Děkujeme, že se o to s námi podělíte nyní a zde.
Někdy je i ta nejhorší zpráva lepší než nic, řekl bych.
Pokud mohu požádat jen o jednu laskavost, rád bych zmínil, že nejen my, ale s největší pravděpodobností i zbytek komunity bychom ocenili, kdybyste se rozhodli podat stížnost před ztrátou zůstatku.
Jde mi o to, že výsledek stížnosti má dopad na index bezpečnosti kasina, cituji nyní:
Jaké budou důsledky vaší stížnosti?
Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud bude chtít kasino v budoucnu zlepšit své hodnocení, bude nuceno se stížností zabývat, takže je šance, že bude vaše stížnost vyřešena později.
Zdroj: Informace a pokyny k řešení stížností
Je to samozřejmě jen laskavá prosba.
Thank you for sharing this with us now and here.
Sometimes even the worst news is better than nothing, I'd say.
If I may ask just one favor, I'd like to mention that not just we, but most likely also the rest of the community, would appreciate it if you decided to submit the complaint before the balance was lost.
My point is that the complaint's outcome has an impact on the casino's safety index, quoting now:
What will be the consequences of your complaint?
If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date.
Source: Complaint Resolution Information and Instructions
It's merely a kind plea, of course.
Automaticky přeloženo: