před 3 měsíci
0
Dobrý den, po provedení výběru převodem v pondělí, dnes již vybírám, takže CASINIA JE SPOLEHLIVÁ!!!
Hello, after making a withdrawal by bank transfer on Monday, today I already collect, so CASINIA IS RELIABLE!!!
Hola,después de hacer un retiro por transferencia bancaria el lunes,hoy ya cobre,asique CASINIA ES FIABLE!!!
Ahoj. Jsem za tebe moc rád, že to nakonec dopadlo.
Pokud si přejete, napište o své zkušenosti do recenze tohoto kasina zde 👈.
Doufám, že se tomuto druhu zpoždění v budoucnu vyhnete. Zůstanete nyní v tomto kasinu?🤔
Hey. I'm really glad for you that it worked out in the end.
Please write about your experience in the review for this casino, if you wish, here 👈.
I hope you'll avoid this kind of delay in the future. Are you going to stay at this casino now?🤔
Znamená to, že ano? Tato otázka se mi líbí, protože někteří hráči řeknou, že dobře, dám tomu ještě šanci a pokud nechtějí zůstat, obvykle dávají dobré argumenty, proč ne.
Does that mean yes? I like this question because some players will say that okay, I'll give it another chance and if they don't want to stay they usually give good arguments why not.
Dobrý den, Vážený Guru tTeam
Zaregistroval jsem se v kasinu "Casinia", abych mohl hrát. Když jsem to zjistil, požádal jsem je e-mailem, aby mě zablokovali, protože jsem prohrál příliš mnoho peněz, protože trpím závislostí na hazardních hrách. Dne 29. dubna 2024 jsem je kontaktoval e-mailem, aby uzavřeli svůj účet, načež se mě zeptali, proč, když jsem jim řekl důvod, se nic nestalo. -> co se stalo, ztratil jsem 5000 CHF.
Dne 25.05.2024 jsem Vás opět kontaktoval emailem
nahlášeno a můj účet byl uzavřen. Podruhé. Znovu se zeptali proč a znovu jsem vyjádřil svůj názor. -> opět se nic nestalo a opět jsem ztratil 5000 chf. Celkem jsem ztratil 10 000 chf, i když jsem jim dal, aby mě zablokovali. Mám finanční krizi, protože mě nezablokovali.
co můžu dělat?
S díky a pozdravy
Hello Dear Guru tTeam
I registered at the casino "Casinia" to play. After I found out, I asked them by email to block me because I had lost too much money because I suffer from gambling addiction. On April 29, 2024, I contacted them by email to close my account, after which they asked me why, when I told them the reason, nothing happened. -> what happened, I lost 5000 CHF.
On 25.05.2024 I contacted you again by email
reported and my account closed. For the second time. Again they asked why and again I expressed my opinion. -> again nothing happened and again I lost 5000 chf. In total I lost 10000 chf even though I gave them to block me. I have a financial crisis because they didn't block me.
what can I do?
Thanks and regards
Hallo Liebes Guru tTeam
ich habe mich beim Casino "Casinia" angemeldet um zu spielen. Nach meinen kenntnisnahme habe ich sie per E-Mail gebetn mich zu speeren weil iich zu viel Geld verspielt habe weil ich unter Spielsucht leide. Am 29.04.2024 habe ich mich per Mail gemeldet um mein Konto zu schliessen, nach eem haben sie mich gefraggt warum als ich ihnene den Grund gennant habe passierte nichts.-> was ist passiert , ich habe 5000 CHF verspielt.
Am 25.05.2024 habe ich mich wieder per Mail
gemeldet und mein Konto zu schliessen. Zum 2. Mal. Wieder wurde nach dem Grund gefragt und wieder habe ich mich geäussert. -> wieder nichts passiert und wieder 5000 chf verloren. Insgesammt habe ich 10000 CHf verspielt obwohl ich sie geben habe mich zu speeren. Ich habe eine Finanzielle kriese weil sie mich nicht gespeert haben.
was kann ich Unternehmen?
danke und gruss
Ahoj, viděl jsem, že jsi otevřel reklamaci a nevím, jestli to dopadne dobře. Samozřejmě nechci předbíhat situaci, ale z toho, co jsem četl, jste ve svých e-mailech nezmínil, že chcete zrušit svůj účet na základě toho, že jste závislý na hazardních hrách, což je při jednání velmi důležité s případy jako je tento.
Také jste zmínil, že jste jim nakonec poslali SMS v živém chatu, ale nemáte z toho žádné snímky obrazovky, takže to bude těžké dokázat.
Škoda, že jste nemohli fotit i z live chatu, protože by to pomohlo. 😕
Hi, I saw that you opened a complaint and I don't know if it will end well. Obviously I don't want to get ahead of the situation but from what I've read, you didn't mention in your emails that you want to close your account on the basis that you are a gambling addict which is very important when dealing with cases like this.
You also mentioned that you eventually texted them in live chat but you don't have any screenshots of that so it will be hard to prove it.
It's a pity you couldn't take pictures from the live chat as well because that would have helped. 😕
Může někdo odpovědět, zda toto casiono nechalo hráče stáhnout nebo ne? Ptám se, protože už čekám 15+ hodin a stále 0 změn.
Can someone answer wheather this casiono let players withdraw or no? I am asking because I am waiting for 15+ hours by now and still 0 changes.
Mohu se zeptat, zda je situace stále stejná nebo máte nějaké aktualizace?
Mezitím si můžete procházetstížnosti na toto kasino, kde můžete získat další informace o tom, zda hráči dostávají nebo nedostávají výplatu.
Podívejte se také na uživatelské recenze . Je to vždy dobrý zdroj informací, pokud potřebujete zjistit nějaké vnitřnosti.
Informujte nás prosím o celém procesu vašeho výběru.
May I ask if the situation is still the same or do you have any updates?
In the menatime you can browse through the complaints for this casino, where you can gather more information about players getting paid or not.
Check the user reviews as well. It is always a good source of information if you need to find out some insides.
Please keep us informed about the whole process of your withdrawal.
Situace je stále stejná. Už více než 35 hodin. 3 se stahuje ve frontě s postupem 0. V případě potřeby mějte všechny obrazovky.
Situation is still the same. More than 35 hours by now. 3 withdraws in a queue with a 0 progress. Have all the screens if needed.
Mohu se zeptat, jakou platební metodu jste použili a zda jsou na stránkách kasina nějaké informace o tom, jak dlouho obvykle trvá, než obdržíte platbu?
May I ask which payment method you have used and if there is any information on the casino site about how long it usually takes to get the payment?
Bankovní převod. Online podpora říká, že to trvá 3 pracovní dny, ale už je to 1,5 a nemyslím si, že to zvládnou dokončit…
Bank Transfer. Online supports says it takes 3 working days but its already 1.5 and I dont think they will manage to complete it…
Co kdybychom dali casiu alespoň 3 dny, protože to je odhadovaný čas, a pak uvidíme?
Jste si vědomi něčeho neobvyklého, co by mohlo způsobit zpoždění, které vás tak znepokojuje? Pokud ne, zůstal bych trochu pozitivnější.
V každém případě nás informujte 🙏
How about we give the casio at least 3 days since it is the estimated time, and then we shall see?
Are you aware of anything unusual that would possibly cause the delay you are so concerned about? If you don't, I would stay a bit more positive.
In any case, keep us informed 🙏
Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen a měli jste tam předtím nějaké úspěšné výběry?
Is your account fully verified at this casino, and did you have any successful withdrawals there before?
Není možné ověřit, zda je váš účet v tomto kasinu, dokud se na to jeho administrace nezeptá, což nepožádala. Je to můj 1. vklad a 1 výběr, nebyly přijaty žádné uvítací bonusy atd. Toto kasino jsem si vybral na základě vašich známek a hodnocení, ale nyní nemohu dostat své peníze.
It is not possible to verify your account is this casino until it’s administration ask about it which they did not. It is my 1st deposit and 1 withdraw, no welcome bonuses taken etc. My chose of this casino was based on your grades and evaluation but now I cant receive my money.
Jste v kontaktu s kasinem? Měli byste se pokusit požádat o vysvětlení zpoždění.
Are you in contact with the casino? You should try to ask for some explanation about the delay.
Včera jsem poslal e-mail, ale téměř 24 hodin bez odpovědi. Online chat po celou dobu poskytuje stejnou odpověď asi 3 pracovní dny, které již byly pryč. V případě potřeby mám všechny snímky obrazovky, a to i z podpory živého chatu.
I sent an email yestarday but almost 24 hours no answer. Online chat all the time give the same answer about 3 working days which already has been gone. I have all the screenshots if needed even from live chat support.
Pak zkuste být trpělivější a snad se podpora ozve. Pokud vidíte, že to trvá opravdu příliš dlouho, náš tým se vám určitě pokusí pomoci. Jen mějte na paměti, že nejsme schopni zasáhnout dříve, než uplyne 14denní časový rámec.
Then try to be more patient and hopefully the support will answer. If you see that this is taking really too long, our team will surely try to help you out. Just keep in mind that we are not able to intervene earlier than the 14-day time frame passes.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.