FórumKasinaCasinia Casino - všeobecná diskuze

Casinia Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před 2 roky od jrewing
|
13755 zobrazení 148 odpovědí |
|
1...7 8
Přidat příspěvek
před 2 dny

Mám otevřenou stížnost na odstoupení od smlouvy, které k 19. 10. ještě nebylo vyřízeno. Nikdo neodpovídá. Toto kasino má chybnou recenzi, protože neustále oddaluje výběr hráčů. Už jsem je požádal, aby zasáhli, protože překročíme 14 dní, protože se blíží víkend, který je považován za svátek. Nikdo mi nepomáhá live chat, pouze se omlouvá a bez odpovědi, kdy dostanu své peníze. Moje stížnost je již otevřena, ale žádný zástupce neodpovídá a za 18 hodin vyprší lhůta vašeho zástupce

Automaticky přeloženo:
Zoe1996
před 2 dny

Četl jsem vaši stížnost a vpravo nahoře máte časovač, který má vždy stranu, na kterou může odpovědět. Tomáš vaši stížnost brzy vyřídí, ale předpokládám, že čeká, až uplyne čas. Poté kasino kontaktujeme. Nemusíte se ale bát, že by se k vám někdo z naší strany dostal.

Ještě bych zmínil, že kasino se snaží situaci řešit a i když budete mít s výběrem zpoždění, věřím, že se brzy vrátíte se zprávou, že jste obdrželi své peníze.

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Děkuji za vaši odpověď Opravdu si vážím úsilí, které vynakládáte na vyřešení problémů s naším kasinem. Dovolte mi, abych vás informoval, že to není poprvé, co se to stalo. Stává se to často, ale je to poprvé, co jsme dorazili po tolika dnech. Na důvod zpoždění mi neodpovídají, jen se omlouvají.

Automaticky přeloženo:
Zoe1996
před 2 dny

Naprosto s tebou soucítím a taky bych nechtěl tak dlouho čekat, ale teď nám nic jiného nezbývá a musíme se přizpůsobit okolnostem. Pokud uplyne 14 dní, náš tým se vám pokusí pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 dny

V případě, že zavolají do kasina v chatu a kasino nereaguje, co se stalo? Jaký postup bude následovat?

Automaticky přeloženo:
Zoe1996
před 18 hodinami

Pokud kasino kontaktujeme, dáme jim týden na odpověď, pokud ne, znovu prodloužíme časovač a pokud neodpoví do dalšího týdne, stížnost je uzavřena a kasino získá černé body a jejich index bezpečnosti se sníží .

Každopádně zatím mám pocit, že z toho, co jsem viděl, kasino vyřizuje stížnosti a proto bych byl v tomto případě pozitivní.

Ale uvidíme, jak se celá věc vyvine.

Automaticky přeloženo:
před 18 hodinami

Dobře, rozumím. Každopádně dnes 13 dní stále nic!

Automaticky přeloženo:
Zoe1996
před 13 hodinami

Zuřil bych, ale Jaro má pravdu. Navzdory tomu, že to zní jako hrozná uživatelská zkušenost, také očekávám, že kasino bude spolupracovat, jakmile se stížnost dostane k věci. Přesto to pro vás musí být velmi vyčerpávající. jak se dnes cítíte?

Automaticky přeloženo:
před 12 hodinami

Jsem opravdu nervózní a zároveň nejistý, protože tak velké zpoždění považuji za nepřijatelné a zdrží se ještě víc, protože je víkend a finanční oddělení nefunguje. Pokud kasino odpoví do 5 dnů, budeme mít štěstí. Věřím však, že můj výběr bude trvat mnohem déle. Nemám optimismus.

Automaticky přeloženo:
1...7 8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky