DomůFórumKasinaBetpanda Casino - všeobecná diskuze

Betpanda Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

57 453 zobrazení 260 odpovědí |
před 2 roky
|
1...6 7 8...14
Přidat příspěvek
před rokem

Jsem nepravděpodobný na stejné lodi. Zablokovaný účet a žádné prostředky z mého výběru, 91 Litecoinů. file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je smutné, že další hráč má podobné problémy.

Můžu se prosím zeptat, jestli jsi hrál v kasinu nebo to souviselo se sportem?

Jak dlouho hrajete v tomto kasinu?

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Hrál jsem pouze kasino.


Svůj účet jsem zaregistroval 29. října.


Neodpovídají mi ani na e-maily.

Automaticky přeloženo:
Grinder4life
před rokem

V tomto případě jste udělali správnou věc a podali stížnost zde.

Jak bylo vysvětleno dříve, musíme počkat celých 14 dní, než budeme moci zasáhnout.

Obdrželi jste nějaký e-mail s vysvětlením ohledně zablokování vašeho účtu z kasina?

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Jo, myslím, že musím jen počkat.


Ne, nic. Doslova nic. Bylo právě zavřeno.

Automaticky přeloženo:
Grinder4life
před rokem

Takové situace nejsou nikdy příjemné, pokud nastanou a kasino nic neví. Myslím, že spousta hráčů by chtěla alespoň nějakou odpověď na to, co se stalo.

Každopádně to je to, co je tady náš tým, aby zjistil, jestli to nedokážete.

Snad se nám brzy podaří něco ulovit.

Pokud byste náhodou měli nějaké novinky, určitě nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Jo.


Ne, žádné novinky. Je to jen ticho. Zkoušel jsem se dovolat přes e-maily, ale nemohou mi ani odpovědět.

Automaticky přeloženo:
Grinder4life
před rokem

Vše při starém, na poště mě ignorují už 11 dní, v LiveChatu mi říkají, že mě budou kontaktovat na email, který mě ignoruje už 11 dní xD SCAM!

Automaticky přeloženo:
fenix1337LW
před rokem

Jo já vím. A pak ukončí konverzaci v chatu. Buď jim došla likvidita, nebo nás všechny jen trápí. Majitelé firmy by měli být zpocení. Mám o nich všechny podrobnosti.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před rokem

Jo.


Ne, žádné novinky. Je to jen ticho. Zkoušel jsem se dovolat přes e-maily, ale nemohou mi ani odpovědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Smutné a také dost neprofesionální. Být tak dlouho bez odpovědi by asi nikoho netěšilo.

Nebude to však dlouho trvat a pokud se nic nezmění, kasino kontaktujeme.

Jsem zvědavý, jestli nám odpoví.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vše při starém, na poště mě ignorují už 11 dní, v LiveChatu mi říkají, že mě budou kontaktovat na email, který mě ignoruje už 11 dní xD SCAM!

Automaticky přeloženo:
před rokem

V tom případě bych už uvažoval o otevření stížnosti, protože se to začíná blížit 14 dnům, které dáváme kasinům na výplatu hráčů. Hráli jste zde s nějakými bonusy nebo bylo nutné se ověřit?

Automaticky přeloženo:
před rokem

V tomto kasinu jsem hrál pouze Sport, nebyly tam žádné bonusy, nežádali mě, abych se ověřil, pouze potvrdil můj e-mail.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Načrtnuté věci.


Myslím, že pokud mají v plánu to vyřešit, odpoví. Pokud ne, neodpoví vám.

Automaticky přeloženo:
před rokem

V tomto kasinu jsem hrál pouze Sport, nebyly tam žádné bonusy, nežádali mě, abych se ověřil, pouze potvrdil můj e-mail.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Bohužel vidím, že podobné věci se v poslední době staly mnoha hráčům.

Uvidíme, jak to kasino skutečně vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Načrtnuté věci.


Myslím, že pokud mají v plánu to vyřešit, odpoví. Pokud ne, neodpoví vám.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Doufám, že budou komunikovat s naším reklamačním týmem, až přijde čas.

V opačném případě bez nich nebudeme moci reklamaci vyřešit a dostanou černé body, což negativně ovlivní jejich index bezpečnosti.

Ale nepředbíhejme a počkejme si na další postup ve vaší stížnosti. Právo?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré ráno, i já se ocitl s 4400 dolary zaslanými do špatné sítě. Na emaily už mi neodpovídají, chat hlásí chybu a telegram (podpora vip) neodpovídá. Dokud jsem neztratil vše bylo ok, odpovědi do 5 minut nyní absolutně nic

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dnes mě díky recenzi, kterou jsem zanechal na trustpilot, požádali, abych je znovu kontaktoval https://it.trustpilot.com/reviews/67235a0882da583d7a27b845?utm_campaign=review_replied_email&utm_medium=consumer&utm_source it you tryEplied it too

Automaticky přeloženo:
před rokem

a dodávám, že jsem se podíval na výpis o výběru, který jsem provedl na sázkařské stránce, a neobjevuje se..... v tuto chvíli si myslím, že se něco stalo, protože se výběr 4490 neobjevuje.... .

Automaticky přeloženo:
Alano83
před rokem

Viděl jsem i reklamaci a chtěl jsem se zeptat i podle toho, co píšete, zda prostředky nejsou na cestě. Myslím, že budeme muset chvíli počkat a uvidíme, jak to je. zvládneš to? Neváhejte a dejte mi vědět, zda peníze dorazily nebo ne. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

výběr dorazil na špatnou síť druhý den (30.10.), ale teď jsem si všiml, že výběr se neobjevuje ve výpisu webu (přiložil jsem screenshot v reklamaci), takže je něco špatně. Nahlásil jsem to podpoře Betpanda a oni to ani nevidí.... fakt je, že potvrzení o výběru mám přes email

Automaticky přeloženo:
Alano83
před rokem

Je dobře, že si to nechal poslat emailem jako důkaz. Taky je dobře, že jste to nahráli do reklamace, náš tým se na to určitě podívá a uvidí, co se dá dělat.

Pokud vám také napíší něco, co by stálo za zmínku, rozhodně to sdílejte, zatím se budeme muset podívat, jak bude reklamace probíhat.

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...14
Jít na stránkuz 14 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.