DomůFórumKasinaA Big Candy Casino - všeobecná diskuze

A Big Candy Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

63 359 zobrazení 219 odpovědí |
před 2 roky
|
1...5 6 7...11
Přidat příspěvek
před rokem

Stále říkají, že v mé žádosti o výběr chybí bankovní údaje, a vracejí moji žádost o výběr. Ale vyplnil jsem všechny informace.

Takže věřím, že jsou to blbý web a nedají vám žádný výběr za skutečné peníze. Daleko od tohoto webu

Upraveno
Automaticky přeloženo:
wwprince
před rokem

Ahoj. Je nám líto, že to slyším, a udělali jste dobře, že jste podali stížnost 👈 zde. Také vidím, že náš tým by byl rád, kdybyste jim poskytli nějaké další informace. Můžete tak snadno udělat kliknutím/klepnutím na odkaz výše 👆.

Byl váš účet v tomto kasinu ověřen? Provedli jste již nějaký úspěšný výběr? Možná by bylo dobré zkusit nějakou jinou možnost platby, pokud je to možné. Na tuto možnost se můžete skutečně zeptat podpory.

Navzdory nízkému bezpečnostnímu indexu tohoto kasina jsem si jistý, že náš tým pro stížnosti udělá vše pro to, aby byl tento případ vyřešen. Informujte nás prosím o všech nových informacích týkajících se.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Proč nikdo nereaguje na moji stížnost??

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Můj účet byl v tomto kasinu ověřen. Toto je můj první výběr a je to těžké. Takže můj návrh ostatním australským lidem je daleko od tohoto nesmyslného kasina. Nevkládejte žádné finanční prostředky.

Automaticky přeloženo:
dinobrown
před rokem

S jakým problémem se setkáváte?

Automaticky přeloženo:
wwprince
před rokem

Můj požadavek na stížnost, protože jsem nedostal svůj výběr z kasina abigcandy

Automaticky přeloženo:
dinobrown
před rokem

Pokud jste nevložili žádné prostředky, zapomněli jste to, jsou to odpadky. Nahlaste to ACMA. Pokud jste vložili nějaké peníze, omlouváme se, jsou úplně ztraceny

Automaticky přeloženo:
wwprince
před rokem

Ummm kdo jsi?

Automaticky přeloženo:
dinobrown
před rokem

Je to záležitost? A stále sníte o svých penězích?

Automaticky přeloženo:
dinobrown
před rokem

No a co? Ztrácet čas tím? Nevím, jak moji reklamaci označili jako čekající 24 měsíců. Hlásím se ACMA

Automaticky přeloženo:
wwprince
před rokem

lidé tam nakonec dostali peníze

Automaticky přeloženo:
dinobrown
před rokem

Tak jak to víš? Nějaký důvod, proč to neudělal? Jen proto, že máš smůlu?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Proč nikdo nereaguje na moji stížnost??

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

protože na tom pracují, dejte pozor na časovač 🙏

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Můj účet byl v tomto kasinu ověřen. Toto je můj první výběr a je to těžké. Takže můj návrh ostatním australským lidem je daleko od tohoto nesmyslného kasina. Nevkládejte žádné finanční prostředky.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mohu jen souhlasit, jeho bezpečnostní index 👈 je jakýmsi varováním. neřekli byste?

"Velmi vysoká hodnota zadržených výher ve stížnostech hráčů ve vztahu k velikosti kasina"


Automaticky přeloženo:
před rokem

No a co? Ztrácet čas tím? Nevím, jak moji reklamaci označili jako čekající 24 měsíců. Hlásím se ACMA

Automaticky přeloženo:
před rokem

Promiň, ale asi mi uniká tvoje pointa.

Co tím chceš prosím vyjádřit? "Nevím, jak moji stížnost označili jako čekající 24 měsíců."

Pokud mohu říci, žádná taková „značka" neexistuje:

file

https://casino.guru/a-big-candy-casino-player-struggles-with-withdrawal


Automaticky přeloženo:
AusPlayer15
před rokem

Ahoj, Mate, dostal jsi peníze později?

Automaticky přeloženo:
wwprince
před rokem

Žádný kamarád. Stále čeká na posouzení.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Upřímně si nemyslím, že někdo dostává zaplaceno z tohoto kasina. Moje výběry čekají 3 měsíce (ani se jich nedotklo)..... Zde byla otevřena stížnost, kasino bez odpovědi. Všechna kasina VIP Wins jsou podvody.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Souhlas, ale platí peníze za točení reklamních bonusů. Nebo mohou změnit jiné jméno a znovu podvádět

Automaticky přeloženo:
AusPlayer15
před rokem

Ahoj Mate, viděl jsem, že moje žádost o výběr ve výši 2500 $ byla dnes po téměř jednom měsíci schválena.

Každý den kontaktuji jejich online službu a také každý den posílám e-mail jejich platebnímu týmu.

Počkám a uvidím, zda se prostředky dostanou na účet po dvou týdnech a pošlu vám aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.