Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Betpanda Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Betpanda má uvítací bonus, proč Casino Guru tvrdí, že ne?
Betpanda has a welcome bonus, why do Casino Guru say they don't?
Protože nás kasino o bonusu neinformovalo. 🙂
Můžete se podělit o podrobnosti?
Because the casino has not informed us about the bonus. 🙂
Can you share details, perhaps?
Haha, takže "recenze" zde na Casino Guru nejsou skutečné recenze? 🙂
Haha, so the "reviews" here on Casino Guru aren't actual reviews? 🙂
Začínám si myslet, že každý v casinoguru je zapleten do mnoha podvodů.
I'm beginning to think everyone at casinoguru is in on the numerous scams.
Souhlasím, někdy to vypadá, že zálohují kasino příliš mnoho. Pravděpodobně jsou spojenci s nějakým kasinem.
I agree sometimes it looks like they back up the casino too much. Probably are affiliates with some casino's.
Ale tentokrát s Betpandou to vypadá naopak, souhlasíte?
But this time with Betpanda it seems like the opposite, don't you agree?
Bonusy nemají nic společného se skutečnými recenzemi kasin. Myslím, že byste se měli zeptat na proces, místo abyste dělali nemístné vtipy. 🙂
Takže, vtipy stranou, můžete se podělit o podrobnosti?
Bonuses have nothing to do with actual casino reviews. I guess you should ask about the process instead of making misplaced jokes. 🙂
So, jokes aside, can you share the details?
Jsme affiliate web, jen ke spolupráci přistupujeme docela jinak než ostatní.
Chcete se dozvědět více? Chci, abyste pochopili, že se v tomto tématu neskrýváme:
Podívejte se na tento příspěvek . 🙂
We are an affiliate site, we just approach the collaboration quite differently from the rest.
Care to learn more? I want you to understand we do not hide on this subject:
Určitě byste je viděli při recenzování? pokud zrovna nekontrolujete, co vám kasina říkají, a neprovádíte žádnou náležitou péči.
Surely you would see them when reviewing? unless you're just reviewing what the casinos tell you and there's no due diligence.
Rád bych vaše vyjádření trochu upravil. Jsme přidruženi ke stovkám, pravděpodobně více než tisícům kasin. To jsou veřejné informace. Nemáme důvod to skrývat.
Snažíme se také využít naší pozice na trhu přidružených společností, vyhledávání Google a našich kontaktů, které máme na různá kasina, abychom pomohli hráčům při řešení stížností na kasina. Jak už Radka podotkla, při řešení stížností hráčů máme celkem jednoduchý postup.
Pravdou je, že některá kasina nás obviňují, že jsme ve většině případů na straně hráčů, zatímco někteří hráči nás obviňují, že jsme většinu času na straně kasina. Myslím, že realita je někde mezi, což je přesně to, co by mělo být.
Můžete se podívat na statistiky za červenec. Stále se nám podařilo získat přibližně 1,4 milionu pro hráče, přestože někteří z vás tvrdí, že většinou podporujeme kasina.
Když srovnám náš přístup a licenční úřady obecně, mám zkušenost, že většinou jdeme nad jejich požadavky, pokud jde o ochranu hráčů a jejich práva.
I'd like to adjust your statement a bit. We're affiliates with hundreds, probably over thousand of casinos. That's public information. We have no reason to hide it.
We also try to use our position on the affiliates market, Google search and our contact that we have on various casinos to help players when they deal with complaints against casinos. As Radka already pointed out, we have quite a straightforward process when it comes to dealing with player complaints.
The truth is that some casinos accuse us for being on players' side in most cases while some players accuse us for being on casinos side most of the time. I guess the reality is somewhere between, which is exactly what it should be.
You can take a look at the statistics for July. We still managed to get around 1.4 milion for the players despite some of you claiming we mostly support the casinos.
When I compare our approach and the licensing authorities in general, my experience is that we mostly go beyond their requirements when it comes to players' protection and their rights.
Vždy se na to můžete zeptat Tomáše. Stačí kliknout sem a posouvat se dolů. Proto u každé recenze na našem webu zobrazujeme garanta.
Důvodů pro chybějící bonus v sekci bonusů může být mnoho. Kasino může přidat bonus poté, co jsme je zkontrolovali. Kasino nám poskytlo zavádějící informace a tvrdilo, že nemají žádné uvítací bonusy, nebo je možné, že Tomáš prostě udělal chybu a bonus přehlédl.
To je také důvod, proč aktualizujeme recenze kasina několikrát ročně, protože věci mají tendenci se časem měnit.
You can always ask Tomas about it. Just click here and scroll down. That's why we display the guarantor for every single review on our website.
There can be many reasons for the missing bonus in the bonus section. The casino may added the bonus after we reviewed them. The casino provided us with misleading information and claimed they don't have any welcome bonuses or it's possible Tomas simply did a mistake and overlooked the bonus.
That's also why we update the casino reviews a couple times per year since things tend to change as the time passes.
Co? Ve své recenzi o Betpandě píšete, že nemají uvítací bonus, který mají, ale nyní tvrdíte, že bonusy nemají nic společného se skutečnými recenzemi kasina 🙂
Vysvětlete prosím, jak děláte recenze?
What? In your review about Betpanda, you are writing that they don't have a welcome bonus, which they do have, but now you are saying that the bonuses have nothing to do with the actual casino reviews 🙂
Please explain how you do the reviews?
Jsem rád, že ses zeptal. Máme docela pěkný článek o tom, jak hodnotíme kasina.
Každopádně si myslím, že došlo k mírnému nedorozumění. Přestože je bonusová sekce součástí recenze kasina, nemá žádný vliv na hodnocení indexu bezpečnosti kasina. Bonusy jsou jen užitečné informace, které poskytujeme našim návštěvníkům a hráčům. Čas od času se stává, že informace nejsou správné. V naší databázi máme více než 5500 kasin, která čas od času mění své bonusy, podmínky, akce nebo další informace na svých webových stránkách.
I'm glad you asked. We have quite a nice article about how we review the casinos.
Anyway, I think there was a bit of misunderstanding. Even though the bonus section is part of the casino review, it has no impact on the casino's safety index rating. Bonuses are just useful information that we provide to our visitors and players. It happens from time to time the information is incorrect. We have over 5500 casinos in our database and they change their bonuses, terms, promotions or other info on their website from time to time.
Zlepšujete hodnocení kasin, když prokazatelně podvádějí lidi. Prosím, přestaň lhát. Je prokazatelné, že celý váš proces je zásadně chybný, a pokud není přímo spojen se zmíněnými podvody, je bytostně propojen.
You're improving the rating of casinos when they're demonstrably scamming people. Please stop lying. It's provable that your entire process is fundamentally flawed and if not directly link to said scams, intrinsically linked.
Ahoj.
Co se zdá být špatně? Evidentně jsi měl něco na srdci, ale bohužel to, co jsi napsal, zdaleka není pravda. Chcete se o procesu dozvědět více? Žádný problém, přečtěte si tyto průvodce, oba slouží jako naše vlastní pokyny:
https://casino.guru/our-casino-reviews
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences
Mohl byste být prosím konkrétnější ve svých názorech? Souvisí něco z toho nějak s Betpandou , nebo jste toto vlákno vybrali jen náhodně? 🤔
Hello.
What seems to be wrong? You obviously had something on your mind, but sadly, what you wrote is far from true. Care to learn more about the process? No problem, read those guides, both serve as our own guidelines:
https://casino.guru/our-casino-reviews
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences
Could you be more specific in your opinions, please? Is any of that somehow related to Betpanda, or you've just picked this thread at random? 🤔
Není to nepravdivé. Je to velmi pravdivé. Není to toto kasino, ale předpokládám, že používáte stejný algoritmus, že?
Pokud ne, proč ne? Rád bych, jak si vysvětlujete zvýšení hodnocení, byť jen 0,1, v kasinu, které má nekonečné nevyřešené stížnosti? Možná vám není dovoleno to přiznat, ale jste aktivně součástí problému.
It isn't untrue. It's very much true. It isn't this casino but I assume you use the same algorithm across the board, right?
If not, why not? I'd so, how do you explain an increase in rating, even just a 0.1 on a casino that has endless unresolved complaints? You might not be allowed to admit it but you're actively part of a problem.
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.