DomůFórumKasinaDelOro Casino - všeobecná diskuze

DelOro Casino - všeobecná diskuze (strana 21)

86 212 zobrazení 482 odpovědí |
před 2 roky
|
1...20 21 22...27
Přidat příspěvek
Pridx
před 5 měsíci

Moje stížnost byla už dávno a tehdy jsem ji vyřešil.

Automaticky přeloženo:
Alprince2001
před 5 měsíci

To je fajn slyšet, doufám, že se to taky vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Děkuji za vaši odpověď.


Chtěl jsem se zeptat, jestli váš tým pro vyřizování stížností už od kasina obdržel nějaké odpovědi a jestli viděli důkazy, které jsem se snažil poslat. Pokusil jsem se poslat e-mail přímo jejich týmu pro vyřizování stížností s požadovaným důkazem, ale stále se mi zobrazuje chyba: „neobdržená pošta vrácena odesílateli."


Mohl byste prosím potvrdit, zda ode mě přes váš tým něco obdrželi, nebo zda existuje jiný způsob, jak bych jim měl důkazy poslat? Obávám se, že se k nim moje e-maily vůbec nedostanou. Poslal jsem je na e-mail, který mi uvedla ve stížnosti.


Ještě jednou děkuji za vaši podporu – opravdu doufám, že se to brzy vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Jsem si jistý/á, že Natalia vám v příští odpovědi sdělí, zda jej obdržela.

Bohužel, protože máme stovky stížností, náš tým se s nimi musí vypořádat. Musíte být trpěliví a počkat, až se k vaší stížnosti znovu dostane.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Smazaný účet

Mám účet u Deloro, který používám už měsíce. Včera jsem provedl výběr 1250 kanadských dolarů. Peníze jsem nikdy neobdržel. Obvykle mi trvá 15 minut, než obdržím peníze. Dnes ráno jsem kontaktoval podporu, abych zjistil, co se děje, a bylo mi řečeno, že žádné výběry neproběhly a poslední byl z doby před pár dny. Což je nepravda. Zkusil jsem se připojit ke svému účtu, abych zjistil, co se děje, ale bylo to nemožné. Můj účet už neexistuje, nemůžu se připojit, nemůžu resetovat heslo. Znovu jsem kontaktoval podporu a bylo mi řečeno, že s mou e-mailovou adresou neexistuje žádný účet. Co mám dělat??? Vklady jsem provedl kryptoměnami, takže nemám žádné bankovní výpisy s transakcemi. Jsou to jen náhodné krypto transakce s náhodnými adresami.


Také jsem na svůj účet vložil 175 dolarů v XRP a peníze jsem nikdy neviděl. Podpora mi řekla, že transakce se zpracovává a že bych peníze měl brzy vidět, ale tak se nestalo.


Pokud se to brzy neopraví, podniknu proti Delorovi právní kroky.

Automaticky přeloženo:
polteanu4586
před 4 měsíci

Máte nějaký důkaz, že máte v tomto kasinu účet?

Možná by se náš tým pro vyřizování stížností mohl pokusit tuto záležitost prošetřit a doufejme, že se s kasinem spojí, aby zjistil více.

Prosím, podejte zde stížnost a vysvětlete situaci. Co nejdříve se vám ozveme.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Samozřejmě mám všechna e-mailová potvrzení o vkladech a výběrech, které jsem provedl/a.

Automaticky přeloženo:
polteanu4586
před 4 měsíci

Dobře. Nechte si je pro případ, že bychom je potřebovali.

Vaše stížnost bude brzy vyřízena.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Aktuální informace o situaci


Znovu jsem kontaktoval živou podporu a teď mi říkají, že jsem o uzavření účtu požádal ve stejný den, kdy jsem z něj vybral 1250 dolarů. Žádám o doklad, ale nedostávám žádnou odpověď kromě: „Na vašem účtu je poznámka, Danieli."


Znovu aktualizovat


Doslova se mnou vedou falešný rozhovor, ve kterém mi říkají, abych zrušil účet, což je naprosto nepravdivé. Co s tím můžu dělat?

filefile

Upraveno
Automaticky přeloženo:
polteanu4586
před 4 měsíci

Nejsi to ty v té konverzaci? Vážně?

Prosím, odpovězte také na vaši stížnost , kdykoli je to možné, protože náš tým nyní potřebuje doplňující informace.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý večer všem, v tomto kasinu jsem registrovaný od 28. ledna a do teď jsem neměl co dodat, rychlé výběry a dobré bonusy.


Ale všechno se změnilo, podal jsem stížnost tady na gurucasinos a doufám, že jste opravdu nestranní a nejste na straně kasin.


Shrnu, co se stalo:

27. srpna jsem na Crazytime vyhrál 44 000 eur, pokračoval jsem ve hře a 28. srpna jsem měl celkem 57 720 eur. Kolem 1:28 portugalského času jsem provedl poslední výběr 5 000 eur, na účtu mi zůstalo 52 720 eur a spokojeně jsem šel spát.

Kolem 6:20 ráno, neřeknu vám přesný čas. Šla jsem se přihlásit ke svému účtu, jako vždycky, zadala jsem své údaje, jako vždycky, a zobrazila se mi zpráva, že heslo je špatné. Zkusila jsem to ještě dvakrát, než jsem si šla popovídat s JULIANOU LIMOU a řekla jí, že se nemůžu přihlásit ke svému účtu a že mi zobrazovala zprávu, že e-mail nebo heslo je špatné. Odpověď mi byla, že s mým účtem je vše v pořádku a že není žádný problém, ale že si mám heslo změnit a zkusit to znovu.

Bylo kolem 6:49 / 6:50 a já jsem požádal o obnovení hesla. Kolem 6:52 jsem obdržel e-mailem kód pro obnovení hesla, otevřel odkaz a změnil si heslo.

Zkouším se znovu přihlásit, ale jak jsem to zkoušel už několikrát předtím, musím pár minut počkat.

Po 5 až 10 minutách čekání zadám svou novou e-mailovou adresu a heslo a podaří se mi přihlásit ke svému účtu, ale k mému překvapení byl účet na 0 a tohle?

Jdu na chat a oni mi řeknou, že s mým účtem je všechno v pořádku a že hraji, což je lež.

Zkontroloval jsem si historii her a v době, kdy jsem žádal o obnovení hesla, používali můj účet k hraní her, dokud ho nenastavili na 0.


Stručně řečeno:

Aby mi nezaplatili, provedli tenhle podvod v naději, že se v tu dobu neprobudím a oni z toho vyváznou, ale nevyšlo to.


Mluvíme o velké sumě peněz, která podle nich pro kasina nic neznamená, ale pro mě to bylo hodně, už jsem si s těmi penězi udělal plány a tato situace mě psychicky hodně ovlivňuje.


Doufám, že Gurucasinos v této záležitosti podnikne kroky, ať už budete potřebovat cokoli, rád vám pošlu veškeré důkazy.


Tohle bylo moje preferované kasino, ale zjevně se jim nedá věřit.


Automaticky přeloženo:
bp54 příspěvek smazal/a
sdexcid příspěvek smazal/a
před 3 měsíci

Tenhle chlápek blafuje na 100 %. Není šance, že by to kasino udělalo. Taky jsem nic takového nikdy neslyšel.

Myslím, že se dal na tilt a odehrál to celé. Můžete být přihlášeni ve stejnou dobu, kdy si vyžádáte heslo na jiném zařízení. Tenhle příběh je taky fakt špatný a dá se docela snadno odhalit.


Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 3 měsíci

No, tato záležitost se v té době řešila a problémem tehdy bylo neetické chování zástupce chatu, které bylo po rozhovoru s Del Orem vyřešeno dohodou, o které nemohu mluvit.

Tohle je úplně jiná věc, takže mě nemůžete obviňovat, aniž byste věděli, co se děje, aniž byste viděli důkazy.

Po svém posledním výběru jsem neudělal žádné kroky a mám k tomu všechny důkazy.

Automaticky přeloženo:
Gez85
před 3 měsíci

Vážený/á Gez85,

Je nemožné, abych v chatu sděloval, že se nemohu přihlásit ke svému účtu zadáním špatného e-mailu a hesla, a zároveň hrál a obnovoval heslo.


Ta druhá stížnost s touto nemá nic společného, ​​prosím vás, abyste si to nepletli, nehrál jsem a mám pro to důkaz, v podobě konverzace v chatu, v době, kdy mi přišel e-mail pro obnovení.



Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 3 měsíci

Ta situace byla vyřešena.


A nemůžu prozradit žádné další podrobnosti, kasinu jsem přiznal, že jsem také byl na vině, ale že asistentka v chatu neměla dělat to, co udělala.


Tahle záležitost s tímhle nemá nic společného!

Automaticky přeloženo:
Gez85
před 3 měsíci

Když jsem si všiml/a, že se nemůžu dostat dovnitř, okamžitě jsem si šel/šla promluvit s Julianou Limou a mám s ní rozhovor v chatu, který to dokazuje, a oni ho také mají.


Čekám na e-mail od nich s výsledky vyšetřování.

Automaticky přeloženo:
bp54
před 3 měsíci

Abych byl upřímný, odpověděl jsem ti v jiném vlákně pouze připomenutím podstaty problému:

„Bohužel se nezabýváme záležitostmi souvisejícími s kyberkriminalitou. Pokud byl váš majetek odcizen a následně zneužit, spadá to do jurisdikce policie a vaší banky, nikoli mediátora, jako jsme my. Uvědomte si prosím, že nám chybí právní pravomoc a zdroje k provádění vyšetřování nebo stíhání potenciálních pachatelů. Z našeho pohledu odpovědnost za tento trestný čin nese osoba, která jej spáchala, nikoli kasino."

Dejte mi prosím vědět, zda kasino po vaší první komunikaci se zákaznickou podporou dospělo k závěru, že bezpečnost vašeho účtu byla ohrožena.

Nebudu spekulovat. Děkuji za zaslání.

Tomáš ti určitě odpoví.

https://casino.guru/complaints/deloro-casino-player-s-winnings-have-been-confiscated-2


Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Doufám, že se ti to samé nikdy nestane, protože je velmi špatné, když mě tu členové obviňují, aniž by viděli jakýkoli důkaz nebo znali celý příběh.


Po posledním výběru v 1:28 portugalského času jsem šel spát, kolem 6:10 ráno jsem se probudil, zkusil jsem se přihlásit ke svému účtu a dostal jsem špatný e-mail a heslo. Po provedení všech kroků k obnovení účtu se přihlášení a zobrazení účtu na 0 stává něco, co si ani nedokážu vysvětlit!


Možná tomu nebudete věřit, ale stalo se to!

Automaticky přeloženo:
sdexcid příspěvek smazal/a
1...20 21 22...27
Jít na stránkuz 27 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.