Dobrá zpráva, takže jsem rád, že jsi konečně dostal peníze. Zřejmě to bylo opravdu kvůli prázdninám a víkendům.
Budeš si tu zase hrát?🙂
Fair news, so I'm glad you finally got the money. Apparently, it was really due to the holidays and weekends.
Are you going to play here again?🙂
Jak může mít kasino tak dobré recenze, když si všichni jen stěžují.
Já sám čekám na svou platbu 40 dní.
Vždy nová výmluva
Vyhněte se kasinu!
Víc k tomu není co říct
How can the casino have such good reviews when everyone just complains.
I myself have been waiting for my payment for 40 days.
Always a new excuse
Avoid Casino!
There is nothing more to say
Wie kann das Casino so gute Bewertungen haben wenn sich jeder nur beschwert.
ich selbst warte seid 40 Tagen auf meine Audzahlug .
Ständig eine neue Ausrede
Casino Vermeiden!
Mehr ist nicht zu sagen
40 dní je opravdu dlouhá doba na čekání na výběr, určitě.
Mohu se však zeptat, jaký je důvod tohoto zpoždění?
Navrhoval bych, abyste zde podali stížnost našemu týmu, aby mohl záležitost prošetřit a pokusit se pomoci problém vyřešit.
Chcete-li tak učinit, klikněte na tento odkaz .
co říkáš? Zkusíš to?
40 days is a really long time to wait for withdrawal, for sure.
May I ask what is the reason for this delay, though?
I would suggest you file a complaint here with our team so they can investigate the matter and try to help in solving the issue.
Please follow this link to do so.
What do you say? Will you try that?
Dobrý den, můžete mi konkrétněji sdělit, jaké doklady se odmítají? Není vše, co posíláte, v souladu? Ptali jste se kasina na důvod, proč byly dokumenty zamítnuty?
Můžete situaci více vysvětlit, prosím, byla bych vděčná a třeba spolu něco zjistíme.🙂
Hello, could you tell me more specifically what documents are rejected? Is everything you send not compliant? Did you ask the casino the reason why the documents were rejected?
Can you explain the situation more, please, I would be grateful and maybe we find out something together.🙂
Dobrý den, asi před 2 týdny jsem vyhrál 3700 € v online kasinu 1bruce.bet. Udělal jsem vše, co se týče ověření, nahrál jsem vše přes PDF, účty, pas, selfie s ID a Paysafe screenshot s mým jménem, ale vždy se najdou nějaké výmluvy a žádný skutečný důvod. Nevíme, co dělat, pokud měl někdo stejný problém a může mi pomoci, bylo by to super užitečné. Děkuji mnohokrát
Hello, about 2 weeks ago I won 3700€ at 1bruce.bet online casino. I have done everything in terms of verification, uploaded everything via PDF, bills, passport, selfie with ID and Paysafe screenshot with my name, but there are always some excuses and no real reason. We don't know what to do, if anyone has had the same problem and can help me that would be super helpful. Thank you very much
Hallo, ich habe vor circa 2 Wochen einen Gewinn über 1bruce.bet online Casino 3700€ gewonnen. Ich habe bezüglich Verifizierung alles gemacht per PDF alles hochgeladen Rechnungen, Pass, Selfie mit Ausweis und Paysafe Screenshot mit meinem Namen aber immer sind irgendwelche Ausreden und keine richtige Begründung. Wir wissen nicht weiter wenn jemand das selbe Problem hatte und mir helfen kann wäre super hilfreich. Vielen Dank
Hej, můžeš mi říct, v čem kasino vidí skutečný problém? Jsou nějaké dokumenty zamítnuté a ještě jste neprošli ověřením nebo co za tím je?
Každopádně pokud je to více než 2 týdny, už bych nečekala a můžete si u násotevřít reklamaci a pokusíme se vám pomoci.
co říkáš?
Hey, can you tell me what the casino sees as the real problem? Are there any documents rejected and you haven't gone through verification yet or what is behind it?
Anyway, if it's been more than 2 weeks, I wouldn't wait any longer and you can open a complaint with us and we'll try to help you.
What do you say?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.