FórumKasinaDelOro Casino - všeobecná diskuze

DelOro Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 12 měsíci od DiePartei
|
17206 zobrazení 174 odpovědí |
|
1...6 7 89
Sabine1984
před měsícem

Ukažte mi jedno kasino, které má náš férový odznak a podvádí hráče. Toto kasino DelOro není příkladem takového odznaku, jen jsem uvedl příklad, že v některých případech může mít kasino na svém webu něco, o čem víme.

Ne každé kasino lze neustále kontrolovat, zda něco nepřidalo a v databázi jich máme tolik, že prostě není v našich silách kasina přesvědčit, aby to tam neměly. Také když jsem řekl, že když nás budou ignorovat, nemůžeme s tím prakticky nic dělat.

Mimochodem, myslíte si, že máme vztah s každým kasinem, které na webu máme? Asi bychom si vykopali vlastní hrob.

O licenci zatím nevím, ale až to zjistím, dám vědět. Také říkáte, že máte problém s kasinem, ale nikde nevidím, že jste se jej pokusili vyřešit s naším týmem. Již jsem vám dal návrh a pokud nepodáte stížnost, co chcete, abychom udělali? Pokud jde jen o to, že kasino má podle vašich slov falešnou licenci, tak s tím zjevně daleko nedojdete.

Takže se na to musíte dívat i z toho pohledu, než říkat jen obecné věci.

Děkuji také.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Toto kasino je blízko podvodníků, kasino nemá žádné licence a rtp je oplocené, jedná se o podvodníky….

Automaticky přeloženo:
Tsaka
před měsícem

Ano 🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Potřebuji pomoc od kasinového guru. Toto kasino deloro musí být řízeno někým, nelze to udělat, jsou to podvodníci, kurva zloději, udělejte něco, prosím, jeho nelegální rtp, ovládají ho.

Automaticky přeloženo:
Tsaka
před měsícem

Sledujte svůj tón, prosím. I nesouhlas se dá vyjádřit slušně, nemyslíte?

Zkuste se uklidnit a trochu se zamyslet nad svou činností zde.

Na jedné straně říkáte, že od nás potřebujete pomoc, ale zatím jste podali 6 stížností a každá z nich byla uzavřena kvůli vaší nereagování. Víte, že za takových okolností je opravdu těžké někomu pomoci. Asi před rokem jste napsali: „Může někdo podniknout kroky k uzavření tohoto kasina, jsou to podvodníci. Konečně zavřít kasina příliš mnoho jich bylo vytvořeno pouze za účelem podvodu".

Opět obavy z RTP a celkového „podvodu".

Při vší úctě, běžný hráč se zdravými návyky tímto způsobem určitě nekomunikuje a rozhodně to nezvyšuje vaši důvěryhodnost - pokud chytíte můj drift.

Pokud máte v úmyslu neustále říkat, že kasina takto podvádějí hráče, skoro to vypadá, jako byste ztratili kontrolu nad svými ztrátami. Je-li však co dokazovat: řešte stížnosti řádně, zdržte se prázdných slov. Je to skutečně tak jednoduché.



Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

ahoj všichni,


kontaktoval někdy někdo DelOro prostřednictvím e-mailu poté, co měl svůj účet uzavřen kvůli závislosti a poté dostal odpověď?


Ptám se, protože jsem v červenci požádal o úplný seznam svých vkladů a výběrů a neozval jsem se. V neděli jsem jim poslal další dva e-maily (jeden opět o seznamu mých transakcí, druhý se žádostí o veškerou komunikaci, kterou jsem s nimi vedl prostřednictvím chatu a e-mailu) a samozřejmě se mi ještě neozvali, ale jsou to teprve dva dny - dost fér. Když se ale v červenci zeptám na email, nereagují. Má to cenu otevírat stížnost?

Automaticky přeloženo:
SecondComingOfDuck
před 3 týdny

Žádné kasino nebude vůbec odpovídat na e-maily. Také nelegální kasino bez jakékoli licence.

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ano, otevřel jsem stížnost. Říkají „oni (podpora) neignorují hráče, pouze sledují pořadí, ve kterém byly e-maily odeslány"


doslova řekl, že mají nevyřízené věci, které přesahují 4. července, kdy jsem poslal svůj mail lmao


edit: včera mi také řekli, abych pokračoval v hraní jejich grrrrrreat RTP, i když jsem vyloučen.

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Haha mám to stejně. Měsíce jsem byl na "čekací listině". A pak řeknou, že ano, pošlete další e-mail, jen abyste slyšeli, že znovu skončíte na konci linky haha

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

ahoj všichni,


kontaktoval někdy někdo DelOro prostřednictvím e-mailu poté, co měl svůj účet uzavřen kvůli závislosti a poté dostal odpověď?


Ptám se, protože jsem v červenci požádal o úplný seznam svých vkladů a výběrů a neozval jsem se. V neděli jsem jim poslal další dva e-maily (jeden opět o seznamu mých transakcí, druhý se žádostí o veškerou komunikaci, kterou jsem s nimi vedl prostřednictvím chatu a e-mailu) a samozřejmě se mi ještě neozvali, ale jsou to teprve dva dny - dost fér. Když se ale v červenci zeptám na email, nereagují. Má to cenu otevírat stížnost?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj.

Mohu se zeptat, zda máte s tímto kasinem nějaký jiný problém, mohli bychom vám nějak pomoci?

Nebo jen čekáte na požadovaný seznam?

Je opravdu nešťastné, že vám nabídli hrát, pokud jste vyloučeni, a to by se v žádném online kasinu nemělo stávat.

Můžu se tě jen zeptat, kdo ti to nabídl? Možná to byl agent živého chatu?

Doufám, že zůstanete silní a vyhnete se jakýmkoli nabídkám od nich.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

Byl to agent živého chatu, ano, včera jsem otevřel stížnost, ale byla zamítnuta, protože se týkala věcí gdpr, když opravdu jediné, co jsem chtěl, bylo, abyste kontaktovali Del Oro a zeptali se, proč ignorovali můj e-mail z července:')


Takže ne, neočekávám, že někdy dostanu odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dobrý den Radko,


otázka o přístupu kasina

Jde o Deloro Casiono, na vaší platformě jsou limity na výběr

10 000 za den a 300 000 za měsíc.

Váš názor je pro mě v tomto případě důležitý.


Proč si tato kasina dělají, co chtějí? Nechali mě finančně zruinovat pod falešnou záminkou!



otázka o přístupu kasina


Nedávno jsem zažil online kasino, kde byly moje limity na výběr výrazně nižší než částky, které mi řekli. Zatímco mi původně bylo slíbeno denní výběr 10 000 EUR, ukázalo se, že ve skutečnosti mohu vybrat pouze 1 000 EUR za den. To znamenalo, že jsem prohrál asi 70 % svých výher, které jsem nemohl hned vybrat.


Zdá se, že kasino je s vklady poměrně flexibilní, protože tato navýšení limitu jsou zpracována během několika minut. Naproti tomu zvýšení limitu pro výběr stále nebylo schváleno ani po 48 hodinách. Dokonce i údajně velkorysé limity výběru, které jsou prezentovány jako vstřícné k zákazníkům, se ve skutečnosti zdají být navrženy pro zpoždění. Platformy jako Casino Guru doporučují rychlý a transparentní výběr, který zde evidentně nebyl implementován.


Nyní přemýšlím o tom, že bych se o tuto zkušenost podělil veřejně, abych informoval ostatní a zachránil je před stejným osudem. Co si myslíte o chování kasina?


Jde o Deloro Casino!

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
Blerko
před 3 týdny

Ahoj.

To je nesmírně zajímavé, protože dotyčné kasino vynaložilo společné úsilí, aby nás přesvědčilo, že jejich služby a podpora pro hráče jsou jedinečné, oddané, osobní a jedinečné.

Pokud jsou slíbeny určité podmínky, domnívám se, že je poměrně jednoduché takovou dohodu provést a měla by být dodržena. Totéž platí pro jakákoli omezení uvedená v podmínkách.

Neznám podrobnosti o vaší zkušenosti, ale pokud se domníváte, že kasino porušilo své slovo a máte snímek obrazovky na podporu svého tvrzení, podání stížnosti může být způsob, jak to vyřešit.

Limity jsou zásadní funkcí, protože jak jste zmínil, pokud vyhrajete hodně, částka bude mít dopad na události. Například kasina s nižšími limity výběru od nás dostávají černé body, protože to brání hráčům v každodenních možnostech výběru.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny


Dobrý den Radko,


Jsem zvědavý, jestli to Dominika vidí stejně jako my.


Vždy jsem oceňoval personál, byli přátelští, a to je přesně důvod, proč jsem zůstal v tomto kasinu. Ale upřímně, přístup kasina je zklamáním. Velmi mě bolí způsob, jakým se mnou zacházeli, a teď mi ta počáteční "milost" připadá jako čistá taktika.


Nikdy bych nevložil tolik svých těžce vydělaných peněz, kdybych nepředpokládal, že pokud vyhraju, budu je moci bez problémů všechny vybrat. Dokonce jsem se vzdal dovolené a vše investoval sem.


Způsob, jakým kasino zachází se zákazníky, je prostě hrozné.


s pozdravem



Automaticky přeloženo:
Blerko
před 3 týdny

Doufám, že i přes tento rozhovor a jeho povahu zažijete hezké odpoledne.

Myslím si, že tak složitou, ale citlivou záležitost je třeba řešit samostatně, pečlivě zvážit v souladu s konkrétními detaily, které se vyskytly na obou stranách.

Například tam, kde příležitostný hráč nemusí mít potíže s nižším limitem výběru, bude nutkavý hráč jistě ve velmi riskantní pozici. Nemluvě o tom, co jsem již řekl, samozřejmě.

Nezapomeňte prosím Dominiku vysvětlit celou záležitost se všemi podrobnostmi. To je velmi důležité; Nemohu to dostatečně zdůraznit. Pokud mě budete na cestě potřebovat, budu tady.

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
před 3 týdny


Ach milá Radko, to je od tebe opravdu milé.


Přesně tak to vidím já: Pro někoho, kdo platí malou částku jednou měsíčně, to nemusí být velký problém. Ale v mém případě je to velmi bolestivé.


Přesto by se nemělo dělat sliby, pokud je nelze dodržet. Casino Guru vnímám jako platformu, která hráčům pomáhá, protože je těžké s podobnými machinacemi bojovat sami. Dokonce bych podpořil, kdyby hráči podporovali Casino Guru finančně, ale pak by měla být doporučována pouze kasina, která nabízejí své služby zodpovědně.


Chápu, že hazardní hry zahrnují prohry, a uvědomuji si, že ne vždy vyhrajete. Ale když vyhrajete, neměly by být žádné problémy s vyplácením peněz. Tyto peníze patří hráči, nikoli kasinu – byly vyhrány spravedlivě a jsou na hráčově účtu. Kasino by nemělo jen řešit, co s ním udělá.

Automaticky přeloženo:
Blerko
před 3 týdny

Ahoj 🙂!

Děkuji mnohokrát za podporu. Věřím, že začít s dobrovolným dárcovstvím by nebylo tak přínosné, jak se na první pohled může zdát, ale samozřejmě oceňuji tento sentiment.

Četl jsem stížnost a myslím, že by bylo prospěšné věnovat více pozornosti diskuzi, kterou jste vedli s pracovníky podpory, protože na osobních limitech výběru, které jste dostali, záleží téměř nejvíce.

Doporučuji proto poslat Dominikě screenshoty konverzace spolu s důkladným vysvětlením toho, co se stalo. V tuto chvíli se skoro zdá, že nejdůležitější informace nejsou ve stížnosti, ale spíše na tomto fóru.

Zkontrolovali byste to laskavě?

Navíc, když popisujete události Dominikě, bylo by moudré neoslovit ji jako personál kasina. Upřímně nedokážu říct, jestli je to jen špatný automatický překladač použitý na našem webu, ale může to způsobit nedorozumění – tomu by bylo lepší se vyhnout.

Víte, co tím myslím, prosím?


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Milý Blerime,


Náš limit není 1 000/den - máme mnoho VIP, kteří nemají žádný limit, máme mnoho VIP, kteří mají 20 000/den, vše záleží na uživateli.


Jsme velmi flexibilní kasino s našimi limity, takže pokud hráč požádá o navýšení, lze tak učinit do 24-48 hodin.


Když jsme poprvé spustili kasino, naše limity byly nízké (kolem 1 000), ale zvyšovaly se přesčasy, jak jsme rostli.


Svůj účet jste si vytvořili před mnoha měsíci, takže se budeme muset podívat na limity vašich hráčů, ale výběry nejsou v tomto kasinu nikdy problémem.


Vidíme, že jste měli na svém účtu průměrný vklad kolem 50 EUR.


Během svého času jste okamžitě vybrali 5 500 $.


A k Radce - ano, máme mnoho aktivních hráčů a žádný z nich nemá problémy s výběry, což se zdá být hlavní stížností na casinoguru.


Nezpracováváme výběry s nadějí, že hráči budou nadále hrát s finančními prostředky – naše výběry jsou okamžité.


Samozřejmě existují věci, na jejichž zlepšení můžeme pracovat a o které se snažíme každý den, ale okamžitý výběr je pro naše stránky velkým lákadlem.


Zde je citát jednoho z našich hráčů, který vyhrál 27 000 $ v bonusovém nákupu 1 000 $ na pragmatické hře


„Del/Oro kasino – bonusový nákup v hodnotě 1000 $. Kasino mi ZAPLATILO ZA 30 sekund. Přes INTERAC!"


Jen jsem chtěl v této diskusi dát kus naší strany


s pozdravem

Kasino Del Oro

Automaticky přeloženo:
DelOro Casino
před 3 týdny

Ahoj, když už jsi tady, klidně se podívej, proč jsou moje e-maily ignorovány 🙁

Automaticky přeloženo:
DelOro Casino
před 3 týdny

Takže reaguješ. Tak proč jsou e-maily měsíce ignorovány!?

Automaticky přeloženo:
1...6 7 89
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky