FórumKasinaCasinia Casino - všeobecná diskuze

Casinia Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 2 roky od jrewing
|
10973 zobrazení 137 odpovědí |
|
1...6 7
Přidat příspěvek
před 4 týdny

Zdravím všechny.

Já mám taky problémy. Od 13. srpna je platba zablokována kvůli ověření. V každém chatu jsem utěšován, žádán o omluvu a trpělivost s pochopením. Řekl jsem, že tomu nerozumím a chci své peníze. Konec příběhu je ten, že dnes 22. srpna výplatu z technických důvodů zrušili. Znovu jsem tedy požádal o výplatu a to znamená, že musím být opět trpělivý.


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Zdravím všechny , nevím co se s touto stránkou děje , ze začátku se mi to líbilo , všechno bylo v pořádku , výběry byly pomalé , ale vyplácely se , ve skutečnosti je jejich servisní podpora opravdu pěkná ..... problém je každopádně momentálně čekám na výběr od 09.08. a teď je to 23.08.....(řekli, že čelí problémům s platovým oddělením)....a že bych měl počkat (opravdu to chápu, ale 14 dní je moc.. ztrácím důvěru). ....teď opravdu nevím co mám dělat? má někdo nějaké návrhy nebo vysvětlení? .......pokud mi nevyplatí, jsem odhodlán najmout si právníky a něco s mými penězi udělat

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Požádal jsem o výběr od 08-17 a stále čeká na vyřízení, přičemž má být vyřízen do 3 pracovních dnů. Ptám se jich každý den na chatu a neodpovídají mi srozumitelně, jen se mi vymlouvají na finanční oddělení.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Po 11 dnech jsem dostal peníze na účet, ale na této stránce už nehraju, je to příliš stresující s platbou.

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Zdravím všechny.

Já mám taky problémy. Od 13. srpna je platba zablokována kvůli ověření. V každém chatu jsem utěšován, žádán o omluvu a trpělivost s pochopením. Řekl jsem, že tomu nerozumím a chci své peníze. Konec příběhu je ten, že dnes 22. srpna výplatu z technických důvodů zrušili. Znovu jsem tedy požádal o výplatu a to znamená, že musím být opět trpělivý.


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj!

Na základě nedávných zkušeností toho druhého se zdá, že toto kasino je v trochu nepříjemné situaci.

To je smutné, protože, alespoň mně, se zdá, že někteří další byli nakonec zaplaceni, takže pravděpodobně budete muset také počkat. Omlouvám se, nemám co dodat.

Mohl byste nás laskavě aktualizovat například v pondělí večer?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Zdravím všechny , nevím co se s touto stránkou děje , ze začátku se mi to líbilo , všechno bylo v pořádku , výběry byly pomalé , ale vyplácely se , ve skutečnosti je jejich servisní podpora opravdu pěkná ..... problém je každopádně momentálně čekám na výběr od 09.08. a teď je to 23.08.....(řekli, že čelí problémům s platovým oddělením)....a že bych měl počkat (opravdu to chápu, ale 14 dní je moc.. ztrácím důvěru). ....teď opravdu nevím co mám dělat? má někdo nějaké návrhy nebo vysvětlení? .......pokud mi nevyplatí, jsem odhodlán najmout si právníky a něco s mými penězi udělat

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj,

viděl jsi příspěvky toho druhého? Opravdu mám dojem, že se tento problém postupem času rozrostl.

Možná můžete podat stížnost zde 👈 a dát možnost našim specialistům konzultovat ji s kasinem, než se obrátíte na drahé právníky.

Co myslíš, chceš to zkusit? Čekali jste velmi dlouho, souhlasím.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Požádal jsem o výběr od 08-17 a stále čeká na vyřízení, přičemž má být vyřízen do 3 pracovních dnů. Ptám se jich každý den na chatu a neodpovídají mi srozumitelně, jen se mi vymlouvají na finanční oddělení.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dobrý den.

Je nám líto, že se potýkáte se stejným problémem. Jak již bylo řečeno, existuje velká šance, že brzy budou následovat další. Věřím, že kasino by mělo vynaložit dvojnásobné úsilí a najít řešení dříve, než se drtivá většina hráčů bude cítit opravdu zklamaná.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 týdny

děkuji za odpověď. Nejprve chci poděkovat vám a vašemu týmu, že pomáháte těmto nešťastným lidem. Opravdu si toho všeho, co děláte, vážím.


Btw věřím, že všechno to zpoždění je kvůli letním prázdninám, že jim chybí pracovníci na finančním oddělení, ale stále si nejsem jistý. co myslíš Jsou to podvody? Mají dobré hodnocení od Guru? 9,6 je zde možná největší hodnocení?


Problémy se každopádně mohou vyskytnout, ale v roce 2024 by to mělo být snadné, jako to udělaly jiné platformy. Mám trpělivost, nepotřebuji ty peníze, abych v životě přežil, ale přesto mě to znepokojuje, naštvalo by mě, že se mě někdo snaží podvádět. S touto stránkou jsem měl opravdu dobrou náladu, teď jsem zklamaný. Počkám do zítřka a pošlu reklamaci.


Jsou pravděpodobně hodně ziskové, mají dobré hodnocení, proč to potřebují?

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
streetbasketball
před 3 týdny

Ahoj. Vždy, když je to možné, rádi pomůžeme, takže děkujeme.😉

Skutečně by to mohl být důvod zpoždění – domnívám se, že letní prázdniny – tak nás prosím informujte, jak to probíhá. Kdykoli budete mít pocit, že se to opravdu zaseklo, podejte stížnost a my začneme problém prošetřovat.

Snad se vše co nejdříve vyřeší. Dejte nám prosím vědět, jak jste se rozhodli.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Dobrý den, mám výběr od 24.08. a je 3.9. a všechny výmluvy jako každý, někdo nedávno dostal peníze.

Automaticky přeloženo:
canete74
před 2 týdny

Dobrý den, na výplatu jsem čekal 23 dní, mé (1 ze 3) výběry byly požadovány 09.08. ..........o 23 dní později dokončili mé 3 výběry v jeden den.....byla neděle.......

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Dobrý den, mám výběr od 24.08. a je 3.9. a všechny výmluvy jako každý, někdo nedávno dostal peníze.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Obávám se, že toto vlákno naznačuje, že toto kasino momentálně nepatří mezi nejrychlejší. Možná byste měli zájem podat stížnost? Moje osobní představa je, že pokud má kasino už tak velké zpoždění, je to pravděpodobně jen otázka času. Kromě toho má toto kasino skvělou zpětnou vazbu od uživatelů, přesto někteří hráči naznačili pomalý proces výběru. V každém případě mi dejte vědět, pokud chcete podat stížnost, ano?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Konečně jsem sehnal měď, ale trvá to dlouho

Automaticky přeloženo:
canete74
před týdnem

😁 Nicméně věřím, že bez jeho „nákladů" by vyšší token nebyl tak uspokojivý.

Dovolte mi poblahopřát vám k vašemu měděnému úspěchu! Pokud tak toužíte postoupit dále, začněte psát poctivé uživatelské recenze na kasina, ve kterých jste hráli, nebo buďte aktivnější na fóru.

Tento odkaz poskytuje hlubší pohled na pokrok. Hodně štěstí, teď nepřestávejte! 😉


Automaticky přeloženo:
před týdnem

Žádám o odstoupení od 4.9. a říkají mi stejné výmluvy, že se omlouváme za zpoždění. Ještě jste ani nezpracovali žádost!

Automaticky přeloženo:
zwigz1996
před týdnem

Dobrý den, pokud si přečtete toto vlákno nebo alespoň některé z posledních stránek, uvidíte, že jste ve stejné situaci jako mnoho jiných hráčů. Na druhou stranu bych rád uklidnil situaci tím, že většina hráčů čeká zhruba dva týdny a většina z nich peníze nakonec dostane. Takže kasino může mít zpoždění a jsem zvědavý, jestli se potvrdí, že vám zaplatí po 2 týdnech. Jinak je to přesný čas, který dáváme kasinům k vypořádání výběru a odeslání peněz hráči.

Přesto nebylo nutné ověřit? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Ne, nikdy jsem nebyl požádán o ověření a dříve jsem provedl výběry ve výši 1 000 EUR a s takovými problémy jsem se nesetkal!

Automaticky přeloženo:
zwigz1996
před týdnem

Chápu, takže vše, co musíte udělat, je být trpělivý a čekat. Pokud se do 14 dnů nic nezmění, pokusíme se vám pomoci, protože máte stížnost.

Pokud se objeví nějaké nové informace nebo pokud obdržíte peníze, dejte nám prosím vědět.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Takže za 14 dní můžete kasino kontaktovat? Bojím se, že o své peníze přijdu

Automaticky přeloženo:
zwigz1996
před týdnem

Ano, pokud od vašeho výběru uplynulo 14 dní a nic se nestalo, kontaktujeme kasino.

Ale nebyl bych tak skeptický. Kasino se snaží vyřešit téměř každou stížnost, takže pokud to bude trvat ještě déle, věřím, že své peníze nakonec dostanete.

Doufám, že to bude všechno dobré.

Automaticky přeloženo:
1...6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu