Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaCasinia Casino - všeobecná diskuze

Casinia Casino - všeobecná diskuze (strana 19)

 od jrewing
|
47 040 zobrazení 429 odpovědí |
|
1...18 19 20...22

... 18 stránek diskuze, nevyřešené stížnosti zákazníků zde & na AskG, stejně jako v sesterských kasinech.


Místo varování před opatrností červeně nahoře svítí 8,3 z 10 přátelsky zeleně a pomáhá zabránit tomu, aby ostatní přišli o peníze a nedostali své výhry.


V mém případě je to jen 75 eur, otevřeno 4 týdny, vzhledem k nevyřešeným stížnostem a malé částce nemá reklamace smysl.


Opravdu si o CasinoGuru myslím velmi a považuji vás, například LCB, za renomované operátory. Chápu také, že musíte platit svým zaměstnancům atd., a že kasina, jako je tato, jistě vyplácejí vysoké bonusy, ale tak, jak se věci nyní mají, podporujete podvody, protože například nováčci vidí vaše hodnocení, myslí si, že je renomované, a nakonec své výhry nedostanou. Naučil jsem se před uložením kontrolovat kromě CG i AskG kvůli nevyřešeným stížnostem, ale pravděpodobně to dělá jen 5 %.


Pravděpodobně by kasino mohlo mít stovky tisíc "černých teček" a přesto by nebylo červené... 🙁

Automaticky přeloženo:
hugbearli

Ahoj!

Počkej chvíli - možná došlo k nějakému nedorozumění. Na toto kasino nebyly žádné nevyřešené stížnosti:

file

https://casino.guru/complaints/all

Nespletli jste si to náhodou s příspěvky na fóru nebo uživatelskými recenzemi, které nemají nic společného s hodnocením?

Myslím tím, že váš nápad je dobrý - pokud by existovaly nevyřešené stížnosti, hodnocení by bylo nižší v poměru k závažnosti stížností - reprezentované černými body.

Jak však vidíte, všechny hlášené problémy byly vždy vyřešeny. Pokud můžeme na základě vámi uvedené stížnosti říci, kasino platí. Také jsem nenašel jedinou vámi podanou nevyřešenou stížnost.

Mohu vědět, kde se zdá být úlovek?


Automaticky přeloženo:

Ahoj Radko 🙂


Omlouvám se, pokud jsem se vyjádřil zmateně.

Na AskG jsou nevyřízené stížnosti, https://www.askgamblers.com/de/online-casinos/test/casinia-casino/complaints


Proti serióznosti hovoří i závažné body, například TrustPilot, že kasino má extrémně vysoký počet případů na AskG ve srovnání s jeho malou velikostí (pravděpodobně proto dostává pouze hodnocení 4 z 10) a extrémně dlouhou dobu odezvy 8 dní, tedy po upozornění.

A pokud uživatelům správně ukazujete nevyřešené problémy sesterských kasin se stejným vedením, když je uvádíte jako „Nevyřešené", také považuji za nereálné nepřipsat to i tomuto kasinu, zvláště když je to jen otázka času. Zdá se, že to bylo jen nedávno s AskG, než zareagovali.

A když mi zadrží 75 EUR (už týdny dostávám pouze e-maily, že to přepošlou znovu s „nejvyšší prioritou"), máte dobrou představu o tom, co se tam právě děje. Buď „šetříte" na částkách řekněme nižších než 100 €, protože víte, že nikdo nezasáhne (a řekněme, že 75 černých bodů s vámi nic neudělá), nebo máte vážnější problémy, ke kterým může v menších kasinech dojít rychle.


Lg

Upraveno
Automaticky přeloženo:
hugbearli

Zdravím a děkuji za vysvětlení. Měl jsem začít tím, že vysvětlím, že k tomuto tématu mohu přidat svou nebo řekněme demonstrovat CG optiku. Můj špatný, promiň. 🙂

No, myslím, že každý hráč může použít celý internet k vytvoření názoru na kasino. Mí kolegové místo toho zvažují vyhodnocené situace. Na základě našich zkušeností s externími zdroji jsme zvolili tuto cestu.

Vím však, že existuje osoba, která sleduje externí stížnosti – nikoli recenze TP, protože jejich zásady jsou absurdní. Dokud umožňují hráčům kontrolovat Casino Guru kvůli nevyplácení výher nebo zdržování výběrů, je to o ničem jiném. 😀

Máte však pravdu; čím více zdrojů chtějí hráči hledat, tím lépe, a nikdy jsme neprezentovali naše webové stránky jako jediný způsob, jak se seznámit s kasiny.

Pokud jde o černé body, ty se „udělují" pouze za nevyřízené reklamace, což se většinou příliš neoceňuje. Pokud si však zkontrolujete jakoukoli recenzi kasina – nejen číslo – uvidíte nejnovější stížnosti přímo tam, takže jakmile objevíte nevyřešenou stížnost, myslím, že je to férové ​​vodítko. Zahrnuty jsou také sesterské strany, jak můžete vidět:

filefile

Chápu, že web je velmi složitý a procházení všech recenzí, karet nebo dokonce fór nebo pochopení toho, co index bezpečnosti vlastně znamená, není snadný úkol.

Safety Index také bere v úvahu stupnici kasin, takže to, co by neovlivnilo větší mezinárodní kasino, může zničit menší, místní online kasino na základě množství udělených černých bodů.

Rozumím pocitu, že každý bezpečnostní index musí odpovídat „obecnému názoru". Přesto se zkušenosti liší; proto není možné tohoto cíle dosáhnout.

Proto žádáme hráče, aby vyjádřili své zkušenosti – dobré nebo špatné – na fóru, prostřednictvím recenzí a tak dále.

Pokud se chcete ponořit hlouběji, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:

Awatmy z tohoto kasina a všech bratří kasina. výplata po 3 týdnech. thia kasina kurz musí být nižší než 5. nehrajte toto kasino

Automaticky přeloženo:
antorall

Ahoj, máte tuto zkušenost s tímto a sesterským kasinem? Když jste měli výběr, zaplatili po třech týdnech, nemám pravdu? Také jste se ptali nebo zjišťovali, co bylo důvodem zpoždění?

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, byl jsem VIP a ze dne na den mi to vzali, aniž by věděli proč, můj manažer mi neodpovídá na WhatsApp a teď čekám na 3 výběry v celkové výši 800 € (pokud mi můžete říct, kdy je dostanu, protože předtím jsem je měl v bance za 2 hodiny) a musím vybrat ještě 1 100 €, abych mohl provést výběr rychleji, co musím udělat

Automaticky přeloženo:
enzosanchez9

Hmm, nejsem si jistý, jestli existuje něco, co můžete udělat pro urychlení vašich výběrů. Kasino je posílá a záleží na způsobu platby a dalších věcech. Který tedy používáte? Pokud kasino využívá poskytovatele třetí strany, může dojít k určitému zpoždění. Zkusili jste se zeptat, proč čekáte? Jak je to dlouho, co jste dostali své peníze?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Používám Visa, zeptal jsem se a řekli mi 3 dny, ale než jsem dostal peníze v bance za 1-2 hodiny. Nechápu, proč to teď tak dlouho trvá.

Automaticky přeloženo:
enzosanchez9

Hmm, bankovní převod může někdy trvat několik dní, takže by mi to nepřišlo divné. Možná pracují na platbách a proto těch pár dní. Nemyslím si však, že je to katastrofa, takže pokud jste v minulosti dostali peníze, počkal bych, zda dodrží časový rámec.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Uvidíme, zda to dodrží, protože nyní musím dostávat 3 500 EUR a pouze s převody 800 EUR každé 4 dny, jediné kasino, kterému trvá tak dlouho, než vám pošle vaše výhry

Automaticky přeloženo:

Už více než tři měsíce se snažím vybrat dlužnou částku. Můj účet je ověřený a už jsem obdržel výběr, ale tento poslední tam zůstal zaseknutý a oni neudělali absolutně nic, přestože je mnohokrát kontaktovali.

Automaticky přeloženo:

Uvidíme, zda to dodrží, protože nyní musím dostávat 3 500 EUR a pouze s převody 800 EUR každé 4 dny, jediné kasino, kterému trvá tak dlouho, než vám pošle vaše výhry

Automaticky přeloženo:

Věřte mi, že v mnoha kasinech se můžete setkat s podobnými časy, takže pokud by to měly být jen 4 dny, není to podle mého názoru tolik. Samozřejmě vím, že hráči by chtěli mít peníze na účtu okamžitě, ale jak jsem řekl, záleží na několika věcech. Uvidíme, jestli se vám podaří získat peníze do konce tohoto týdne nebo ne.

Automaticky přeloženo:

Už více než tři měsíce se snažím vybrat dlužnou částku. Můj účet je ověřený a už jsem obdržel výběr, ale tento poslední tam zůstal zaseknutý a oni neudělali absolutně nic, přestože je mnohokrát kontaktovali.

Automaticky přeloženo:

Ahoj, mohu tedy vědět, kdy jste zadali tento poslední výběr, o kterém mluvíte? Řeklo vám kasino něco konkrétního o situaci a proč ještě nemáte peníze?

Nejprve se na to podíváme a uvidíme, co se dá dělat.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Doufám, že to dostanu do pátku, jak bylo dohodnuto, protože teď musím dostat víc a stále čekám.

Automaticky přeloženo:
enzosanchez9

Pokud jsem to ještě nezmínil, dáváme kasinům 14 dní, takže pokud tuto dobu překročíte, určitě nám dejte vědět a poté otevřete stížnost a my se vám pokusíme pomoci. 🙂

Automaticky přeloženo:

Dobrý den mám problém casino casinia mi zamítla výhru 167tis z důvodu žádosti o výhru na účet třetí strany, myslela jsem že když přijímají Vklady z účtu třetí strany že není ani problém výběru, ale milila jsem se, ale v hracskych podmínkách mají jasně napsáno pokud hráč učíni tuhle chybu mají hráče upozornit a požádat ho o nový výběr na účet který je veden na jeho jméno a to neudělali a okamžitě mi účet zablokovali a od září 2024 ho mám revidovány, dodatek než účet zablokovali stihla jse zažádat o druhý výběr na účet který je psaný na mé jméno a po několika písemných žádostech mi stroze napsali že účet je na vždy uzavřen. Mám snímky obrazovky s live chatu jak mi slibuji že se o výhru nemusím obávat I snímky svého hracskeho účtu kde je viditelná druhá žádost o výběr na účet který je veden na mé,. Touhle cestou vás všechny žádám o radu jak mám získat výhru která mi náleží. Děkuji předem za rady

Jitus1605

Ahoj.

Chápu to tedy správně, že jste k vkladu do tohoto kasina použili cizí kartu nebo bankovní účet?

Je to nějaký společný účet, nebo tam vaše jméno vůbec nefiguruje?

Víte, je to velmi důležité, protože kasina mohou někdy udělat výjimku, pokud například k vkladu používáte společný účet.

Zablokovalo kasino úplně váš účet s prostředky uvnitř, aniž by vám vrátilo váš vklad?

Dejte nám o tom všem určitě vědět více podrobností. Věřím, že náš reklamační tým by se mohl na celou záležitost lépe podívat.

Zde je odkaz , kde můžete podat stížnost, a my se vám co nejdříve ozveme.



Automaticky přeloženo:

Ahoj, mohu tedy vědět, kdy jste zadali tento poslední výběr, o kterém mluvíte? Řeklo vám kasino něco konkrétního o situaci a proč ještě nemáte peníze?

Nejprve se na to podíváme a uvidíme, co se dá dělat.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, bylo to v roce 2024.

Ne, řekli mi, že se omlouvám za nepříjemnosti a že situaci prověří, ale takhle jsme od prosince a jsme v dubnu.

Automaticky přeloženo:
crisegesan

Chápu, pak je dobře, že jste našli naši zastávku funkcí, kterou, jak vidím, jste také použili.

Náš tým s vámi bude spolupracovat a doufejme, že se nám podaří získat vaše peníze.

Kdy vám řekli, že vaši situaci prověří? Nemyslím si, že je to příliš mnoho peněz, které vám nemohou zaplatit.

Řekli vám něco v prosinci, když jste neměli žádný odběr?

Automaticky přeloženo:
1...18 19 20...22
Jít na stránkuz 22 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky