DomůFórumKasinaBetpanda Casino - všeobecná diskuze

Betpanda Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před rokem od Sambankmanfried
|
19 797 zobrazení 183 odpovědí |
|
1...4 5 6...10
Jolo15
před 7 měsíci

Hmm, proč byste měl prosím tento názor, můžete mi to vysvětlit?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj,

Víte, jestli je normální, že toto kasino neprovádí žádné kontroly KYC? Požádal jsem o trvalé uzavření mého účtu z důvodu závislosti. To bylo provedeno. Ale při několika příležitostech, chycen impulzy, jsem vytvořil nové účty a přišel o spoustu peněz. Po kontaktování podpory mi potvrdili, že mi v tom nic nebrání. To je pro zodpovědné hraní opravdu obrovský problém, takže sebevyloučení je zbytečné...

Automaticky přeloženo:
Rmx314
před 5 měsíci

Ahoj, tohle je docela velký problém a určitě nejsi první, komu se to v kasinu stalo. Co je potřeba k otevření nového účtu? Musíte vyplnit všechny své osobní údaje nebo ne? Pokud ano, kasino by mělo zaznamenat něco podobného, ale pokud se zaregistrujete pouze s nějakým e-mailem a telefonním číslem, je docela těžké takové situace sledovat. 😕

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

K vytvoření nového účtu potřebujete pouze e-mailovou adresu a heslo. Je to opravdu peklo, neexistuje žádný skutečný způsob, jak se z tohoto kasina vyloučit. Je to extrémně nebezpečné, nevím, co mám dělat. Navíc jsem několikrát četl, že regulátor sídlící v Kostarice nepatří k těm nejuznávanějším... Jsem úplně ztracený.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Myslíte si, že je stížnost v této situaci oprávněná? Je to opravdu peklo. Kasino by mělo ve svých podmínkách uvést, že na hráče je povolen pouze jeden účet a že vytváření dalších účtů je přísně zakázáno.

Protože v tomto případě je sebevyloučení naprosto zbytečné, protože hráč dobře ví, že si může vytvořit tolik účtů, kolik chce. Děkuji mnohokrát.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

K vytvoření nového účtu potřebujete pouze e-mailovou adresu a heslo. Je to opravdu peklo, neexistuje žádný skutečný způsob, jak se z tohoto kasina vyloučit. Je to extrémně nebezpečné, nevím, co mám dělat. Navíc jsem několikrát četl, že regulátor sídlící v Kostarice nepatří k těm nejuznávanějším... Jsem úplně ztracený.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Je mi líto, jak snadno je možné v takovém kasinu vytvořit další účet. Zrovna nedávno jsme o podobných situacích mluvili, ale výsledek není příliš jasný.

Pokud kasino umožňuje hráčům zaregistrovat se s tak malým počtem podrobností, je to signál, že místo není bezpečné pro každého. Představte si, že by takové kasino nepožadovalo ověření KYC, v kombinaci s rychlým registračním procesem vám připadá jako anonymní kasino. Každý kompulzivní hráč by se měl držet mimo tyto stránky.

No, to je ta věc. Jak bychom měli hráče informovat o tom, jak každé kasino přistupuje k registračním údajům a sleduje možné zápasy? Máme pár nápadů, ale zatím nic definitivního.

Když už mluvíme o druhém účtu, nepodařilo se mi najít ani konkrétní podmínku.

Na druhou stranu bych řekl, že pokud kasino použije ověření KYC, evidentně to žádný hráč s druhým účtem neprojde, protože všichni musíme používat vlastní ID a tak dále.

Pokud mohu říci, pouze anonymní kasina se o více účtů vůbec nezajímají.

V každém případě je to docela naléhavá záležitost a já vám děkuji, že jste to sem uvedl.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Myslíte si, že je stížnost v této situaci oprávněná? Je to opravdu peklo. Kasino by mělo ve svých podmínkách uvést, že na hráče je povolen pouze jeden účet a že vytváření dalších účtů je přísně zakázáno.

Protože v tomto případě je sebevyloučení naprosto zbytečné, protože hráč dobře ví, že si může vytvořit tolik účtů, kolik chce. Děkuji mnohokrát.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrá otázka. Stížnost bych podal bez váhání. Ukažme kasinu, jak neefektivní je tento přístup a co to znamená pro zranitelné hráče.

To by mohlo pomoci mnoha dalším. Dle mého názoru to stojí za vyzkoušení.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Děkuji mnohokrát za vaše odpovědi. Kontaktoval jsem kasino, abych se s nimi pokusil najít řešení. Pokud nebude nalezeno řešení, podám stížnost na vaše stránky. Fakt nevím, jak z toho ven...

Automaticky přeloženo:
Rmx314
před 4 měsíci

Budeme zde, připraveni pomoci v případě potřeby. Informujte nás, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Kasino mi už ani neodpovídá na e-maily. Dnes jdu podat reklamaci, děkuji moc, doufám, že to k něčemu povede.

Automaticky přeloženo:
Rmx314
před 4 měsíci

Odeslání stížnosti je moudré a doufám, že náš tým bude schopen s tímto problémem pomoci.

Na jeho rozuzlení se podíváme pozorně a budeme držet palce.🤞


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj, zajímalo by mě, jestli má někdo správce licencí nebo plateb, aby mohl podat stížnost. Včera v noci jsem vybral téměř 4500 usdc, ale místo toho, aby je poslali s eth, poslali mi je s bsc. Tedy ztracené prostředky. Pomoc komu to nezajímá (díky bohu, že jsem VIP)

Automaticky přeloženo:
Alano83
před měsícem

Dobrý den! Omlouvám se, ale nejsem si jistý, jakou pomoc hledáte. Předpokládám, že byste se chtěli spojit se správcem plateb mimo kasino a také s licenčním úřadem.

I když nemohu pomoci s hledáním manažera, Kostarika má v současné době autoritu, alespoň na základě našich zjištění. To je nešťastné, protože „úřad" neřeší obavy hráčů.

Možná by k vašemu zájmu stačil náš bezplatný reklamační řád. Chcete zvážit tuto možnost?

Začněte právě zde 👈👈

Předpokládám, že můžete mít spoustu otázek, tak se zeptejte. Nakonec se k vám dostaneme. 🙏

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den! Omlouvám se, ale nejsem si jistý, jakou pomoc hledáte. Předpokládám, že byste se chtěli spojit se správcem plateb mimo kasino a také s licenčním úřadem.

I když nemohu pomoci s hledáním manažera, Kostarika má v současné době autoritu, alespoň na základě našich zjištění. To je nešťastné, protože „úřad" neřeší obavy hráčů.

Možná by k vašemu zájmu stačil náš bezplatný reklamační řád. Chcete zvážit tuto možnost?

Začněte právě zde 👈👈

Předpokládám, že můžete mít spoustu otázek, tak se zeptejte. Nakonec se k vám dostaneme. 🙏

Automaticky přeloženo:
před měsícem

ano, již jsem podal stížnost před 4 dny a připojil jsem všechny důkazy, které mám. prozatím nemám žádné odpovědi a kasino už na mě nereaguje.

Automaticky přeloženo:
Alano83
před měsícem

Udělali jste dobře, že jste svou stížnost odeslali. Teď musíme počkat, až se vám ozve Tomáš.

Bohužel není možné dostat se ke všem stížnostem najednou, protože jich musíme denně procházet stovky.

Takže prosím trpělivě vyčkejte, než se vám ozve časovač, a pak budeme vědět, co bude pokračování.

Chápu to správně, že od podpory kasina nedostáváte žádné odpovědi? Ale co finanční oddělení? Nebo není s kým se spojit?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý večer, nechápu, co se stalo, ale při výběru 2000 $ mi včera napsali, že můj účet je na nějaké super kontrole, která nemá žádné termíny. Pokud je na těchto stránkách zástupce tohoto kasina, poprosil bych o objasnění situace. Navíc jsem právě ztratil tlačítko živého chatu na webu. file

Automaticky přeloženo:
XLXX4N
před měsícem

Ahoj, abych ti trochu pomohl, přesunul jsem tvůj příspěvek do "oficiálního" vlákna kasina. Jak můžete vidět zde, někteří jiní diskutovali o kasinu. Přesto, pokud jde o zástupce kasina, nikoho jsem neviděl.

Nerad něco předpokládám, ale zdá se mi to jako další bezpečnostní kontrola AML/podvod, která může skutečně trvat déle. Je mi líto, že k tomuto bodu nemohu mnoho dodat, protože zjevně pouze kasino mohlo vysvětlit, co spustilo tuto kontrolu. Zde je to trochu složitější, protože kasina nemají příliš v oblibě sdílení podezření a souvisejících postupů s hráči, což bohužel dávalo nějaký základní smysl.

Doufám, že brzy získáte nějaké výsledky, a je mi líto, že jste tím museli projít.

Mohl byste nás informovat, prosím? Vsadím se, že nikdy neuškodí mít nějakou zálohu.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

je to 48 hodin, co jsem vložil své prostředky na výběr, live chat je také nedostupný, na poštu se neodpovídá, vše je velmi podobné podvodu

Automaticky přeloženo:
před měsícem

file

Ahoj! Udělal jsem několik sázek na sport, když jsem se rozhodl vybrat svou výhru, nedostal jsem své peníze, o den později jsem napsal na LiveChat, abych zjistil, co se stalo s mým výběrem, odpověděli, že výběr se zpracovává, zeptal jsem se na načasování, neodpověděli mi, pak mi přestali odpovídat na LiveChatu a začali se mnou uzavírat dialog. Psal jsem jim na email, abych zjistil důvod, odpověděli, že se výběr ověřuje, čekejte prosím. Také jsem si s nimi vyjasnil čas, jak dlouho mám čekat? Přece jen uběhlo více než 48 hodin, po tomto okamžiku mi přestali odpovídat na email, začal jsem psát na oficiální telegramový chat BetPanda, který je na jejich webu, po několika dotazech administrátora skupiny jsem byl jednoduše odstraněn skupinu a zablokovali, toto byl můj první výběr, hrál jsem v tomto kasinu několik dní a po výhře mi nedovolili vybrat peníze, ignorovali mě a odstranili mě z telegramového chatu.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

je to 48 hodin, co jsem vložil své prostředky na výběr, live chat je také nedostupný, na poštu se neodpovídá, vše je velmi podobné podvodu

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jsou již nějaké aktualizace týkající se ověření?

Doufám, že pro nás máte nějaké novinky.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky