Ahoj. Je nám líto, že to slyším, a udělali jste dobře, že jste podali stížnost 👈 zde. Také vidím, že náš tým by byl rád, kdybyste jim poskytli nějaké další informace. Můžete tak snadno udělat kliknutím/klepnutím na odkaz výše 👆.
Byl váš účet v tomto kasinu ověřen? Provedli jste již nějaký úspěšný výběr? Možná by bylo dobré zkusit nějakou jinou možnost platby, pokud je to možné. Na tuto možnost se můžete skutečně zeptat podpory.
Navzdory nízkému bezpečnostnímu indexu tohoto kasina jsem si jistý, že náš tým pro stížnosti udělá vše pro to, aby byl tento případ vyřešen. Informujte nás prosím o všech nových informacích týkajících se.
Hello. Sorry to hear that, and you have done well to submit a complaint 👈 here. I can also see, our team would like you to give them some more information. You can easily do so by clicking/tapping on the link above 👆.
Has your account been verified at this casino? Have you made any successful withdrawal before? It could be good to try some other payment option, if possible, perhaps. You could actually ask the support about this possibility.
Despite the low safety index of this casino, I am sure our complaint team will do everything possible to get this case resolved. Please keep us updated about any new information regarding.
Automaticky přeloženo: