FórumKasinaBruce Bet Casino - všeobecná diskuze

Bruce Bet Casino - všeobecná diskuze

před 11 měsíci od Gambit123
|
16149 zobrazení 148 odpovědí |
|
1 2...8
před 11 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Bruce Bet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 11 měsíci

Kasino ripuje se systémem! Výplaty se v zákulisí ruší a vám nezbývá, než věřit, že s bonusovými penězi budete hrát dál, i když pak výplatu zruší, aniž by cokoliv řekli – prý to byl poskytovatel plateb... A pak najednou váš kredit je pryč a vy mít opět splněný prodejní požadavek. Doporučil bych každému, aby tam nehrál

Automaticky přeloženo:
Gambit123
před 11 měsíci

Ahoj, vidím, že jste se v kasinu dostali do problémů a také jsem si všiml, že se vám podařilo podat stížnost .

Takže problém v tomto případě je, že nemůžete vybrat peníze, ano? Ze stížnosti jsem si všiml, že jste nashromáždili nějaké peníze, konkrétně 4000 eur. Získali jste otočení zdarma, některá z nich se vám podařilo vyhrát, ale sázka byla aplikována na 4 000, ze kterých jste mohli vybrat pouze 1 800, ano? Provedli jste výběr, ale kasino ho zrušilo. Řeklo kasino také z jakého důvodu se to stalo? Bylo to kvůli poskytovateli plateb, kterého jste zmínil, a jeho problémům?

Zmínil jste, že druhý den jste mohli vybrat pouze 1200, znamená to, že jste zbytek ztratili nebo co se stalo s penězi? rozumím tomu správně?

Dejte mi prosím vědět, jestli jsem něco přehlédl nebo jestli jsem to správně pochopil.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ano, rozumíte správně. Myslel jsem, že těch 1800 € je na cestě na můj bankovní účet

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Myslím, že s rumem stejně nic nebude. Ale cítím se opravdu podvedený

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Bruce Bet stále ruší výplatu a tvrdí, že to byl poskytovatel platby! Ale jakmile přijmete šek na zatočení zdarma, k zůstatku, který je třeba předem vyplatit, bude přidána prodejní podmínka... čistý nesmysl

Automaticky přeloženo:
Gambit123
před 11 měsíci

To mi přijde jako naprostý nesmysl.

Nicméně, nahráli jste svou výhru, kterou jsem popsal dříve, bez bonusu nebo s bonusem?

Nicméně si myslím, že to byl dobrý tah podat stížnost a teď si budeme muset počkat, jak se celá situace vyvine a kam se náš tým dostane. Doufám, že se vše podaří spravedlivě vyřešit. Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Bylo to tak jasné, že nemělo smysl to hlásit! Ani mi nevěříš... Každopádně díky za snahu.



Automaticky přeloženo:
Gambit123
před 11 měsíci

Hmm, ale nikde jsem se nezmínil, že bych ti nevěřil. Pouze jsem vyjádřil své překvapení, že mi to připadá jako zvláštní situace.

Vaše stížnost je však stále otevřená a náš tým se vám pokusí pomoci, takže není třeba být negativní. Uvidíme, zda se jim podaří situaci vyřešit. Opatruj se.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

5. ledna jsem podal žádost o výplatu výhry a dodnes ji ověřují, hned mi volají na ověření účtu a prý příštích 24 hod.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, kolik mohu zaplatit za platbu? Mám ho už 4 dny a ještě potřebuji zaplatit vervii.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

5. ledna jsem podal žádost o výplatu výhry a dodnes ji ověřují, hned mi volají na ověření účtu a prý příštích 24 hod.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, váš problém stále přetrvává a nedostali jste peníze? Ověřili jste svůj účet úspěšně?

Dejte mi vědět, jestli vám kasino stále nevyplatilo peníze nebo se vše mezitím vyřešilo.

Automaticky přeloženo:
faical19801980
před 10 měsíci

Ahoj. Říkáte tedy, že stále čekáte na provedení platby a ověření, mám pravdu? Chápu, že to může být trochu frustrující, věřte mi. Dáváme kasinům 14 celých dní na dokončení procesu ověření a výběru pro každého hráče. Máte nějaké informace od podpory, co se vlastně s vaším případem děje? Tady se snažte být trochu trpěliví a samozřejmě, pokud by se s vaším případem cokoliv stalo, dejte nám prosím vědět 🙂.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Na výplatu své výhry v tomto kasinu čekám od 5. ledna, platil jsem bankovním převodem, po týdnu čekání to vypadalo na úspěch a po dalším týdnu mi nepřišly peníze na účet, tak jsem jim napsal a oni mi napsali, že dodavatel platbu zrušil a peníze mi budou vráceny na účet. Můj herní účet je dodnes nemá. Píšu na oddělení podpory onlain a oni mi stále píšou, čekejte prosím. Čekám od 5. ledna. Píšu jim a oni mě žádají, abych byl trpělivý a čekal, jak dlouho můžu čekat?

Automaticky přeloženo:
dzejudzeju60
před 10 měsíci

Upřímně jsem nemohl přijít na to, zda se problém týká ztraceného vkladu nebo chybějícího výběru. Naštěstí nám vaše stížnost pomáhá vyřešit tuto otázku. Nemohu vám říci, jak dlouho musíte čekat, ale mohu vás ujistit, že tým pro stížnosti vám pomůže, jen potřebuje nějaký čas, než se k vám dostane. Je mi líto, že už několik měsíců posouvají své limity. Jen vydrž, prosím.



Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Děkuji za vaší pomoc

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

hj dnes mi na účet převedli 402 PLN a měli vrátit 1751 PLN, připomínám, že jsem v online nápovědě neměl žádné bonusy, píšou mi, že to musí vysvětlit a musím znovu čekat a nedotýkat se těchto peněz filefile Zde jsem poslal screenshoty mého účtu a konverzací s technickou podporou

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

file Máte úplně stejný problém jako Gambit123. Po zrušení widraw mi zrušili hotovost kvůli bonusu, i když nemám žádný aktivní bonus. Před 2 dny jsem jim to potvrdil

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

hj dnes mi na účet převedli 402 PLN a měli vrátit 1751 PLN, připomínám, že jsem v online nápovědě neměl žádné bonusy, píšou mi, že to musí vysvětlit a musím znovu čekat a nedotýkat se těchto peněz filefile Zde jsem poslal screenshoty mého účtu a konverzací s technickou podporou

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Děkujeme za přiložené screenshoty. Vypadá to, že to bude nějakou dobu trvat, než dostanete své peníze zpět. Ale jsem rád, že něco z toho přistálo na vašem účtu. Nyní budeme muset být trpěliví a čekat, co opět kasino řekne, jak jsem vyčetl ze snímku obrazovky.

Určitě mi dejte vědět, pokud uslyšíte něco nového.

Budu čekat. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

file Máte úplně stejný problém jako Gambit123. Po zrušení widraw mi zrušili hotovost kvůli bonusu, i když nemám žádný aktivní bonus. Před 2 dny jsem jim to potvrdil

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, vysvětlilo vám kasino, proč k celé této situaci došlo a proč byly vaše peníze zrušeny? Chtěl bych se ujistit, znamená zrušeno, že kasino vzalo vaše peníze nebo jen zrušilo váš výběr?

Dejte mi vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
1 2...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky