před 7 měsíci
Hmm, proč byste měl prosím tento názor, můžete mi to vysvětlit?
Hmm, why would you have this opinion please, can you explain ?
0
Hmm, proč byste měl prosím tento názor, můžete mi to vysvětlit?
Hmm, why would you have this opinion please, can you explain ?
Ahoj,
Víte, jestli je normální, že toto kasino neprovádí žádné kontroly KYC? Požádal jsem o trvalé uzavření mého účtu z důvodu závislosti. To bylo provedeno. Ale při několika příležitostech, chycen impulzy, jsem vytvořil nové účty a přišel o spoustu peněz. Po kontaktování podpory mi potvrdili, že mi v tom nic nebrání. To je pro zodpovědné hraní opravdu obrovský problém, takže sebevyloučení je zbytečné...
Hello,
Do you know if it is normal that this casino does not carry out any KYC checks? I have asked for my account to be permanently closed for addiction. This was done. But on several occasions, caught up in impulses, I created new accounts and lost a lot of money. After contacting support, they confirmed that nothing prevents me from doing this. This is really a huge problem for responsible gambling, so a self-exclusion is useless...
Ahoj, tohle je docela velký problém a určitě nejsi první, komu se to v kasinu stalo. Co je potřeba k otevření nového účtu? Musíte vyplnit všechny své osobní údaje nebo ne? Pokud ano, kasino by mělo zaznamenat něco podobného, ale pokud se zaregistrujete pouze s nějakým e-mailem a telefonním číslem, je docela těžké takové situace sledovat. 😕
Hi, this is a pretty big problem and you're definitely not the first person this has happened to in a casino. What is required to open a new account ? Do you have to fill in all your personal details or not ? If yes then the casino should record something similar but if you only register with some email and a phone number then it's pretty hard to track such situations. 😕
K vytvoření nového účtu potřebujete pouze e-mailovou adresu a heslo. Je to opravdu peklo, neexistuje žádný skutečný způsob, jak se z tohoto kasina vyloučit. Je to extrémně nebezpečné, nevím, co mám dělat. Navíc jsem několikrát četl, že regulátor sídlící v Kostarice nepatří k těm nejuznávanějším... Jsem úplně ztracený.
All you need is an e-mail address and a password to create a new account. It's really hell, there's no real way to exclude yourself from this casino. It's extremely dangerous, I don't know what to do. What's more, I've read several times that the regulator based in Costa Rica is not one of the most reputable... I'm totally lost.
Myslíte si, že je stížnost v této situaci oprávněná? Je to opravdu peklo. Kasino by mělo ve svých podmínkách uvést, že na hráče je povolen pouze jeden účet a že vytváření dalších účtů je přísně zakázáno.
Protože v tomto případě je sebevyloučení naprosto zbytečné, protože hráč dobře ví, že si může vytvořit tolik účtů, kolik chce. Děkuji mnohokrát.
Do you think a complaint is justified in this kind of situation? It really is hell. The casino should state in its terms and conditions that only one account is allowed per player, and that the creation of other accounts is strictly forbidden.
Because in this case, self-exclusion is strictly useless, since the player knows full well that he can create as many accounts as he likes. Thank you very much.
K vytvoření nového účtu potřebujete pouze e-mailovou adresu a heslo. Je to opravdu peklo, neexistuje žádný skutečný způsob, jak se z tohoto kasina vyloučit. Je to extrémně nebezpečné, nevím, co mám dělat. Navíc jsem několikrát četl, že regulátor sídlící v Kostarice nepatří k těm nejuznávanějším... Jsem úplně ztracený.
All you need is an e-mail address and a password to create a new account. It's really hell, there's no real way to exclude yourself from this casino. It's extremely dangerous, I don't know what to do. What's more, I've read several times that the regulator based in Costa Rica is not one of the most reputable... I'm totally lost.
Je mi líto, jak snadno je možné v takovém kasinu vytvořit další účet. Zrovna nedávno jsme o podobných situacích mluvili, ale výsledek není příliš jasný.
Pokud kasino umožňuje hráčům zaregistrovat se s tak malým počtem podrobností, je to signál, že místo není bezpečné pro každého. Představte si, že by takové kasino nepožadovalo ověření KYC, v kombinaci s rychlým registračním procesem vám připadá jako anonymní kasino. Každý kompulzivní hráč by se měl držet mimo tyto stránky.
No, to je ta věc. Jak bychom měli hráče informovat o tom, jak každé kasino přistupuje k registračním údajům a sleduje možné zápasy? Máme pár nápadů, ale zatím nic definitivního.
Když už mluvíme o druhém účtu, nepodařilo se mi najít ani konkrétní podmínku.
Na druhou stranu bych řekl, že pokud kasino použije ověření KYC, evidentně to žádný hráč s druhým účtem neprojde, protože všichni musíme používat vlastní ID a tak dále.
Pokud mohu říci, pouze anonymní kasina se o více účtů vůbec nezajímají.
V každém případě je to docela naléhavá záležitost a já vám děkuji, že jste to sem uvedl.
I'm sorry to hear how easily one is able to create another account in such a casino. We've been talking about similar situations just recently, yet the outcome is not pretty clear.
If the casino allows players to register with so few details, it's a signal that the place is not safe for everyone. Imagine that such a casino would not demand KYC verification, combined with the quick registration process, it feels like an anonymous casino. Every compulsive player should stay off these sites.
Well, that's the matter. How should we inform players about how each casino approaches registration details and tracks possible matches? We have a few ideas, but nothing final yet.
Speaking about the second account, I could not find the specific condition either.
On the other hand, I'd say that if the casino applies KYC verification, obviously no player will make it through with the second account, because we all have to use our own IDs and so on.
As far as I can tell, only anonymous casinos are not concerned about multiple accounts at all.
In any case, this is quite a pressing matter, and I thank you for bringing it up here.
Myslíte si, že je stížnost v této situaci oprávněná? Je to opravdu peklo. Kasino by mělo ve svých podmínkách uvést, že na hráče je povolen pouze jeden účet a že vytváření dalších účtů je přísně zakázáno.
Protože v tomto případě je sebevyloučení naprosto zbytečné, protože hráč dobře ví, že si může vytvořit tolik účtů, kolik chce. Děkuji mnohokrát.
Do you think a complaint is justified in this kind of situation? It really is hell. The casino should state in its terms and conditions that only one account is allowed per player, and that the creation of other accounts is strictly forbidden.
Because in this case, self-exclusion is strictly useless, since the player knows full well that he can create as many accounts as he likes. Thank you very much.
Dobrá otázka. Stížnost bych podal bez váhání. Ukažme kasinu, jak neefektivní je tento přístup a co to znamená pro zranitelné hráče.
To by mohlo pomoci mnoha dalším. Dle mého názoru to stojí za vyzkoušení.
Good question. I would submit the complaint without hesitation. Let us show the casino how ineffective this approach is and what it means for vulnerable players.
That could help many others. In my opinion, it is worth trying.
Děkuji mnohokrát za vaše odpovědi. Kontaktoval jsem kasino, abych se s nimi pokusil najít řešení. Pokud nebude nalezeno řešení, podám stížnost na vaše stránky. Fakt nevím, jak z toho ven...
Thank you very much for your answers. I have contacted the casino to try to find a solution with them. If no solution is found, I will file a complaint on your site. I really don't know how to get out of this...
Budeme zde, připraveni pomoci v případě potřeby. Informujte nás, prosím.
We will be here, ready to help if needed. Keep us updated, please.
Odeslání stížnosti je moudré a doufám, že náš tým bude schopen s tímto problémem pomoci.
Na jeho rozuzlení se podíváme pozorně a budeme držet palce.🤞
It is a wise choice to submit the complaint, and I hope that our team will be able to help out with this issue.
We will look at its resolution closely and keep our fingers crossed.🤞
Ahoj, zajímalo by mě, jestli má někdo správce licencí nebo plateb, aby mohl podat stížnost. Včera v noci jsem vybral téměř 4500 usdc, ale místo toho, aby je poslali s eth, poslali mi je s bsc. Tedy ztracené prostředky. Pomoc komu to nezajímá (díky bohu, že jsem VIP)
Hi I would like to know if anyone has a license or payment manager to be able to file a complaint. Last night I withdrew almost 4500 usdc but instead of sending them with eth they sent them to me with bsc. So lost funds. Assistance who doesn't care (thank goodness I'm a VIP)
Salve vorrei sapere se qualcuno ha la licenza o gestore dei pagamenti per poter presentare reclamo. Ieri sera ho prelevato quasi 4500 usdc ma al posto di mandarli con eth me li hanno mandati con bsc. Quindi fondi persi. Assistenza che se ne sbatte (meno male sono vip)
Dobrý den! Omlouvám se, ale nejsem si jistý, jakou pomoc hledáte. Předpokládám, že byste se chtěli spojit se správcem plateb mimo kasino a také s licenčním úřadem.
I když nemohu pomoci s hledáním manažera, Kostarika má v současné době autoritu, alespoň na základě našich zjištění. To je nešťastné, protože „úřad" neřeší obavy hráčů.
Možná by k vašemu zájmu stačil náš bezplatný reklamační řád. Chcete zvážit tuto možnost?
Předpokládám, že můžete mít spoustu otázek, tak se zeptejte. Nakonec se k vám dostaneme. 🙏
Hi there! I apologize, but I am not sure what kind of help you are looking for. I assume you would like to get in touch with a payment manager outside the casino, as well as the licensing authority.
Although I am unable to assist in finding the manager, Costa Rica currently holds the authority, at least based on our findings. This is unfortunate because the "authority" does not address player concerns.
Maybe our free complaint procedure would be enough to pique your interest. Care to consider this option?
I imagine you may have a lot of questions, so ask away. We'll get to you eventually. 🙏
Dobrý den! Omlouvám se, ale nejsem si jistý, jakou pomoc hledáte. Předpokládám, že byste se chtěli spojit se správcem plateb mimo kasino a také s licenčním úřadem.
I když nemohu pomoci s hledáním manažera, Kostarika má v současné době autoritu, alespoň na základě našich zjištění. To je nešťastné, protože „úřad" neřeší obavy hráčů.
Možná by k vašemu zájmu stačil náš bezplatný reklamační řád. Chcete zvážit tuto možnost?
Předpokládám, že můžete mít spoustu otázek, tak se zeptejte. Nakonec se k vám dostaneme. 🙏
Hi there! I apologize, but I am not sure what kind of help you are looking for. I assume you would like to get in touch with a payment manager outside the casino, as well as the licensing authority.
Although I am unable to assist in finding the manager, Costa Rica currently holds the authority, at least based on our findings. This is unfortunate because the "authority" does not address player concerns.
Maybe our free complaint procedure would be enough to pique your interest. Care to consider this option?
I imagine you may have a lot of questions, so ask away. We'll get to you eventually. 🙏
ano, již jsem podal stížnost před 4 dny a připojil jsem všechny důkazy, které mám. prozatím nemám žádné odpovědi a kasino už na mě nereaguje.
yes I already made a complaint 4 days ago attaching all the evidence in my possession. for now I have no answers and the casino does not respond to me anymore.
si ho fatto gia reclamo 4 giorni fa allegando tutte le prove in mio possesso. per ora non ho risposte e il casino a me non risponde piu.
Udělali jste dobře, že jste svou stížnost odeslali. Teď musíme počkat, až se vám ozve Tomáš.
Bohužel není možné dostat se ke všem stížnostem najednou, protože jich musíme denně procházet stovky.
Takže prosím trpělivě vyčkejte, než se vám ozve časovač, a pak budeme vědět, co bude pokračování.
Chápu to správně, že od podpory kasina nedostáváte žádné odpovědi? Ale co finanční oddělení? Nebo není s kým se spojit?
You have done well to submit your complaint. Now we need to wait for Tomas to get back to you.
Unfortunately, it is not possible to get to all the complaints in once, as we have to go through hundreds of them every day.
So, please wait patiently for the timer to get back to you, and then we'll know what the continuing will be.
Do I understand correctly that you don't get any answers from the support of the casino? What about the finance department, though? Or there is no one to get in touch with?
Dobrý večer, nechápu, co se stalo, ale při výběru 2000 $ mi včera napsali, že můj účet je na nějaké super kontrole, která nemá žádné termíny. Pokud je na těchto stránkách zástupce tohoto kasina, poprosil bych o objasnění situace. Navíc jsem právě ztratil tlačítko živého chatu na webu.
Good evening, I can't understand what happened, but when withdrawing $2,000, they wrote to me yesterday that my account is on some kind of super check, which has no deadlines. If there is a representative of this casino on this site, I would ask for clarification of the situation. Plus, I just lost the live chat button on the site.
Ahoj, abych ti trochu pomohl, přesunul jsem tvůj příspěvek do "oficiálního" vlákna kasina. Jak můžete vidět zde, někteří jiní diskutovali o kasinu. Přesto, pokud jde o zástupce kasina, nikoho jsem neviděl.
Nerad něco předpokládám, ale zdá se mi to jako další bezpečnostní kontrola AML/podvod, která může skutečně trvat déle. Je mi líto, že k tomuto bodu nemohu mnoho dodat, protože zjevně pouze kasino mohlo vysvětlit, co spustilo tuto kontrolu. Zde je to trochu složitější, protože kasina nemají příliš v oblibě sdílení podezření a souvisejících postupů s hráči, což bohužel dávalo nějaký základní smysl.
Doufám, že brzy získáte nějaké výsledky, a je mi líto, že jste tím museli projít.
Mohl byste nás informovat, prosím? Vsadím se, že nikdy neuškodí mít nějakou zálohu.
Hi, to help you out a bit more, I moved your post to the "official" casino thread. As you may see here, some others have been discussing the casino. Yet when it comes to the casino representative, I have not seen anyone.
I hate to assume things, but to me it seems like an additional security AML/fraud check, which may indeed take longer. I'm sorry I can't add much to that point, because obviously only the casino could explain what has triggered this check. Here it comes a bit more complicated, just because casinos are not very fond of sharing suspicion and associated procedures with players, which sadly made some basic sense.
I hope you'll get some results soon, and I am sorry you had to go through this.
Would you keep us posted, please? I bet it never hurts to have some backup.
je to 48 hodin, co jsem vložil své prostředky na výběr, live chat je také nedostupný, na poštu se neodpovídá, vše je velmi podobné podvodu
it's been 48 hours since I put my funds on withdrawal, the live chat is also unavailable, the mail is not answered, it's all very similar to a scam
Ahoj! Udělal jsem několik sázek na sport, když jsem se rozhodl vybrat svou výhru, nedostal jsem své peníze, o den později jsem napsal na LiveChat, abych zjistil, co se stalo s mým výběrem, odpověděli, že výběr se zpracovává, zeptal jsem se na načasování, neodpověděli mi, pak mi přestali odpovídat na LiveChatu a začali se mnou uzavírat dialog. Psal jsem jim na email, abych zjistil důvod, odpověděli, že se výběr ověřuje, čekejte prosím. Také jsem si s nimi vyjasnil čas, jak dlouho mám čekat? Přece jen uběhlo více než 48 hodin, po tomto okamžiku mi přestali odpovídat na email, začal jsem psát na oficiální telegramový chat BetPanda, který je na jejich webu, po několika dotazech administrátora skupiny jsem byl jednoduše odstraněn skupinu a zablokovali, toto byl můj první výběr, hrál jsem v tomto kasinu několik dní a po výhře mi nedovolili vybrat peníze, ignorovali mě a odstranili mě z telegramového chatu.
Hello! I made several bets on sports, when I decided to withdraw my winnings, I did not receive my money, a day later I wrote to LiveChat to find out what happened to my withdrawal, they answered that the withdrawal was being processed, I asked about the timing, they did not answer me, then they stopped answering me in LiveChat and began to close the dialogue with me. I wrote to them by email to find out the reason, they answered that the withdrawal was being verified, please wait. I also clarified with them about the time, how long should I wait? After all, more than 48 hours have passed, after this moment, they stopped answering me by email, I started writing to the official BetPanda telegram chat, which is on their website, after several questions from the group administrator, I was simply removed from the group and blocked, this was my first withdrawal, I played in this casino for several days, and it was after the win that they did not allow me to withdraw my money, ignoring me, removing me from the telegram chat.
Привет! Сделал несколько ставок на спорт, когда решил вывести выигрыш, мне не пришли мои деньги, через день я написал в LiveChat, чтобы узнать что с моим выводом, мне ответили что вывод в обработке, я спросил про сроки, мне ничего не ответили, в дальнейшем в LiveChat мне перестали отвечать, и стали закрывать со мной диалог. Я написал им на почту, чтобы узнать в чем причина, мне ответили что вывод на проверке, ожидайте. Я так же уточнил у них по времени, сколько мне ждать? Ведь прошло уже больше 48 часов, после этого момента, мне перестали отвечать на электронной почте, я начал писать в официальный телеграмм чат BetPanda, который находится на их сайте, после нескольких вопросов у администратора группы, меня просто удалили из группы и заблокировали, это был мой первый вывод, играл я в данном казино несколько дней, и именно после выигрыша, мне не дают вывести мои деньги, игнорируя меня, удаляя из телеграмм чата.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.