Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru, takže chápu, že když budete čekat déle, není to nic příjemného. Pokud je čekání kratší, myslím, že není nutné být skeptický a ptát se kasina, jaký je stav výběru.
Vzhledem k tomu, že jsi podal novou žádost, předpokládám, že to bude zase chvíli trvat, ale uvidíme, jak to všechno dopadne. Ze snímků obrazovky, které jste zveřejnili v chatu, vám řekli, že budete muset být trpěliví.
Každopádně máte otevřenou stížnost a pokud si nemůžete pomoci sami, můžete se na nás obrátit a náš tým tu bude pro vás.
Držíme vám palce, ať peníze dostanete co nejdříve. 🤞
We give casinos 14 days to sort out the withdrawal process, so I understand that if you wait longer it is not pleasant. If the wait is shorter, I don't think it's necessary to be skeptical and ask the casino what the status of the withdrawal is.
Since you made a new request, I suppose it might take a while again, but we'll see how it all turns out. From the screenshots you posted in the chat, they told you that you will have to be patient.
Anyway, you have an open complaint and if you can't help yourself, you can reach out to us and our team will be there for you.
Fingers crossed you get the money as soon as possible. 🤞
Automaticky přeloženo: