FórumKasinaCasinia Casino - všeobecná diskuze

Casinia Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 2 roky od jrewing
|
11011 zobrazení 137 odpovědí |
|
1...5 6 7
Přidat příspěvek
Romi
před 2 měsíci

Stále žádné změny. Online podpora posílá pokaždé stejný text, e-mailová podpora stále žádná odpověď. Myslím, že je čas otevřít stížnost.

Automaticky přeloženo:
Joxxi
před 2 měsíci

Ahoj, taky bych o tom pomalu začala uvažovat, ale musíš brát ohled na to, co řekla Romi a to je 14 dní. Po této době zasáhne náš tým a do té doby si od vás zjistí vše potřebné.

Vidím, že nedošlo k žádným změnám a je mi docela líto, pokud vám stále dávají stejnou odpověď a nic se nepohne kupředu.

Takže pokud se rozhodnete otevřít stížnost, určitě mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

dobrý večer čekám tu 10 dní na výběr a nepřišlo a dnes jsem šel vstoupit na stránku a píše to Vaše připojení není soukromé

Útočníci se mohou pokusit ukrást vaše informace z casinia100.com (například hesla, zprávy nebo kreditní karty).

Automaticky přeloženo:
antonismylonas
před měsícem

Geiasou. Jedná se o zprávu prohlížeče, že daná stránka nemusí po celou dobu přenosu informací šifrovat data. Což by bylo špatné při platbách nebo zadávání pinů, ale to se málokdy stává přímo na stránkách kasina. Skvělé vysvětlení si můžete přečíst zde 👈.

A teď k vašemu stažení. Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Vidíte na svém účtu nějakou zprávu týkající se výběru? Čeká se například, nebo neexistují žádné informace?

Pokuste se kontaktovat pracovníky podpory kasina, abyste zjistili, co se děje, a dejte nám prosím vědět, pokud potřebujete náš zásah.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

od 22. 7. čekám na vzestup, udělal jsem vzestup, který přišel, mluvím s nimi každý den a oni mi říkají to samé, že to přijde brzy a nic, uplynulo 12 dní

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Provedl jsem výběr ve výši 500 EUR dne 21. 7. a čekám již dva týdny a 12 dní a můj výběr nebyl dokončen... Neustále je posílám do chatu a e-mailu Mluvil jsem se 100 zástupci a stále stejná slova vaše stažení je bezpečné neexistuje žádné obavy dejte nám každý den nějaký čas stejná slova zesměšňování kvůli pracovní zátěži vaše nahrávání je v poslední fázi zpracování bude dokončeno velmi brzy co mám dělat?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

od 22. 7. čekám na vzestup, udělal jsem vzestup, který přišel, mluvím s nimi každý den a oni mi říkají to samé, že to přijde brzy a nic, uplynulo 12 dní

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Je docela pozitivní, že se s nimi můžete spojit a oni vás informují o tom, co se děje.

Někdy může být zpoždění způsobeno přetížením, a to i v případě, že kasino nemá dostatek zaměstnanců. Což by se skutečně mohlo stát právě teď během letních prázdnin.

Myslete také na to, že víkendy se většinou nepočítají, protože nepracují, tak snad se jim to brzy podaří vyřešit.

Informujte nás a v případě, že 14denní lhůta uplyne, náš tým se vám může pokusit pomoci.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Provedl jsem výběr ve výši 500 EUR dne 21. 7. a čekám již dva týdny a 12 dní a můj výběr nebyl dokončen... Neustále je posílám do chatu a e-mailu Mluvil jsem se 100 zástupci a stále stejná slova vaše stažení je bezpečné neexistuje žádné obavy dejte nám každý den nějaký čas stejná slova zesměšňování kvůli pracovní zátěži vaše nahrávání je v poslední fázi zpracování bude dokončeno velmi brzy co mám dělat?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj. Je nám líto, že musíte zažít toto zpoždění. Jak jsem se ve svém předchozím příspěvku pokusil vysvětlit i druhému uživateli, může se to někdy stát, když kasino má mnoho žádostí o výběr najednou a nestíhá držet krok.

Pevně doufám, že je to způsobeno letošní letní prázdninovou sezónou a brzy budou schopni vše zpracovat.

Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Jestli ti nevadí, že se ptám.🙂

Zkuste prosím několik dní počkat. Kasinům obvykle dáváme 14 celých dní na vyřízení žádosti. Dejte nám vědět, jak to jde, a pokud bude potřeba, pokusíme se zasáhnout.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Neřeklo mi to, že to chce ověření, protože jsem provedl vklad kartou s bankovním účtem, mimochodem jsem se rozhodl poslat na jejich e-mail fotografie přední a zadní strany občanského průkazu a účtu za elektřinu pro potvrzení adresy a také se zástupci, se kterými jsem mluvil, mi řekli, že z vaší strany je vše v pořádku, nebojte se a že je vše v pořádku a vaše žádost je ve finální fázi zpracování a bude brzy vyplacena, jen buďte trpěliví, to se říká.

Ano, ale zítra a pozítří nejsou žádné platby, takže v neděli budu mít 14 dní zavřeno

Automaticky přeloženo:
steliosstamatis999
před měsícem

Pokud kasino potvrdí, že platba je ve finální fázi, měla by brzy dorazit. Počkejme do pondělí, zda peníze obdržíte. Nezapomeňte, že většina kasin o víkendech nezpracovává žádné platby, a proto jim dáváme 14 celých dní, kdy se víkendy nepočítají.

Doufám, že peníze obdržíte v pondělí a náš tým v tomto případě nebude potřeba.

Každopádně nám dejte vědět o všech aktualizacích.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Moc děkuji, doufám, že to tak bude!

Pokud ne, promluvíme si znovu!

Moc děkuji za pomoc a zájem

Automaticky přeloženo:
před měsícem

No, právě jsem dostal e-mail z kasina a řekli mi, že výběr je dokončen, peníze budou vyplaceny za 3 až 5 pracovních dnů

Pokud nepřijdou, dám vám vědět

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dostal jsem své peníze, toto kasino je důvěryhodné, děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:
steliosstamatis999
před měsícem

Ahoj!

To bylo blízko výše zmíněnému termínu a pro kasino to vypadalo jako běh na dlouhou trať. Ale opravdu záleží na vaší úlevě a faktu, že nyní máte peníze. Děkujeme, že jste se s námi podělili o svůj pokrok, jsem tak rád, že to můžete nechat za sebou.

Řekni mi, zůstaneš s Casiniou? V budoucnu by to mělo být mnohem lepší, protože ověření obvykle způsobí, že první výběry trvají nejdéle. 🤔



Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Ano, myslím, že bych hrál znovu

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano, myslím, že bych hrál znovu

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vraťte se prosím později s dalšími zkušenostmi.😉

Doufám, že budou jen pozitivní.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nejhorší Casino, od 12.08.2024 čekám na výběr, nic se neděje.

Automaticky přeloženo:
Remi
před 4 týdny

Ahoj, vidím, že jsi již podal stížnost a Veronika vysvětlila, že dáváme kasinům 14 dní na to, aby ti poslali peníze.

Nicméně, řeklo vám kasino, co se za tím skrývá? Hráli jste s bonusem nebo ne? Jste zde již ověřeni?

Dejte mi vědět.

Upraveno autorem před 4 týdny
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 týdny

Říká, že nemusím být ověřován.

Bonus nikdy nevyužiji.

Kasino vždy říká to samé, buďte trpěliví.

Jsou velmi neprofesionální.

Automaticky přeloženo:
Remi
před 4 týdny

To bych samozřejmě taky nechtěl slyšet. Jsem zvědavý, kam se náš tým dostane, a doufám, že vám budeme moci pomoci. Každopádně dobrou zprávou je, že kasino má hodně vyřešených stížností, takže pokud to tak bude pokračovat, pevně věřím, že vyřeší i tu vaši.

Budu ti držet palce.🤞☘️

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu