Milý Ahmede,
Děkuji vám za informaci. Snímky obrazovky, které poskytnete, ukazují, že když jste požádali o uzavření účtu, účet jsme uzavřeli. To ukazuje, že dodržujeme zodpovědné hraní.
Důvodem opětovného otevření vašeho účtu nebylo to, že bychom to chtěli udělat, ale protože jste o jeho opětovné otevření několikrát žádali.
Vesele jste sázeli, vkládali šťastně a vesele si povídali s naší živou podporou. Máme screenshoty každé jednotlivé odeslané zprávy a obrázku, zveřejněte svůj požadavek na uzavření účtu.
Snímky obrazovky nepřipojíme, abychom zachovali vaše soukromí, ale po zhlédnutí snímků obrazovky budete souhlasit s tím, že jsme se nerozhodli otevřít účet a chtěli jste jej znovu otevřít.
Kromě znovuotevření jste požadovali několik bonusů, otočení zdarma, cashback a použití dalších forem platebních metod.
Chápeme, že závislost na hazardních hrách může být problém, ale pokud byste vyhráli peníze, k této diskusi by nikdy nedošlo. Je vůči nám nespravedlivé, že 10 dní poté, co byla podána vaše žádost o znovuotevření účtu, požadujete vrácení peněz.
To by bylo ekvivalentní, pokud byste vyhráli a my jsme zablokovali váš výběr kvůli žádosti, kterou jste se rozhodli zvrátit před 10 dny. Tohle bychom nikdy neudělali.
I když jsme lidé a staráme se o ochranu našich hráčů, není pouze odpovědností kasina praktikovat zodpovědné hraní, ale je také na samotném hráči, kterému nabízíme prostředky, se kterými si můžeme promluvit a získat pomoc, kterou by člověk mohl potřebovat, pokud se stane nekontrolovatelným. .
Víme, že naše živá podpora měla opravdu příjemný čas, když jsme vás poznala, a opravdu si užila s vámi mluvit. Doufáme, že vše půjde dobře s vámi a vaší budoucností a doufáme, že tyto ztráty na vás nebudou mít vážný dopad.
Pokud byste chtěli diskutovat dále offline, kde s vámi můžeme sdílet snímky obrazovky našeho chatu, můžete tak učinit na adrese support@delorocasino.com . Nechceme tyto obrázky zveřejňovat online.
S pozdravem,
Tým kasina a sázkových kanceláří Del Oro
Dear Ahmed,
Thank you for your information. The screenshots you provide show that when you requested account closure we closed the account. This shows we follow responsible gaming.
The reason your account was reopened was not because we wanted to do so but because you asked multiple times to reopen it.
You were betting happily, depositing happily, and chatting with our live support happily. We have screenshots of every single message and image sent, post your request for account closure.
We will not attach the screenshots to preserve privacy of your part but after seeing the screenshots you would agree that it was not our decision to open the account and you wanted to reopen it.
In addition to reopening, you requested multiple bonuses, free spins, cashback, and the use of other forms of payment methods.
We understand that gambling addiction can be a problem but if you would have won money, this discussion would never happen. It is unfair to us that 10 days after your request to reopen your account was made, you then request money back.
This would be equivalent if you won and we blocked your withdrawal because of the request you decided to overturn 10 days previously. We would never do this.
While we are human and do care about protecting our players, it is not only the casino’s responsibility to practice responsible gaming but it is also on the player themselves which we offer resources to speak to and get the help that one might need if it becomes uncontrollable.
We know our live support had a really nice time getting to know you and really enjoyed speaking with you. We hope everything goes well with you and your future and hope that these losses are not causing a severe impact to you.
If you would like to discuss further offline where we can share screenshots of our chat with you we can do so at support@delorocasino.com. We do not wish to publicize these images online.
Best regards,
Del Oro Casino and Sportsbook Team
Automaticky přeloženo: