DomůFórumKasinaDelOro Casino - všeobecná diskuze

DelOro Casino - všeobecná diskuze (strana 20)

85 867 zobrazení 482 odpovědí |
před 2 roky
|
1...19 20 21...27
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

Požádal jsem DeloroCasino o trvalé uzavření mého účtu z důvodu škod souvisejících s hazardními hrami, ale odmítli a místo toho mě povzbudili k pokračování ve hraní a povolili mi další vklady i přes mou zranitelnost.


Nakonec na mě, když jsem byl ve finanční tísni, vyvinuli nátlak, abych přijal vyrovnání za velmi nízkou částku. Pod tlakem jsem souhlasil, ale okolnosti vyvolávají vážné obavy ohledně férovosti a povinností zodpovědného hraní.


Poté, co jsem se domníval, že je záležitost vyřešena, mi kasino i přes mou žádost o uzavření nadále zasílalo několik propagačních e-mailů, čímž porušovalo standardy zodpovědného hraní.


DeloroCasino nyní zcela přerušilo komunikaci ignorováním mých e-mailů a deaktivací živého chatu. Podle Evropského spotřebitelského centra (ECC) není smlouva, kterou jsem podepsal, platná ani vymahatelná podle práva EU na ochranu spotřebitele.


Žádám o řádné zprostředkování, spravedlivé řešení a odpovědnost za tato porušení.

Automaticky přeloženo:
Pridx
před 5 měsíci

Je mi opravdu líto, že ses ocitl/a v takové situaci.

Mohu se ale zeptat, kam jste poslal svou žádost o uzavření účtu kvůli problémům s hazardem? Bylo to jejich týmu podpory?

Jen se chci ujistit, že nedošlo k žádnému nedorozumění a že to opravdu dostali, víte.

Samozřejmě se pokusíme celou věc prošetřit a doufejme, že se nám podaří najít řešení vaší stížnosti .

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj,

Nejdříve mě přesměrovali na což se ukázalo jako špatné, a poté jsem to poslal Také jsem to poslal přes systém ticketů, abych se ujistil, že o tom vědí, a také jsem se pokusil o samovyloučení z nastavení účtu, jak uvádějí jejich podmínky, ale stránka je prázdná, což naznačuje vážné zanedbání zodpovědného hraní.


file

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vypadá to, že s kasinem deloro je vždycky nějaký problém.



Automaticky přeloženo:
Alprince2001
před 5 měsíci

Ano, bohužel se zdá, že s DeloroCasinem přetrvávají problémy, zejména pokud jde o zodpovědné hraní a způsob, jakým nakládají s uzavíráním účtů. V mém případě odmítli můj účet uzavřít i přes opakované žádosti kvůli újmám způsobeným hazardem, tlačili na mě, abych přijal minimální vyrovnání v tísni, a poté mi nadále zasílali propagační e-maily.


Je opravdu znepokojivé vidět podobné příběhy od jiných hráčů – naznačuje to, že se nejedná jen o ojedinělou chybu, ale o opakující se vzorec. Doufejme, že platformy jako CasinoGuru jim pomohou pohnat je k odpovědnosti. Děkujeme za váš komentář.

Automaticky přeloženo:
Pridx
před 5 měsíci

Ano. Měl jsem s nimi už dříve problémy.

Automaticky přeloženo:
Alprince2001
před 5 měsíci

Je mi líto, že jste s nimi měl také problémy. Jde o to, jak často se to stává. Pokud se cítíte dobře a chcete se o to podělit, jaké problémy jste měl s Delorem?


Myslím, že čím více těchto příběhů vyneseme najevo, tím větší je na ně tlak, aby zlepšili své postupy – zejména v oblasti zodpovědného hazardu a spravedlivého zacházení. Ještě jednou děkuji, že jste se ozvali.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj,

Nejdříve mě přesměrovali na což se ukázalo jako špatné, a poté jsem to poslal Také jsem to poslal přes systém ticketů, abych se ujistil, že o tom vědí, a také jsem se pokusil o samovyloučení z nastavení účtu, jak uvádějí jejich podmínky, ale stránka je prázdná, což naznačuje vážné zanedbání zodpovědného hraní.


file

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

V tomto případě jste opravdu udělali vše pro to, abyste svůj účet zrušili. Doufám, že se s nimi náš tým pro vyřizování stížností brzy spojí a vše vyřeší.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Doufejme, že ano. Počkejme si na novinky ohledně stížnosti a uvidíme!

Automaticky přeloženo:
Pridx
před 5 měsíci

Udrželi mi účet aktivní, i když jsem požádal o jeho trvalé uzavření kvůli závislosti na hazardních hrách. Což pro mě znamenalo ztrátu.

Automaticky přeloženo:
Alprince2001
před 5 měsíci

Abych byl spravedlivý, na základě mých osobních zkušeností mě to nepřekvapuje. Podařilo se vám získat vrácení peněz nebo nějakou pomoc?

Automaticky přeloženo:
Pridx
před 5 měsíci

Ano. Díky Bohu, že jsem si uchoval veškerou korespondenci, e-maily a chat.

Automaticky přeloženo:
Alprince2001
před 5 měsíci

To rád slyším, mám také spoustu screenshotů a dokumentace, které svá tvrzení podpoří. Uvidíme, jak to dopadne, díky za sdílení!

Automaticky přeloženo:
Pridx
před 5 měsíci

Hodně štěstí.


Většina kasin nedodržuje pravidla hazardních her a vždy se snaží svalit vinu na hráče.

Automaticky přeloženo:
Alprince2001
před 5 měsíci

Díky,


Ano, jsem si toho plně vědom/a a proto dělám vše, co je v mých silách, abych dosáhl/a spravedlivého řešení.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Mimochodem, kasino deloro a kasino heats jsou stejná.


Mnoho kasin provozuje stejná společnost a popírají to, když vám dovolí vytvořit si účet v jiném kasinu.

Automaticky přeloženo:
Alprince2001
před 5 měsíci

Ano, vím, že kasino Deloro a kasino Heats jsou propojená. Když jsem se na to poprvé ptal, popřeli jakékoli propojení. Nyní však tvrdí, že je to stejný majitel, ale pod jiným vedením. Je zklamáním, jak tato kasina často mění svůj postoj v závislosti na situaci – zejména pokud jde o sebevyloučení a zásady zodpovědného hraní.


Automaticky přeloženo:
Pridx
před 5 měsíci

Souhlasím s tebou na 100%.


Věřte mi, pokud jde o vklady, je to snadné, ale při výběru nebo jakémkoli jiném problému ukazují jinou tvář 😗.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Děkuji za vaši odpověď.


Chtěl jsem se zeptat, jestli váš tým pro vyřizování stížností už od kasina obdržel nějaké odpovědi a jestli viděli důkazy, které jsem se snažil poslat. Pokusil jsem se poslat e-mail přímo jejich týmu pro vyřizování stížností s požadovaným důkazem, ale stále se mi zobrazuje chyba: „neobdržená pošta vrácena odesílateli."


Mohl byste prosím potvrdit, zda ode mě přes váš tým něco obdrželi, nebo zda existuje jiný způsob, jak bych jim měl důkazy poslat? Obávám se, že se k nim moje e-maily vůbec nedostanou. Poslal jsem je na e-mail, který mi uvedla ve stížnosti.


Ještě jednou děkuji za vaši podporu – opravdu doufám, že se to brzy vyřeší.

Automaticky přeloženo:
Alprince2001
před 5 měsíci

V tomto s tebou naprosto souhlasím.


Když se s nimi snažím spojit přes živý chat, prostě mi k němu zakážou přístup, dokonce jsem si to nahrával z obrazovky. Nemluvě o e-mailech, které úplně ignorují.

Automaticky přeloženo:
1...19 20 21...27
Jít na stránkuz 27 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.