DomůFórumKasinaCasinia Casino - všeobecná diskuze

Casinia Casino - všeobecná diskuze (strana 11)

 od jrewing
|
41 605 zobrazení 367 odpovědí ||
1...10 11 12...19

Jsem velmi šťastný, příteli, ale zároveň jsem plný frustrace. Už 2 měsíce čekám na první odběr a nic.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, opět se hlásím. Už jsem obdržel 2 výběry. Teď mám 2 další, jeden 20. 11. za 500 € a další 21. 11. za stejnou částku. Doufám, že to nebude trvat tak dlouho jako ostatním a jsou zpracovány. Budu vás informovat.

Automaticky přeloženo:

No to je skvělé, každopádně bych si přál, aby to netrvalo tak dlouho, ale člověk nikdy neví. Alespoň víte, na co byste se mohli připravit, kdyby to bylo stejné.

Budu čekat na vaši další aktualizaci, užijte si své výhry.😊☘️

Automaticky přeloženo:

Jsem velmi šťastný, příteli, ale zároveň jsem plný frustrace. Už 2 měsíce čekám na první odběr a nic.

Automaticky přeloženo:

Dobře, dvakrát jsem se vám pokusil pomoci a toto je naposledy, kdy vám řeknu, kde můžete podat stížnost, a náš tým se vám pokusí pomoci.

Klikněte prosím na tento odkaz:https://casino.guru/complaints/all a popište vše, co se děje. Doufám, že to zvládneš.

Automaticky přeloženo:
Jaro

No, zatím na ty výběry stále čekám, pokud nebudou vyřízeny do 14 dnů, přistoupím k reklamaci. Když jsem naposledy provedl výběr zaregistrovaný na fóru, nakonec mi zaplatili, i když velmi, velmi pozdě. V tuto chvíli s těmito odběry mám tyto problémy znovu. Doufám, že se nebudu uchylovat ke stížnosti a držím palce, ať tentokrát vše dobře dopadne...

Automaticky přeloženo:
Sergius30

Taky doufám, že k tomuto kroku nebudete muset přistoupit, ale uvidíme, jak se to bude dále vyvíjet. Alespoň jak jsem řekl, máte zkušenost, jak dlouho to trvalo poprvé, takže zatím asi tak.

Zkusili jste se jich zeptat, co je za zpožděním? Možná je normální, že kasino věnuje čas zpracování a odeslání peněz, pokud má několik hráčů stejnou zkušenost.

Automaticky přeloženo:
Jaro

No, odpovídají mi stejně jako vždy, že mají několik zpoždění kvůli vysoké poptávce, kterou mají. Minulý týden mě ujistili, že výběry dorazí, ale nakonec se to zdrželo. Počkáme a uvidíme.

Automaticky přeloženo:
Sergius30

Dobrý přístup, myslím. Počkejme si tedy, co bude dál. Pokud se nic nezmění, klidně napište a uvidíme, co se dá dělat.

Každopádně doufám, že to nebude potřeba a peníze dostanete. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro

Přistoupil jsem k reklamaci, už je to 14 dní čekání a za 1 měsíc se mi stalo to samé až mi připsali ostatní výběry, omlouvám se ale trpělivost má limit ze strany podpory, dostávám jen stejná zpráva, váš požadavek je ve frontě, buďte trpěliví a nemohu se dostat do žádného portu

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Sergius30

Jasně, nemám ti to za zlé, takže dobře. Doufám, že vám tým bude schopen pomoci a peníze dostanete co nejdříve.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro

Děkuji Jaro za pozornost na tomto fóru a za to, co pro nás děláš, je mi potěšením sdílet tento čas s tebou 🤞🏻😁

Automaticky přeloženo:
Sergius30

Nemáš zač, ale nejdůležitější bude, aby se to všechno dalo do pořádku a dobře to dopadlo, pak budu mít klid. A ty taky, věřím. ☘️

Počkejme si tedy na pozitivní zprávy. 😉

Automaticky přeloženo:

Jsem úplně závislý na hře Joker Cashpot! Díky živému vzhledu a jedinečným bonusovým kolům je hraní tak zábavné a každé otočení působí jako nové dobrodružství s potenciálem obrovských odměn.

Automaticky přeloženo:
magicalpine

Má nějaký smysl, že pod příspěvky kasina píšete v podstatě vždy o nějaké hře a nic víc? Možná bys mohl být v některých věcech trochu konkrétnější a odpovědět mi.🤔

Automaticky přeloženo:

Dobré ráno, opět dochází ke zpoždění při výběru z kasin. Požádal jsem od 21. listopadu a stále nic

Automaticky přeloženo:
Kostas777

Hmm, obávám se, že když má každý hráč takové zpoždění, je možné, že to bude trvat podobně dlouho. Samozřejmě budete muset být znovu trpěliví, abyste peníze vybrali, i když vím, že je to frustrující. Zatím to nevypadá, že by někdo napsal, že peníze obdržel v rozumné době.

Pokud to ale trvá déle než 14 dní, máte možnost u nás podat reklamaci.

Co říkáte? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro

Počkám ještě 2 dny a pak přistoupím k reklamaci

Automaticky přeloženo:
Kostas777

Já taky. Ale doufám, že to tak nebudete muset dělat a peníze tentokrát přijdou.👍

Automaticky přeloženo:
Jaro

Dnes jsem obdržel první částku, ale to neznamená, že můj případ uzavřou. Ještě mi zbývá výběr 21.11. Musím vyvinout velký tlak na kasino, aby to uvolnilo. Zdá se, že to drží, dokud už to nevydrží nebo nechápu, proč to trvá tak dlouho. Říkám ti, Jaro, je to velmi zvláštní. Je to podruhé, co jsem tak dlouho čekal za méně než měsíc. I tak už tam minimálně polovina je.

Automaticky přeloženo:
Sergius30

Dobré ráno, příteli a já jsme požádali o výběr od 21. listopadu a nic nepřišlo. Mám 8000 na výběr a myslím, že to nedostanu

Automaticky přeloženo:
Jaro

Dobré ráno, dnes je to 15. den bez odpovědi, myslím, že bych měl podat zprávu

Automaticky přeloženo:
1...10 11 12...19
Jít na stránkuz 19 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky