Požádal jsem DeloroCasino o trvalé uzavření mého účtu z důvodu škod souvisejících s hazardními hrami, ale odmítli a místo toho mě povzbudili k pokračování ve hraní a povolili mi další vklady i přes mou zranitelnost.
Nakonec na mě, když jsem byl ve finanční tísni, vyvinuli nátlak, abych přijal vyrovnání za velmi nízkou částku. Pod tlakem jsem souhlasil, ale okolnosti vyvolávají vážné obavy ohledně férovosti a povinností zodpovědného hraní.
Poté, co jsem se domníval, že je záležitost vyřešena, mi kasino i přes mou žádost o uzavření nadále zasílalo několik propagačních e-mailů, čímž porušovalo standardy zodpovědného hraní.
DeloroCasino nyní zcela přerušilo komunikaci ignorováním mých e-mailů a deaktivací živého chatu. Podle Evropského spotřebitelského centra (ECC) není smlouva, kterou jsem podepsal, platná ani vymahatelná podle práva EU na ochranu spotřebitele.
Žádám o řádné zprostředkování, spravedlivé řešení a odpovědnost za tato porušení.
I requested DeloroCasino to permanently close my account due to gambling-related harm, but they refused and instead encouraged me to continue playing, allowing further deposits despite my vulnerability.
Eventually, they pressured me into accepting a settlement for a very low amount while I was in financial distress. I agreed under pressure, but the circumstances raise serious concerns about fairness and responsible gambling obligations.
After I believed the matter was settled, the casino continued to send me multiple promotional emails despite my closure request, violating responsible gambling standards.
Now, DeloroCasino has completely cut off communication by ignoring my emails and disabling live chat. According to the European Consumer Centre (ECC), the contract I signed is not valid or enforceable under EU consumer protection law.
I am seeking proper mediation, a fair resolution, and accountability for these breaches.







