Ahoj všichni,
Doufejme, že se připojíme a poskytneme jiný pohled na situaci. Tento uživatel byl schopen získat bonus za první zápas ve výši 250 $, což je skvělé. Naše bonusová struktura je taková, že jakmile jednou odemknete bonus, bonus zmizí. Každý bonus je tedy možné uplatnit jednou, to platí pro vklady na zápas, otočení zdarma a tak dále.
Nejen, že máme konkrétně uvedeno v našich Podmínkách použití, které se řídí naší licencí a naší evropskou společností, že na jednoho uživatele lze použít pouze jeden vkladový bonus, ale také jsme mu to řekli, když nebyl ani blízko dokončení požadavku na sázku. .
Důvod, proč byl schopen odemknout tento bonus, byl ten, že jsme ho dali jinému uživateli, který měl problém s bonusem, a v krátké době, co jsme ho měli na stránce, ho dokázal odemknout.
Tento uživatel vložil do našeho kasina 498 $ a vybral kolem 1 500 $, což podporujeme a vidíme to často kvůli našemu vysokému RTP.
Jsme extrémně poctivé kasino a také regulované, takže se řídíme pokyny, takže jsme s ním měli dlouhý e-mail, když nebyl blízko dokončení sázky, a řekli mu, že tento bonus se nebude počítat, ale hrál dál. Řekli jsme mu, že pokud prohraje peníze při pokusu o dokončení sázky, odškodníme ho kvůli nešťastné situaci, ale vyhrál peníze při dokončení sázky, takže není potřeba žádná kompenzace.
Je nespravedlivé vůči ostatním členům naší komunity, kteří mají možnost odemknout pouze 1 bonus za vklad, aby mohl odemknout dva, a když jsme mu to řekli, odpověď byla „Nemám v úmyslu zrušit bonus".
Znovu, pokud prohraje peníze dokončením sázky, řekli jsme mu, že mu odškodníme, ale vyhrál peníze. Okamžitě vybral své peníze a nebyly žádné problémy, jediným problémem zde bylo dvakrát odemknout bonus k vkladu na zápas „Welcome", který má lidi přivítat poprvé.
Podíváme-li se hlouběji do jeho účtu, zdá se, že podal mnoho stížností a pro firmu, která se stará o tisíce lidí, je těžké pokaždé najít nejlepší řešení, ale naše řešení, jak se domníváme, bylo nad rámec spravedlivého.
Myslíme si, že bychom měli udělat krok zpět a pochopit, jaká je situace? Chce mít bonus, který neměl být schopen odemknout, protože jej již dokončil a vydělal 250 $, a když jsme mu řekli, že tento bonus není schopen odemknout, pokračuje v jeho odemykání.
Mohli jsme to odstranit z jeho účtu ve chvíli, kdy jej odemkl, ale řekli jsme mu, aby to udělal, protože se neradi dotýkáme účtů lidí, protože věříme, že by to měli mít pod kontrolou oni.
Doufáme, že to pomůže objasnit situaci. Máme důkaz o historii transakcí, bonusy, e-maily, cokoli budete potřebovat, jsme si jisti, že můžeme dojít k závěru.
Tento argument není o penězích, ale o spravedlnosti v naší komunitě, a to ho porušuje. Pokud bychom chtěli, aby naši členové měli 2 bonusy za vklad, zobrazili bychom je na stránce promo akce.
Těšíme se, až se nám ozvete.
S pozdravem,
Tým kasina a sázkových kanceláří Del Oro
Hey All,
Hopefully we can chime in and give a different perspective to the situation. This user was able to get the first match deposit bonus of $250 which is great. Our bonus structure is that once you unlock a bonus once, the bonus disappears. So each bonus is redeemable one time, this goes for match deposits, free spins, and so on.
Not only do we have it specifically listed in our Term of Use that is regulating under our license and our European company that only one deposit bonus can be used per user but we also told him this when he was not even close to completing the wager requirement.
The reason that he was able to unlock this bonus was because we gave it to another user that had an issue with the bonus and in the short time that we had it on the page he was able to unlock it.
This user deposited $498 into our casino and he withdrew around $1500 which we encourage and we see often because of our high RTP.
We are an extremely honest casino and regulated as well so we follow guidelines so we had a long email strand with him when he was not close to completing the wager telling him that this bonus will not count but he kept on playing. We told him that if he lost money while attempting to complete the wager we would compensate him because of the unfortunate situation but he won money while completing the wager so there was no compensation needed.
It is unfair to the other members of our community that only have the ability to unlock 1 deposit bonus for him to be able to do unlock two, and when we told him this the reply was "I do not intend to cancel the bonus".
Again, if he lost money completing the wager we told him that we would compensate him but he won money. He withdrew his money instantly and there were no problems, the only issue here was unlocking the "Welcome" match deposit bonus twice, which is meant to welcome people the first time.
Looking deeper in his account it seems like he has filed many complaints and it is hard as a business that caters to thousands to come to the best solution every time but our solution, we feel, was beyond fair.
We think we should take a step back and understand what the situation is? He wants to have the bonus that he should not have been able to unlock in the first place because he already completed it and earned the $250, and when we told him that he is not able to unlock this bonus he continues to unlock it.
We could have removed it from his account the moment he unlocked it but we told him to do so because we do not like touching people's accounts because we believe that they should be the ones in control.
We hope this helps clear up the situation, We have proof of transaction history, bonuses, emails, whatever you need we are sure we can come to a conclusion.
This argument is not about the money it is about the fairness in our community and this breaches it. If we wanted our members to have 2 match deposit bonuses we would display it on the promotions page.
We look forward to hearing from you all further.
Best Regards,
Del Oro Casino and Sportsbook Team
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: