DomůFórumKasinaBetpanda Casino - všeobecná diskuze

Betpanda Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

 od Sambankmanfried
|
23 281 zobrazení 201 odpovědí |
|
1...7 8 9...11
fenix1337LW

Ahoj! Dnes mi BetPanda konečně odpověděla a požádala o ověření! Do dvou hodin jsem jim poslal vše, oč žádali, počkám na jejich odpověď a budu vás informovat!

Automaticky přeloženo:
fenix1337LW

Vidím, že se případ posunul dopředu, tak přeji dobré a rychlé ověření. Po tomto procesu by mělo být snadné vybrat peníze, takže určitě počkám, až se mi ozvete.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:

Bohužel jsem jim bohužel ukázal důkazy a je jim to jedno a pokračují v cestě. Prostě nechtějí dělat kompromisy a dle mého názoru ani nebudou reagovat na reklamaci.

Automaticky přeloženo:
Alano83

Cítím tvou frustraci. Jen vydrž; stížnost ještě není uzavřena. Vlastně dnešek postoupil k nejdůležitější části. Dejme tomu zatím trochu pozitivního myšlení. 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
fenix1337LW

Ahoj, řekni mi, jak dlouho jsi čekal na dopis? Můj účet byl také zablokován a podpora mě ignoruje, říkají, že počkejte na dopis poštou. Řekněte mi, co kasino požadovalo? jaké dokumenty?

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
mellsrtoy4

Pokud je vám dobře, mohu vás přerušit?

Vzhledem k tomu, že se zdá, že se vaše stížnost týká sportovního sázení, budu předpokládat, že to s tím také souvisí. Možná můžete zkusit kontaktovat také tyto stránky:

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.safebettingsites.com/complaints/

Mělo by být zaměřeno na činnost SB. Jste tam?


Automaticky přeloženo:
Radka

Ano, hrál jsem v kasinu, nejen sázky, proč to zablokovali, není známo a z nějakého důvodu byla moje stížnost uzavřena, můžete ji otevřít?

Automaticky přeloženo:
mellsrtoy4

Jak vidím, vaše stížnost byla zamítnuta, protože jste našemu týmu řekl, že hrajete.

Jelikož nemáme žádné oddělení zabývající se sportovním sázením, nemohli jsme vám nijak pomoci.

Teď ale říkáte, že jste nejen sportoval? Proč jsi to ale nevyjádřil také ve svém vláknu stížností?

Automaticky přeloženo:
Romi

Protože jsem si nemyslel, že to bylo tak důležité, mám obavy, proč byl můj účet zablokován? Můžete je kontaktovat, abyste to zjistili? A kdy mi vrátí peníze? Neporušil jsem pravidla kasina!!!

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
mellsrtoy4

Pokud jste také hráli v kasinu, požádejte o znovuotevření vašeho případu. Nejjednodušší asi je, když člověku, který vaši stížnost řešil, napíšete email a sdělíte mu, že jste nejen sportovali, ale i v kasinu, a proto mít úplný obrázek, je to docela důležité.

Pokud se vyskytne nějaký problém, neváhejte a dejte jim vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Napsal jsem dopis a novou stížnost, ale všechny jsou ignorovány.

Automaticky přeloženo:
mellsrtoy4

Dobře, zkusím se na to podívat a zeptat se vašeho resolvera, co se dá dělat.

Automaticky přeloženo:
fenix1337LW

Jakmile mě požádali o doklady, vše jsem jim poslal, od té doby mě dál ignorují a na nic neodpovídají! 21.11 jsem jim poslal dokumenty, dnes je 02.12, na LiveChatu mi říkají, že mi nemohou nijak pomoci a o ničem neví a na e-mailu mě ignorují, ačkoliv jsem jim poslal všechny dokumenty, které žádali o!

Automaticky přeloženo:

Byl jsem požádán i o doklady, vše jsem poslal. A opět 2 týdny žádná odpověď, v živém chatu nic nevědí. Na emaily neodpovídají

Automaticky přeloženo:
fenix1337LW

Měl bys to udělat jako já. Přidejte si jednoho z vlastníků na Whatsapp a pravděpodobně vám to pošlou. Mohu vás nějakým způsobem kontaktovat?

Automaticky přeloženo:
Grinder4life

Dobrý den!

Nemohl jsem nechat příspěvek proklouznout. Naše fórum bohužel postrádá podporu DM nebo PM, což vede hráče k tomu, aby dočasně sdíleli e-maily nebo jiné kontaktní údaje, zatímco je přítomen druhý uživatel, a poté je po ukončení výměny smazali. Věřím, že tyto informace jsou užitečné.

Automaticky přeloženo:
Grinder4life

Jak je přidat do WhatsApp? Máte telefonní číslo?

Automaticky přeloženo:

máte spojení s kasinem? pomozte mi vyřešit můj problém

Automaticky přeloženo:
mellsrtoy4

Od uzavření mého účtu uplynul měsíc, před dvěma týdny požádali o ověření, poslal jsem jim všechny dokumenty, ale nadále mě ignorují, na nic neodpovídají, ačkoliv jsem poskytl vše, o co požádali.

Automaticky přeloženo:
fenix1337LW

Mám stejnou situaci, poslal jsem všechny dokumenty a hotovo, pak mě ignorují

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky