FórumKasinaBruce Bet Casino - všeobecná diskuze

Bruce Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 11 měsíci od Gambit123
|
15163 zobrazení 142 odpovědí |
|
12 3 4...8
Přidat příspěvek
Jaro
před 9 měsíci

a podvod začíná znovu, musím dlouho čekat na vyplacení peněz, to je směšné filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
dzejudzeju60
před 9 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

o od 23. ledna čekám na ověření peněz, zase píšou to samé, ať počkám, protože to může být déle, už tam jsou, nic moc, čekám za peníze na téměř měsíc to nejsou seriózní kasino

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru, takže chápu, že když budete čekat déle, není to nic příjemného. Pokud je čekání kratší, myslím, že není nutné být skeptický a ptát se kasina, jaký je stav výběru.

Vzhledem k tomu, že jsi podal novou žádost, předpokládám, že to bude zase chvíli trvat, ale uvidíme, jak to všechno dopadne. Ze snímků obrazovky, které jste zveřejnili v chatu, vám řekli, že budete muset být trpěliví.

Každopádně máte otevřenou stížnost a pokud si nemůžete pomoci sami, můžete se na nás obrátit a náš tým tu bude pro vás.

Držíme vám palce, ať peníze dostanete co nejdříve. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Vidím, že stále komunikujete s kasinem, takže je to alespoň dobré znamení. Podle emailu však stačí být trpělivý a nic víc jste se nedozvěděli.

Máte však stížnost , takže pokud se dozvíte něco nového, neváhejte a dejte mi vědět. Pevně věřím, že své peníze dostanete.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Po vytvoření nové výplaty mé výhry stále nemám peníze, čekám už měsíc a píšou stále to samé filefile to už je kravina, oni šílí a podvádějí lidi, jak dlouho můžeš měsíc čekat a já pořád nemám peníze na účtu?

Automaticky přeloženo:
dzejudzeju60
před 9 měsíci

Tak tohle je opravdu moc...

Zatím mohu říci jen to, že doufám, že vás stížnost brzy odmění spravedlivým koncem!

Upřímně řečeno, problému úplně nerozumím, ale jsem pevně přesvědčen, že vedení mělo dost času na nalezení slušného řešení, a je mi líto, že vás vidím tak bezmocného!


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dnes by měli být na účtu, samozřejmě není pomoci, píšou, že musím čekat, tohle je moc, nevím, proč mají ještě licenci kasina, když se jedná o podvod a krádež, asi jsem vyhrál nedostanu své peníze zpět.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

a zase nemám peníze z technických důvodů, kde se dá toto kasino citovat za podvod a krádež peněz? 30 dní čekání je asi moc. file

Automaticky přeloženo:
dzejudzeju60
před 9 měsíci

Chápu to; zní to velmi frustrovaně!

Dejme Branislavovi čas na seznámení se situací a snad se s ním bude zástupci kasina o něco lépe spolupracovat! Jak to vidím já, bez řádného vysvětlení z jejich strany to nezvládneme. Zkuste vydržet! 🙏

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

No, počkám, až uvidíš, co můžu udělat

Automaticky přeloženo:
dzejudzeju60
před 9 měsíci

Dejte nám vědět, kdykoli budete mít něco nového, prosím. Takže můžeme sledovat váš pokrok.

Hodně štěstí. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

a víš něco o mých penězích, čekám na to už přes měsíc, píšu na podporu onlain A je to pořád to samé, počkej prosím, protože platební oddělení ještě neodpovědělo a tak dále

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

a opět jsem od nich dostal stejnou odpověď, jako minule, tento případ je vhodný k soudu, co dělají lidem, řekněte mi, kam mám psát e-maily ohledně jejich licence na kasino, protože už toho mám dost file

Automaticky přeloženo:
dzejudzeju60
před 9 měsíci

Vím, že pokud vám kasino nedá žádnou relevantní odpověď, není to nic příjemného.

Branislav však kasino kontaktoval, takže bych doporučil počkat na odpověď od nich a podívat se, jakou pozici zaujmou. Pokud nebude stížnost vyřešena, Branislav jistě navrhne obrátit se na povolovací úřad. Zkuste mu dát trochu času a uvidíme, jak kasino zareaguje.

Bylo by to možné?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

d ok, děkuji za pomoc, s pozdravem

Automaticky přeloženo:
dzejudzeju60
před 9 měsíci

Nemáš zač, doufám, že to dopadne férově a šťastně. Cokoli nového se dozvíte, neváhejte mi dát vědět. Budu netrpělivě čekat.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, peníze mi byly vráceny na účet kasina, dnes jsem si již po 3. objednal výběr na svůj bankovní účet, uvidíme, co bude tentokrát

Automaticky přeloženo:
dzejudzeju60
před 9 měsíci

Hm, tak uvidíme, jestli se věci pohnou dopředu a jestli se vám podaří vybrat peníze 3x. Určitě dejte vědět Branislavovi ve své stížnosti a klidně nám dejte vědět zde na fóru.

Budu věřit, že tentokrát to skončí pozitivně. 😊

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Stejný problém i pro mě, akorát v Bruce Bet Casinu nechtějí vyplácet, všechno jsem poslal a vždy je to zamítnuto. Tato stránka chce peníze, které prohrál, zpět, chce, aby hráč pokračoval ve hře, dokud účet nedosáhne 0 €.

Automaticky přeloženo:
sisdagi
před 7 měsíci

Dobrý den, je mi líto, že slyším o vašich problémech v kasinu. Snažíte se podle toho, co popisujete, úspěšně projít ověřením účtu nebo se mýlím? Odeslali jste dokumenty a jsou zamítnuty? Dejte mi prosím vědět, jak dlouho to trvá a co vám kasino uvádí jako důvod.

Uvidíme, zda vám můžeme pomoci.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky