DomůFórumKasinaCasinia Casino - všeobecná diskuze

Casinia Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před 2 roky od jrewing
|
24 029 zobrazení 295 odpovědí |
|
1...7 8 9...15
před měsícem

Mám otevřenou stížnost na odstoupení od smlouvy, které k 19. 10. ještě nebylo vyřízeno. Nikdo neodpovídá. Toto kasino má chybnou recenzi, protože neustále oddaluje výběr hráčů. Už jsem je požádal, aby zasáhli, protože překročíme 14 dní, protože se blíží víkend, který je považován za svátek. Nikdo mi nepomáhá live chat, pouze se omlouvá a bez odpovědi, kdy dostanu své peníze. Moje stížnost je již otevřena, ale žádný zástupce neodpovídá a za 18 hodin vyprší lhůta vašeho zástupce

Automaticky přeloženo:
Zoe1996
před měsícem

Četl jsem vaši stížnost a vpravo nahoře máte časovač, který má vždy stranu, na kterou může odpovědět. Tomáš vaši stížnost brzy vyřídí, ale předpokládám, že čeká, až uplyne čas. Poté kasino kontaktujeme. Nemusíte se ale bát, že by se k vám někdo z naší strany dostal.

Ještě bych zmínil, že kasino se snaží situaci řešit a i když budete mít s výběrem zpoždění, věřím, že se brzy vrátíte se zprávou, že jste obdrželi své peníze.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Děkuji za vaši odpověď Opravdu si vážím úsilí, které vynakládáte na vyřešení problémů s naším kasinem. Dovolte mi, abych vás informoval, že to není poprvé, co se to stalo. Stává se to často, ale je to poprvé, co jsme dorazili po tolika dnech. Na důvod zpoždění mi neodpovídají, jen se omlouvají.

Automaticky přeloženo:
Zoe1996
před měsícem

Naprosto s tebou soucítím a taky bych nechtěl tak dlouho čekat, ale teď nám nic jiného nezbývá a musíme se přizpůsobit okolnostem. Pokud uplyne 14 dní, náš tým se vám pokusí pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

V případě, že zavolají do kasina v chatu a kasino nereaguje, co se stalo? Jaký postup bude následovat?

Automaticky přeloženo:
Zoe1996
před měsícem

Pokud kasino kontaktujeme, dáme jim týden na odpověď, pokud ne, znovu prodloužíme časovač a pokud neodpoví do dalšího týdne, stížnost je uzavřena a kasino získá černé body a jejich index bezpečnosti se sníží .

Každopádně zatím mám pocit, že z toho, co jsem viděl, kasino vyřizuje stížnosti a proto bych byl v tomto případě pozitivní.

Ale uvidíme, jak se celá věc vyvine.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobře, rozumím. Každopádně dnes 13 dní stále nic!

Automaticky přeloženo:
Zoe1996
před měsícem

Zuřil bych, ale Jaro má pravdu. Navzdory tomu, že to zní jako hrozná uživatelská zkušenost, také očekávám, že kasino bude spolupracovat, jakmile se stížnost dostane k věci. Přesto to pro vás musí být velmi vyčerpávající. jak se dnes cítíte?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jsem opravdu nervózní a zároveň nejistý, protože tak velké zpoždění považuji za nepřijatelné a zdrží se ještě víc, protože je víkend a finanční oddělení nefunguje. Pokud kasino odpoví do 5 dnů, budeme mít štěstí. Věřím však, že můj výběr bude trvat mnohem déle. Nemám optimismus.

Automaticky přeloženo:
Zoe1996
před měsícem

Cítím vaši frustraci, jistě, ale abych vám řekl pravdu, budeme muset počkat pravděpodobně do pondělí, aby se náš tým pro stížnosti mohl pokusit kontaktovat kasino a zasáhnout ve vašem případě.

Víte, z mé zkušenosti mohou být některé stížnosti vyřešeny rychleji a některé potřebují více času. Jen doufám, že i když ještě chvíli počkáte, na konci budou dobré zprávy.

Tak prosím vydržte a budu vám držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj, mám trochu obavy. Jsem v tomto kasinu nový a požádal jsem o své první 2 výběry. Nevím, jestli toto kasino platí. Protože jsem v tomto kasinu nový, nedůvěřuji všemu. Zřejmě jsem četl, že mají placené uživatele, ale v průběhu 14 dnů. No, já nevím. Trochu se bojím.

Automaticky přeloženo:
Sergius30
před měsícem

Hej, to je přesně čas, kdy dáváme kasinům vyplácení hráčů. Pokud se tak nestane, pokusíme se vám ve vaší situaci pomoci, pokud podáte stížnost.

Na druhou stranu bych řekl nebýt skeptický hned od začátku a vydržet. Jakou platební metodu jste použili k výběru? Určitě bych alespoň jednou za dva dny zkontroloval, jak si ve své situaci stojíte a také, zda se stav výběru mění nebo ne. Potřebovali jste zde také kasinu poskytnout nějaké dokumenty nebo ne?

Držím palce, ať to dobře dopadne a případné změny mi řekni. 😉

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, dobrý den všem, jsem hráč Casinia a čekám na účtenky od nich (8600€) Chci vědět, jak dlouho musím čekat, protože mám nevyřízené účtenky (500+300+800), jestli mi někdo může říct, jestli obdrželi jste jejich výběry, děkuji a přeji hezký den

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

To samé kartou a zatím jsem nemusel předkládat dokumentaci, i když to nevylučuji. Omlouvám se, že jsem skeptický, ale protože hrajete se svými penězi a máte to štěstí vyhrát, je velmi frustrující je neobdržet později.

Automaticky přeloženo:
Sergius30
před měsícem

Nechápu, tohle je poprvé, co se mi to stalo v kasinu. S výběry jsem nikdy neměl problémy a teď čekám, jestli se ke mně dostane, protože to nejsou malé peníze...

Automaticky přeloženo:
enzosanchez9
před měsícem

Kdy jste požádali o první výběr?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, dobrý den všem, jsem hráč Casinia a čekám na účtenky od nich (8600€) Chci vědět, jak dlouho musím čekat, protože mám nevyřízené účtenky (500+300+800), jestli mi někdo může říct, jestli obdrželi jste jejich výběry, děkuji a přeji hezký den

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, jak dlouho čekáte na své peníze? Už jste někdy vybírali a jste ověřeni v kasinu? Byli jste v kontaktu s kasinem a řekli vám, kdy byste měli dostat své peníze?

Dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

To samé kartou a zatím jsem nemusel předkládat dokumentaci, i když to nevylučuji. Omlouvám se, že jsem skeptický, ale protože hrajete se svými penězi a máte to štěstí vyhrát, je velmi frustrující je neobdržet později.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Chápu, že když hráč hraje s vlastními penězi, chtěl by přesné informace o výběru. Vůbec vám to nevyčítám, ale občas se hráči leknou, aniž by měli důvod. Zkuste vydržet a uvidíte, co se stane. Samozřejmě se snažte průběžně kontrolovat stav odstoupení a pokud těch 14 dní uplyne, můžete podat stížnost a my se vám pokusíme s vaším případem pomoci.

Myslíte, že to zvládnete? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ano, zkusím to a uvidím, co se stane. Doufám, že vše půjde dobře, protože to nejsou jediné výběry, které mi zbyly, mám jich ještě mnoho. Doufám, že vše dobře dopadne. Špatná věc je, že mě děsí, že to trvá tak dlouho.

Automaticky přeloženo:
Sergius30
před měsícem

Kasino má poměrně vysoký bezpečnostní index a vyřizuje téměř všechny stížnosti, takže je to určitě dobré znamení, pokud jste nedostali zaplaceno. Pevně ​​ale věřím, že je to jen zdržení a vše seženete. Nejmoudřejší je počkat a nehazardovat s penězi, dokud se vše nevyřeší.

Mezitím nějaké novinky?

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...15
Jít na stránkuz 15 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky