DomůFórumKasinaDelOro Casino - všeobecná diskuze

DelOro Casino - všeobecná diskuze (strana 17)

 od DiePartei
|
40 431 zobrazení 316 odpovědí |
|
1...16 17 18
Příspěvek od bp54 byl odstraněn
Jaro

Ano, otevřel jsem stížnost, protože si myslím, že pokud jste toto kasino označili jako úsporu s kurzem blízko „jednoho z nejlepších kasin", musí být z jejich strany nějaká profesionalita. Rozhodně nenabádá lidi k dalšímu hraní, odesílání printscreenu jiných chatů, vip službu vis whatsup - omg.


Vím, že ohledně mé stížnosti pravděpodobně ničeho nedosáhnete - a není žádný problém. Chtěl jsem jen vyjádřit své pocity a své zkušenosti, aby se ostatní lidé, zejména noví hráči, mohli rozhodnout pro lepší variantu kasina.


Ohledně mého sebevyloučení – svůj účet jsem uzavřel v červnu 2024 (ale nezmínil jsem se o žádných problémech), pouze jsem ho uzavřel ručně. Když znovu náhodně zkontroluji tento web a pokusím se přihlásit, bylo napsáno - váš účet byl zablokován. A potom, když mluvím

do chatu řekli - jak vidíme, váš účet je otevřený. Tak nevím…. Co bys ode mě potřeboval?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od bp54 byl odstraněn

Opravdu nevěřím, že můžeme něco získat. Je také důležité, jak Casino Guru pomáhá a vidí to jako problém. Uvidíme 🙂 záleží na tom, jak jsou tolerantní - ale pokud jde o peníze, všichni víme, jak to je…

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od bp54 byl odstraněn

Když jsem poslal textový chat na podporu pro sebevyloučení z kasina - ignorovali mé zprávy. Neodpovídat na ně. Takže můžete také vidět, jak vážně to berou… CasinoGuru, co na to řeknete?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od bp54 byl odstraněn
Příspěvek od jjako996 byl odstraněn

Nemusí vám teď odpovídat.


Nyní počkejme a uvidíme, co řeknou a udělají.

Automaticky přeloženo:
bp54

Ale nevím, jestli to někdo z fóra opravdu kontroluje.

Automaticky přeloženo:

Ano, otevřel jsem stížnost, protože si myslím, že pokud jste toto kasino označili jako úsporu s kurzem blízko „jednoho z nejlepších kasin", musí být z jejich strany nějaká profesionalita. Rozhodně nenabádá lidi k dalšímu hraní, odesílání printscreenu jiných chatů, vip službu vis whatsup - omg.


Vím, že ohledně mé stížnosti pravděpodobně ničeho nedosáhnete - a není žádný problém. Chtěl jsem jen vyjádřit své pocity a své zkušenosti, aby se ostatní lidé, zejména noví hráči, mohli rozhodnout pro lepší variantu kasina.


Ohledně mého sebevyloučení – svůj účet jsem uzavřel v červnu 2024 (ale nezmínil jsem se o žádných problémech), pouze jsem ho uzavřel ručně. Když znovu náhodně zkontroluji tento web a pokusím se přihlásit, bylo napsáno - váš účet byl zablokován. A potom, když mluvím

do chatu řekli - jak vidíme, váš účet je otevřený. Tak nevím…. Co bys ode mě potřeboval?

Automaticky přeloženo:

Jistě, myslím, že je dobře, že jsi na fórum napsal o své situaci. Nejsem si jistý, zda vám budeme schopni pomoci s vrácením peněz, protože na základě skutečnosti, že vás podpora v podstatě vybízí ke hře, si nemyslím, že to bude možné. Ale možná na základě nějakých rozhovorů nebo uzavřeného účtu to bude možné, ale nic neslibuji.

Koneckonců stížnosti neřeším, ale jsem admin na fóru, takže tyto věci zatím vyhodnotí Tomáš.

Ale když byl váš účet zablokován, stačilo vám napsat do živého chatu a oni vám ho odblokovali?

Automaticky přeloženo:

Když jsem poslal textový chat na podporu pro sebevyloučení z kasina - ignorovali mé zprávy. Neodpovídat na ně. Takže můžete také vidět, jak vážně to berou… CasinoGuru, co na to řeknete?

Automaticky přeloženo:

Pokud jste požádali o sebevyloučení a oni vás ignorovali, není to vůbec dobré znamení. Kasina by to měla brát vážně a také udělat vše pro to, abyste nehráli více. Ale jak jsem řekl, Tomáš nyní řeší váš případ a řekne vám vše, co potřebujete vědět o vaší stížnosti a celé situaci. Máme nějaké postupy, na základě kterých řešíme úplně stejné případy. Doufám, že vám budeme moci nějak pomoci.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od bp54 byl odstraněn
Příspěvek od bp54 byl odstraněn

To, co jste odpověděli, bylo odepsáno druhému hráči, takže se nebojte, že by váš případ nikoho nezajímal. Jen nemám na starosti proces a vaši stížnost, takže budete muset počkat, co vám napíše Tomáš.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od bp54 byl odstraněn
Jaro

jak jsem řekl dříve - hodně jsem vložil. Což je určitě moje chyba. Ale je nemožné mít takovou smůlu s 96% rtps. Nikdy se mi to nestalo. A jo - ukazovat printscreeny ostatních lidí, kteří vyhrávají, je špatný způsob, jak mluvit s hráči, kteří jen a jen prohrávají.


Kdybych mohl získat jen nějaké vklady zpět, bylo by to více než skvělé. Ohledně založení účtu - minulý rok jsem účet uzavřel ručně. O ničem se jim nezmiňovat. Když jsem se pokusil přihlásit, bylo to zablokováno. Po zmínce o podpoře, pokud je můj účet zablokován a proč není otevřený, jen odpověděli: jak vidím, profil je otevřený. Přihlásil jsem se bez problému.


Je nějaká šance získat nějaký vklad zpět? Pravděpodobně ne? Vždy může existovat důvod: vše závisí na štěstí, hráči se sami rozhodnou, zda chtějí hrát nebo ne…. To všechno vím - je jen škoda, když vám podpora řekla o výhrách jiných lidí, když jste již prohráli 3000 € na vkladech... nebylo možné získat zpět a jsem si jistý, že kdybych vkládal další a další, bylo by to stejné. Svůj účet jsem tam však natrvalo uzavřel. Také - mám svou stížnost uzavřít, když není šance nic získat?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od bp54 byl odstraněn

jak jsem řekl dříve - hodně jsem vložil. Což je určitě moje chyba. Ale je nemožné mít takovou smůlu s 96% rtps. Nikdy se mi to nestalo. A jo - ukazovat printscreeny ostatních lidí, kteří vyhrávají, je špatný způsob, jak mluvit s hráči, kteří jen a jen prohrávají.


Kdybych mohl získat jen nějaké vklady zpět, bylo by to více než skvělé. Ohledně založení účtu - minulý rok jsem účet uzavřel ručně. O ničem se jim nezmiňovat. Když jsem se pokusil přihlásit, bylo to zablokováno. Po zmínce o podpoře, pokud je můj účet zablokován a proč není otevřený, jen odpověděli: jak vidím, profil je otevřený. Přihlásil jsem se bez problému.


Je nějaká šance získat nějaký vklad zpět? Pravděpodobně ne? Vždy může existovat důvod: vše závisí na štěstí, hráči se sami rozhodnou, zda chtějí hrát nebo ne…. To všechno vím - je jen škoda, když vám podpora řekla o výhrách jiných lidí, když jste již prohráli 3000 € na vkladech... nebylo možné získat zpět a jsem si jistý, že kdybych vkládal další a další, bylo by to stejné. Svůj účet jsem tam však natrvalo uzavřel. Také - mám svou stížnost uzavřít, když není šance nic získat?

Automaticky přeloženo:

Ano, rozhodně není od kasina hezké, když vás přesvědčuje, abyste pokračovali ve hře, i když jste tam utratili pár tisíc. Každopádně vidím, že si uvědomuješ, že to někdy nestačí.

Ohledně stížnosti, obětujete jen čas, takže to nezavírejte, možná tým najde něco, čeho se chytne, a pokud ne, tak to zavře. Ale dokud je alespoň malá naděje, zkuste ji využít.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od bp54 byl odstraněn

No reklamaci bych určitě nerušil a samozřejmě bych asi nechal pracovat náš tým. Tím, že jim budete neustále psát, toho moc nezměníte, a pokud si jednou budete stěžovat, nebudu si protiřečit a na chatu jim říct, jak je kasino dobré. Pokud by překlad nebyl správný.

Počkejte na další vývoj.

Automaticky přeloženo:
1...16 17 18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky