Milá Sabine, všimla byste si významného rozdílu mezi tím, jak zástupce kasina a já nakládáme s limity, pokud si pozorně přečtete každý příspěvek, který jsem v tomto vlákně za posledních několik týdnů napsal.
Podle mého názoru tedy skokoví soudci nejsou potřeba. Vzali byste to prosím v úvahu? Jinak si nejsem jistý, proč se k nám stále vracíte, abych byl upřímný.
Berme to prosím jako dospělé jedince.
Dear Sabine, you would notice a significant difference between the way the casino representative and I handle the limits if you closely read every post I have made in this thread for the last few weeks.
Thus, in my opinion, jumpy judges are not necessary. Would you please take that into account? Otherwise, I am not sure why you keep getting back to us, to be honest.
Let's just take it as grown individuals, please.
Dobrý den milá Radko,
Bohužel nemohu zcela sdílet váš názor. U takových výběrových limitů se obvykle uvádí, že výplata závisí na VIP úrovni nebo je alespoň definována jinak.
Také nechápu, proč moje recenze a stížnost nejsou zveřejněny. Popsal jsem jen své zážitky tak, jak jsem je měl. Proč nemohu ohodnotit kasino? Vypadá to trochu podezřele. Samozřejmě chápu, pokud chcete chránit své partnery, ale myslím si, že Casino Guru by mohlo ztratit důvěru, pokud už nebude vůči hráčům transparentní a spravedlivé.
s pozdravem
Hello dear Radka,
Unfortunately, I can't entirely share your opinion. With such withdrawal limits, it is usually stated that the payout depends on the VIP level or at least it is defined in another way.
I also don't understand why my review and complaint are not published. I only described my experiences as I had them. Why am I not able to rate the casino? It seems a little suspect. Of course I understand if you want to protect your partners, but I think that Casino Guru could lose trust if it is no longer transparent and fair towards players.
Best regards,
Hallo liebe Radka,
leider kann ich eure Meinung nicht ganz teilen. Bei solchen Auszahlungslimits wird in der Regel angegeben, dass die Auszahlung vom VIP-Level abhängt oder es wird zumindest auf eine andere Art definiert.
Ich verstehe auch nicht, warum meine Bewertung und Beschwerde nicht freigeschaltet werden. Ich habe doch lediglich meine Erfahrungen so geschildert, wie ich sie gemacht habe. Warum ist es mir nicht möglich, das Casino zu bewerten? Es wirkt ein wenig suspekt. Natürlich habe ich Verständnis dafür, wenn ihr eure Partner schützen wollt, aber ich denke, dass Casino Guru an Vertrauen verlieren könnte, wenn es den Spielern nicht mehr transparent und fair gegenübersteht.
Liebe Grüße,
Dobrý den.
To je pro mě opravdu matoucí. Anglická verze začíná slovy „Bohužel, nemohu úplně sdílet váš názor", přestože se jasně shodneme na limitech a v tom, jak by měly být uvedeny. Asi jsem ztracený.
Řekl jsem ti, abys neztratil rovnováhu. protože jste to skutečně udělali, stížnost byla zamítnuta. Jak je vysvětleno ve vláknu stížností:
"Milý Blerko, protože jsi prohrál zbývající prostředky a na tvém kasinovém účtu nezůstaly žádné prostředky, nemůžeme nic dělat."
Abych byl upřímný, v určitých situacích to může mít vliv i na to, jak objektivně recenzi pohlížíme. V tomto případě musím s politováním konstatovat, že došlo k chybě: téměř 90 % nepříznivých uživatelských recenzí spojených se stížnostmi, které byly zamítnuty jako neoprávněné, je rovněž zamítnuto, protože hlavní body stížnosti byly shledány nepravdivé. Ve Vašem případě však byly okolnosti jiné, proto jsem Vaši uživatelskou recenzi zpětně schválil.
Omlouvám se alespoň za uživatelskou recenzi a mrzí mě, že stížnost nemá šanci dostat se do finální fáze.
Hi there.
This is really confusing to me. The English version begins with "Unfortunately, I can not entirely share your opinion," despite the fact that we clearly agree on the limits and how they should be stated. I am lost, I guess.
I told you not to lose the balance . since you actually did, the complaint was rejected. As explained in the complaint thread:
"Dear Blerko, since you've lost the remaining funds and there are no funds left in your casino account, there isn't anything we can do."
To be honest, in certain situations, this might also have an impact on how objectively we view the review. In this instance, I regret to say that an error was made: nearly 90% of unfavorable user reviews linked to complaints that are rejected as unjustified are also rejected because the primary points in the complaint were found to be false. However, in your case, the circumstances were different, so I approved your user review retroactively.
At least my apology for the user review, and I'm sorry the complaint has no chance to get into the final stage.
Vyzkoušeno několikrát, ale jak jsem řekl, deloro reaguje pouze selektivně. Ostatní komentáře, jako je ten můj, ignorují.
Tried a few times but as I said deloro only reacts selectively. They ignore other comments like mine.
Al een paar keer geprobeerd maar zoals ik zei deloro reageert enkel selectief. Ze negeren andere opmerkingen zoals de mijne.
Vracím se sem, protože zde jsou lidé, kteří si také stěžují na kasino. A jelikož jsem si myslel, že Deloro zde reagoval (ale bohužel jen výběrově) tak jsem si řekl, že to zkusím tady.
Ale jak jsem již naznačil... ,použijte svou ikonu na jejich stránkách, recenze jsou z vašeho webu odstraněny, deloro vyřizuje pouze stížnosti, které nemají nic společného s jejich integritou.. to ve mně také vyvolává podezření, že existuje spolupráce. Nemá to nic společného s tím, jestli to zvládám zrale. Jen odpovídám zrale. To je můj závěr.
I come back here because here are the people who also have complaints about the casino. And since I thought that Deloro responded here (but unfortunately only selectively) I thought I would try it here.
But as I indicated before... ,e use your icon on their site, reviews are removed from your site, only complaints are handled by deloro that have nothing to do with their integrity.. that also gives me the suspicion that there is a collaboration. Has nothing to do with whether I handle this maturely. I just respond maturely. This is my conclusion.
Ik kom hier terug omdat hier de mensen zitten die ook klachten hebben over het casino. En aangezien ik dacht dat deloro hier wel reageerde ( maar helaas dus enkel selectief ) dacht ik het hier te proberen.
Maar zoals ik al eerder aan gaf... ,e gebruiken jullie icoon op hun site , reviews worden dus verwijderd van jullie site, enkel klachten behandeld door deloro die niets over hun integrity te maken hebben.. dat geeft mij ook het vermoeden dat er een samenwerking is. Heeft niets te maken of ik dit volwassen behandel. Ik reageer gewoon volwassen. Dit is mijn conclusie.
Milá Radko,
Vím, že nemohu získat zpět nic, co jsem prohrál a prohrál.
Faktem ale je: Kdyby byly peníze vyplaceny, nemohl bych je kvůli limitu vkladu tak rychle utratit.
Nyní je situace taková, jaká je. Nemám zájem kasino poškozovat, ale myslím si, že je důležité, aby si noví hráči v kasinu Deloro byli vědomi limitů výběru před tím, než učiní jakékoli velké sázky.
Mnohokrát děkujeme za vaši podporu.
s pozdravem
Dear Radka,
I know that I cannot reclaim anything that I have lost and gambled away.
But the fact is: If the money had been paid out, I would not have been able to spend it so quickly due to my deposit limit.
Now the situation is what it is. I have no interest in harming the casino, but I think it is important that new players at Deloro Casino are aware of the withdrawal limits before making any large bets.
Many thanks for your support.
Best regards,
Liebe Radka,
ich weiß, dass ich nichts zurückfordern kann, was ich selbst verloren und verspielt habe.
Tatsache ist jedoch: Wäre das Geld ausgezahlt worden, hätte ich es aufgrund meines Einzahlungslimits nicht so schnell ausgeben können.
Nun ist die Situation, wie sie ist. Ich habe kein Interesse, dem Casino zu schaden, aber ich finde es wichtig, dass neue Spieler bei Deloro Casino über die Auszahlungsgrenzen informiert sind, bevor sie größere Einsätze tätigen.
Vielen Dank für deine Unterstützung.
Herzliche Grüße,
Vracím se sem, protože zde jsou lidé, kteří si také stěžují na kasino. A jelikož jsem si myslel, že Deloro zde reagoval (ale bohužel jen výběrově) tak jsem si řekl, že to zkusím tady.
Ale jak jsem již naznačil... ,použijte svou ikonu na jejich stránkách, recenze jsou z vašeho webu odstraněny, deloro vyřizuje pouze stížnosti, které nemají nic společného s jejich integritou.. to ve mně také vyvolává podezření, že existuje spolupráce. Nemá to nic společného s tím, jestli to zvládám zrale. Jen odpovídám zrale. To je můj závěr.
I come back here because here are the people who also have complaints about the casino. And since I thought that Deloro responded here (but unfortunately only selectively) I thought I would try it here.
But as I indicated before... ,e use your icon on their site, reviews are removed from your site, only complaints are handled by deloro that have nothing to do with their integrity.. that also gives me the suspicion that there is a collaboration. Has nothing to do with whether I handle this maturely. I just respond maturely. This is my conclusion.
Ik kom hier terug omdat hier de mensen zitten die ook klachten hebben over het casino. En aangezien ik dacht dat deloro hier wel reageerde ( maar helaas dus enkel selectief ) dacht ik het hier te proberen.
Maar zoals ik al eerder aan gaf... ,e gebruiken jullie icoon op hun site , reviews worden dus verwijderd van jullie site, enkel klachten behandeld door deloro die niets over hun integrity te maken hebben.. dat geeft mij ook het vermoeden dat er een samenwerking is. Heeft niets te maken of ik dit volwassen behandel. Ik reageer gewoon volwassen. Dit is mijn conclusie.
Dobrý den, velmi si vážím vaší upřímnosti a děkuji za podrobnosti.
Občas – a přiznám se, že někdy mylně – odmítáme recenze, ale jen proto, že máme dobrý pocit, že jsou součástí vzoru od třetích stran nebo dokonce kasin. Na druhou stranu v případě hráčů se s největší pravděpodobností domníváme, že informace jsou nejednoznačné nebo možná zaujaté. Nikdy však nedošlo k žádnému nekalému úmyslu a všichni hráči jsou vítáni, aby se vrátili a prodiskutovali záležitost. Chápu, že máte pochybnosti, a také chápu, že každé vysvětlení člena Casino Guru nemá žádný význam. Není však v našem nejlepším zájmu hazardovat s vaší důvěrou, pokud jsme závislí na hráčích.
Pokud jste si mohli přečíst některé z našich interních e-mailů vyjadřujících náš postoj vůči kasinům, které nám říkají, jak bychom měli „spolupracovat", mohli byste se polekat.
No, každopádně. Jsem rád, že nyní lépe rozumím vašim starostem, a doufám, že je časem vyřešíme.
Hello, I really appreciate your honesty, and thank you for the details.
We occasionally—and I will admit, sometimes mistakenly—reject reviews, but only because we have a good feeling that they are part of a pattern from third parties, or even casinos. In player cases, on the other hand, we most likely believe the information is ambiguous or possibly biased. However, there was never any malicious intent, and all players are welcome to return to discuss the matter. I understand you have your doubts, and I also understand that every explanation from a Casino Guru member has little meaning. However, it is not in our best interests to gamble with your trust as long as we depend on players.
If you were able to read some of our internal emails expressing our stance against the casinos telling us how we should "cooperate," you might be startled.
Well, anyway. I am happy that I now have a better understanding of your worry, and I hope that we can resolve it eventually, over the time.
Milá Radko,
Vím, že nemohu získat zpět nic, co jsem prohrál a prohrál.
Faktem ale je: Kdyby byly peníze vyplaceny, nemohl bych je kvůli limitu vkladu tak rychle utratit.
Nyní je situace taková, jaká je. Nemám zájem kasino poškozovat, ale myslím si, že je důležité, aby si noví hráči v kasinu Deloro byli vědomi limitů výběru před tím, než učiní jakékoli velké sázky.
Mnohokrát děkujeme za vaši podporu.
s pozdravem
Dear Radka,
I know that I cannot reclaim anything that I have lost and gambled away.
But the fact is: If the money had been paid out, I would not have been able to spend it so quickly due to my deposit limit.
Now the situation is what it is. I have no interest in harming the casino, but I think it is important that new players at Deloro Casino are aware of the withdrawal limits before making any large bets.
Many thanks for your support.
Best regards,
Liebe Radka,
ich weiß, dass ich nichts zurückfordern kann, was ich selbst verloren und verspielt habe.
Tatsache ist jedoch: Wäre das Geld ausgezahlt worden, hätte ich es aufgrund meines Einzahlungslimits nicht so schnell ausgeben können.
Nun ist die Situation, wie sie ist. Ich habe kein Interesse, dem Casino zu schaden, aber ich finde es wichtig, dass neue Spieler bei Deloro Casino über die Auszahlungsgrenzen informiert sind, bevor sie größere Einsätze tätigen.
Vielen Dank für deine Unterstützung.
Herzliche Grüße,
Dobrý den.
Vím, že to není to, co jsme očekávali, ujišťuji vás; aspoň jsem to nepředpokládal.
Nikdo se tu, věřím, nesnaží nikomu ublížit. Dochází k diskusím a názory se mohou dokonce změnit. Myslím, že je fantastické, že jste se tolik snažili poučit lidi o významu limitů pro výběr.
Mohu jen doufat, že nakonec objevíte bezpečnější zábavu. Musíte být kvůli této zkušenosti ve velkém stresu a je mi líto, že to slyším.
opatruj se!
Hi there.
I know this is not what we were expecting, I assure you; at least I did not anticipate that.
Nobody here, I believe, is trying to hurt anyone. Discussions occur, and viewpoints might even shift. I think it is fantastic that you have tried so hard to educate people about the significance of withdrawal limits.
All I can hope for is that you will eventually discover a safer pastime. You must be under a lot of stress because of this experience, and I am sorry to hear that.
Take care!
Milá Radko,
Mám pocit, že moje stížnost nebyla brána dostatečně vážně. Také jsem jasně řekl, že můj účet byl již dvakrát znovu otevřen, i když jsem ho uzavřel kvůli své závislosti na hazardních hrách.
Je spravedlivé požadovat peníze zpět v takové situaci, kdy jste se vyloučili kvůli závislosti na hazardních hrách, ale účet je stejně znovu zpřístupněn? Myslím, že ano. Jako hráč závislý na hazardních hrách je těžké ovládat pudy a je smutné, když tyto okamžiky využívají kasina.
Moje závislost na hazardních hrách mě finančně zruinovala a v současné době se léčím. Je nešťastné, že kasina nenabízejí možnost trvalého a závazného vyloučení z takových důvodů pomocí jednoduchého tlačítka. Zdá se, jako by některá kasina skutečně profitovala z nelehké situace nemocných lidí – alespoň doufám, že ne!
V současné době se snažím zjistit, zda mám důkaz, že Deloro znovu otevřel můj účet navzdory mé závislosti na hazardních hrách a několikanásobnému uzavření.
S pozdravem
Dear Radka,
I feel that my complaint was not taken seriously enough. I also made it clear that my account had already been reopened twice, even though I had closed it because of my gambling addiction.
Is it fair to demand money back in a situation like this when you have excluded yourself for gambling addiction but the account is made accessible again anyway? I think yes. As a gambling addict, it is hard to control impulses and it is sad when these moments are exploited by casinos.
My gambling addiction has ruined me financially and I am currently receiving medical treatment. It is unfortunate that casinos do not offer the option of permanently and bindingly excluding yourself for such reasons with a simple button. It seems as if some casinos actually profit from the plight of sick people - at least I hope not!
I am currently trying to find out if I have proof that Deloro reopened my account despite my gambling addiction and multiple closures.
Best regards
Liebe Radka,
ich habe das Gefühl, dass meine Beschwerde nicht ernst genug genommen wurde. Ich habe auch deutlich gemacht, dass mein Konto bereits zweimal wieder eröffnet wurde, obwohl ich es wegen meiner Spielsucht geschlossen hatte.
Ist es fair, in so einer Situation Gelder zurückzufordern, wenn man sich aus Spielsucht ausgeschlossen hat, aber das Konto trotzdem wieder zugänglich gemacht wird? Ich denke, Ja. Als Spielsüchtiger ist es schwer, Impulse zu kontrollieren, und es ist traurig, wenn diese Momente von Casinos ausgenutzt werden.
Meine Spielsucht hat mich finanziell ruiniert, und ich befinde mich in ärztlicher Behandlung. Es ist bedauerlich, dass Casinos nicht die Möglichkeit bieten, sich mit einem einfachen Button dauerhaft und verbindlich aus solchen Gründen auszuschließen. Es scheint, als ob manche Casinos tatsächlich von der Notlage kranker Menschen profitieren – das hoffe ich zumindest nich !
Ich bin gerade dabei herauszufinden, ob ich Nachweise habe, dass Deloro mein Konto trotz Spielsucht und mehrfacher Schließung wieder eröffnet hat.
Mit freundlichen Grüßen
Také vidím, že limit výběru u Deloro je stále 10 000 eur za den. V mém případě to však není správné, jak víte.
Nemělo by záležet na tom, na čem se kasino s hráčem individuálně dohodne – mělo by být jasné, který limit platí pro každého.
A pro každého je limit 1 000 eur na den!
I also see that the withdrawal limit at Deloro is still 10,000 euros per day. However, in my case, this is not correct, as you know.
It should not matter what a casino agrees with a player individually – it should be clear which limit applies to everyone.
And there is a limit of 1,000 euros per day for everyone!
Außerdem sehe ich, dass das Auszahlungslimit bei Deloro immer noch bei 10.000 Euro täglich liegt. In meinem Fall ist dies jedoch nicht korrekt, wie Sie wissen.
Es sollte nicht darauf ankommen, was ein Casino individuell mit einem Spieler vereinbart – es müsste klar ersichtlich sein, welches Limit für alle gilt.
Und für alle gilt ein Limit von 1.000 Euro pro Tag!
Milá Radko,
Mám pocit, že moje stížnost nebyla brána dostatečně vážně. Také jsem jasně řekl, že můj účet byl již dvakrát znovu otevřen, i když jsem ho uzavřel kvůli své závislosti na hazardních hrách.
Je spravedlivé požadovat peníze zpět v takové situaci, kdy jste se vyloučili kvůli závislosti na hazardních hrách, ale účet je stejně znovu zpřístupněn? Myslím, že ano. Jako hráč závislý na hazardních hrách je těžké ovládat pudy a je smutné, když tyto okamžiky využívají kasina.
Moje závislost na hazardních hrách mě finančně zruinovala a v současné době se léčím. Je nešťastné, že kasina nenabízejí možnost trvalého a závazného vyloučení z takových důvodů pomocí jednoduchého tlačítka. Zdá se, jako by některá kasina skutečně profitovala z nelehké situace nemocných lidí – alespoň doufám, že ne!
V současné době se snažím zjistit, zda mám důkaz, že Deloro znovu otevřel můj účet navzdory mé závislosti na hazardních hrách a několikanásobnému uzavření.
S pozdravem
Dear Radka,
I feel that my complaint was not taken seriously enough. I also made it clear that my account had already been reopened twice, even though I had closed it because of my gambling addiction.
Is it fair to demand money back in a situation like this when you have excluded yourself for gambling addiction but the account is made accessible again anyway? I think yes. As a gambling addict, it is hard to control impulses and it is sad when these moments are exploited by casinos.
