DomůFórumKasinaBetpanda Casino - všeobecná diskuze

Betpanda Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

 od Sambankmanfried
|
25 032 zobrazení 201 odpovědí |
|
1...6 7 8...11

Jsem nepravděpodobný na stejné lodi. Zablokovaný účet a žádné prostředky z mého výběru, 91 Litecoinů. file

Automaticky přeloženo:

Je smutné, že další hráč má podobné problémy.

Můžu se prosím zeptat, jestli jsi hrál v kasinu nebo to souviselo se sportem?

Jak dlouho hrajete v tomto kasinu?

Automaticky přeloženo:
Romi

Hrál jsem pouze kasino.


Svůj účet jsem zaregistroval 29. října.


Neodpovídají mi ani na e-maily.

Automaticky přeloženo:
Grinder4life

V tomto případě jste udělali správnou věc a podali stížnost zde.

Jak bylo vysvětleno dříve, musíme počkat celých 14 dní, než budeme moci zasáhnout.

Obdrželi jste nějaký e-mail s vysvětlením ohledně zablokování vašeho účtu z kasina?

Automaticky přeloženo:
Romi

Jo, myslím, že musím jen počkat.


Ne, nic. Doslova nic. Bylo právě zavřeno.

Automaticky přeloženo:
Grinder4life

Takové situace nejsou nikdy příjemné, pokud nastanou a kasino nic neví. Myslím, že spousta hráčů by chtěla alespoň nějakou odpověď na to, co se stalo.

Každopádně to je to, co je tady náš tým, aby zjistil, jestli to nedokážete.

Snad se nám brzy podaří něco ulovit.

Pokud byste náhodou měli nějaké novinky, určitě nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Jo.


Ne, žádné novinky. Je to jen ticho. Zkoušel jsem se dovolat přes e-maily, ale nemohou mi ani odpovědět.

Automaticky přeloženo:
Grinder4life

Vše při starém, na poště mě ignorují už 11 dní, v LiveChatu mi říkají, že mě budou kontaktovat na email, který mě ignoruje už 11 dní xD SCAM!

Automaticky přeloženo:
fenix1337LW

Jo já vím. A pak ukončí konverzaci v chatu. Buď jim došla likvidita, nebo nás všechny jen trápí. Majitelé firmy by měli být zpocení. Mám o nich všechny podrobnosti.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

Jo.


Ne, žádné novinky. Je to jen ticho. Zkoušel jsem se dovolat přes e-maily, ale nemohou mi ani odpovědět.

Automaticky přeloženo:

Smutné a také dost neprofesionální. Být tak dlouho bez odpovědi by asi nikoho netěšilo.

Nebude to však dlouho trvat a pokud se nic nezmění, kasino kontaktujeme.

Jsem zvědavý, jestli nám odpoví.

Automaticky přeloženo:

Vše při starém, na poště mě ignorují už 11 dní, v LiveChatu mi říkají, že mě budou kontaktovat na email, který mě ignoruje už 11 dní xD SCAM!

Automaticky přeloženo:

V tom případě bych už uvažoval o otevření stížnosti, protože se to začíná blížit 14 dnům, které dáváme kasinům na výplatu hráčů. Hráli jste zde s nějakými bonusy nebo bylo nutné se ověřit?

Automaticky přeloženo:

V tomto kasinu jsem hrál pouze Sport, nebyly tam žádné bonusy, nežádali mě, abych se ověřil, pouze potvrdil můj e-mail.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Načrtnuté věci.


Myslím, že pokud mají v plánu to vyřešit, odpoví. Pokud ne, neodpoví vám.

Automaticky přeloženo:

V tomto kasinu jsem hrál pouze Sport, nebyly tam žádné bonusy, nežádali mě, abych se ověřil, pouze potvrdil můj e-mail.

Automaticky přeloženo:

Bohužel vidím, že podobné věci se v poslední době staly mnoha hráčům.

Uvidíme, jak to kasino skutečně vyřeší.

Automaticky přeloženo:

Načrtnuté věci.


Myslím, že pokud mají v plánu to vyřešit, odpoví. Pokud ne, neodpoví vám.

Automaticky přeloženo:

Doufám, že budou komunikovat s naším reklamačním týmem, až přijde čas.

V opačném případě bez nich nebudeme moci reklamaci vyřešit a dostanou černé body, což negativně ovlivní jejich index bezpečnosti.

Ale nepředbíhejme a počkejme si na další postup ve vaší stížnosti. Právo?

Automaticky přeloženo:

Dobré ráno, i já se ocitl s 4400 dolary zaslanými do špatné sítě. Na emaily už mi neodpovídají, chat hlásí chybu a telegram (podpora vip) neodpovídá. Dokud jsem neztratil vše bylo ok, odpovědi do 5 minut nyní absolutně nic

Automaticky přeloženo:

Dnes mě díky recenzi, kterou jsem zanechal na trustpilot, požádali, abych je znovu kontaktoval https://it.trustpilot.com/reviews/67235a0882da583d7a27b845?utm_campaign=review_replied_email&utm_medium=consumer&utm_source it you tryEplied it too

Automaticky přeloženo:

a dodávám, že jsem se podíval na výpis o výběru, který jsem provedl na sázkařské stránce, a neobjevuje se..... v tuto chvíli si myslím, že se něco stalo, protože se výběr 4490 neobjevuje.... .

Automaticky přeloženo:
Alano83

Viděl jsem i reklamaci a chtěl jsem se zeptat i podle toho, co píšete, zda prostředky nejsou na cestě. Myslím, že budeme muset chvíli počkat a uvidíme, jak to je. zvládneš to? Neváhejte a dejte mi vědět, zda peníze dorazily nebo ne. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro

výběr dorazil na špatnou síť druhý den (30.10.), ale teď jsem si všiml, že výběr se neobjevuje ve výpisu webu (přiložil jsem screenshot v reklamaci), takže je něco špatně. Nahlásil jsem to podpoře Betpanda a oni to ani nevidí.... fakt je, že potvrzení o výběru mám přes email

Automaticky přeloženo:
Alano83

Je dobře, že si to nechal poslat emailem jako důkaz. Taky je dobře, že jste to nahráli do reklamace, náš tým se na to určitě podívá a uvidí, co se dá dělat.

Pokud vám také napíší něco, co by stálo za zmínku, rozhodně to sdílejte, zatím se budeme muset podívat, jak bude reklamace probíhat.

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky