Je smutné, že další hráč má podobné problémy.
Můžu se prosím zeptat, jestli jsi hrál v kasinu nebo to souviselo se sportem?
Jak dlouho hrajete v tomto kasinu?
That is sad that yet another player has similar issues.
May I ask if you played at the casino games or was it related to sports, please?
How long have you been playing at this casino?
Hrál jsem pouze kasino.
Svůj účet jsem zaregistroval 29. října.
Neodpovídají mi ani na e-maily.
I've only played casino.
I registered my account in 29th of oktober.
They are not answering me on e-mails either.
V tomto případě jste udělali správnou věc a podali stížnost zde.
Jak bylo vysvětleno dříve, musíme počkat celých 14 dní, než budeme moci zasáhnout.
Obdrželi jste nějaký e-mail s vysvětlením ohledně zablokování vašeho účtu z kasina?
In this case, you have done the right thing to file a complaint here.
As it was explained before, we need to wait 14 full days before we can intervene, though.
Did you receive any email with an explanation regarding the blockage of your account from the casino?
Jo, myslím, že musím jen počkat.
Ne, nic. Doslova nic. Bylo právě zavřeno.
Yeah, I guees I just need to wait.
No, nothing. Literally nothing. It was just closed.
Takové situace nejsou nikdy příjemné, pokud nastanou a kasino nic neví. Myslím, že spousta hráčů by chtěla alespoň nějakou odpověď na to, co se stalo.
Každopádně to je to, co je tady náš tým, aby zjistil, jestli to nedokážete.
Snad se nám brzy podaří něco ulovit.
Pokud byste náhodou měli nějaké novinky, určitě nám dejte vědět.
Such situations are never pleasant if they occur and the casino knows nothing. I think a lot of players would like at least some kind of answer as to what happened.
Anyway, that's what our team is here to find out if you can't.
Hopefully we'll be able to catch something soon.
If you happen to have any news, be sure to let us know.
Jo.
Ne, žádné novinky. Je to jen ticho. Zkoušel jsem se dovolat přes e-maily, ale nemohou mi ani odpovědět.
Yeah.
No, no News. It's just silence. I've tried to reach out thru e-mails but they can't even answer me.
Vše při starém, na poště mě ignorují už 11 dní, v LiveChatu mi říkají, že mě budou kontaktovat na email, který mě ignoruje už 11 dní xD SCAM!
Everything is the same, they have been ignoring me in the mail for 11 days, in LiveChat they tell me that they will contact me by email, which has been ignoring me for 11 days xD SCAM!
Jo já vím. A pak ukončí konverzaci v chatu. Buď jim došla likvidita, nebo nás všechny jen trápí. Majitelé firmy by měli být zpocení. Mám o nich všechny podrobnosti.
Yeah I know. And then they are closing down the conversation in the chat. Either way they have out of liquidity or they just are rugging us all. The owners of the company should be sweaty. I've got all the details about them.
Smutné a také dost neprofesionální. Být tak dlouho bez odpovědi by asi nikoho netěšilo.
Nebude to však dlouho trvat a pokud se nic nezmění, kasino kontaktujeme.
Jsem zvědavý, jestli nám odpoví.
Sad and also quite unprofessional. Being without an answer for so long would probably not please anyone.
However, it won't be long and if nothing changes we will contact the casino.
I wonder if they will answer us.
Vše při starém, na poště mě ignorují už 11 dní, v LiveChatu mi říkají, že mě budou kontaktovat na email, který mě ignoruje už 11 dní xD SCAM!
Everything is the same, they have been ignoring me in the mail for 11 days, in LiveChat they tell me that they will contact me by email, which has been ignoring me for 11 days xD SCAM!
V tom případě bych už uvažoval o otevření stížnosti, protože se to začíná blížit 14 dnům, které dáváme kasinům na výplatu hráčů. Hráli jste zde s nějakými bonusy nebo bylo nutné se ověřit?
In that case, I would already think about opening a complaint, because it's starting to get close to the 14 days that we give casinos to pay out players. Did you play here with any bonuses or was it necessary to verify yourself?
Načrtnuté věci.
Myslím, že pokud mají v plánu to vyřešit, odpoví. Pokud ne, neodpoví vám.
Sketchy things.
I guess if they have plans to solve it they will answer. If they don't they will not answer you.
Doufám, že budou komunikovat s naším reklamačním týmem, až přijde čas.
V opačném případě bez nich nebudeme moci reklamaci vyřešit a dostanou černé body, což negativně ovlivní jejich index bezpečnosti.
Ale nepředbíhejme a počkejme si na další postup ve vaší stížnosti. Právo?
Well, I hope that they will communicate with our complaint team when the time comes.
Otherwise, without them, we won't be able to solve the complaint, and they will get black points, which will negatively impact their safety index.
But let's not go ahead of things and wait for the next step in your complaint. Right?
Dobré ráno, i já se ocitl s 4400 dolary zaslanými do špatné sítě. Na emaily už mi neodpovídají, chat hlásí chybu a telegram (podpora vip) neodpovídá. Dokud jsem neztratil vše bylo ok, odpovědi do 5 minut nyní absolutně nic
Good morning, I too find myself with 4400 dollars sent to a wrong network. They no longer answer me to emails, the chat gives an error and telegram (vip support) does not answer. Until I lost everything was ok, answers in 5 minutes now absolutely nothing
Buongiorno pure io mi trovo con 4400 dollari mandati su una rete sbagliata. Non mi rispondono più né alle email, la chat da errore e telegram (supporto vip) non da risposta. Fino a quando perdevo tutto ok risposte in 5 minuti ora il nulla più assoluto
Dnes mě díky recenzi, kterou jsem zanechal na trustpilot, požádali, abych je znovu kontaktoval https://it.trustpilot.com/reviews/67235a0882da583d7a27b845?utm_campaign=review_replied_email&utm_medium=consumer&utm_source it you tryEplied it too
Today thanks to the review I left on trustpilot they asked me to contact them again https://it.trustpilot.com/reviews/67235a0882da583d7a27b845?utm_campaign=review_replied_email&utm_medium=consumer&utm_source=ReviewRepliedEmail you too can try it
Oggi grazie alla recensione che ho lasciato su trustpilot mi hanno chiesto di ricontattarli https://it.trustpilot.com/reviews/67235a0882da583d7a27b845?utm_campaign=review_replied_email&utm_medium=consumer&utm_source=ReviewRepliedEmail provate pure voi
a dodávám, že jsem se podíval na výpis o výběru, který jsem provedl na sázkařské stránce, a neobjevuje se..... v tuto chvíli si myslím, že se něco stalo, protože se výběr 4490 neobjevuje.... .
and I add that I looked at the statement of the withdrawal I made on the betting site and it doesn't appear..... at this point I think something has happened since the withdrawal of 4490 doesn't appear.....
e aggiungo che ho visionato l estratto conto del prelievo che ho fatto sul sito di scommesse e non risulta..... a questo punto penso che sia successo qualche cosa visto che il prelievo di 4490 non risulta.....
Viděl jsem i reklamaci a chtěl jsem se zeptat i podle toho, co píšete, zda prostředky nejsou na cestě. Myslím, že budeme muset chvíli počkat a uvidíme, jak to je. zvládneš to? Neváhejte a dejte mi vědět, zda peníze dorazily nebo ne. 🙂
I have also seen the complaint and I wanted to ask, also according to what you write, if the funds are not on their way. I guess we will have to wait a while and see how it is. Can you handle it? Feel free to let me know whether the money has arrived or not. 🙂
výběr dorazil na špatnou síť druhý den (30.10.), ale teď jsem si všiml, že výběr se neobjevuje ve výpisu webu (přiložil jsem screenshot v reklamaci), takže je něco špatně. Nahlásil jsem to podpoře Betpanda a oni to ani nevidí.... fakt je, že potvrzení o výběru mám přes email
the withdrawal arrived on the wrong network the next day (October 30) but now I noticed that the withdrawal does not appear in the site's statement (I attached a screenshot in the complaint) so there is something wrong. I reported it to Betpanda support and they don't even see it.... the fact is that I have the receipt of the withdrawal via email
il prelievo e arrivato su rete sbagliata il giorno dopo (30 ottobre) pero ora mi sono accorto che nel estratto conto del sito non risulta il prelievo (ho allegato screen nel reclamo) quindi ce qualche cosa che non va. fatto presente all assistenza betpanda e manco loro lo vedono.... fatto sta che io ho la ricevuta tramite email del prelievo
Je dobře, že si to nechal poslat emailem jako důkaz. Taky je dobře, že jste to nahráli do reklamace, náš tým se na to určitě podívá a uvidí, co se dá dělat.
Pokud vám také napíší něco, co by stálo za zmínku, rozhodně to sdílejte, zatím se budeme muset podívat, jak bude reklamace probíhat.
It's good that you have it emailed to you as a proof. Also good that you uploaded it to the complaint, our team will definitely take a look at it and see what can be done.
If they also write you something that would be worth mentioning, by all means share it, for now we will have to see how the complaint progresses.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.