Chci jen pryč z tohoto strašného kasina. Chat je hrubý a neužitečný a umožňují vám běhat. Nemohu získat adresu peněženky Coinbase a nebudou posílat do mé základní peněženky Cash, i když z ní několikrát přijali. Co mám dělat...?
I just want OUT of this horrible Casino. Chat is rude and unhelpful and they give you the run around. I am unable to get a Coinbase wallet address and they will not send to my Cash base wallet even though they have accepted from it several times. What do I do...?
Kasino vám nenabízí jinou alternativu k výběru peněz? Už jste zde ověřeni? Řeklo vám kasino, proč nemůžete vybírat do své základní peněženky?
Pokud se však nepodaří se s kasinem dohodnout a tuto situaci vyřešit, jak jsem již nastínil, bylo by asi rozumné podat stížnost.
počkám na odpověď.
Casino doesn't offer you any other alternative to withdraw money ? Have you been verified here yet ? Did the casino tell you why you can't withdraw to your cash base wallet ?
However, if it is not possible to come to an agreement with the casino and resolve this situation, as I have outlined before, it would probably be wise to file a complaint.
I will wait for the answer.
Ahaaa, omlouvám se, této odpovědi jsem si také nevšiml, takže chápu, že toto kasino pro vás bude no-go zóna. Doufám, že najdete lepší, kde nebudete mít podobné problémy.
Ahaaa, sorry, I didn't notice this answer too, so I understand that this casino will be a no-go zone for you. I hope you can find a better one where you won't have similar problems.
Udělal jsem několik vkladů v tomto kasinu, podařilo se mi dokončit sázkové požadavky, 26. října požádal o výběr peněz ve výši 2 500 $, můj účet byl ověřen 27. října, je to v časovém limitu, dám vám vědět své dojmy o zpracování žádostí o výběr, zaměstnanci zákaznického servisu jsou velmi přátelští. .
I made a few deposits at this casino, managed to complete the wagering requirements, requested a 2500$ money withdrawal on October 26, my account was verified on October 27,It is within the time limit, I will let you know my impressions about the processing of withdrawal requests, the employees in customer service are very friendly..
Dobrý den, jsem rád, že má někdo pozitivní zkušenost. 😉
Pokud jde o ověření, bylo to docela rychlé.
Pokud jde o výběr, pokud můžete, dejte nám vědět, jak dlouho vám to trvalo a zda se vyskytly nějaké problémy. Myslím, že to bude užitečné i pro ostatní hráče.
Hello, I'm glad someone has a positive experience. 😉
As far as verification goes, it was pretty quick.
Regarding the withdrawal, if you can, let us know how long it took you and if there were any issues. I think it will be useful for other players as well.
To vůbec není špatné! Děkuji.
Mohu se také zeptat, jakou možnost platby byste doporučili hráčům z Řecka? Pokud mohu soudit, může se to ukázat jako užitečný tip, zejména pro nové hráče. 🙂
Not bad at all! Thank you.
May I also ask which payment option you would recommend to fellow players from Greece? As far as I can tell, this may prove to be a handy tip, especially for new players. 🙂
Ano ověřeno týdny. Ne, výběry nebyly z bezplatných zatočení nebo něčeho podobného a NE, nenabízejí mi ŽÁDNÝ jiný typ procesu výběru. Každý, kdo zde tvrdí, že dostal zaplaceno okamžitě, musí mít peněženku Coinbase, jinak mě prostě nemají rádi.
Yes been verified for weeks. No the withdraws were not from free spins or anything like that and NOPE they arent offering me ANY other type of withdraw process. Anyone here claiming they got paid immediately must have a Coinbase wallet or they just dont like me.
Zobrazuje se mi jako způsob výběru Wire Transfer a bitcoin, pro větší pohodlí jsem zvolil připsání své bitcoinové peněženky, čekám na zpracování mé žádosti.. Dám vám vědět..
It shows me as a withdrawal method Wire Transfer and bitcoin, I chose to credit my bitcoin wallet for more convenience, I am waiting for my request to be processed.. I'll let you know..
Dobrý den, jsem rád, že má někdo pozitivní zkušenost. 😉
Pokud jde o ověření, bylo to docela rychlé.
Pokud jde o výběr, pokud můžete, dejte nám vědět, jak dlouho vám to trvalo a zda se vyskytly nějaké problémy. Myslím, že to bude užitečné i pro ostatní hráče.
Hello, I'm glad someone has a positive experience. 😉
As far as verification goes, it was pretty quick.
Regarding the withdrawal, if you can, let us know how long it took you and if there were any issues. I think it will be useful for other players as well.
Jo...lol!! Moje ověření také netrvalo dlouho. Uvidíme, co řekne, až bude čas, aby kasino zaplatilo. Čekám se zatajeným dechem.
Yeah...lol!! My verification took NO time either. Lets see what he says when its time for the Casino to pay. I wait with bated breath.
Ano ověřeno týdny. Ne, výběry nebyly z bezplatných zatočení nebo něčeho podobného a NE, nenabízejí mi ŽÁDNÝ jiný typ procesu výběru. Každý, kdo zde tvrdí, že dostal zaplaceno okamžitě, musí mít peněženku Coinbase, jinak mě prostě nemají rádi.
Yes been verified for weeks. No the withdraws were not from free spins or anything like that and NOPE they arent offering me ANY other type of withdraw process. Anyone here claiming they got paid immediately must have a Coinbase wallet or they just dont like me.
No, v tom případě je to docela složitá situace, mám-li být upřímný. Každopádně, jak jsi řekl, s tímto kasinem už asi nechceš mít nic společného. Je škoda, že jste nepodali stížnost, protože jsme vám mohli pomoci. 🙁
Well, in that case, it's quite a difficult situation, if I'm honest. Anyway, as you said, you probably don't want to have anything more to do with this casino. It's a pity you didn't file a complaint, because we might have been able to help you. 🙁
Zobrazuje se mi jako způsob výběru Wire Transfer a bitcoin, pro větší pohodlí jsem zvolil připsání své bitcoinové peněženky, čekám na zpracování mé žádosti.. Dám vám vědět..
It shows me as a withdrawal method Wire Transfer and bitcoin, I chose to credit my bitcoin wallet for more convenience, I am waiting for my request to be processed.. I'll let you know..
Myslím, že je to nejrychlejší varianta. Určitě počkáme na vaši aktualizaci a doufejme, že své peníze dostanete co nejdříve. Hodně štěstí. 🙂
I think that's the quickest option. We will definitely wait for your update and hopefully you will get your money as soon as possible. Good luck. 🙂
To jo. Slyším Tě. A asi bych měl. Protože jsem v tomto kasinu utratil peníze více než jednou. Nebyl to bezplatný čip nebo propagace nebo tak něco. Myslím, že jakmile začnu vidět „vzorec" v kasinu...jako je těžké vyplácení peněz nebo neustálé pokusy vyřešit záležitost bez skutečného vyřešení...budu frustrovaný a prostě vyčistím rovnováhu a nikdy se k tomu nevrátím Kasino. Tuhle jsem opravdu neměl na výběr, protože by mi NEplatili, pokud bych neměl peněženku Coinbase, kterou nemám a dlouho nebudu.
Yeah. I hear you. And I probably should have. Because I have spent money at this Casino more than once. It wasnt a free chip or promotion or anything. I guess once I start seeing "the pattern" in a Casino...such as hard time getting paid or continuous attempts to resolve a matter with no real resolution...I get frustrated and just clear my balance and never go back to that Casino. This one I didnt really have a choice because they would NOT pay me unless I had a Coinbase wallet which I dont and wont for a long time.
No, doufám, že si to příště rozmyslíš, protože když někde vložíš své peníze a máš pocit, že o ně přicházíš nefér způsobem, tak je docela fajn hledat nějakou pomoc. Možná jsme ten případ mohli vyřešit a možná ne, ale aspoň byste mohli říct, že jste to zkusili, protože přijít o peníze a v podstatě je předat kasinu není nic příjemného. Věřím však, že příští podobný případ vyhodnotíte jinak a zkusíte požádat o pomoc. Na druhou stranu doufám, že nic takového nebude potřeba a nebudete mít takovou zkušenost.
Well, I hope next time you'll think about it, because if you deposit your money somewhere and you feel like you're losing it in an unfair way, then it's quite nice to look for some help. Maybe we could have solved the case and maybe not, but at least you could say you tried, because losing money and basically handing it over to the casino is not pleasant. However, I believe that you will evaluate the next similar case differently and try to ask for help. On the other hand, I hope that nothing like this will be necessary and you will not have such an experience.
Zajímalo by mě, jestli jste někdy dostali zaplaceno. Velmi velmi zvědavý
Curious to know if you ever got paid. Very very Curious
Tak. Nikomu nepřipadá bizarní, že vám toto kasino VYBERE peníze z peněženky, ale odmítne do ní vybrat? Vybere POUZE do základní peněženky na mince. TO je to, co mě štve
So. Does noone find it bizarre that this Casino will TAKE your money from a cash base wallet but refuse to withdraw to it? Will ONLY withdraw to a Coin base wallet. THAT is what vexes me
Ne, ještě jsem nedostal zaplaceno, podal jsem stížnost s podrobnostmi o celé historii..
No I haven't been paid yet, I have filed a complaint detailing the whole history..
Όχι ακόμα δεν πληρώθηκα, έχω υποβάλει καταγγελία που περιγράφω όλο το ιστορικό..
Omlouvám se, že oživuji staré vlákno, ale dostal někdo z vás zaplaceno z Abigcandy? Čekám na 25 výběrů od nich v celkové výši 9300 amerických dolarů / téměř 15 000 australských dolarů. Chystám se zde podat stížnost, ale mám také co do činění se 2 dalšími kasiny, která po zaplacení bez problémů nevyplatí, takže jdu nejprve za nimi.
Také jste náhodou ztratili VIP status v době, kdy jste požádali o výběr?
Děkuji.
Sorry to revive an old thread but have any of you gotten paid from Abigcandy? I’m waiting for 25 withdrawals from them totaling $9300 American dollars/ almost $15000 Australian dollars. I’m going to file a complaint on here but I’m also dealing with 2 other casinos that won’t pay out after paying out no problems so I’m going after them first.
Also did you lose VIP status by chance around the time that you requested your withdrawals?
Thank you.
Ve skutečnosti jsem měl výběr za 1900 $ do 30. května, ale můj VIP status byl zachován. Dnes jsem zrušil výběr a změnil ho na 10 000 $. Dnes jsem požadoval 2x výběr 2500 $, ale skutečně pochybuji, že dostanu něco zaplaceno.
Dostal jsem od nich zaplaceno asi 700 $ za výběr, který jsem provedl den předtím v květnu, ale zpracování trvalo asi 8 týdnů.
I actually had a withdrawal for $1900 pending May 30 but my VIP Status was maintained. I cancelled the withdrawal today and turned it into $10,000. Requested 2x $2500 withdrawals today but I genuinely doubt I’ll get paid anything.
I did get paid about $700 from them for a withdrawal I made the day prior in May but that took about 8 weeks to process.
Ano, s mým jsem použil kupón, který v podstatě diktuje maximální hotovost z 15k australských, takže své výběry bohužel nezruším.
Rozdělil jsem některé ze svých výběrů na 125 USD pro případ, že se nejprve podívají na menší částky (možná proto, že jsou insolventní?).
Ztratil jsem svůj VIP status s nimi a 3 dalšími kasiny, protože řekli, že v podstatě ode mě ztratili více peněz, než získali… lol.
Yea with mine I used a coupon that basically dictates max cash out of 15k Australian so I won’t be cancelling my withdrawals unfortunately.
i broke up some of my withdrawals into $125 increments in case they look at smaller amounts first(maybe because they are insolvent?).
i did lose my VIP status with them and 3 other casinos because they said that basically they lost more money from me than they gained…lol.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.