My gambling addiction has ruined me financially and I am currently receiving medical treatment. It is unfortunate that casinos do not offer the option of permanently and bindingly excluding yourself for such reasons with a simple button. It seems as if some casinos actually profit from the plight of sick people - at least I hope not!
I am currently trying to find out if I have proof that Deloro reopened my account despite my gambling addiction and multiple closures.
Best regards
Liebe Radka,
ich habe das Gefühl, dass meine Beschwerde nicht ernst genug genommen wurde. Ich habe auch deutlich gemacht, dass mein Konto bereits zweimal wieder eröffnet wurde, obwohl ich es wegen meiner Spielsucht geschlossen hatte.
Ist es fair, in so einer Situation Gelder zurückzufordern, wenn man sich aus Spielsucht ausgeschlossen hat, aber das Konto trotzdem wieder zugänglich gemacht wird? Ich denke, Ja. Als Spielsüchtiger ist es schwer, Impulse zu kontrollieren, und es ist traurig, wenn diese Momente von Casinos ausgenutzt werden.
Meine Spielsucht hat mich finanziell ruiniert, und ich befinde mich in ärztlicher Behandlung. Es ist bedauerlich, dass Casinos nicht die Möglichkeit bieten, sich mit einem einfachen Button dauerhaft und verbindlich aus solchen Gründen auszuschließen. Es scheint, als ob manche Casinos tatsächlich von der Notlage kranker Menschen profitieren – das hoffe ich zumindest nich !
Ich bin gerade dabei herauszufinden, ob ich Nachweise habe, dass Deloro mein Konto trotz Spielsucht und mehrfacher Schließung wieder eröffnet hat.
Mit freundlichen Grüßen
Pěkný den vám.
Vidím, že sis myslel, no, já taky.
Vzpomínáte si, že jsem vám řekl, abyste do stížnosti uvedli všechny relevantní informace? Bohužel se zdá, že jste konkrétně zapomněli zmínit své trvalé uzavření účtu v kasinu a znovuotevření.
Neváhal bych požádat o znovuotevření stížnosti, protože, jak jsem již uvedl, okolnosti kolem znovuotevření a uzavření účtu jsou významné, i když tyto informace nemohu přidat k žádné stížnosti a netvrdím, že bude nebýt znovu odmítnut. To závisí výhradně na způsobu a důvodu, proč byl váš účet znovu otevřen. Pokud se tedy rozhodnete znovu spustit, na žádost konkrétně vysvětlete sebevyloučení a poté události, které vedly k opětovnému otevření účtu.
Pokud jde o limity, dovolte mi vložit odpověď do jednoho příspěvku zde:
Jak jsem řekl, poskytujeme limity tak, jak nám je kasina potvrzují; také kontrolujeme podmínky a žádáme podporu o vysvětlení. Každý hráč, který si není jistý, jaký limit v kasinu vlastně má, by se měl vždy zeptat podpory a zachytit odpověď, pro případ, že později potvrzené limity výběru nebudou odpovídat skutečnosti. Kéž bys udělal to samé. 🙁
Prozkoumáme všechny návrhy hráče během stížnosti a všechny důkazy, že kasino snížilo limity, aby je znevýhodnilo. Nicméně trvalé sebevyloučení a způsob, jakým kasino znovu otevřelo váš účet, jsou nyní, řekl bych, nejdůležitější aspekty celé této situace.
Chystáte se znovu otevřít stížnost?
Good day to you.
I see you have been thinking, well, me too.
Do you recall that I told you to include all relevant information in the complaint? Regretfully, it appears that you have specifically neglected to mention your permanent casino account closure and the reopening.
I would not hesitate to ask that the complaint be reopened because, as I mentioned earlier, the circumstances surrounding the reopen and the account closure are significant, even though I am unable to add this information to anyone's complaint and I am not asserting that it will not be rejected again. That solely depends on the way and the reason why your account was reopened. So, if you decide to tray again, upon the request, please specifically explain the self-exclusion and then the events that led to the account reopening.
Regarding the limits, and allow me to put the answer into one post here:
As I said, we provide the limits the way casinos confirm these to us; we also check the terms and ask the support for explanation. Every player who is not sure which limit he actually has in the casino should always ask the support and capture the response, just in case later on the confirmed withdrawal limits won't match the reality. I wish you did the same. 🙁
We will look into any suggestions made by the player during the complaint and any evidence that the casino reduced the limits to disadvantage them. However, the permanent self-exclusion and the manner in which the casino reopened your account are now the most significant aspects of this entire situation, I'd say.
Are you going to reopen the complaint?
Chtěli byste nám říci více o svých zkušenostech v tomto kasinu?
Které hry máte rádi? Jak dlouho jste čekali na stažení a jak vám podpora pomohla, pokud se mohu zeptat?
Would you like to tell us more about your experience at this casino?
Which games do you like? How long did you wait for the withdrawal and how did the support help you, if I may ask?
od společnosti deloro výběr trvá pouze 5 sekund bez potíží, podpora je 24/7, aby vám pomohla, věnují vám plnou pozornost a také rychle odpoví na to, co požadujete, a poskytnou dobré informace a jsou také v případě problému, který vám také dává sulotion o tom, který je založen na mé zkušenosti v deloro kasinu
doufám, že vám dobře odpovím
by deloro the withdrawal takes only 5 second with no hassle for the support is 24/7 to assist you they give you full attention and also fast answer what your asking for and give good info and they are also if theres a problem also derecly gives you sulotion about it that is base on my experience in deloro casino
i hope i give you good answer
Skvělá odpověď. Děkuju.
Vidím, že se ti tam moc líbí a jsem rád.
Které hry se ti tam líbí nejvíc?
Věděli jste, že můžete odeslat uživatelskou recenzi, kde můžete popsat své zkušenosti? Jsem si jistý, že se jim to bude moc líbit.
Great answer. Thank you.
I can see that you really like it there, and I am glad.
Which games do you like the most there?
Did you know that you can submit a user review where you can describe your experience? I am sure they will like it a lot.
Here's the link for you.😉
Rád bych objasnil, že jsem neměl v úmyslu pomlouvat Delora, ale spíše se podělit o své osobní zkušenosti. Názor si může udělat každý sám.
Předpokládal jsem, že limity uvedené na Casino Guru pro Deloro skutečně platí pro hráče v Deloro. Nyní jsem však zjistil, že tomu tak není. O nové limity si zřejmě musíte žádat individuálně.
To ve mně vyvolává otázky: Proč příležitostný hráč, který vloží 100 eur, nemá stejná práva na výběr jako běžný hráč? Jaká je logika toho, že se musíte smířit s vysokými ztrátami, než budete moci vybírat větší částky?
Zákaznický servis je velmi přátelský, ale mám dojem, že ne vždy je úplně transparentní. Zdá se, že tato vstřícnost sahá až do bodu, kdy se věci stanou vážnými – například při odstoupení od smlouvy – kde pak dochází ke zpožděním, jako tomu bylo v mém případě.
Také se mi zdá software trochu pomalý. Zdá se, že Deloro používá následující taktiku: nízké RTP (Return to Player), rychlé výplaty až do limitu 1 000 eur za den a přátelský zákaznický servis, který však není v kritických situacích vždy spolehlivý.
Myslím, že upřímná recenze je důležitá, protože mnoho lidí hraje pod falešnou záminkou a potenciálně utrpí těžké ztráty.
I would like to make it clear that I did not mean to badmouth Deloro, but rather to share my personal experiences. Everyone can form their own opinion.
I assumed that the limits listed on Casino Guru for Deloro actually apply to players at Deloro. However, I have now found out that this is not the case. Apparently you have to apply for new limits individually.
This raises questions for me: Why does a casual player who deposits 100 euros not have the same withdrawal rights as a frequent player? What is the logic behind the fact that you have to accept high losses before you can withdraw larger amounts?
The customer service is very friendly, but I get the impression that they are not always completely transparent. This friendliness seems to extend to the point where things get serious - for example, when making a withdrawal - where delays then occur, as was the case in my case.
I also find the software a bit slow. It seems that Deloro uses the following tactics: low RTP (Return to Player), fast payouts up to a limit of 1,000 euros per day, and friendly customer service, which, however, is not always reliable in critical situations.
I think an honest review is important because many people play under false pretenses and potentially suffer heavy losses.
Ich möchte klarstellen, dass ich Deloro nicht schlechtreden wollte, sondern lediglich meine persönlichen Erfahrungen geteilt habe. Jeder kann sich ein eigenes Bild machen.
Ich bin davon ausgegangen, dass die Limits, die auf Casino Guru für Deloro angegeben sind, auch tatsächlich für Spieler bei Deloro gelten. Nun habe ich jedoch herausgefunden, dass dies nicht der Fall ist. Man muss sich offenbar individuell um neue Limits bemühen.
Das wirft für mich Fragen auf: Warum gilt für einen Gelegenheitsspieler, der 100 Euro einzahlt, nicht das gleiche Auszahlungsrecht wie für einen Vielspieler? Wo ist die Logik dahinter, dass man erst hohe Verluste hinnehmen muss, um größere Beträge auszahlen zu dürfen?
Der Kundendienst ist zwar sehr freundlich, aber ich habe den Eindruck, dass nicht immer vollständig transparent gehandelt wird. Diese Freundlichkeit scheint bis zu dem Punkt zu reichen, an dem es ernst wird – etwa bei einer Auszahlung – wo dann Verzögerungen auftreten, wie es in meinem Fall der Fall war.
Zudem finde ich die Software etwas langsam. Es entsteht der Eindruck, dass Deloro gezielt mit folgenden Taktiken arbeitet: niedrige RTP (Return to Player), schnelle Auszahlungen bis zu einem Limit von 1.000 Euro pro Tag, und ein freundlicher Kundendienst, der jedoch in kritischen Situationen nicht immer zuverlässig agiert.
Ich denke, eine ehrliche Bewertung ist wichtig, da viele Menschen unter falschen Voraussetzungen spielen und dabei möglicherweise hohe Verluste erleiden.
Sdílení zkušeností hráčů se zde vždy cení. Dobré nebo špatné. Takže jsme samozřejmě rádi, že jste se rozhodli o tom napsat.
Podle našich zkušeností se toto kasino obvykle snaží řešit problémy efektivně a vždy doufáme v jejich férovost.
Je však zcela pochopitelné, že ne všichni budou s jejich praktikami spokojeni. V každém online kasinu je to normální, řekl bych. 🤷♀️
Kdykoli budete mít nějaké dotazy nebo nebudete chápat důvod limitů v tomto kasinu, jak jste psali, doporučuji kontaktovat podporu. Měli by vám být schopni vše vysvětlit.
Zástupce kasina máme v tomto vlákně také často aktivní, tak snad zde bude umět všem vysvětlit věci. Vždy je příjemné si od něj přečíst další informace. 🙂
Děkujeme, že se staráte o ostatní a sdílíte zde své myšlenky. Budeme se těšit, že se opět ozvete.
The sharing of players experiences is always appreciated here. Good or bad. So, we are glad that you decided to write about it, of course.
From our experience, this casino is usually trying to solve issues efficiently, and we always hope for their fairness.
It is completely understandable, though, that not everyone is going to be happy with their practices. It is normal in every online casino, I could say. 🤷♀️
Whenever you have any questions or you don't understand the reason behind the limits at this casino, as you wrote, I would recommend contacting the support. They should be able to explain everything to you.
We also have the casino representative active in this thread quite often, so maybe he will be able to explain things here for everyone. It is always nice to read more information from him. 🙂
Thank you for caring about others and sharing your thoughts here. We'll look forward to hearing from you again.
Upozornění ⚠️
Deloro casino a Heats casino nově otevřené jsou stejné kasino a identické.
Warning ⚠️
Deloro casino and Heats casino newly opened are same casino and identical.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.