DomůFórumKasinaDelOro Casino - všeobecná diskuze

DelOro Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

před rokem od DiePartei
|
26 181 zobrazení 265 odpovědí |
|
1...8 9 10...14
před měsícem

Podívejte se, co tím myslím 🙂. Partnerství mluví za vše... žádné férové ​​vyhrožování.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Milá Sabine, všimla byste si významného rozdílu mezi tím, jak zástupce kasina a já nakládáme s limity, pokud si pozorně přečtete každý příspěvek, který jsem v tomto vlákně za posledních několik týdnů napsal.

Podle mého názoru tedy skokoví soudci nejsou potřeba. Vzali byste to prosím v úvahu? Jinak si nejsem jistý, proč se k nám stále vracíte, abych byl upřímný.

Berme to prosím jako dospělé jedince.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den milá Radko,


Bohužel nemohu zcela sdílet váš názor. U takových výběrových limitů se obvykle uvádí, že výplata závisí na VIP úrovni nebo je alespoň definována jinak.


Také nechápu, proč moje recenze a stížnost nejsou zveřejněny. Popsal jsem jen své zážitky tak, jak jsem je měl. Proč nemohu ohodnotit kasino? Vypadá to trochu podezřele. Samozřejmě chápu, pokud chcete chránit své partnery, ale myslím si, že Casino Guru by mohlo ztratit důvěru, pokud už nebude vůči hráčům transparentní a spravedlivé.


s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den.

To je pro mě opravdu matoucí. Anglická verze začíná slovy „Bohužel, nemohu úplně sdílet váš názor", přestože se jasně shodneme na limitech a v tom, jak by měly být uvedeny. Asi jsem ztracený.

Řekl jsem ti, abys neztratil rovnováhu. protože jste to skutečně udělali, stížnost byla zamítnuta. Jak je vysvětleno ve vláknu stížností:

"Milý Blerko, protože jsi prohrál zbývající prostředky a na tvém kasinovém účtu nezůstaly žádné prostředky, nemůžeme nic dělat."

Abych byl upřímný, v určitých situacích to může mít vliv i na to, jak objektivně recenzi pohlížíme. V tomto případě musím s politováním konstatovat, že došlo k chybě: téměř 90 % nepříznivých uživatelských recenzí spojených se stížnostmi, které byly zamítnuty jako neoprávněné, je rovněž zamítnuto, protože hlavní body stížnosti byly shledány nepravdivé. Ve Vašem případě však byly okolnosti jiné, proto jsem Vaši uživatelskou recenzi zpětně schválil.

Omlouvám se alespoň za uživatelskou recenzi a mrzí mě, že stížnost nemá šanci dostat se do finální fáze.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Vyzkoušeno několikrát, ale jak jsem řekl, deloro reaguje pouze selektivně. Ostatní komentáře, jako je ten můj, ignorují.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Vracím se sem, protože zde jsou lidé, kteří si také stěžují na kasino. A jelikož jsem si myslel, že Deloro zde reagoval (ale bohužel jen výběrově) tak jsem si řekl, že to zkusím tady.


Ale jak jsem již naznačil... ,použijte svou ikonu na jejich stránkách, recenze jsou z vašeho webu odstraněny, deloro vyřizuje pouze stížnosti, které nemají nic společného s jejich integritou.. to ve mně také vyvolává podezření, že existuje spolupráce. Nemá to nic společného s tím, jestli to zvládám zrale. Jen odpovídám zrale. To je můj závěr.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Milá Radko,


Vím, že nemohu získat zpět nic, co jsem prohrál a prohrál.


Faktem ale je: Kdyby byly peníze vyplaceny, nemohl bych je kvůli limitu vkladu tak rychle utratit.


Nyní je situace taková, jaká je. Nemám zájem kasino poškozovat, ale myslím si, že je důležité, aby si noví hráči v kasinu Deloro byli vědomi limitů výběru před tím, než učiní jakékoli velké sázky.


Mnohokrát děkujeme za vaši podporu.


s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vracím se sem, protože zde jsou lidé, kteří si také stěžují na kasino. A jelikož jsem si myslel, že Deloro zde reagoval (ale bohužel jen výběrově) tak jsem si řekl, že to zkusím tady.


Ale jak jsem již naznačil... ,použijte svou ikonu na jejich stránkách, recenze jsou z vašeho webu odstraněny, deloro vyřizuje pouze stížnosti, které nemají nic společného s jejich integritou.. to ve mně také vyvolává podezření, že existuje spolupráce. Nemá to nic společného s tím, jestli to zvládám zrale. Jen odpovídám zrale. To je můj závěr.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, velmi si vážím vaší upřímnosti a děkuji za podrobnosti.

Občas – a přiznám se, že někdy mylně – odmítáme recenze, ale jen proto, že máme dobrý pocit, že jsou součástí vzoru od třetích stran nebo dokonce kasin. Na druhou stranu v případě hráčů se s největší pravděpodobností domníváme, že informace jsou nejednoznačné nebo možná zaujaté. Nikdy však nedošlo k žádnému nekalému úmyslu a všichni hráči jsou vítáni, aby se vrátili a prodiskutovali záležitost. Chápu, že máte pochybnosti, a také chápu, že každé vysvětlení člena Casino Guru nemá žádný význam. Není však v našem nejlepším zájmu hazardovat s vaší důvěrou, pokud jsme závislí na hráčích.

Pokud jste si mohli přečíst některé z našich interních e-mailů vyjadřujících náš postoj vůči kasinům, které nám říkají, jak bychom měli „spolupracovat", mohli byste se polekat.

No, každopádně. Jsem rád, že nyní lépe rozumím vašim starostem, a doufám, že je časem vyřešíme.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Milá Radko,


Vím, že nemohu získat zpět nic, co jsem prohrál a prohrál.


Faktem ale je: Kdyby byly peníze vyplaceny, nemohl bych je kvůli limitu vkladu tak rychle utratit.


Nyní je situace taková, jaká je. Nemám zájem kasino poškozovat, ale myslím si, že je důležité, aby si noví hráči v kasinu Deloro byli vědomi limitů výběru před tím, než učiní jakékoli velké sázky.


Mnohokrát děkujeme za vaši podporu.


s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den.

Vím, že to není to, co jsme očekávali, ujišťuji vás; aspoň jsem to nepředpokládal.

Nikdo se tu, věřím, nesnaží nikomu ublížit. Dochází k diskusím a názory se mohou dokonce změnit. Myslím, že je fantastické, že jste se tolik snažili poučit lidi o významu limitů pro výběr.

Mohu jen doufat, že nakonec objevíte bezpečnější zábavu. Musíte být kvůli této zkušenosti ve velkém stresu a je mi líto, že to slyším.

opatruj se!

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Milá Radko,


Mám pocit, že moje stížnost nebyla brána dostatečně vážně. Také jsem jasně řekl, že můj účet byl již dvakrát znovu otevřen, i když jsem ho uzavřel kvůli své závislosti na hazardních hrách.


Je spravedlivé požadovat peníze zpět v takové situaci, kdy jste se vyloučili kvůli závislosti na hazardních hrách, ale účet je stejně znovu zpřístupněn? Myslím, že ano. Jako hráč závislý na hazardních hrách je těžké ovládat pudy a je smutné, když tyto okamžiky využívají kasina.


Moje závislost na hazardních hrách mě finančně zruinovala a v současné době se léčím. Je nešťastné, že kasina nenabízejí možnost trvalého a závazného vyloučení z takových důvodů pomocí jednoduchého tlačítka. Zdá se, jako by některá kasina skutečně profitovala z nelehké situace nemocných lidí – alespoň doufám, že ne!


V současné době se snažím zjistit, zda mám důkaz, že Deloro znovu otevřel můj účet navzdory mé závislosti na hazardních hrách a několikanásobnému uzavření.


S pozdravem

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Také vidím, že limit výběru u Deloro je stále 10 000 eur za den. V mém případě to však není správné, jak víte.


Nemělo by záležet na tom, na čem se kasino s hráčem individuálně dohodne – mělo by být jasné, který limit platí pro každého.


A pro každého je limit 1 000 eur na den!


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Milá Radko,


Mám pocit, že moje stížnost nebyla brána dostatečně vážně. Také jsem jasně řekl, že můj účet byl již dvakrát znovu otevřen, i když jsem ho uzavřel kvůli své závislosti na hazardních hrách.


Je spravedlivé požadovat peníze zpět v takové situaci, kdy jste se vyloučili kvůli závislosti na hazardních hrách, ale účet je stejně znovu zpřístupněn? Myslím, že ano. Jako hráč závislý na hazardních hrách je těžké ovládat pudy a je smutné, když tyto okamžiky využívají kasina.


Moje závislost na hazardních hrách mě finančně zruinovala a v současné době se léčím. Je nešťastné, že kasina nenabízejí možnost trvalého a závazného vyloučení z takových důvodů pomocí jednoduchého tlačítka. Zdá se, jako by některá kasina skutečně profitovala z nelehké situace nemocných lidí – alespoň doufám, že ne!


V současné době se snažím zjistit, zda mám důkaz, že Deloro znovu otevřel můj účet navzdory mé závislosti na hazardních hrách a několikanásobnému uzavření.


S pozdravem

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Pěkný den vám.

Vidím, že sis myslel, no, já taky.

Vzpomínáte si, že jsem vám řekl, abyste do stížnosti uvedli všechny relevantní informace? Bohužel se zdá, že jste konkrétně zapomněli zmínit své trvalé uzavření účtu v kasinu a znovuotevření.

Neváhal bych požádat o znovuotevření stížnosti, protože, jak jsem již uvedl, okolnosti kolem znovuotevření a uzavření účtu jsou významné, i když tyto informace nemohu přidat k žádné stížnosti a netvrdím, že bude nebýt znovu odmítnut. To závisí výhradně na způsobu a důvodu, proč byl váš účet znovu otevřen. Pokud se tedy rozhodnete znovu spustit, na žádost konkrétně vysvětlete sebevyloučení a poté události, které vedly k opětovnému otevření účtu.

Pokud jde o limity, dovolte mi vložit odpověď do jednoho příspěvku zde:

Jak jsem řekl, poskytujeme limity tak, jak nám je kasina potvrzují; také kontrolujeme podmínky a žádáme podporu o vysvětlení. Každý hráč, který si není jistý, jaký limit v kasinu vlastně má, by se měl vždy zeptat podpory a zachytit odpověď, pro případ, že později potvrzené limity výběru nebudou odpovídat skutečnosti. Kéž bys udělal to samé. 🙁

Prozkoumáme všechny návrhy hráče během stížnosti a všechny důkazy, že kasino snížilo limity, aby je znevýhodnilo. Nicméně trvalé sebevyloučení a způsob, jakým kasino znovu otevřelo váš účet, jsou nyní, řekl bych, nejdůležitější aspekty celé této situace.

Chystáte se znovu otevřít stížnost?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Zjistil jsem, že deloro kasino je dobré kasino, nikdy nemělo problém s rychlým stažením přátelské zákaznické podpory

Automaticky přeloženo:
gert67
před měsícem

Chtěli byste nám říci více o svých zkušenostech v tomto kasinu?

Které hry máte rádi? Jak dlouho jste čekali na stažení a jak vám podpora pomohla, pokud se mohu zeptat?

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

od společnosti deloro výběr trvá pouze 5 sekund bez potíží, podpora je 24/7, aby vám pomohla, věnují vám plnou pozornost a také rychle odpoví na to, co požadujete, a poskytnou dobré informace a jsou také v případě problému, který vám také dává sulotion o tom, který je založen na mé zkušenosti v deloro kasinu


doufám, že vám dobře odpovím

Automaticky přeloženo:
gert67
před měsícem

Skvělá odpověď. Děkuju.

Vidím, že se ti tam moc líbí a jsem rád.

Které hry se ti tam líbí nejvíc?

Věděli jste, že můžete odeslat uživatelskou recenzi, kde můžete popsat své zkušenosti? Jsem si jistý, že se jim to bude moc líbit.

Tady je pro vás odkaz.😉


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Rád bych objasnil, že jsem neměl v úmyslu pomlouvat Delora, ale spíše se podělit o své osobní zkušenosti. Názor si může udělat každý sám.


Předpokládal jsem, že limity uvedené na Casino Guru pro Deloro skutečně platí pro hráče v Deloro. Nyní jsem však zjistil, že tomu tak není. O nové limity si zřejmě musíte žádat individuálně.


To ve mně vyvolává otázky: Proč příležitostný hráč, který vloží 100 eur, nemá stejná práva na výběr jako běžný hráč? Jaká je logika toho, že se musíte smířit s vysokými ztrátami, než budete moci vybírat větší částky?


Zákaznický servis je velmi přátelský, ale mám dojem, že ne vždy je úplně transparentní. Zdá se, že tato vstřícnost sahá až do bodu, kdy se věci stanou vážnými – například při odstoupení od smlouvy – kde pak dochází ke zpožděním, jako tomu bylo v mém případě.


Také se mi zdá software trochu pomalý. Zdá se, že Deloro používá následující taktiku: nízké RTP (Return to Player), rychlé výplaty až do limitu 1 000 eur za den a přátelský zákaznický servis, který však není v kritických situacích vždy spolehlivý.


Myslím, že upřímná recenze je důležitá, protože mnoho lidí hraje pod falešnou záminkou a potenciálně utrpí těžké ztráty.


Automaticky přeloženo:
Blerko
před měsícem

Sdílení zkušeností hráčů se zde vždy cení. Dobré nebo špatné. Takže jsme samozřejmě rádi, že jste se rozhodli o tom napsat.

Podle našich zkušeností se toto kasino obvykle snaží řešit problémy efektivně a vždy doufáme v jejich férovost.

Je však zcela pochopitelné, že ne všichni budou s jejich praktikami spokojeni. V každém online kasinu je to normální, řekl bych. 🤷‍♀️

Kdykoli budete mít nějaké dotazy nebo nebudete chápat důvod limitů v tomto kasinu, jak jste psali, doporučuji kontaktovat podporu. Měli by vám být schopni vše vysvětlit.

Zástupce kasina máme v tomto vlákně také často aktivní, tak snad zde bude umět všem vysvětlit věci. Vždy je příjemné si od něj přečíst další informace. 🙂

Děkujeme, že se staráte o ostatní a sdílíte zde své myšlenky. Budeme se těšit, že se opět ozvete.


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny


Upozornění ⚠️


Deloro casino a Heats casino nově otevřené jsou stejné kasino a identické.


file



Automaticky přeloženo:
Příspěvek od dcharlet05 Skryl Radka
Důvod: Obtěžující obsah
Příspěvek od dcharlet05 Skryl Radka
Důvod: Obtěžující obsah
Alprince2001
před 3 týdny

falešné recenze již na trustpilotu

Automaticky přeloženo:
1...8 9 10...14
Jít na stránkuz 14 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky