znovuotevření účtu.

filefile

Věříme, že jakmile si rozhovor přečtete, můžeme se posunout vpřed a ukončit tuto diskuzi tam a zpět.


Veselé svátky a nový rok!


Děkuji,

Správa kasina a sázkových kanceláří Del Oro

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

teď budu žalovat vaši společnost za to, že bez mého souhlasu zveřejnila velmi soukromé věci.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

může mi někdo vysvětlit, proč moje stížnost na toto kasino zmizela? Byl jsem mým záměrem dokázat, že toto kasino se nestará o zodpovědné hraní a že prostě přecházejí z otevírání a zavírání účtu. Podle libosti .Pokud máte zůstatek, řeknou budete čekat 48 hodin a kromě toho vás zablokují okamžitě, že se do toho nepletli, protože věděli, že stížnost byla otevřena.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

nyní jim ukazují skutečnou podvodnou tvář. blokují živý chat a nepřehrávají na e-maily. Zjistil jsem, že přidali zaškrtnutí na ověřovací stránku, aby zmátli hráče, pokud nahrajete obrázek na stránku podpory, není třeba pouze zaškrtnutí upload .what a thieves.for 2 days zablokují mé výběry 5600€ za tzv. ověření, ale berou vklady 900€, když by měl být účet uzavřen a bez ověření.toto kasino je tady fredh a mělo by být na blacklistu.and one morr věc, kterou označili skutečné reviuws na pilotu důvěry, aby si ponechali 5 hvězdiček, které jsou všechny podplaceny a odměněny bonusy

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Hrál jsem v kasinu a uzavíral sázky na této stránce. Jsem hráč 500937. Dříve Deloro při výběru prostředků způsobilo provizi ve výši asi 3 %. Je to hodně, ale dá se to vydržet, když vyhrajete. Ale ještě jednou, při výběru místo 700 USD jsem dostal 540 USD. O 23 % méně. Kontaktoval jsem službu podpory a bylo mi řečeno, že nyní účtují poplatek za výběr, protože platí daně v Rusku. Opravdu? Daň za transakci v kryptoměně?! V Rusku?! 23 %?! To je šílená lež! Nezahrávejte si s nimi, vezmou vám peníze a podvedou vás!!!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Milá Radko,

Tento uživatel Sardapoor1963 opakovaně žádal podporu o znovuotevření jeho účtu, aby mohl pokračovat v sázení, a poté se snaží podat stížnost, že účty nerušíme. Když byl konfrontován s touto stížností, napsal: "Sundám to, pokud budu mít dobrou náladu". Pochopte prosím, že tyto stížnosti jsou bezpředmětné a věříme, že jejich odstraněním bude učiněno správné.


Zde jsou snímky obrazovky, na kterých několikrát žádá o znovuotevření účtu.

filefile

Věříme, že jakmile si rozhovor přečtete, můžeme se posunout vpřed a ukončit tuto diskuzi tam a zpět.


Veselé svátky a nový rok!


Děkuji,

Správa kasina a sázkových kanceláří Del Oro

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, myslím, že bude možnost se ke stížnosti vyjádřit, takže náš tým vyhodnotí vše potřebné, pokud jim poskytnete důkazy. Uvidíme, jak to celé dopadne.

Pěknou dovolenou. 🙂

Automaticky přeloženo:
1 2 3...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky