Existuje mediální guru kasino a my účtujeme to, co legálně vyhrajeme!!!
There is a media guru casino and we charge what we legally win!!!
Haber si casino gurú media y cobramos lo que ganamos legalmente!!!
Žádám o výběr od 2/06, řekli mi, že zpracování bude trvat 3-5 pracovních dnů, uplyne týden a výběr je stále ve fázi kontroly, mluvím s nimi a říkají mi, že finanční oddělení trvá déle než normálně To vše mě v tuto chvíli nežádali o žádné ověření, protože mám pochybnosti, zda je Casinia důvěryhodná nebo ne!
I have been requesting a withdrawal since 2/06, they tell me that it will take between 3-5 business days to process, a week passes and the withdrawal is still under review, I talk to them and they tell me that the finance department is taking longer than normal All this, at the moment they did not ask me for any verification, because it makes me doubt whether Casinia is trustworthy or not!
Llevo desde el 2/06 con un retiro solicitado,me dicen que entre 3-5 días hábiles se procesará,paso una semana y sigue el retiro bajo revisión,hablo con ellos y me dicen que el departamento de finanzas está tardando más de lo normal,y a todo esto de momento no me pidieron ninguna verificación,pues me crea dudas si es de fiar Casinia o no!
Kasinům obvykle dáváme 14 celých dní na provedení platby, takže pokud váš problém přetrvává i po uplynutí této doby, neváhejte a podejte stížnost. Můžete tak učinit zde.
We usually give casinos 14 full days to provide the payment, so if your issue still persists after this time frame, do not hesitate to file a complaint. You can do so here.
Není to vůbec spolehlivé....měli by to okamžitě zavřít.......nahlásil jsem to tady kasinovému guruovi, ale nebyli schopni nic udělat....tady taky jen reklama....já okamžitě zavřel stránky casinia casino a uvažuji o uzavření i tady, protože nic neřeší.....měl jsem konkrétní důkazy, ale nic se neudělalo.....zavřel jsem stránky kasina....stejně jako jackpot freenzy kasino..... a stejný řetězec kasin casinia.......nehrajte na těchto stránkách.........končím, už nehraju v online kasinech, oni' všichni jsou zmanipulováni......a kasino guru Omlouvám se, že to říkám, protože jsem jim věřil, ale je mezi nimi spiknutí a dokonce jim dělají reklamu.....opravdu škoda
It is not reliable at all....they should close it immediately.......I reported it here to the casino guru but they were unable to do anything....only advertising here too....I closed the site immediately casinia casino and I think of closing here too because they don't solve anything.....I had concrete evidence but nothing was done.....I closed the casino sites....ditto jackpot freenzy casino..... and the same casinia casino chain.......don't play on these sites.........I'm done, I no longer play in online casinos, they're all manipulated......and the casino guru I'm sorry to say it because I had faith in them but there is a conspiracy between them and they even advertise for them.....truly a shame
Non è affatto affidabile....dovrebbero chiuderlo immediatamente.......ho fatto presente qui al casino guru ma non sono riusciti a fare nulla....anche qui solo pubblicità....ho chiuso immediatamente il sito di casinia casino e penso di chiudere anche qui tanto non risolvono nulla.....avevo prove concrete ma non è stato fatto nulla.....ho chiuso c9n i siti casino....idem jackpot freenzy casino.....e la stessa catena di casinia casino.......non giocate in questi siti.........io ho chiuso non gioco più in casino on line sono tutti manipolati......e il casino guru mi dispiace dirlo xche avevo fiducia in loro ma complotto fra di loro e gli fa pure pubblicità.....veramente una vergogna
Je nám opravdu líto, že jsme vám s vaším případem nemohli nijak pomoci. Vysvětlení už máte ve své stížnosti , ale dovolte mi, abych ho sem také umístil, aby ostatní hráči pochopili důvod.
Kristina napsala: "Sázka nebyla zaznamenána ve vaší herní historii, nejsme schopni vám pomoci. Navíc problém s jedinou zamrzlou hrou je také něco, co nemůžeme ovlivnit nebo za to kasino penalizovat. Bohužel, pod Za těchto okolností mohu pouze doporučit, abyste se obrátili na poskytovatele hry a požádali o další pomoc v této záležitosti."
I am really sorry that we couldn't be of any help regarding your case. You got the explanation in your complaint already, but let me post it here as well, so other players can understand the reason.
Kristina has written: "The bet hasn't been recorded in your game history, we aren't able to help. Furthermore, a problem with a single frozen game is also something we cannot influence, or penalize the casino for. Unfortunately, under these circumstances, I can only recommend that you contact the game provider to ask for further assistance regarding this matter."
Dobré ráno, to znamená, že bych měl kontaktovat dodavatele hry....dělám si srandu, měli byste to být vy nebo kasino, kdo kontroluje a žádá dodavatele o vysvětlení......jste to vy nebo kasino kontroluje podvody.... .Opakuji, s tolika důkazy, že chronologie hry byla zablokována v okamžiku zasažení jackem hry.....a celá taktika nenechat uznat výhru.. .....ale opravdu škoda, že musím kontaktovat dodavatele.......ale tady to ukončíme, protože ani ty nic neřeš....podvod je zřejmý, ale nechceš přijměte bod.......také zveřejněte screeskot operátora, který mi řekl, abych počkal 24 hodin, čas potřebný k resetování celé chybové obrazovky.......podívejte se, skončil jsem s Casiniou Kasino, uzavřel jsem účet......oba se shodují na tom, jak podvádět lidi.. ..a také se zavírám s vámi, kteří podvody kryjete...právem pro ně pracujete......od cesta také zelené kasino, které tolik navrhujete a další podvod.....lidé dávejte pozor, abyste nepřišli o hodně peněz
Good morning, that is, I should contact the game supplier....I'm kidding you, it should be you or the casino that checks and asks the supplier for explanations......is it you or the casino that checks the scams.... .I repeat, with so much evidence that the chronology of the game was blocked at the moment of hitting the jack of the game.....and a whole tactic of not having the winning recognized.......but truly a shame I have to contact the supplier.......but let's end it here because you too don't solve anything....the scam is obvious but you don't want to accept the point.......also publish the screeskot of the operator who had me told to wait 24 hours, the time needed to reset the entire error screen.......look, I'm done with Casinia Casino, I closed the account......they both agree on how to scam people.. ..and I also close with you who cover up the scams...you rightly work for them......by the way also green casino that you propose so much and another scam.....people be careful not to lose a lot of money
Buongiorno cioè io dovrei contattare il fornitore del gioco....iooooo ma che scherziamo dovreste essere voi o il casino di controllare e chiedere spiegazioni al fornitore.......siete voi o il casino a controllare le truffe.....ripeto è con tante di prove che la cronologia del gioco si è bloccata nel momento del centrare il jack del gioco.....e tutta una tattica per appunto non far riconoscere la vincita.......ma veramente una vergogna ioooooo devo contattare il fornitore.......ma finiamola qui che pure voi non risolvete nulla....e evidente l imbroglio ma non volete accettare punto.......pubblica anche lo screeskot dell operatore che mi aveva detto di aspettare 24 ore il tempo necessario per resettare tutto lo screeskot dell errore .......guarda io ho chiuso con casinia casino ho chiuso l account ......sono entrambi d accordo sul come truffare la gente....e chiudo anche con voi che coprite le truffe...giustamente voi lavorate per loro......a proposito anche verde casino che tanto proponete e un altro imbroglio.....gente attenti a non perdere tanti soldi
No právě teď mi zaplatili, čekal jsem týden, ale nakonec mi zaplatili. Peníze
Well, just now they just paid me, I waited a week but in the end they paid me. Money
Bueno, justo ahora acaban de pagarme, un a semana he esperado pero al final me han ingresado el. Dinero
Chci se tě zeptat, musel jsi ověřit účet nebo tak něco?
One question I want to ask you, did you have to verify the account or something?
Una pregunta que te quiero hacer,tuvisteis que verificar la cuenta o algo?
Akorát mi zrušili výběr kartou a teď jsem to udělal znovu letecky, pokud je to tak, jak jsi výběr provedl?
They just canceled my card withdrawal, and now I did it again by air transfer, if that's the way it is, how did you make the withdrawal?
Me acaban de cancelar el retiro por tarjeta,y ahora lo volví hacer por transferencia aer si así ba,tu como hicisteis el retiro?
Zaplatili mi okamžitou platbou na kartu, na kterou jsem provedl vklad a nemusel jsem nic ověřovat
They paid me by immediate payment to the card to which I made the deposit and I did not have to verify anything
Me pagaron mediante pago inmediato a la tarjeta a la que hice el ingreso y no tuve que verificar nada
Ano, člověče, měl jsem obavy, protože komentáře, které jsem viděl, byly znepokojivé, ale kdyby mi zaplatili, jsem si jistý, že by také.
Yes, man, I was worried because the comments I saw were worrying, but if they paid me, I'm sure they would too.
Si hombre yo estaba preocupado porque los comentarios que veía eran preocupantes, pero si me pagaron a mi a ti seguro que tambien
No já nevím hahaha, možná teď, když vím, co platí
Well I don't know hahaha, maybe now that I know what they pay
Pues no lo se jajajaa, igual si ahora que se que pagan
Dobré ráno, to znamená, že bych měl kontaktovat dodavatele hry....dělám si srandu, měli byste to být vy nebo kasino, kdo kontroluje a žádá dodavatele o vysvětlení......jste to vy nebo kasino kontroluje podvody.... .Opakuji, s tolika důkazy, že chronologie hry byla zablokována v okamžiku zasažení jackem hry.....a celá taktika nenechat uznat výhru.. .....ale opravdu škoda, že musím kontaktovat dodavatele.......ale tady to ukončíme, protože ani ty nic neřeš....podvod je zřejmý, ale nechceš přijměte bod.......také zveřejněte screeskot operátora, který mi řekl, abych počkal 24 hodin, čas potřebný k resetování celé chybové obrazovky.......podívejte se, skončil jsem s Casiniou Kasino, uzavřel jsem účet......oba se shodují na tom, jak podvádět lidi.. ..a také se zavírám s vámi, kteří podvody kryjete...právem pro ně pracujete......od cesta také zelené kasino, které tolik navrhujete a další podvod.....lidé dávejte pozor, abyste nepřišli o hodně peněz
Good morning, that is, I should contact the game supplier....I'm kidding you, it should be you or the casino that checks and asks the supplier for explanations......is it you or the casino that checks the scams.... .I repeat, with so much evidence that the chronology of the game was blocked at the moment of hitting the jack of the game.....and a whole tactic of not having the winning recognized.......but truly a shame I have to contact the supplier.......but let's end it here because you too don't solve anything....the scam is obvious but you don't want to accept the point.......also publish the screeskot of the operator who had me told to wait 24 hours, the time needed to reset the entire error screen.......look, I'm done with Casinia Casino, I closed the account......they both agree on how to scam people.. ..and I also close with you who cover up the scams...you rightly work for them......by the way also green casino that you propose so much and another scam.....people be careful not to lose a lot of money
Buongiorno cioè io dovrei contattare il fornitore del gioco....iooooo ma che scherziamo dovreste essere voi o il casino di controllare e chiedere spiegazioni al fornitore.......siete voi o il casino a controllare le truffe.....ripeto è con tante di prove che la cronologia del gioco si è bloccata nel momento del centrare il jack del gioco.....e tutta una tattica per appunto non far riconoscere la vincita.......ma veramente una vergogna ioooooo devo contattare il fornitore.......ma finiamola qui che pure voi non risolvete nulla....e evidente l imbroglio ma non volete accettare punto.......pubblica anche lo screeskot dell operatore che mi aveva detto di aspettare 24 ore il tempo necessario per resettare tutto lo screeskot dell errore .......guarda io ho chiuso con casinia casino ho chiuso l account ......sono entrambi d accordo sul come truffare la gente....e chiudo anche con voi che coprite le truffe...giustamente voi lavorate per loro......a proposito anche verde casino che tanto proponete e un altro imbroglio.....gente attenti a non perdere tanti soldi
Je mi opravdu líto, že se tak cítíš. My v Casino Guru vždy usilujeme o fair play pro obě strany a snažíme se hráčům co nejvíce pomoci. Reklamace jsou samozřejmě bezplatné a my se snažíme pomáhat a jdeme do bodu, kdy je za nás schopno zasáhnout. Jak Vám již bylo vysvětleno dříve, bohužel se nám ve Vašem případě nepodařilo dále postupovat. To bylo vše, nehodláme nikoho krýt.
Doufám, že najdete nějaké lepší a bezpečnější místo, kde si užijete svůj koníček hraní, pokud máte pocit, že to není ono.🍀
I am really sorry you feel this way. We in Casino Guru always aim for fair play for both sides and try to help players as much as possible. The complaints are of course free of charge and we try to help and we go to the point where, for us, it is able to intervene. As it was already explained to you before, unfortunately, we weren't able to get any further in your case. That was it, we do not intend to cover up anyone.
I hope you will find some better and safer place for you to enjoy your hobby of playing if you feel that this is not it.🍀
To je skvělé, děkuji za aktualizaci.
Opravdu bych rád viděl, zda budete pokračovat ve hře v tomto kasinu. Jen mě to zajímá, víš.
That is great, thank you for the update.
I would really like to see if you are going to continue playing at this casino. Just wondering, you know.
Týden by pro mě nebyl moc, ale na druhou stranu asi ani moc krátký. Asi bych zhodnotil další aspekty a podle toho se rozhodl.
Každopádně důležité je, že jsi dostal peníze a to je nakonec asi to nejdůležitější.
Pokud se rozhodnete zůstat zde a budete mít opět nějaké zkušenosti, neváhejte napsat a podělit se o ně. 😉
A week wouldn't be too much for me, but on the other hand probably not too short either. I would probably evaluate other aspects and decide accordingly.
Anyway, the important thing is that you got the money and at the end of the day that's probably the most crucial thing.
If you decide to stay here and you have some experience again don't hesitate to write and share it. 😉
Moje zkušenost je taková, že mi zrušili výběr kartou, teď jsem to udělal převodem, uvidíme, jestli takhle výběr probíhá v Casinii, řeknu vám, co se děje tady!!!
My experience is that they canceled my card withdrawal, now I did it by bank transfer, let's see if that's how the withdrawal goes ahead in Casinia, I'll tell you what's going on here!!!
Mi experiencia es que me cancelaron mi retiro por tarjeta,ahora lo hice por transferencia bancaria,haber si así sale el retiro adelante en Casinia,ya te diré en qué queda la cosa por aquí!!!
Dobrý den, po provedení výběru převodem v pondělí, dnes již vybírám, takže CASINIA JE SPOLEHLIVÁ!!!
Hello, after making a withdrawal by bank transfer on Monday, today I already collect, so CASINIA IS RELIABLE!!!
Hola,después de hacer un retiro por transferencia bancaria el lunes,hoy ya cobre,asique CASINIA ES FIABLE!!!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.