FórumKasinaCasinia Casino - všeobecná diskuze

Casinia Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od jrewing
|
10921 zobrazení 137 odpovědí |
|
1 2...7
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Casinia Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Tady jsem otevřel případ. Icxh čekali na mou výplatu týden. Nyní je to asi 1000 eur! Z kasina nedostávám ŽÁDNÉ odpovědi. Jen obvyklá zdržovací taktika, abyste mohli pokračovat ve hře. Dosud nebyla požadována ŽÁDNÁ ověření. Pochybné chování

Automaticky přeloženo:
jrewing
před 2 roky

Ahoj,

uvidíme, jak se bude vaše stížnost vyvíjet. Tým čeká na vaši reakci, tak si ji prosím zkontrolujte:

https://casino.guru/profile-complaints/56024/jrewing

Děkuju.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, pro mě to samé. Zeptejte se chatu každý den, pak jeden říká trvání 4-6 dní o několik minut později, jiný říká 5-7 dní. Poté musíte do 3 pracovních dnů aktualizovat smluvní podmínky, jak je jasně uvedeno!

Automaticky přeloženo:
Foni8900
před 2 roky

Jsem si docela jistý, že v Podmínkách je pár výjimek zmíněných, nicméně máte pravdu, že to není příliš uživatelsky přívětivé.

Toto kasino má dobré hodnocení, takže bych řekl, že existuje velká šance, že dostanete zaplaceno.

Povolujeme kasinům 2 celé týdny na provedení výběrů.

Počkejte prosím chvíli.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Foni8900 byl odstraněn
Foni8900
před 2 roky

Vidím, že na vaši odpověď čekáme několik dní https://casino.guru/casinia-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-2

Může to pomoci urychlit proces.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Moje přítelkyně hrála na této stránce 37 000 SEK a pak její účet bez důvodu uzavřeli

Automaticky přeloženo:
maroun2021
před 2 roky

Ahoj,

možná je její účet pod ověřením KYC, to se stane, když nově registrovaný hráč odešle první žádost o výběr.

Je nějaké varování, když se pokouší vstoupit na stránky, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Belize, podívejte se, když zde říkám, že účet je ověřený a vše je schváleno, kasino pouze odmítá...

Automaticky přeloženo:
maroun2021
před 2 roky

Takže jí kasino oznámilo, že jí odmítají zaplatit? Nějaký důvod tam musí být, řekl bych.

Máte prosím nějaké screenshoty?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Je mi líto, že nemám snímek obrazovky, protože zde také uzavřeli účet

Automaticky přeloženo:
maroun2021
před 2 roky

OH, to je špatné.

Každopádně si myslím, že by vaše přítelkyně měla podat stížnost. Momentálně toho moc nevymyslím.

Jen mi dovolte se zeptat: Není náhodou možné, že jste oba hráli ve stejném kasinu pomocí stejného zařízení nebo wifi připojení? Bylo by v rozporu s podmínkami, pokud byste tím získali nějakou výhodu oproti kasinu.

Nechte ji zaregistrovat se na fóru a poté odešlete stížnost kliknutím na tento odkaz:

https://casino.guru/complaints/create

Myslím, že za pokus to stojí, co říkáte?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od cgutiereez319 byl odstraněn správcem Radka
Důvod: Spam
před rokem

Vždy byl velmi nadšený. Skvělé hry a někdy vyhrajete.


Nyní mi po 3 velkých výhrách téměř 3600 eur zablokují účet za porušení podmínek!!!!


Ceny byly zrušeny a nabídli mi 2 x 25 eur!


SUPPORT nyní přivírá oči, protože mi samozřejmě chtějí zaplatit pouze sázku 2 x 25 eur


Nějak zvláštní, ještě před 3 měsíci tam bylo vše v pořádku

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Jopi13
před rokem

Ahoj.

Bylo by dobré stížnost nyní aktualizovat. Možná existuje řešení. 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj,


Podrobně jsem případ popsal vašemu kolegovi kristina.s@casino.guru. plus zaslané snímky obrazovky. emailem


Chci jen rozumné řešení!!!! Už měsíce jsem prohrál pár tisíc eur, takže jsem si taky nestěžoval!!!!


dík




Automaticky přeloženo:
Jopi13
před rokem

Ahoj Jopi13.

Výborně, prověřil jsem stížnost a chci objasnit pouze jednu věc. Využili jste vy nebo někdo jiný vaši platební možnost k vkladu na jiný účet? Pokud ano, je to přísně proti pravidlům, víš?

Tak bych se chtěl nejdřív ujistit.

„NYNÍ JSEM PODAL ŽÁDOST O VÝPLATU A ÚČET BYL OKAMŽITĚ ZABLOKOVÁN V SOULADU S PORUŠENÍM PODMÍNEK 9.1!

Myslím, že tohle je ten odstavec. 🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Opět na vysvětlení!!!!


Hraju asi 7 měsíců a na můj účet jsem vložil spoustu peněz!!!


Vždy jsem vyplácel na účet a asi před 3 měsíci výplatu, protože zůstatek na účtu byla výplata PŘÍMO z Casinie na účet mého přítele přes bankovní převod!!!! Kvůli mým dluhům ze závislosti na hazardu!!! Šlo to hladce a mohl jsem pokračovat ve hře. Chtěli jste mít bankovní údaje pro kontrolní účely.


Vždy jsem sázel svým jménem a na svůj účet!!!!!!


Vysvětlil jsem to i podpoře a oni řekli, že to už nikdy neudělají a řekl jsem, že se to už nebude opakovat a že jsem provedl platbu pouze na svůj účet. Tím to pro mě bylo vyřešeno!


Provedl jsem ověření svých dat a také ID + zákazovou kartu!

Protože hraju sám za sebe!

Bez ohledu na to, jak se to stalo, nakonec jsem po 7 měsících vyhrál a rád bych si výhru vyplatil, protože jsem investoval hodně svých peněz a bylo by lepší, kdybych je prohrál.

Nemohou jen tak ZRUŠIT MÉ VÝHRY!!!!



Mohl jsem také vložit normálně přes giropay a pokračovat ve hře, protože to mohla zablokovat v prosinci, pokud by to porušilo podmínky!


Nejsem si vědom žádné viny a nic jsem neudělal úmyslně


Chci jen rozumné řešení znamená vyplacení výhry!!!!


Ověřil jsem se pomocí id selfie a svých bankovních údajů, dal jsem pokyn ke všem platbám 3 x 500 € na můj bankovní účet!!!! A chtěl bych mít na svém účtu zbývající zůstatek 2113€ !!! Ztratil příliš mnoho peněz kvůli závislosti na hazardních hrách


Děkuji, doufám v rozumné řešení od adminů a administrace Casinia!





Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Jopi13
před rokem

Studna,

Nezlob se na mě.

Pouze jsem se snažil pochopit, proč kasino ztratilo vaše výhry.

Našel jsem část o možnosti platby, tak jsem se vás na to zeptal.

Zkus se uklidnit, já tady nejsem nepřítel. Každý hráč hrající v kasinu se musí řídit pravidly a podmínkami, to je naprosto pochopitelné.

Nevěděl jsem o vaší dohodě s podporou. To je pro mě nová informace a doufám, že to není příčina tohoto nepořádku.

Hodně štěstí s reklamací!

Automaticky přeloženo:
1 2...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu