FórumKasinaCasinia Casino - všeobecná diskuze

Casinia Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

před 2 roky od jrewing
|
18621 zobrazení 193 odpovědí |
|
1...9 10
Jaro
před 3 dny

file Dnes jsem obdržel tento e-mail. Tolikrát jsem žádal všechny kluky v živém chatu, aby mi pomohli, ale tuto odpověď jsem obdržel až dnes. Musím dál čekat.

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Je to spíš to samé jako Jorge, můj účet je ověřený, takže mě nepožádali o ověření, ale vše je v pořádku, co se mi také děje, jak jsem již zmínil, mám 2 výběry z 11.6 a 11. /07, zatím, jak jsem řekl, s reklamací počkám do středy 20., kromě těch výběrů mám na účtu 3 335,07 €, na který jsem nesáhl. vše proto, abych o peníze nepřišel a nemohl jsem nic dělat, protože tyto výběry nejsou zpracovány a ani je nemohu vybrat, jak řekl Jorge, je to stejné jako vždy, nevím pro každého. file

Upraveno autorem před 3 dny
Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Kamaráde, kde mohu uplatnit nárok? Protože mě opravdu unavuje dostávat stejnou odpověď z živého chatu.

Automaticky přeloženo:
jorgeramonhh
před 3 dny

V odkazu, že ti nechávám Jaro, uvidíš zelený odkaz na uplatnění reklamace, zadej a oni ti prý pomůžou.

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

file Dnes jsem obdržel tento e-mail. Tolikrát jsem žádal všechny kluky v živém chatu, aby mi pomohli, ale tuto odpověď jsem obdržel až dnes. Musím dál čekat.

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Vidím, že je to taková klasická odpověď, ale pokud jste předtím dostali nějaké peníze, je to alespoň dobré znamení. Vím, že může být fronta, a pokud má kasino frontu, pravděpodobně budete muset být nadále trpěliví, ale stejně si myslím, že čekat měsíc na své peníze je příliš mnoho. Pokud se tedy rozhodnete podat stížnost, náš tým se vám pokusí pomoci a uvidíme, co se stane.

Případně, pokud počkáte, můžete mi také dát vědět. Doufám, že se to už nebude zbytečně prodlužovat. 😕

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Je to spíš to samé jako Jorge, můj účet je ověřený, takže mě nepožádali o ověření, ale vše je v pořádku, co se mi také děje, jak jsem již zmínil, mám 2 výběry z 11.6 a 11. /07, zatím, jak jsem řekl, s reklamací počkám do středy 20., kromě těch výběrů mám na účtu 3 335,07 €, na který jsem nesáhl. vše proto, abych o peníze nepřišel a nemohl jsem nic dělat, protože tyto výběry nejsou zpracovány a ani je nemohu vybrat, jak řekl Jorge, je to stejné jako vždy, nevím pro každého. file

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Pokud je to stejná písnička, ale čekáte o něco méně, asi bych byl taky skeptický. Kasino má také limit na výběry a poměrně dlouhé čekání na výběr výher musí být frustrující.

Na druhou stranu chválím, že s penězi navíc, které máte na účtu, nehazardujete a necháte je tam, to je velmi dobrý přístup.

Přesto doufám, že se proces výběru peněz urychlí a oba dostanete, co vám patří.

Pokud ne, budeme tu, abychom se pokusili pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Kamaráde, kde mohu uplatnit nárok? Protože mě opravdu unavuje dostávat stejnou odpověď z živého chatu.

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Ve své předchozí odpovědi jsem nechal odkaz, jak napsal jiný hráč. Zelená písmena vás po kliknutí přesměrují přímo na reklamaci. Ale kdybys to potřeboval, můžu to zase sdílet.😉

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Znovu si na ně stěžuji a obviňují pouze finanční oddělení. Když se zeptáte, s kým můžete mluvit, neodpoví vám a řeknou, že nemají další informace a že musíte počkat. A jak dny plynou, stále ruší mé žádosti o výběr, aby mě stále zdržovali.

Automaticky přeloženo:
Jaro
včera

Vážení pánové Casino Guru!!!! První platba dokončena, potřebuji další platbu ve výši 500 EUR. Pokračuji ve svém plánu. Pokud nedorazí do několika dnů, podám formální stížnost, ale zatím to vypadá dobře.

Upraveno autorem včera
Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Znovu si na ně stěžuji a obviňují pouze finanční oddělení. Když se zeptáte, s kým můžete mluvit, neodpoví vám a řeknou, že nemají další informace a že musíte počkat. A jak dny plynou, stále ruší mé žádosti o výběr, aby mě stále zdržovali.

Automaticky přeloženo:
včera

Dobře, zkusím to znovu, stížnost můžete podat u nás na našem webu. Možná jste se mýlili, že jste si u nich stěžovali, ačkoli vyjádřit něco takového by neměl být problém.

Tento odkaz a zelená písmena v mé odpovědi vás zavedou do formuláře, kde vyplníte vše, co je potřeba, a náš tým se bude vaším případem zabývat.

Myslíte, že to zvládnete?

Automaticky přeloženo:
včera

Vážení pánové Casino Guru!!!! První platba dokončena, potřebuji další platbu ve výši 500 EUR. Pokračuji ve svém plánu. Pokud nedorazí do několika dnů, podám formální stížnost, ale zatím to vypadá dobře.

Automaticky přeloženo:
včera

Myslím, že jsme oba šťastní, že přišlo první stažení. Jsem moc ráda, že jsi to mohla napsat a muselo se ti to čekání líbit. Teď budeme čekat na další a doufám, že bude rychlejší než minule.

Až bude změna, dejte vědět.🎉☘️😊

Automaticky přeloženo:
Jaro
včera

Pokud budu mít nějaké novinky, napíšu vám!! Zde!! No, tohle je začátek dlouhé cesty. Stále zbývá vybrat 3260 dalších, včetně výběru 7.11. Myslím, že se na tomto fóru uvidíme ještě dlouho.

Automaticky přeloženo:
Sergius30
před 23 hodinami

Nemyslím si, že by mi to vadilo, byl bych rád, kdyby se všechny peníze dostaly na váš účet. Samozřejmě bych byl rád, kdyby to netrvalo tak dlouho, ale uvidíme časem. Mezitím je dobré znamení, že něco máte.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
Sergius30
před 15 hodinami

To je dobře, příteli. mám z tebe radost. Jak dlouho jsi čekal?

Automaticky přeloženo:
před 59 minutami

casinia zpozdila mé výběry po výhře 9000 eur

Automaticky přeloženo:
1...9 10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky