Je to spíš to samé jako Jorge, můj účet je ověřený, takže mě nepožádali o ověření, ale vše je v pořádku, co se mi také děje, jak jsem již zmínil, mám 2 výběry z 11.6 a 11. /07, zatím, jak jsem řekl, s reklamací počkám do středy 20., kromě těch výběrů mám na účtu 3 335,07 €, na který jsem nesáhl. vše proto, abych o peníze nepřišel a nemohl jsem nic dělat, protože tyto výběry nejsou zpracovány a ani je nemohu vybrat, jak řekl Jorge, je to stejné jako vždy, nevím pro každého.
It's more of the same as Jorge, my account is verified, so they haven't asked me for verification, but everything is in order, what also happens to me, as I already mentioned, I have 2 withdrawals from 11/06 and 11/07, so far, as I said, I'm going to wait until Wednesday the 20th to file the complaint, apart from those withdrawals, I have €3,335.07 in the account that I haven't touched at all so as not to lose the money and I can't do anything because these withdrawals aren't processed and I can't withdraw them either, as Jorge said, it's the same as always, I don't know for everyone.
Es más de lo mismo que Jorge mi cuenta está verificada por lo cual no me han pedido verificación pero está todo en orden lo que también me pasa a mí que ya comenté tengo 2 retiros del 06/11 y del 07/11 de momento jaro como dije voy a esperar hasta el miércoles día 20 para presentar la queja a parte de esos retiros tengo en la cuenta 3335,07€ que no he tocado absolutamente para no perder el dinero y tampoco puedo hacer nada por que no se procesan estos retiros y no puedo retirarlos tampoco como subió Jorge es lo mismo de siempre a todos no sé
Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo: