FórumKasinaCasinia Casino - všeobecná diskuze

Casinia Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od jrewing
|
11032 zobrazení 137 odpovědí |
|
1...3 4 5...7
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Není to vůbec spolehlivé....měli by to okamžitě zavřít.......nahlásil jsem to tady kasinovému guruovi, ale nebyli schopni nic udělat....tady taky jen reklama....já okamžitě zavřel stránky casinia casino a uvažuji o uzavření i tady, protože nic neřeší.....měl jsem konkrétní důkazy, ale nic se neudělalo.....zavřel jsem stránky kasina....stejně jako jackpot freenzy kasino..... a stejný řetězec kasin casinia.......nehrajte na těchto stránkách.........končím, už nehraju v online kasinech, oni' všichni jsou zmanipulováni......a kasino guru Omlouvám se, že to říkám, protože jsem jim věřil, ale je mezi nimi spiknutí a dokonce jim dělají reklamu.....opravdu škoda

Automaticky přeloženo:
JorgeVicente7
před 3 měsíci

To samé se mi stává, myslím, že jsme přišli o peníze.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Už týden čekám na vrácení peněz a jsou to samé výmluvy

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Existuje mediální guru kasino a my účtujeme to, co legálně vyhrajeme!!!

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Žádám o výběr od 2/06, řekli mi, že zpracování bude trvat 3-5 pracovních dnů, uplyne týden a výběr je stále ve fázi kontroly, mluvím s nimi a říkají mi, že finanční oddělení trvá déle než normálně To vše mě v tuto chvíli nežádali o žádné ověření, protože mám pochybnosti, zda je Casinia důvěryhodná nebo ne!

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Kasinům obvykle dáváme 14 celých dní na provedení platby, takže pokud váš problém přetrvává i po uplynutí této doby, neváhejte a podejte stížnost. Můžete tak učinit zde.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Není to vůbec spolehlivé....měli by to okamžitě zavřít.......nahlásil jsem to tady kasinovému guruovi, ale nebyli schopni nic udělat....tady taky jen reklama....já okamžitě zavřel stránky casinia casino a uvažuji o uzavření i tady, protože nic neřeší.....měl jsem konkrétní důkazy, ale nic se neudělalo.....zavřel jsem stránky kasina....stejně jako jackpot freenzy kasino..... a stejný řetězec kasin casinia.......nehrajte na těchto stránkách.........končím, už nehraju v online kasinech, oni' všichni jsou zmanipulováni......a kasino guru Omlouvám se, že to říkám, protože jsem jim věřil, ale je mezi nimi spiknutí a dokonce jim dělají reklamu.....opravdu škoda

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Je nám opravdu líto, že jsme vám s vaším případem nemohli nijak pomoci. Vysvětlení už máte ve své stížnosti , ale dovolte mi, abych ho sem také umístil, aby ostatní hráči pochopili důvod.

Kristina napsala: "Sázka nebyla zaznamenána ve vaší herní historii, nejsme schopni vám pomoci. Navíc problém s jedinou zamrzlou hrou je také něco, co nemůžeme ovlivnit nebo za to kasino penalizovat. Bohužel, pod Za těchto okolností mohu pouze doporučit, abyste se obrátili na poskytovatele hry a požádali o další pomoc v této záležitosti."

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobré ráno, to znamená, že bych měl kontaktovat dodavatele hry....dělám si srandu, měli byste to být vy nebo kasino, kdo kontroluje a žádá dodavatele o vysvětlení......jste to vy nebo kasino kontroluje podvody.... .Opakuji, s tolika důkazy, že chronologie hry byla zablokována v okamžiku zasažení jackem hry.....a celá taktika nenechat uznat výhru.. .....ale opravdu škoda, že musím kontaktovat dodavatele.......ale tady to ukončíme, protože ani ty nic neřeš....podvod je zřejmý, ale nechceš přijměte bod.......také zveřejněte screeskot operátora, který mi řekl, abych počkal 24 hodin, čas potřebný k resetování celé chybové obrazovky.......podívejte se, skončil jsem s Casiniou Kasino, uzavřel jsem účet......oba se shodují na tom, jak podvádět lidi.. ..a také se zavírám s vámi, kteří podvody kryjete...právem pro ně pracujete......od cesta také zelené kasino, které tolik navrhujete a další podvod.....lidé dávejte pozor, abyste nepřišli o hodně peněz

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

No právě teď mi zaplatili, čekal jsem týden, ale nakonec mi zaplatili. Peníze

Automaticky přeloženo:
javierlaura1977
před 3 měsíci

Chci se tě zeptat, musel jsi ověřit účet nebo tak něco?

Automaticky přeloženo:
javierlaura1977
před 3 měsíci

Akorát mi zrušili výběr kartou a teď jsem to udělal znovu letecky, pokud je to tak, jak jsi výběr provedl?

Automaticky přeloženo:
JorgeVicente7
před 3 měsíci

Zaplatili mi okamžitou platbou na kartu, na kterou jsem provedl vklad a nemusel jsem nic ověřovat

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

No takhle je to lepší, to jsem rád, budu trpělivý, když budu mít štěstí

Automaticky přeloženo:
JorgeVicente7
před 3 měsíci

Ano, člověče, měl jsem obavy, protože komentáře, které jsem viděl, byly znepokojivé, ale kdyby mi zaplatili, jsem si jistý, že by také.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Já ti řeknu, o co jde, budeš v té sázkové kanceláři pokračovat v sázení??🤔

Automaticky přeloženo:
JorgeVicente7
před 3 měsíci

No já nevím hahaha, možná teď, když vím, co platí

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobré ráno, to znamená, že bych měl kontaktovat dodavatele hry....dělám si srandu, měli byste to být vy nebo kasino, kdo kontroluje a žádá dodavatele o vysvětlení......jste to vy nebo kasino kontroluje podvody.... .Opakuji, s tolika důkazy, že chronologie hry byla zablokována v okamžiku zasažení jackem hry.....a celá taktika nenechat uznat výhru.. .....ale opravdu škoda, že musím kontaktovat dodavatele.......ale tady to ukončíme, protože ani ty nic neřeš....podvod je zřejmý, ale nechceš přijměte bod.......také zveřejněte screeskot operátora, který mi řekl, abych počkal 24 hodin, čas potřebný k resetování celé chybové obrazovky.......podívejte se, skončil jsem s Casiniou Kasino, uzavřel jsem účet......oba se shodují na tom, jak podvádět lidi.. ..a také se zavírám s vámi, kteří podvody kryjete...právem pro ně pracujete......od cesta také zelené kasino, které tolik navrhujete a další podvod.....lidé dávejte pozor, abyste nepřišli o hodně peněz

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Je mi opravdu líto, že se tak cítíš. My v Casino Guru vždy usilujeme o fair play pro obě strany a snažíme se hráčům co nejvíce pomoci. Reklamace jsou samozřejmě bezplatné a my se snažíme pomáhat a jdeme do bodu, kdy je za nás schopno zasáhnout. Jak Vám již bylo vysvětleno dříve, bohužel se nám ve Vašem případě nepodařilo dále postupovat. To bylo vše, nehodláme nikoho krýt.

Doufám, že najdete nějaké lepší a bezpečnější místo, kde si užijete svůj koníček hraní, pokud máte pocit, že to není ono.🍀

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

No právě teď mi zaplatili, čekal jsem týden, ale nakonec mi zaplatili. Peníze

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

To je skvělé, děkuji za aktualizaci.

Opravdu bych rád viděl, zda budete pokračovat ve hře v tomto kasinu. Jen mě to zajímá, víš.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Myslím že ano,

Automaticky přeloženo:
javierlaura1977
před 3 měsíci

Týden by pro mě nebyl moc, ale na druhou stranu asi ani moc krátký. Asi bych zhodnotil další aspekty a podle toho se rozhodl.

Každopádně důležité je, že jsi dostal peníze a to je nakonec asi to nejdůležitější.

Pokud se rozhodnete zůstat zde a budete mít opět nějaké zkušenosti, neváhejte napsat a podělit se o ně. 😉

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Moje zkušenost je taková, že mi zrušili výběr kartou, teď jsem to udělal převodem, uvidíme, jestli takhle výběr probíhá v Casinii, řeknu vám, co se děje tady!!!

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu