DomůFórumKasinaCasinia Casino - všeobecná diskuze

Casinia Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

před 2 roky od jrewing
|
24 308 zobrazení 300 odpovědí |
|
1...9 10 11...16
Jaro
před měsícem

file Dnes jsem obdržel tento e-mail. Tolikrát jsem žádal všechny kluky v živém chatu, aby mi pomohli, ale tuto odpověď jsem obdržel až dnes. Musím dál čekat.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Je to spíš to samé jako Jorge, můj účet je ověřený, takže mě nepožádali o ověření, ale vše je v pořádku, co se mi také děje, jak jsem již zmínil, mám 2 výběry z 11.6 a 11. /07, zatím, jak jsem řekl, s reklamací počkám do středy 20., kromě těch výběrů mám na účtu 3 335,07 €, na který jsem nesáhl. vše proto, abych o peníze nepřišel a nemohl jsem nic dělat, protože tyto výběry nejsou zpracovány a ani je nemohu vybrat, jak řekl Jorge, je to stejné jako vždy, nevím pro každého. file

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kamaráde, kde mohu uplatnit nárok? Protože mě opravdu unavuje dostávat stejnou odpověď z živého chatu.

Automaticky přeloženo:
jorgeramonhh
před měsícem

V odkazu, že ti nechávám Jaro, uvidíš zelený odkaz na uplatnění reklamace, zadej a oni ti prý pomůžou.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

file Dnes jsem obdržel tento e-mail. Tolikrát jsem žádal všechny kluky v živém chatu, aby mi pomohli, ale tuto odpověď jsem obdržel až dnes. Musím dál čekat.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vidím, že je to taková klasická odpověď, ale pokud jste předtím dostali nějaké peníze, je to alespoň dobré znamení. Vím, že může být fronta, a pokud má kasino frontu, pravděpodobně budete muset být nadále trpěliví, ale stejně si myslím, že čekat měsíc na své peníze je příliš mnoho. Pokud se tedy rozhodnete podat stížnost, náš tým se vám pokusí pomoci a uvidíme, co se stane.

Případně, pokud počkáte, můžete mi také dát vědět. Doufám, že se to už nebude zbytečně prodlužovat. 😕

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Je to spíš to samé jako Jorge, můj účet je ověřený, takže mě nepožádali o ověření, ale vše je v pořádku, co se mi také děje, jak jsem již zmínil, mám 2 výběry z 11.6 a 11. /07, zatím, jak jsem řekl, s reklamací počkám do středy 20., kromě těch výběrů mám na účtu 3 335,07 €, na který jsem nesáhl. vše proto, abych o peníze nepřišel a nemohl jsem nic dělat, protože tyto výběry nejsou zpracovány a ani je nemohu vybrat, jak řekl Jorge, je to stejné jako vždy, nevím pro každého. file

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Pokud je to stejná písnička, ale čekáte o něco méně, asi bych byl taky skeptický. Kasino má také limit na výběry a poměrně dlouhé čekání na výběr výher musí být frustrující.

Na druhou stranu chválím, že s penězi navíc, které máte na účtu, nehazardujete a necháte je tam, to je velmi dobrý přístup.

Přesto doufám, že se proces výběru peněz urychlí a oba dostanete, co vám patří.

Pokud ne, budeme tu, abychom se pokusili pomoci.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kamaráde, kde mohu uplatnit nárok? Protože mě opravdu unavuje dostávat stejnou odpověď z živého chatu.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ve své předchozí odpovědi jsem nechal odkaz, jak napsal jiný hráč. Zelená písmena vás po kliknutí přesměrují přímo na reklamaci. Ale kdybys to potřeboval, můžu to zase sdílet.😉

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Znovu si na ně stěžuji a obviňují pouze finanční oddělení. Když se zeptáte, s kým můžete mluvit, neodpoví vám a řeknou, že nemají další informace a že musíte počkat. A jak dny plynou, stále ruší mé žádosti o výběr, aby mě stále zdržovali.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Vážení pánové Casino Guru!!!! První platba dokončena, potřebuji další platbu ve výši 500 EUR. Pokračuji ve svém plánu. Pokud nedorazí do několika dnů, podám formální stížnost, ale zatím to vypadá dobře.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Znovu si na ně stěžuji a obviňují pouze finanční oddělení. Když se zeptáte, s kým můžete mluvit, neodpoví vám a řeknou, že nemají další informace a že musíte počkat. A jak dny plynou, stále ruší mé žádosti o výběr, aby mě stále zdržovali.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobře, zkusím to znovu, stížnost můžete podat u nás na našem webu. Možná jste se mýlili, že jste si u nich stěžovali, ačkoli vyjádřit něco takového by neměl být problém.

Tento odkaz a zelená písmena v mé odpovědi vás zavedou do formuláře, kde vyplníte vše, co je potřeba, a náš tým se bude vaším případem zabývat.

Myslíte, že to zvládnete?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vážení pánové Casino Guru!!!! První platba dokončena, potřebuji další platbu ve výši 500 EUR. Pokračuji ve svém plánu. Pokud nedorazí do několika dnů, podám formální stížnost, ale zatím to vypadá dobře.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Myslím, že jsme oba šťastní, že přišlo první stažení. Jsem moc ráda, že jsi to mohla napsat a muselo se ti to čekání líbit. Teď budeme čekat na další a doufám, že bude rychlejší než minule.

Až bude změna, dejte vědět.🎉☘️😊

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Pokud budu mít nějaké novinky, napíšu vám!! Zde!! No, tohle je začátek dlouhé cesty. Stále zbývá vybrat 3260 dalších, včetně výběru 7.11. Myslím, že se na tomto fóru uvidíme ještě dlouho.

Automaticky přeloženo:
Sergius30
před měsícem

Nemyslím si, že by mi to vadilo, byl bych rád, kdyby se všechny peníze dostaly na váš účet. Samozřejmě bych byl rád, kdyby to netrvalo tak dlouho, ale uvidíme časem. Mezitím je dobré znamení, že něco máte.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
Sergius30
před měsícem

To je dobře, příteli. mám z tebe radost. Jak dlouho jsi čekal?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

casinia zpozdila mé výběry po výhře 9000 eur

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobré ráno, hraju na casinia a od 10/11/24 jsem požádal o výběr bez odpovědi. Má někdo jiný stejný problém?

Automaticky přeloženo:
Kostas777
před měsícem

Dobrý den!

Je mi líto, že další hráč má zpoždění platby. Je to však docela podobné tomu, co hlásili jiní. Pokud si projdete vlákno, myslím, že budete souhlasit.

Podle mého názoru je zcela zřejmé, že finanční tým je ve zpoždění, a proto se zdá, že všichni hráči musí počkat, až kasino zpoždění dožene. 🙁 Představuji si, že vás moje odpověď nerozveselí; bohužel stále doporučuji trpělivost.

Mohli byste nás informovat o pokroku? Pokud peníze během následujících 4 dnů neobdržíte, vymyslím funkci reklamace. Pokud se však chcete dozvědět více, vysvětlím vám hned základy.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Dnes jsme je před chvílí vložili, doufám, že se znovu nezpozdíte, protože mám stále dostatek zůstatku na výběr

Automaticky přeloženo:
Kostas777
před měsícem

Řekl bych, že je to stále ve vzduchu. Jen si dejte pozor, abyste o peníze v případě zpoždění výběru nepřišli. Za takových okolností bychom vám moc nepomohli. Buďte prosím opatrní.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 týdny

Dobrý den, opět se hlásím. Už jsem obdržel 2 výběry. Teď mám 2 další, jeden 20. 11. za 500 € a další 21. 11. za stejnou částku. Doufám, že to nebude trvat tak dlouho jako ostatním a jsou zpracovány. Budu vás informovat.

Automaticky přeloženo:
1...9 10 11...16
Jít na stránkuz 16 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky