FórumKasinaCasinia Casino - všeobecná diskuze

Casinia Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od jrewing
|
18546 zobrazení 192 odpovědí |
|
1 2 3...10
před 8 měsíci

Dobrý den, kdo zažil zpoždění při výplatě výhry v Casinia? Pro mě nejsou podmínky správné, říkají, že doba zpracování je 1 až 3 pracovní dny. Když jsem se dnes zeptal, bylo mi řečeno, abych byl trpělivý a že vše probíhá

Automaticky přeloženo:
Cafsten2105
před 8 měsíci

Ahoj!

Nejste si jisti, zda vidíte jeho zpětnou vazbu od uživatelů, ale přesto na něj přidávám odkaz 👈.

Počítá se to jako „špatné" a mnoho hráčů zmiňovalo nepříliš dobrou podporu a zpoždění, a to i v odpovědích podpory, málokdo přidal zpožděné platby.

Také se objevilo mnoho stížností na zpožděné platby, i když každá byla uzavřena jako vyřešená. Což je velmi dobré znamení.

Neřekl bych, že jejich podmínky jsou nesprávné, ale někdy, zejména při prvním výběru, můžete zaznamenat zpoždění způsobené především procesem ověření.

Nemohu zjistit, jak dlouho čekáte nebo zda jste se již z tohoto kasina úspěšně stáhli, můžete mi s tím pomoci?

Tak či onak si myslím, že teď toho moc udělat nemůžete, takže s ohledem na vysoký bezpečnostní index, který toto kasino má, jsem přesvědčen, že své peníze nakonec dostanete.

Mimochodem, jakou možnost platby jste si prosím vybrali?


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobré ráno, dne 10.05.2024 jsem hrál v kasinu Casinia....s hrou Puddy's Mega.....se sázkami dvě eura se zbývajícím zůstatkem 12,39......trefil jsem mega jack této hry jakmile jsem to vycentroval, vše bylo zablokováno.....a ani teď se nemůžu přihlásit zatímco v ostatních hrách je to v pohodě......hned jsem vše nahlásil na chatu a emailu ......berou to dlouho každý den po mě žádají nové věci, poslední mě požádali o složenou zálohu.....ale kdybych neměl peníze jak bych mohl hrát.....stejně nevím, kolikrát jsem svůj problém psal a přepisoval. ....poslední ID hry datum čas sázka zůstatek......vše jsem sepsal a poslal screenshoty všeho.......po mnoha operátorech mi ten poslední říká, že všechno vyřešilo by se to po 24 hodinách, kdyby se to nestalo, kontaktoval jsem je znovu a tak jsem to udělal....udělal jsem další vklady, abych zjistil, zda se to dá odemknout, ale nic. V té hře chyba přetrvává, ale v ostatních hrách jdu a hraji klidně....cokoli, aby mě ten citát nepoznal....v té hře jsem trefil mega jack nejvyšší výhru...... Nevím přesně, protože ve chvíli, kdy to trefím, je megajack zablokován a vyskočí okno s chybou 211.. ..už nevím co mám dělat......je to opravdu podvod... ....musíte zasáhnout.....mám všechny screenshoty plus ten chat od operátora, který mi řekl ať počkám 24 hodin... ..už je to chvíli... píšu dál ale odpověď je vždy stejný, ptají se mě pokaždé, když sázka ID den hra sázkový čas......dokonce i vklad, který jsem provedl....tak co ještě

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Pokud to bude možné, pošlu vám také všechny screenshoty

Automaticky přeloženo:
EFISIA
před 6 měsíci

Je mi opravdu líto, že musíte projít touto situací a udělali jste správnou věc, když jste zde s naším týmem odeslali stížnost . Jsem si jistý, že udělají maximum, aby vám pomohli to vyřešit.

V případě potřeby zašlete veškeré relevantní snímky obrazovky a informace našemu týmu pro stížnosti. Určitě o ně požádají, kdykoli přijde čas.

Doufám, že váš případ bude vyřešen s nejlepším možným výsledkem, a pokud máte nějaké aktualizace, napište nám.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Děkuji Romi za odpověď....dnes ráno se pokouším znovu vstoupit do hry chybové okno se již nezobrazuje, ale nedovolí mi se přihlásit, vrací mě přímo zpět na hlavní stranu kasina..... jak vám mohu poslat ten screeskot.. .......dnes ráno jsem odepsal do kasina, ale vždy s odpovědí, že se to snaží vyřešit a určitě mi pošlou, že nenarazili na žádné problémy a oni neuznávají moji výhru........mám všechny chaty i ty od operátora, který mi napsal, že se vše vyřeší do 24 hodin, což se nestalo.......je to škoda ......

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Poslal jsem je emailem a dorazily

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
EFISIA
před 6 měsíci

Moc děkuji za vaše příspěvky a screenshoty. Není však nutné je zveřejňovat zde na fóru. Jak jsem psal ve svém předchozím příspěvku, náš tým pro stížnosti vás požádá o jakýkoli druh důkazu, kdykoli to bude ve vaší stížnosti potřeba. Bohužel my zde na fóru reklamace neřešíme a nemůžeme je jakkoli využít.

Nyní musíte počkat, až se s vámi Kristina spojí, a uvidíte, jak bude váš případ probíhat. Buďte prosím trpěliví, a pokud máte nějaké aktualizace, přijďte.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Díky, omlouvám se.....a o těch screenshotech je to pravda......ale nevěděl jsem jak je poslat....moc se omlouvám......

Automaticky přeloženo:
EFISIA
před 6 měsíci

Žádný strach, je opravdu dobře, že jste připraveni spolupracovat, a pokud náš reklamační tým požádá o tyto snímky obrazovky, nyní budete vědět, jak je poslat.😉

Dostali jste náhodou nějaké novinky z kasina?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobré ráno Romi, taky jsem mu dnes ráno psal přes email......protože mi teď posílají akce na 100% vklad.....psal jsem mu, že dokud nebude můj případ zodpovězen, už nebudu vkládat a hry. .....neodpovídají mi....to je ostuda.......je to fakt podvod......píšu a přepisuji ale nic,nedají mi odpověď ......pokaždé se mě ptají na to samé....včera ráno mi nejdřív řekli, že to vyhodnotí oddělení....pak technická kancelář......už neví co držet se....jen vím, že teď jdu do hry, abych to zkusil. ...chyba 211 se již nezobrazuje, ale do hry nevstupuji, okamžitě mě to vrátí na domovskou stránku kasina......Jsem opravdu zklamaný, takové kasino by mělo být uzavřeno, nic vážného. ....teď zkusím nové jim napsat....ztrácím s nimi čas

Automaticky přeloženo:
EFISIA
před 6 měsíci

Věřím, že propagační akce, které posílají, jsou jakýmsi automatickým e-mailem, který posílají všem. Nebojte se o ně.

Vše, co teď musíte udělat, je zůstat trpělivý, i když to není tak snadné, já vím. Může to být opravdu nějaká technická chyba a může to být klidně na straně poskytovatele hry a ne kasina. Určitě to potřebují prozkoumat a může to chvíli trvat. Náš tým pro stížnosti již na vašem případu pracuje a udělá vše pro to, aby byl vyřešen s nejlepším možným výsledkem.


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobré ráno přepsáno, ptají se mě na ID, které potvrzuje výhru, ale já jim zopakoval, že ID nebylo zaregistrováno, protože blokace byla okamžitá a následně nebyla výhra uznána........

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Opravdu škoda.....pokud se neprokážete průkazem totožnosti, nemohou dělat nic jiného

Automaticky přeloženo:
1 2 3...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky