Ahoj!
Nejste si jisti, zda vidíte jeho zpětnou vazbu od uživatelů, ale přesto na něj přidávám odkaz 👈.
Počítá se to jako „špatné" a mnoho hráčů zmiňovalo nepříliš dobrou podporu a zpoždění, a to i v odpovědích podpory, málokdo přidal zpožděné platby.
Také se objevilo mnoho stížností na zpožděné platby, i když každá byla uzavřena jako vyřešená. Což je velmi dobré znamení.
Neřekl bych, že jejich podmínky jsou nesprávné, ale někdy, zejména při prvním výběru, můžete zaznamenat zpoždění způsobené především procesem ověření.
Nemohu zjistit, jak dlouho čekáte nebo zda jste se již z tohoto kasina úspěšně stáhli, můžete mi s tím pomoci?
Tak či onak si myslím, že teď toho moc udělat nemůžete, takže s ohledem na vysoký bezpečnostní index, který toto kasino má, jsem přesvědčen, že své peníze nakonec dostanete.
Mimochodem, jakou možnost platby jste si prosím vybrali?
Hello!
Not sure whether you can see its user feedback, but I'm adding the link 👈 to it anyway.
It is calculated as "bad" and many players mentioned not-so-good support and delays, even in support's responses, few added delayed payments.
Also, there have been many complaints regarding delayed payments, though every single one was closed as resolved. Which is a very good sign.
I would not say their terms and conditions are incorrect, but sometimes, especially during the first withdrawal, you may experience delays mainly caused by the verification process.
I can't figure out how long you have been waiting or whether you have successfully withdrawn from this casino before, can you help me with that?
One way or another, I think there is not much you can do for now, so considering the high safety index this casino possesses, I'm convinced you'll get your money eventually.
By the way, which payment option did you choose, please?
Automaticky přeloženo: