FórumKasinaCasinia Casino - všeobecná diskuze

Casinia Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od jrewing
|
11008 zobrazení 137 odpovědí |
|
12 3 4...7
Přidat příspěvek
před 4 měsíci

Dobré ráno přepsáno, ptají se mě na ID, které potvrzuje výhru, ale já jim zopakoval, že ID nebylo zaregistrováno, protože blokace byla okamžitá a následně nebyla výhra uznána........

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Opravdu škoda.....pokud se neprokážete průkazem totožnosti, nemohou dělat nic jiného

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ale opravdu....taktika podvodníků......za pár dní resetovali chybu ve hře.....a žádají mě o ID........chytře zablokují hru a id neexistuje, protože s blokem mi nebyly nahrány výhry

Automaticky přeloženo:
EFISIA
před 4 měsíci

Domnívám se, že by se to vše mělo ukázat v herní historii a doufám, že mám pravdu. Proto opravdu musíte počkat, až náš tým pro stížnosti bude mít čas to všechno prošetřit. Pokud kasino nebude schopno nebo ochotno to vyřešit samo, pomůžeme vám.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Čekám na vaši odpověď.....v historii není žádné ID, protože vše bylo zablokováno....zablokováním všeho nebyla výhra uznána a následně ani zaznamenána..... ..ve skutečnosti jejich poslední odpověz dnes ráno, pokud není ID sázky, nemohou nic dělat....jaká taktika zlodějů.........blokování všeho a blokování trvalo tři dny nepoznali mé jméno jednoduché vyhrajte jejich podvodnou taktiku......omlouvám se, že se tak opakuji......sorry, hezký den

Automaticky přeloženo:
EFISIA
před 4 měsíci

Není třeba se omlouvat. Určitě chápu, jak se cítíš. Zkuste však být trpěliví a problém se snad brzy vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobré ráno,

Požádal jsem o dva výběry po 500 EUR, ale stále se vyhodnocují.

Vzhledem k tomu, že jsem vyhrál dalších 1700 EUR a při čtení recenzí se zdá, že to není spolehlivá stránka, žádám vás o podporu, abych dostal všechny své peníze zpět.

můžeš mi pomoci? Jaké jsou minulé zkušenosti ostatních uživatelů?

Děkuji

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Pokud mluvíte o kasinu Casinia, jsou to velcí podvodníci......trefil jsem mega jack, ale vše se okamžitě zastavilo......výhry se proto nezaznamenaly a tak se spoléhají na to, že pokud neexistuje s ID sázky nic neudělají.....ale pokud výhra nebyla vyzvednuta protože opakuji vše se zastavilo s chybou 211......okamžitě....nejdřív mi řekli ať počkám 24 hodin.....definitivně uplynul čas, aby vše resetovali a mou výhru neuznali......opravdu hnusné....mělo by to být okamžitě uzavřeno.....cheaty a podvodníky

Automaticky přeloženo:
EFISIA
před 4 měsíci

Ano, ale mám zájem o výběry, když už jsem vyhrál, chci pochopit, jestli vám dovolí vybrat nebo ne

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Může mi někdo z personálu pomoci? Děkuji

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobré ráno,

Požádal jsem o dva výběry po 500 EUR, ale stále se vyhodnocují.

Vzhledem k tomu, že jsem vyhrál dalších 1700 EUR a při čtení recenzí se zdá, že to není spolehlivá stránka, žádám vás o podporu, abych dostal všechny své peníze zpět.

můžeš mi pomoci? Jaké jsou minulé zkušenosti ostatních uživatelů?

Děkuji

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj. Mohu se zeptat, kdy přesně jste požádali o výběr a zda je váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Teprve poté, co budeme mít nějaké další podrobnosti, můžeme lépe porozumět vašemu případu a pokusit se vám v případě potřeby pomoci.

Pokud byste se chtěli dozvědět o zkušenostech hráče, můžete si procházet uživatelské recenze zde ; mohlo by ti to pomoci, určitě.

Dejte nám prosím vědět, pokud máte nějaké aktualizace z kasina, budeme čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Pokud mluvíte o kasinu Casinia, jsou to velcí podvodníci......trefil jsem mega jack, ale vše se okamžitě zastavilo......výhry se proto nezaznamenaly a tak se spoléhají na to, že pokud neexistuje s ID sázky nic neudělají.....ale pokud výhra nebyla vyzvednuta protože opakuji vše se zastavilo s chybou 211......okamžitě....nejdřív mi řekli ať počkám 24 hodin.....definitivně uplynul čas, aby vše resetovali a mou výhru neuznali......opravdu hnusné....mělo by to být okamžitě uzavřeno.....cheaty a podvodníky

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jen tip.😉 Zkuste příště pomocí tlačítka "odpovědět" napsat zprávu někomu konkrétnímu. Tímto způsobem bude informován o vašem příspěvku.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Dobrý den, požádal jsem o to před 3 dny, ale mám velké obavy, protože některé recenze říkají, že nevyplácejí výhry.

můj účet je ověřený, pokud chcete, mám všechny screenshoty, které potřebujete.

Děkuji

Automaticky přeloženo:
Brown89
před 4 měsíci

Momentálně nejsou potřeba žádné důkazy, děkuji. Náš reklamační tým bohužel zatím nebude moci zasáhnout. Obvykle dáváme kasinům 14 celých dní na zpracování výběru.

Už jste tam měli nějaké úspěšné výběry?

Informujte nás prosím o všech aktualizacích týkajících se této záležitosti a doufejme, že nebudete muset podávat stížnost.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Cítím se podveden. Po více než 12 dnech jsem se několikrát pokusil vybrat své peníze. A dávají mi jen zpoždění a výmluvy. Jít. Hlásit se na policii. A na sociálních sítích.

Automaticky přeloženo:
zorro00
před 3 měsíci

D velmi souhlasím

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Cítím se podveden. Po více než 12 dnech jsem se několikrát pokusil vybrat své peníze. A dávají mi jen zpoždění a výmluvy. Jít. Hlásit se na policii. A na sociálních sítích.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Uhm, opravdu se omlouvám, ale policie ti nepomůže. Mohu vědět, jaké kruhové objezdy v současné době dostáváte místo platby?

V každém případě, pokud se jim nepodaří záležitost vyřešit v příštích několika dnech, rád bych, abyste věděli, že si můžete stěžovat na kasino zdarma prostřednictvím našeho Centra řešení. Jste obeznámeni s postupem?

Doufám však, že takový krok je nevyhnutelný.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli si někdo náhodou nevybral peníze z Casinia, jelikož už týden mám výběr v procesu ověřování a pořád mě vytahují!! Nevím, co mám dělat…. předem děkuji

Automaticky přeloženo:
JorgeVicente7
před 3 měsíci

Můžete nám prosím říci, o jaký problém přesně jde?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Žádám o výběr od 2/06, řekli mi, že zpracování bude trvat 3-5 pracovních dnů, uplyne týden a výběr je stále ve fázi kontroly, mluvím s nimi a říkají mi, že finanční oddělení trvá déle než normálně To vše mě v tuto chvíli nežádali o žádné ověření, protože mám pochybnosti, zda je Casinia důvěryhodná nebo ne!

Automaticky přeloženo:
12 3 4...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu