DomůFórumKasinaBetpanda Casino - všeobecná diskuze

Betpanda Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před rokem od Sambankmanfried
|
19 818 zobrazení 183 odpovědí |
|
1...5 6 7...10
před měsícem

file

Ahoj! Udělal jsem několik sázek na sport, když jsem se rozhodl vybrat svou výhru, nedostal jsem své peníze, o den později jsem napsal na LiveChat, abych zjistil, co se stalo s mým výběrem, odpověděli, že výběr se zpracovává, zeptal jsem se na načasování, neodpověděli mi, pak mi přestali odpovídat na LiveChatu a začali se mnou uzavírat dialog. Psal jsem jim na email, abych zjistil důvod, odpověděli, že se výběr ověřuje, čekejte prosím. Také jsem si s nimi vyjasnil čas, jak dlouho mám čekat? Přece jen uběhlo více než 48 hodin, po tomto okamžiku mi přestali odpovídat na email, začal jsem psát na oficiální telegramový chat BetPanda, který je na jejich webu, po několika dotazech administrátora skupiny jsem byl jednoduše odstraněn skupinu a zablokovali, toto byl můj první výběr, hrál jsem v tomto kasinu několik dní a po výhře mi nedovolili vybrat peníze, ignorovali mě a odstranili mě z telegramového chatu.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Mohu se zeptat, zda je váš účet v tomto kasinu plně ověřen a zda jste tam dříve úspěšně provedli výběry?

Věřím, že komunikace ze strany kasina je velmi důležitá a mrzí mě, že zde opravdu chybí.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Na účtu není žádné ověření, pouze potvrzený email a 2FA autentizátor, to byl můj první závěr, o pár dní později, když jsem začal hrát na BetPandě. Přestali mi odpovídat e-mailem a v samotném kasinu můj LiveChat zmizel, je tam tlačítko, ale když ho zmáčknu, nic se neděje

Automaticky přeloženo:
před měsícem

i poté, co jsem poslal 4600 dolarů do špatné sítě, již neodpovídali na mé e-maily. Žádal jsem o důkaz a nedostal jsem odpověď

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

nejsou žádné zprávy, nemohu psát do živého chatu, protože tlačítko živého chatu ze stránek hloupě zmizelo a poštou prostě žádná odpověď

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Na účtu není žádné ověření, pouze potvrzený email a 2FA autentizátor, to byl můj první závěr, o pár dní později, když jsem začal hrát na BetPandě. Přestali mi odpovídat e-mailem a v samotném kasinu můj LiveChat zmizel, je tam tlačítko, ale když ho zmáčknu, nic se neděje

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Takže teď stačí počkat, až ověří váš výběr, že?

Věřím, že si musí projít vaše sázky, aby se před potvrzením platby ujistili, že je vše v pořádku.

Bohužel si tím nejsem jistý, protože jste sportovali a nemáme žádné oddělení, které by se tím zabývalo.

Zkuste prosím ještě chvíli počkat, abyste viděli, jak to bude probíhat a zda se v nejbližších dnech objeví nějaké zprávy týkající se odstoupení od smlouvy.

Určitě nám dejte vědět, pokud máte nějaké aktualizace.

Také jsem si všiml, že někteří další hráči psali o tom, že live chat jim také není dostupný, takže věřím, že tyto informace by mohly být cenné pro náš datový tým. Existuje možnost informovat osobu o některých změnách v naší recenzi ve spodní části každé stránky s recenzí kasina. Například takto:

file

Klidně to použijte, kdykoli něco zjistíte; opravdu oceníme vaši pomoc.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Udělal jsem pouze 4 sázky, výběr nepřišel 5 dní, ignorují mě, nevím, co se stalo s mými penězi a zda mi je vůbec vyberou, vypadají jako podvodníci

Automaticky přeloženo:
před měsícem

i poté, co jsem poslal 4600 dolarů do špatné sítě, již neodpovídali na mé e-maily. Žádal jsem o důkaz a nedostal jsem odpověď

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vidím, že vaše stížnost stále probíhá, takže potřebujeme vědět, jaký bude výsledek.

Snad s námi kasino bude komunikovat.

Budeme to sledovat a doufat v nejlepší výsledek.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

nejsou žádné zprávy, nemohu psát do živého chatu, protože tlačítko živého chatu ze stránek hloupě zmizelo a poštou prostě žádná odpověď

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nejste první, kdo zde zmiňuje tento problém týkající se živého chatu, abych vám řekl pravdu.

Opravdu bych rád věděl důvod toho všeho.🤔

Zkusili jste je však kontaktovat e-mailem? Jaké je vysvětlení zpoždění?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Mám stejnou situaci, kterou jsem uzavřel kolem 4 sázek udělal výběr a neposílají mi peníze, dnes jsem se pokusil dostat na svůj účet a je BLOKOVANÝ 🙂 PODVOD BETPANDA

Automaticky přeloženo:
ebdalo
před měsícem

file

Dnes jsem se přihlásil ke svému účtu a vše bylo v pořádku, nyní jsem se pokusil přihlásit a objevila se tato zpráva! Neodpovídají mi na emaily! To jsou podvodníci! Ukradli mi 1540 dolarů!

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

PODVOD 1540 USDT!!!!!! filefilefilefile

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

moje zprávy na poštu jsou prostě ignorovány a kromě toho uzavřeli účet, na poštu nepřišly žádné dopisy, píšou, že potřebují psát na poštu a ignorují moje zprávy


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Udělal jsem pouze 4 sázky, výběr nepřišel 5 dní, ignorují mě, nevím, co se stalo s mými penězi a zda mi je vůbec vyberou, vypadají jako podvodníci

Automaticky přeloženo:
před měsícem

A byla to vaše první žádost o výběr?🤔

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Mám stejnou situaci, kterou jsem uzavřel kolem 4 sázek udělal výběr a neposílají mi peníze, dnes jsem se pokusil dostat na svůj účet a je BLOKOVANÝ 🙂 PODVOD BETPANDA

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Poslali vám k tomu všemu nějaké vysvětlení?

Kéž bychom mohli pomoci, ale teď si nejsem jistý. Podívejme se, co s vaším případem udělá váš řešitel stížností.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

PODVOD 1540 USDT!!!!!! filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Je ale docela normální, že live chat nemá žádné odpovědi, pokud jde o výběry, takže to není nic neobvyklého, víte.🤷‍♀️

Důležité je, aby kasino komunikovalo prostřednictvím e-mailu.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

moje zprávy na poštu jsou prostě ignorovány a kromě toho uzavřeli účet, na poštu nepřišly žádné dopisy, píšou, že potřebují psát na poštu a ignorují moje zprávy


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nevypadá to vůbec dobře, takové chování.

Informujte nás prosím o všech aktualizacích týkajících se vašeho výběru.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Ano...

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Můj účet byl zablokován, v chatu na toto nic neodpověděli a o výběru neodpověděli, neodpověděli mi na email.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jsem nepravděpodobný na stejné lodi. Zablokovaný účet a žádné prostředky z mého výběru, 91 Litecoinů. file

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Můj účet byl zablokován, v chatu na toto nic neodpověděli a o výběru neodpověděli, neodpověděli mi na email.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Bohužel, jelikož to souvisí se sportovním sázením a nemáme žádné oddělení zabývající se sportem, naše stížnost by v tomto případě nemohla zasáhnout.

Mohu navrhnout některé webové stránky, které můžete vyzkoušet, a doufejme, že najdou nějakou pomoc:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Dejte nám prosím vědět, zda jste mohli získat nějakou pomoc z těchto webových stránek a jak se váš případ vyvíjí.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky