DomůFórumKasinaCasinia Casino - všeobecná diskuze

Casinia Casino - všeobecná diskuze (strana 12)

před 2 roky od jrewing
|
23 294 zobrazení 284 odpovědí |
|
1...11 12 13...15
Příspěvek od Sergius30 byl odstraněn
před týdnem

Dnes jsem obdržel první částku, ale to neznamená, že můj případ uzavřou. Ještě mi zbývá výběr 21.11. Musím vyvinout velký tlak na kasino, aby to uvolnilo. Zdá se, že to drží, dokud už to nevydrží nebo nechápu, proč to trvá tak dlouho. Říkám ti, Jaro, je to velmi zvláštní. Je to podruhé, co jsem tak dlouho čekal za méně než měsíc. I tak už tam minimálně polovina je.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Tak alespoň nějaké dobré zprávy. Kasino má zřejmě takovou výplatní lhůtu a samozřejmě, i když je to čas od času docela dlouhá doba, hráči, kteří zde hrají, si asi budou muset zvyknout. Není to poprvé, ale pokud bych hrál v kasinu a peníze přišly po 2 týdnech, nejdůležitější by pro mě bylo, že jsem je dostal.

Ne každý je jako já, takže chápu, že se to některým nelíbí. Nyní tedy budeme společně čekat na další polovinu. 🙂

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dobré ráno, dnes je to 15. den bez odpovědi, myslím, že bych měl podat zprávu

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Pokud by to trvalo déle než dva týdny, podal bych reklamaci. Samozřejmě bych čekala, že peníze k tobě během této doby nějak přijdou, ale aspoň budeš mít jistotu, že když se nic nestane, pokusíme se ti pomoct.🙂

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Díky jaro už jsou to 2 týdny a odpovědi, které dostávám, jsou vždy stejné

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Dnes počkám, jestli se něco stane

Automaticky přeloženo:
Kostas777
před týdnem

Pokud se celý den nic neděje a máte pocit, že potřebujete pomoc, stačí kliknout na tento odkaz .

Opravdu doufám, že se to brzy vyřeší a až budete mít aktualizaci, dejte mi vědět.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dnes jsem obdržel první částku, ale to neznamená, že můj případ uzavřou. Ještě mi zbývá výběr 21.11. Musím vyvinout velký tlak na kasino, aby to uvolnilo. Zdá se, že to drží, dokud už to nevydrží nebo nechápu, proč to trvá tak dlouho. Říkám ti, Jaro, je to velmi zvláštní. Je to podruhé, co jsem tak dlouho čekal za méně než měsíc. I tak už tam minimálně polovina je.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj Serguisi, mám již 1 405 € v procesu výběru, 500 € bylo požadováno 2. dne, 500 € 3. a 405 € 4. tohoto měsíce. Čtu vaši stížnost a chtěl jsem, abyste mi řekl něco o své zkušenosti a o tom, jak dlouho trvalo, než vám zaplatili první výběr, protože jsem nový a této stránce příliš nedůvěřuji. Děkuji, s pozdravem.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Ahoj Jaro, dobrý den.

Myslím, že budu mít stejný problém jako tito kluci se 3 nevyřízenými výběry, které mám s Casiniou. Vložil jsem peníze a nehrál jsem s žádným bonusem, to chci zdůraznit. Výběry jsou 500 EUR v den 2, 500 EUR v den 3 a 405 EUR v den 4.

Vím, že je ještě brzy, ale když mluvím s podporou, vždy mi říkají to samé. Že je velký objem odběrů a že se trochu zpožďují. Myslím, že budu potřebovat vaši pomoc. Pokud chcete vědět více informací, jsem vám k dispozici. Pozdravy.

Automaticky přeloženo:
mimifalcaommg
před týdnem

Dobré ráno, dnes jsem znovu mluvil s kasinem a řekli mi, že je problém s výběry a že budou provedeny do pondělí. Tento problém také opravili, doufám, že to tak bude... Uvidíme do pondělí

Automaticky přeloženo:
Kostas777
před týdnem

Díky Kostasi, uvidíme, jak se naše případy vyvinou příští týden. V tuto chvíli jsou všechny mé výběry kontrolovány. Pozdravy.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Po výhře 9 000 EUR v Casinia dne 24. 11. jsem požadoval 3 výběry po 500 EUR. Nyní je 12. 6. a stále se neodhodlali přijmout tyto výběry. Jejich reakce je den za dnem stejná. Děkujeme za trpělivost. Server obdržel přebytek výběrů a výběry jsou zpožděny... před pár měsíci se mi stalo, že vložení mých peněz trvalo asi 15 dní, ale zdá se, že při pouhém přijetí už přesáhly 11 dní pro mě směšné... Co s tím mám dělat? Potřebuji pomoc, předem děkuji.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj Jaro, dobrý den.

Myslím, že budu mít stejný problém jako tito kluci se 3 nevyřízenými výběry, které mám s Casiniou. Vložil jsem peníze a nehrál jsem s žádným bonusem, to chci zdůraznit. Výběry jsou 500 EUR v den 2, 500 EUR v den 3 a 405 EUR v den 4.

Vím, že je ještě brzy, ale když mluvím s podporou, vždy mi říkají to samé. Že je velký objem odběrů a že se trochu zpožďují. Myslím, že budu potřebovat vaši pomoc. Pokud chcete vědět více informací, jsem vám k dispozici. Pozdravy.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Na pomoc od našeho týmu pro stížnosti je opravdu velmi brzy, protože kasinům dáváme celých 14 dní na to, aby výběr provedli.

Ale určitě nás průběžně aktualizujte a doufejme, že je to opravdu způsobeno vysokým počtem výběrů.

Počkáme zde na nové informace od vás.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Po výhře 9 000 EUR v Casinia dne 24. 11. jsem požadoval 3 výběry po 500 EUR. Nyní je 12. 6. a stále se neodhodlali přijmout tyto výběry. Jejich reakce je den za dnem stejná. Děkujeme za trpělivost. Server obdržel přebytek výběrů a výběry jsou zpožděny... před pár měsíci se mi stalo, že vložení mých peněz trvalo asi 15 dní, ale zdá se, že při pouhém přijetí už přesáhly 11 dní pro mě směšné... Co s tím mám dělat? Potřebuji pomoc, předem děkuji.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Když si projdete toto vlákno, uvidíte, že v tom nejste sami.

Doufám, že tato zpoždění jsou skutečně způsobena vysokým objemem výběrů a že nebude potřeba žádný zásah našeho reklamačního týmu.

Dejte nám prosím vědět, kdykoli bude něco nového. budete?

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Ahoj Romi, dnes jsem je znovu kontaktoval a jako obvykle mi řekli, že je to ve finálním ověřovacím procesu a že se to brzy vyřeší. Pokud se mi do pondělí neozvete, znovu se vám ozvu. Děkuju!!

Automaticky přeloženo:
Jaimesbd93
před týdnem

Je tedy dobře, že jste odeslali svou stížnost , kde se náš tým pokusí zjistit důvod tohoto zpoždění a snad problém vyřešit.

Je to vaše první žádost o výběr, nebo jste už v tomto kasinu nějaký měli?

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Dobré ráno, před několika měsíci jsem s nimi provedl několik výběrů, platba trvala 11/14 dní, ale rychle ověřili a přijali výběry. V tomto případě již trvalo 15 dní, než jsem ověřil 3 výběry ve výši 500 EUR, které jsem dosud provedl, a stále mi zbývá vybrat 7 500 EUR.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Casinia Casino vytváří pulzující atmosféru, přičemž výherní automat Majestic King krade pozornost pro svá podmanivá témata a odměňující výplaty. Díky poutavým funkcím a stálým výhrám je hra vzrušující volbou pro hráče, kteří hledají dobrodružství i skvělé odměny.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dobré ráno,


Na této sázkařské stránce jsem provedl 3 výběry v celkové výši 1035 € (neumožňují mi je vybrat všechny najednou), požádal jsem o ně 6., 7. a 8. prosince bankovním převodem. Víte jak dlouho trvá autorizace platby??? Četl jsem komentáře na této stránce a bojím se, že nedostanu své peníze.


Všechno nejlepší.


Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dobré ráno,


Na této sázkařské stránce jsem provedl 3 výběry v celkové výši 1035 € (neumožňují mi je vybrat všechny najednou), požádal jsem o ně 6., 7. a 8. prosince bankovním převodem. Víte jak dlouho trvá autorizace platby??? Četl jsem komentáře na této stránce a bojím se, že nedostanu své peníze.


Všechno nejlepší.


Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod kasino, o kterém píšeš. Zde si můžete přečíst další herní zážitky. Co vím, kasinu obvykle trvá vyplacení hráče asi dva týdny. Samozřejmě to tak nemusí být v každém případě, ale případů, kdy jsou takové čekací doby hráči poznamenány, je nemálo. Také dáváme kasinům dva týdny na vyplacení hráčů a pokud to nebude fungovat, můžete nás kontaktovat a my se vám pokusíme pomoci.

Každopádně, bylo nutné, abyste se nechali ověřit nebo něco podobného nebo ne?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Od chvíle, kdy jsem se zaregistroval, jsem se pokusil ověřit účet a nedovolí mi to, zpráva, kterou jsem dostal, je, že můj účet nevyžaduje ověření.

Také jsem je kontaktoval, abych zjistil, proč jsem nemohl ověřit účet, a řekli mi, že existují účty, které ověření nevyžadují.

Automaticky přeloženo:
1...11 12 13...15
Jít na stránkuz 15 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky