Dobrý den, Vážený Guru tTeam
Zaregistroval jsem se v kasinu "Casinia", abych mohl hrát. Když jsem to zjistil, požádal jsem je e-mailem, aby mě zablokovali, protože jsem prohrál příliš mnoho peněz, protože trpím závislostí na hazardních hrách. Dne 29. dubna 2024 jsem je kontaktoval e-mailem, aby uzavřeli svůj účet, načež se mě zeptali, proč, když jsem jim řekl důvod, se nic nestalo. -> co se stalo, ztratil jsem 5000 CHF.
Dne 25.05.2024 jsem Vás opět kontaktoval emailem
nahlášeno a můj účet byl uzavřen. Podruhé. Znovu se zeptali proč a znovu jsem vyjádřil svůj názor. -> opět se nic nestalo a opět jsem ztratil 5000 chf. Celkem jsem ztratil 10 000 chf, i když jsem jim dal, aby mě zablokovali. Mám finanční krizi, protože mě nezablokovali.
co můžu dělat?
S díky a pozdravy
Hello Dear Guru tTeam
I registered at the casino "Casinia" to play. After I found out, I asked them by email to block me because I had lost too much money because I suffer from gambling addiction. On April 29, 2024, I contacted them by email to close my account, after which they asked me why, when I told them the reason, nothing happened. -> what happened, I lost 5000 CHF.
On 25.05.2024 I contacted you again by email
reported and my account closed. For the second time. Again they asked why and again I expressed my opinion. -> again nothing happened and again I lost 5000 chf. In total I lost 10000 chf even though I gave them to block me. I have a financial crisis because they didn't block me.
what can I do?
Thanks and regards
Hallo Liebes Guru tTeam
ich habe mich beim Casino "Casinia" angemeldet um zu spielen. Nach meinen kenntnisnahme habe ich sie per E-Mail gebetn mich zu speeren weil iich zu viel Geld verspielt habe weil ich unter Spielsucht leide. Am 29.04.2024 habe ich mich per Mail gemeldet um mein Konto zu schliessen, nach eem haben sie mich gefraggt warum als ich ihnene den Grund gennant habe passierte nichts.-> was ist passiert , ich habe 5000 CHF verspielt.
Am 25.05.2024 habe ich mich wieder per Mail
gemeldet und mein Konto zu schliessen. Zum 2. Mal. Wieder wurde nach dem Grund gefragt und wieder habe ich mich geäussert. -> wieder nichts passiert und wieder 5000 chf verloren. Insgesammt habe ich 10000 CHf verspielt obwohl ich sie geben habe mich zu speeren. Ich habe eine Finanzielle kriese weil sie mich nicht gespeert haben.
was kann ich Unternehmen?
danke und gruss
Automaticky přeloženo: