FórumKasinaBruce Bet Casino - všeobecná diskuze

Bruce Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 11 měsíci od Gambit123
|
15758 zobrazení 148 odpovědí |
|
1 2 3...8
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

I přes schválenou platbu 16. ledna na svou platbu čekám dodnes. Podpora kasina mi jen říká, abych počkal, až přijdou peníze.

Jen si myslím, že je to ostuda, co se tam děje

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Zkuste doslova vymazat můj zůstatek na 0 a po mnoha konverzacích e-mailem nebo chatem mi jen řekněte, ať počkám, a to je přistoupit k nápravě profesionálů, aby se s tím vypořádali. A jednoduše říkáte „scram".

Automaticky přeloženo:
schnipsy78
před 9 měsíci

Souhlasím s tím, že jednoduše říkáte, že web navzdory tomu, že dvojče slušných webů má velké přání být webem SCAM

Automaticky přeloženo:
schnipsy78
před 9 měsíci

Ano, toto kasino okrádá lidi, čekám od 15. ledna

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobře tak od začátku.

Dne 12.01 jste vložili do výběru 1500

Na místě se objeví ve 3 částech 700 700 100. Po čekání do 18.01 zbývalo k vytažení 2x700

Takže když vidíme, že planty free spiny začaly, aktivovaly je další den, kdy bylo 700 zrušeno a sníženo

filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
mattmess
před 9 měsíci

filefilefilefile

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
mattmess
před 9 měsíci

Poté jsem obdržel to, co zbylo z jedné 700. Druhá stále čekala na ověření Od té doby jsem na místě nic neudělal, dokonce jsem psal e-mail, abych potvrdil, že nemám žádný aktivní bonusový konec, pokud chci deaktivovat nebo tak něco odpověď mám informaci Nemám žádný "bonusový zůstatek" a čekal jsem do 20.01, kdy budu informován o widraw, abych se nemohl dostat přes skrill. A to by mělo používat jiné metody. Tak jsem po 3 dnech udělal, že zrušil můj výběr a ode dneška bez jakéhokoli vysvětlení beru všechny peníze jako u prvního dílu. KONEC. filefilefilefile

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

...

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

I přes schválenou platbu 16. ledna na svou platbu čekám dodnes. Podpora kasina mi jen říká, abych počkal, až přijdou peníze.

Jen si myslím, že je to ostuda, co se tam děje

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, viděl jsem, že jste podal stížnost a slyšel jsem, že jste o výběry požádal již dříve. Jeden z nich dorazil již 16.1 a nyní čekáte na další. Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběrů, takže už jste v tomto časovém rámci.

Kromě toho, že musíte čekat, vám kasino ještě nic dalšího neřeklo?

Pokud jde o stížnost , bylo by užitečné, kdybyste odpověděli na Tomášovy otázky, aby mohl pokračovat.

Pevně věřím, že se vám podaří sehnat i druhý díl a budete spokojeni.

Pokud chcete aktualizaci, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Zkuste doslova vymazat můj zůstatek na 0 a po mnoha konverzacích e-mailem nebo chatem mi jen řekněte, ať počkám, a to je přistoupit k nápravě profesionálů, aby se s tím vypořádali. A jednoduše říkáte „scram".

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Předpokládám, že kasino provádí nějaké další kontroly, ale protože váš zůstatek klesl na nulu, usoudil jsem, že kasino k tomu bude mít důvod. Čekal jsem, že by mohlo dojít k nějakému porušení smluvních podmínek, ale to je jen můj odhad. Dokud nebudeme mít od kasina odpověď, proč se tak stalo, můžeme jen hádat.

Pokud tedy zjistíte, proč se to stalo, můžete se o to s námi určitě podělit.

Také máte stížnost , takže náš tým se vám v této situaci pokusí pomoci.

Snad se vše spravedlivě vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ano, toto kasino okrádá lidi, čekám od 15. ledna

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj, taky jsem viděl, že máte otevřenou stížnost a tudíž jste všichni ve stejné situaci jako já. Také jste se o odstoupení od smlouvy ještě nic nového nedozvěděli?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

...

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj, předpokládám, že jsi četl tuto konverzaci a když jsi sem psal, zajímalo by mě, jestli máš taky problém v tomto kasinu? Nebo jste jen chtěli vyjádřit své sympatie ostatním hráčům?


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

a ahoj, vrátili mi všechny peníze na herní účet, teď jsem platil znovu převodem, banka je od včerejška in, čeká na ověření, uvidíme jestli to pošlou nebo to bude zase stejné file

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Ne, samozřejmě, už jsem se ptal na důvod tohoto jednání, ale jedinou odpovědí je, že už řekli týmu, kdo takové věci dělá, a řekli mi, abych trpělivě čekal. Jak někdo může být trpělivý, když vidí nějaké velmi podezřelé chování ze stránky kasina. Obzvláště pokud je to poprvé po hraní několik let a uvidíte spoustu kasinových stránek, ale nikdy ne takhle

Automaticky přeloženo:
dzejudzeju60
před 9 měsíci

Přeji vám s tím hodně úspěchů. Bohužel se domnívám, že takto svou platbu neobdržíte.


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

věnováno specialistům a musíte počkat. Bohužel kasino opakuje stále znovu a znovu s pravidly a předpisy

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

a ahoj, vrátili mi všechny peníze na herní účet, teď jsem platil znovu převodem, banka je od včerejška in, čeká na ověření, uvidíme jestli to pošlou nebo to bude zase stejné file

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Také jste dostali nějaký důvod, proč byly vaše peníze vráceny na váš herní účet?

V každém případě, když jste provedli nový výběr bankovním převodem, ujistěte se, že jste nám dali vědět, zda peníze dorazily nebo zda jste stále ve stejné situaci.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ne, samozřejmě, už jsem se ptal na důvod tohoto jednání, ale jedinou odpovědí je, že už řekli týmu, kdo takové věci dělá, a řekli mi, abych trpělivě čekal. Jak někdo může být trpělivý, když vidí nějaké velmi podezřelé chování ze stránky kasina. Obzvláště pokud je to poprvé po hraní několik let a uvidíte spoustu kasinových stránek, ale nikdy ne takhle

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Chápu vaši frustraci a že důvod v tomto případě by bylo jistě dobré znát alespoň pro útěchu.

Zatímco však kasino kontroluje váš účet, pravděpodobně vás bude informovat až po dokončení tohoto procesu.

A protože již máte stížnost, náš tým bude k dispozici, aby se pokusil pomoci, ale zatím budeme muset být trpěliví.

Pokud se něco změní, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

věnováno specialistům a musíte počkat. Bohužel kasino opakuje stále znovu a znovu s pravidly a předpisy

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ano, zatím jste ve stejné situaci jako ostatní hráči. Budete muset počkat, až skončí kontroly a kasino vám řekne, co máte dělat. Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru, takže pokud se do té doby nic nezmění a kasino vám nezaplatí, náš tým se pokusí pomoci.

Mezitím budete muset být trpěliví.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

o od 23. ledna čekám na ověření peněz, zase píšou to samé, ať počkám, protože to může být déle, už tam jsou, nic moc, čekám za peníze na téměř měsíc to nejsou seriózní kasino

Automaticky přeloženo:
1 2 3...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky