Ano, otevřel jsem stížnost, protože si myslím, že pokud jste toto kasino označili jako úsporu s kurzem blízko „jednoho z nejlepších kasin", musí být z jejich strany nějaká profesionalita. Rozhodně nenabádá lidi k dalšímu hraní, odesílání printscreenu jiných chatů, vip službu vis whatsup - omg.
Vím, že ohledně mé stížnosti pravděpodobně ničeho nedosáhnete - a není žádný problém. Chtěl jsem jen vyjádřit své pocity a své zkušenosti, aby se ostatní lidé, zejména noví hráči, mohli rozhodnout pro lepší variantu kasina.
Ohledně mého sebevyloučení – svůj účet jsem uzavřel v červnu 2024 (ale nezmínil jsem se o žádných problémech), pouze jsem ho uzavřel ručně. Když znovu náhodně zkontroluji tento web a pokusím se přihlásit, bylo napsáno - váš účet byl zablokován. A potom, když mluvím
do chatu řekli - jak vidíme, váš účet je otevřený. Tak nevím…. Co bys ode mě potřeboval?
Yes, I opened a complaint because I think that if you marked this casino as save with a rate near "one of the best casino" there need to be some profesionalism from their side. Defenetely not encouraging people to play more, sending printscreen of other chats, vip service vis whatsup - omg.
I know You probably wont achieve anything regarding my complaint - and there is no a problem. I just wanted to express my feelings and my experience so that other people, especially new players can decide for better casino option.
Regarding my self exclusion - I did close my account on June 2024 (but didnt mention any problems), I just closed it manually. When I check this site randomly again and try to log in it was written - you account has been blocked. And after when I talk
to the chat they said - as we can see your account is open. So dont know…. What would you need from me?