FórumKasinaCasinia Casino - všeobecná diskuze

Casinia Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

před 2 roky od jrewing
|
19136 zobrazení 197 odpovědí |
|
1...8 9 10
před týdnem

Dobrý den, dobrý den, zajímalo by mě, proč mě jen tak podřadili z VIP úrovně????

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Mám další problém, nemohu se spojit s live chatem

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Zatím budu trpělivý a vydržím, ale začíná to špatně. Dnes uplynuly 3 pracovní dny od prvního. Přes herní chat mi říkají, že se mnou souhlasí, že se to mělo vyřešit. Otázkou je, že

11/06 jsem vybral 500

Dne 07/11 dalších 500 a

08/11 dalších 500, takže pokud je první již pozdě, ostatní jsou stejné.

Chci být trpělivý a počkat, až to nebude trvat moc dlouho a budu tomu věřit, ale vypadá to špatně

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dobrý den, dobrý den, zajímalo by mě, proč mě jen tak podřadili z VIP úrovně????

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Hele, to je asi otázka, která by měla směřovat do kasina. Ptali jste se jich a oni vám odpověděli?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Mám další problém, nemohu se spojit s live chatem

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Jaký je důvod, proč je nemůžete kontaktovat? Zmizela ikona živého chatu nebo v čem je problém? Zkusili jste poslat e-mail, abyste zjistili, co za tím může být?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Zatím budu trpělivý a vydržím, ale začíná to špatně. Dnes uplynuly 3 pracovní dny od prvního. Přes herní chat mi říkají, že se mnou souhlasí, že se to mělo vyřešit. Otázkou je, že

11/06 jsem vybral 500

Dne 07/11 dalších 500 a

08/11 dalších 500, takže pokud je první již pozdě, ostatní jsou stejné.

Chci být trpělivý a počkat, až to nebude trvat moc dlouho a budu tomu věřit, ale vypadá to špatně

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Chápu, proč máte tento přístup, a pokud vám kasino nezaplatí do 14 dnů, pokusíme se vám pomoci, pokud podáte stížnost.

Ale zatím buďme trpěliví a uvidíme, jestli se vám kasino ozve zpět nebo vám pošle peníze. Byl bych rád, kdyby to nebylo prodlouženo, ale kasino musí toto zpoždění vyřešit.

Pokud máte něco nového, budu tady.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Nakonec jsem jeden zrušil, zrušil jsem ten z 11.08., ale peníze jsem nehrál, jsou na mém účtu, raději výběry tolik nepřetěžuji, stále mám čekající výběry z 11.06. částku 500 € a od 07/11 další částku 500 €. Pokud tento pátek výběry neobdržím, mohu podat stížnost? Jelikož by to bylo 10 dní a trochu to urychlit

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
před týdnem

Prosím někoho z fóra, že Casinia zaplatila a že je to pravda, prosím odpovězte mi a pokud mi to dokážete

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Casinia jsou stejné jako legiano?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Nakonec jsem jeden zrušil, zrušil jsem ten z 11.08., ale peníze jsem nehrál, jsou na mém účtu, raději výběry tolik nepřetěžuji, stále mám čekající výběry z 11.06. částku 500 € a od 07/11 další částku 500 €. Pokud tento pátek výběry neobdržím, mohu podat stížnost? Jelikož by to bylo 10 dní a trochu to urychlit

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dobře, tak si s nimi ani nehrajte, teoreticky můžete podat stížnost, ale zatím dostanete základní otázky a náš tým počká, až uplynou 2 týdny, které jsem zmínil. Pak se přesuneme dál a po vyšetřování budeme kasino kontaktovat, pokud do té doby nedostanete peníze.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Prosím někoho z fóra, že Casinia zaplatila a že je to pravda, prosím odpovězte mi a pokud mi to dokážete

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj, máte dost hráčů, kteří popsali své zkušenosti, stačí si projít toto vlákno.

Zkuste to a dostanete odpověď na své informace.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Casinia jsou stejné jako legiano?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Z toho, co jsem viděl, nemají žádný vztah, proč se ptáš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

rozumím.

Takže budu pokračovat jako doposud a za 2 týdny to bude tuším od 20. podám reklamaci, pokud vše zůstane při starém, zda se vám to podaří, zatím budu muset čekat nebudu hraj si s nimi, dokud se to nevyřeší, aby se mi nezměnila rovnováha nebo o ni taky nepřišel, držme si palce

Automaticky přeloženo:
Sergius30
před týdnem

Správný přístup řekl bych. Počkáme, jak to dopadne a snad se to vyřeší, aniž byste museli podávat reklamaci.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Děkuji mnohokrát za váš čas. Za pár dní se vám ozvu znovu, až budu 13. den bez výplaty a bez zasílání novinek z kasina, a pokud mi zaplatí, napíšu vám také, abyste zanechali záznam.

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
Sergius30
před týdnem

Doufám, že to dobře dopadne.

Držíme palce.🤞

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Ahoj, už měsíc a týden čekám na plnou platbu 1500 €. Mluvil jsem se všemi kluky na živém chatu. Chci vědět, co se děje, proč dochází k takovému zpoždění plateb a jestli mi skutečně uloží peníze. Byl jsem trpělivý, ale už je to příliš dlouho.


Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Sergius30 byl odstraněn
před 6 dny

Ahoj, už měsíc a týden čekám na plnou platbu 1500 €. Mluvil jsem se všemi kluky na živém chatu. Chci vědět, co se děje, proč dochází k takovému zpoždění plateb a jestli mi skutečně uloží peníze. Byl jsem trpělivý, ale už je to příliš dlouho.


Automaticky přeloženo:
před 5 dny

Ahoj, máš pravdu, že tak dlouhé čekání je příliš dlouhé. Potřebovali jste být ověřeni nebo jste již ověřeni? Řekli ti důvod, proč jsi tak dlouho čekal?

Ve vašem případě bych určitěotevřel stížnost , protože čekáte příliš dlouho.

Myslíš, že do toho půjdeš?

Upraveno autorem před 5 dny
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 dny

Můj účet Casinia je ověřený, vše je v pořádku. Jejich odpověď je, že můj požadavek je ve frontě, protože mají mnoho žádostí o výběr. Ve skutečnosti jsem od prvního dne výhry provedl 2 výběry po 500 EUR a jak ubíhaly dny, bez zjevného důvodu je zrušili. Už měsíc mám ve frontě tři žádosti o výběr po 500 EUR a na účtu Casinia mám také 700 EUR, abych si mohl vybrat, ale nemohu nic dělat, dokud neobdržím svou první platbu. Je opravdu velmi frustrující vyhrát 2200 € a nemít si to užít, nejhorší je, že neexistuje jednoznačná odpověď, jen musíte počkat.

Automaticky přeloženo:
1...8 9 10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky