FórumKasinaCasinia Casino - všeobecná diskuze

Casinia Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 2 roky od jrewing
|
16390 zobrazení 172 odpovědí |
|
1...4 5 6...9
Přidat příspěvek
JorgeVicente7
před 5 měsíci

Ahoj. Jsem za tebe moc rád, že to nakonec dopadlo.

Pokud si přejete, napište o své zkušenosti do recenze tohoto kasina zde 👈.

Doufám, že se tomuto druhu zpoždění v budoucnu vyhnete. Zůstanete nyní v tomto kasinu?🤔

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Když teď zůstanu v Casinii!!

Automaticky přeloženo:
JorgeVicente7
před 4 měsíci

Znamená to, že ano? Tato otázka se mi líbí, protože někteří hráči řeknou, že dobře, dám tomu ještě šanci a pokud nechtějí zůstat, obvykle dávají dobré argumenty, proč ne.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, Vážený Guru tTeam


Zaregistroval jsem se v kasinu "Casinia", abych mohl hrát. Když jsem to zjistil, požádal jsem je e-mailem, aby mě zablokovali, protože jsem prohrál příliš mnoho peněz, protože trpím závislostí na hazardních hrách. Dne 29. dubna 2024 jsem je kontaktoval e-mailem, aby uzavřeli svůj účet, načež se mě zeptali, proč, když jsem jim řekl důvod, se nic nestalo. -> co se stalo, ztratil jsem 5000 CHF.

Dne 25.05.2024 jsem Vás opět kontaktoval emailem

nahlášeno a můj účet byl uzavřen. Podruhé. Znovu se zeptali proč a znovu jsem vyjádřil svůj názor. -> opět se nic nestalo a opět jsem ztratil 5000 chf. Celkem jsem ztratil 10 000 chf, i když jsem jim dal, aby mě zablokovali. Mám finanční krizi, protože mě nezablokovali.

co můžu dělat?

S díky a pozdravy


Automaticky přeloženo:
lavdimberisha
před 4 měsíci

Ahoj, viděl jsem, že jsi otevřel reklamaci a nevím, jestli to dopadne dobře. Samozřejmě nechci předbíhat situaci, ale z toho, co jsem četl, jste ve svých e-mailech nezmínil, že chcete zrušit svůj účet na základě toho, že jste závislý na hazardních hrách, což je při jednání velmi důležité s případy jako je tento.

Také jste zmínil, že jste jim nakonec poslali SMS v živém chatu, ale nemáte z toho žádné snímky obrazovky, takže to bude těžké dokázat.

Škoda, že jste nemohli fotit i z live chatu, protože by to pomohlo. 😕

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Může někdo odpovědět, zda toto casiono nechalo hráče stáhnout nebo ne? Ptám se, protože už čekám 15+ hodin a stále 0 změn.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

😂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Může někdo odpovědět, zda toto casiono nechalo hráče stáhnout nebo ne? Ptám se, protože už čekám 15+ hodin a stále 0 změn.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Mohu se zeptat, zda je situace stále stejná nebo máte nějaké aktualizace?

Mezitím si můžete procházetstížnosti na toto kasino, kde můžete získat další informace o tom, zda hráči dostávají nebo nedostávají výplatu.

Podívejte se také na uživatelské recenze . Je to vždy dobrý zdroj informací, pokud potřebujete zjistit nějaké vnitřnosti.

Informujte nás prosím o celém procesu vašeho výběru.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Situace je stále stejná. Už více než 35 hodin. 3 se stahuje ve frontě s postupem 0. V případě potřeby mějte všechny obrazovky.

Automaticky přeloženo:
Joxxi
před 4 měsíci

Mohu se zeptat, jakou platební metodu jste použili a zda jsou na stránkách kasina nějaké informace o tom, jak dlouho obvykle trvá, než obdržíte platbu?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Bankovní převod. Online podpora říká, že to trvá 3 pracovní dny, ale už je to 1,5 a nemyslím si, že to zvládnou dokončit…

Automaticky přeloženo:
Joxxi
před 4 měsíci

Co kdybychom dali casiu alespoň 3 dny, protože to je odhadovaný čas, a pak uvidíme?

Jste si vědomi něčeho neobvyklého, co by mohlo způsobit zpoždění, které vás tak znepokojuje? Pokud ne, zůstal bych trochu pozitivnější.

V každém případě nás informujte 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

3 dny pryč. Nic se nezměnilo.

Automaticky přeloženo:
Joxxi
před 4 měsíci

Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen a měli jste tam předtím nějaké úspěšné výběry?


Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Není možné ověřit, zda je váš účet v tomto kasinu, dokud se na to jeho administrace nezeptá, což nepožádala. Je to můj 1. vklad a 1 výběr, nebyly přijaty žádné uvítací bonusy atd. Toto kasino jsem si vybral na základě vašich známek a hodnocení, ale nyní nemohu dostat své peníze.

Automaticky přeloženo:
Joxxi
před 4 měsíci

Jste v kontaktu s kasinem? Měli byste se pokusit požádat o vysvětlení zpoždění.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Včera jsem poslal e-mail, ale téměř 24 hodin bez odpovědi. Online chat po celou dobu poskytuje stejnou odpověď asi 3 pracovní dny, které již byly pryč. V případě potřeby mám všechny snímky obrazovky, a to i z podpory živého chatu.

Automaticky přeloženo:
Joxxi
před 4 měsíci

Pak zkuste být trpělivější a snad se podpora ozve. Pokud vidíte, že to trvá opravdu příliš dlouho, náš tým se vám určitě pokusí pomoci. Jen mějte na paměti, že nejsme schopni zasáhnout dříve, než uplyne 14denní časový rámec.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Stále žádné změny. Online podpora posílá pokaždé stejný text, e-mailová podpora stále žádná odpověď. Myslím, že je čas otevřít stížnost.

Automaticky přeloženo:
Joxxi
před 4 měsíci

Ahoj, taky bych o tom pomalu začala uvažovat, ale musíš brát ohled na to, co řekla Romi a to je 14 dní. Po této době zasáhne náš tým a do té doby si od vás zjistí vše potřebné.

Vidím, že nedošlo k žádným změnám a je mi docela líto, pokud vám stále dávají stejnou odpověď a nic se nepohne kupředu.

Takže pokud se rozhodnete otevřít stížnost, určitě mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky