před 11 měsíci
Takže váš výběr ve výši 1900 $ čekal od května? A to je teď prosinec? To nezní dobře.
So your $1900 withdrawal was pending from May? And it is now December? That does not sound good.
1
Takže váš výběr ve výši 1900 $ čekal od května? A to je teď prosinec? To nezní dobře.
So your $1900 withdrawal was pending from May? And it is now December? That does not sound good.
Opravit. Sledoval jsem nesčetněkrát. Čekal jsem a čekal. Takže jsem si myslel, že na tom nezáleží, nemám co ztratit tím, že to zruším, zahraju si to a teď mám 10 000 dolarů, které čekají na výběr, ale znovu pochybuji, že někdy něco uvidím. Ale vím, že mi jednou zaplatili. Tak…
Correct. I followed up countless times. I waited and waited. So I thought it didn’t matter either way, had nothing to lose by cancelling it, gambling it and now I’ve got $10k waiting to withdraw but again, doubt I’ll ever see anything. But I know they’ve paid me once. So…
Děkuji za odpověď. Vážím si toho. Myslím, že příště se budu držet Brango, Limitless, Yabby a Xtreme lol.
Thank you for the response. I appreciate it. I think next time I’m just going to stick to Brango, Limitless, Yabby and Xtreme lol.
Omlouvám se, že oživuji staré vlákno, ale dostal někdo z vás zaplaceno z Abigcandy? Čekám na 25 výběrů od nich v celkové výši 9300 amerických dolarů / téměř 15 000 australských dolarů. Chystám se zde podat stížnost, ale mám také co do činění se 2 dalšími kasiny, která po zaplacení bez problémů nevyplatí, takže jdu nejprve za nimi.
Také jste náhodou ztratili VIP status v době, kdy jste požádali o výběr?
Děkuji.
Sorry to revive an old thread but have any of you gotten paid from Abigcandy? I’m waiting for 25 withdrawals from them totaling $9300 American dollars/ almost $15000 Australian dollars. I’m going to file a complaint on here but I’m also dealing with 2 other casinos that won’t pay out after paying out no problems so I’m going after them first.
Also did you lose VIP status by chance around the time that you requested your withdrawals?
Thank you.
Hej, dal jsem tvé příspěvky pod kasino, o kterém mluvíš.
Nicméně vidím, že čekáš docela dost peněz. Jak dlouho to trvá a uvedlo vám kasino nějaký důvod?
Myslím, že nejrozumnější by bylo podat stížnost a nečekat, protože proběhne vyšetřování a náš tým vám položí nějaké otázky, takže si myslím, že by bylo dobré začít co nejdříve. Ale samozřejmě tě nechci do ničeho tlačit.
Pokud jde o VIP status, kasino to ani nezdůvodnilo?
Hey, I put your posts under the casino you're talking about.
However, I see you're waiting for quite a bit of money. How long has it been going on and did the casino give you any reason ?
I think the most sensible thing to do would be to file a complaint and not wait, as there will be an investigation and our team will ask you some questions, so I think it would be good to start as soon as possible. But of course I don't want to push you into anything.
As for the VIP status, the casino didn't even justify it ?
Ve skutečnosti jsem měl výběr za 1900 $ do 30. května, ale můj VIP status byl zachován. Dnes jsem zrušil výběr a změnil ho na 10 000 $. Dnes jsem požadoval 2x výběr 2500 $, ale skutečně pochybuji, že dostanu něco zaplaceno.
Dostal jsem od nich zaplaceno asi 700 $ za výběr, který jsem provedl den předtím v květnu, ale zpracování trvalo asi 8 týdnů.
I actually had a withdrawal for $1900 pending May 30 but my VIP Status was maintained. I cancelled the withdrawal today and turned it into $10,000. Requested 2x $2500 withdrawals today but I genuinely doubt I’ll get paid anything.
I did get paid about $700 from them for a withdrawal I made the day prior in May but that took about 8 weeks to process.
Je mi líto, že vaše situace stále není vyřešena a ještě více mě mrzí, že kasino nevyřešilo vaši stížnost z minulosti. Myslím, že jsi na svůj první výběr od nich taky čekal docela dlouho, protože říkáš, že to byly 2 měsíce.
Jste však v kontaktu s kasinem a víte něco o svých výběrech?
I am sorry that your situation is still not resolved and I am even more sad to see that the casino has not resolved your complaint from the past. I think you waited quite a long time for your first withdrawal from them as well, since you say it was 2 months.
Nevertheless, are you in contact with the casino and do you know anything about your withdrawals ?
Brango, neomezený, extrémní, yabby a bonusblitz tak profesionální a spolehlivý, majitelé Big candy jsou zloději, už u nich nikdy nevkládají peníze, nikdy nepřipisují výhry, i když uběhnou měsíce, platí kasina, která jsem zmínil na začátku zprávy do 10 minut
Brango, limitless, extreme, yabby and bonusblitz so professional and reliable, the owners of Big candy are thieves, never deposit money with them again, they never credit the winnings even if months pass, the casinos I mentioned at the beginning of the message pay within 10 minutes
Brango, limitless, extreme, yabby και bonusblitz εινσι επαγγελματίες και αξιόπιστοι, οι ιδιοκτήτες του Big candy είναι κλέφτες, δεν πρέπει να ξανακάνει ποτέ κατάθεση χρημάτων σε αυτούς, δεν πιστωνουν ποτέ τα κέρδη ακόμα και αν αν περάσουν μήνες, τα καζίνο που ανέφερα στην αρχή του μηνύματος πληρώνουν μέσα σε 10 λεπτά
Ano. S těmi 5 kasiny jsem neměl vůbec žádné problémy.
Na druhou stranu stále čekám na vyplacení Heaps O Wins, Sector 777 a A Big Candy a u každého to byl měsíc.
Uvažuji o podání stížnosti na A Big Candy, ale dívám se na jiné věci, jako je e-mail, který jsem dostal před měsícem od jejich platebního oddělení a potvrzují mou BTC adresu.
Kdo ví, co se z toho vyklube…
Yep. I haven’t had any issues with those 5 casinos at all.
On the other hand I’m still waiting on Heaps O Wins, Sector 777 and A Big Candy to pay out and it has been a month for each of them.
I am considering doing the complaint against A Big Candy but I’m looking at other stuff such as the email I got a month ago from their payments department confirming my BTC address.
Who knows what’s going to come out of this…
Všechna kasina související s enklávou mají skvělé nabídky, ale když přijde čas připsat své výhry, radost, kterou máte, se promění v noční můru, podejte stížnost s velkým bonbónem, i když podle toho, co jsem četl, čeká se od května Chci vám poblahopřát za trpělivost , ještě jsem o něčem takovém neslyšel..
All enclave related casinos have great deals but when the time comes to credit your winnings the joy you have turns into a nightmare file a complaint with big candy although from what I read there is a wait from May I want to I congratulate you for your patience, I have never heard of such a thing before..
Ολα τα καζίνο που σχετίζονται με το inclave έχουν μεγάλες προσφορές αλλά όταν έρθει η στιγμή που πρέπει να σου πιστωσουν τα κέρδη η χαρά που έχεις μετατρέπεται σε εφιάλτη, κάνε καταγγελία στο big candy, αν και με αυτά που διάβασα υπάρχει αναμονή από το Μάιο θέλω να σε συγχαρώ για την υπομονή σου, κάτι τέτοιο δεν έχω ακούσει ξανά..
To by Ausplayer15 čekal od května na své stažení z A Big Candy.
nemám tolik trpělivosti lol. A ten můj je vynikající od 23. listopadu.
Přesto se podívám, co se stane, a budu dál otravovat (a podat stížnost i zde).
That would be Ausplayer15 waiting since May for his withdrawal from A Big Candy.
i don’t have that much patience lol. And mine has been outstanding since November 23rd.
Nevertheless I’m going to see what happens and keep being a nag(and file a complaint here as well).
naprosto souhlasím. I já opouštím CELÉ Enclave Casinos. Jakmile mi ostatní dají moje peníze, budou zablokovány na všech stránkách. Také NAPROSTO souhlasím s "dobrými" kasiny, která jste zde zmínil, a já také hraji POUZE na těchto stránkách. Hotovo se VŠEMI ostatními
I totally agree. I too am leaving the ENTIRE Enclave Casinos. As soon as the rest of them give me my money they will be blocked on all facets. Also TOTALLY agree about the "good" Casinos you mentioned here and I too am ONLY playing on those sites. Done with ALL others
Již několik měsíců hraji ve velkém kasinu s cukrovinkami a neměl jsem problém s vkladem a oni mi vzali peníze, ale nakonec jsem vyhrál a zahájil jsem proces výběru 2 lotů 2500 $ hodil bezdrátovým převodem, do kterého šlo všechno hladce a převod byl pozastaven. Hned druhý den jsem se šel přihlásit a stránka mi to nedovolila a zkusil jsem to mnohokrát, protože jsem poslal mnoho e-mailů na support@abigcandy.com a nedostal žádnou odpověď. Mám přítele, který si také hraje na velké cukroví a nemá žádné drama s přístupem na stránku, takže existuje jiný způsob, jak mohu kontaktovat tyto blbce, abych mohl buď získat odstoupení, nebo dokonce tento problém napravit
I have been playing on a big candy casino for a few months now and not had a problem with depositing and them taking my money but I had a win finally and started the process of cashing out 2 lots of $2500 threw wireless transfer to which everything went smoothly and transfer was held in pending. The very next day I went to log in and the site won’t let me and I’ve tried many times since I’ve slso sent many emails to support@abigcandy.com and got no reply nothing. I have a friend who also plays at a big candy and he has no drama accessing the site so is there another way I can contact these moorons so I can either get my withdrawal or even rectify this problem
Ach můj! To je nejhorší... Jste si jisti, že jste neobdrželi e-mail s vysvětlením situace?
Jen se ptám; Víte, složka koše nebo spam může způsobit, že zmeškáte e-mail.
Každopádně jsem našel jinou adresu, a i když je její účel trochu jiný, myslím, že nebude na škodu, když si ji vyzkoušíte: support@abigcandypromos.com
Možná můžete uvést, zda je váš účet plně ověřen; někdy kasina upřednostňují uzavření účtu, ale v KAŽDÉM případě byste měli být vždy informováni o tom, co se děje, zvláště když jsou na vašem účtu čekající výběry.
Dejte mi vědět, prosím.
Oh my! This is the worst... Are you sure that you have not received an email explaining the situation?
I'm just asking; you know, the trash folder or spam can make it a real pain when you miss an email.
Anyway, I found another address, and though its purpose is a bit different, I guess it won't hurt if you care to try it out: support@abigcandypromos.com
Perhaps you can mention whether your account is fully verified; sometimes casinos prefer to close the account, but in ANY case, you should always be told what is happening, especially when there are pending withdrawals in your account.
Let me know, please.
Rád bych poznamenal, že kdokoli zde čeká na platbu od A Big Candy, čeká obrovské zklamání. Měl jsem ve 3 samostatných žádostech o w/d a nakonec jsem je VŠECHNY vyčerpal. Nedostáváte zaplaceno. Promiň, že ti to neřeknu. Ani jednou neodpověděli na mé mnoho e-mailů. Právě vyčerpal zůstatky a dal tento web na černou listinu
I just like to comment that anyone here waiting for payment from A Big Candy is in for a huge disappointment. I had in 3 separate w/d requests and wound up depleting them ALL. You are not getting paid. Sorry t tell you. They never once even replied to my many emails. Just depleted the balances and blacklisted this site
Bohužel pro mě mám maximální hotovost na kuponu, který jsem použil. A momentálně jsem na tom maximu. Budu pokračovat v obtěžování, obtěžování, obtěžování, dokud se buď nezavřou, nebo nezaplatí, protože nemá smysl vyčerpat zůstatek, protože od tohoto zůstatku nemohu dále.
Měl jsem podobný problém s Digits7. Čekal 10 týdnů. Pak vyčerpali zůstatek a prokleli svůj zákaznický servis, aby je už dál neobtěžoval. Tady to nedělám. Tato bilance je příliš velká.
Unfortunately for me I have a max cash out on the coupon I used. And I’m currently at that max cash out. I will keep harassing, harassing, harassing until either they shut down, or they pay up, as there is no point in depleting the balance as I cannot go farther up from that balance.
i had a similar issue with Digits7. Waited 10 weeks. Then depleted the balance and cursed out their customer service to not to be bothered anymore. Not doing that here. This balance is too big.
Děkujeme, že se o to s námi podělíte nyní a zde.
Někdy je i ta nejhorší zpráva lepší než nic, řekl bych.
Pokud mohu požádat jen o jednu laskavost, rád bych zmínil, že nejen my, ale s největší pravděpodobností i zbytek komunity bychom ocenili, kdybyste se rozhodli podat stížnost před ztrátou zůstatku.
Jde mi o to, že výsledek stížnosti má dopad na index bezpečnosti kasina, cituji nyní:
Jaké budou důsledky vaší stížnosti?
Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud bude chtít kasino v budoucnu zlepšit své hodnocení, bude nuceno se stížností zabývat, takže je šance, že bude vaše stížnost vyřešena později.
Zdroj: Informace a pokyny k řešení stížností
Je to samozřejmě jen laskavá prosba.
Thank you for sharing this with us now and here.
Sometimes even the worst news is better than nothing, I'd say.
If I may ask just one favor, I'd like to mention that not just we, but most likely also the rest of the community, would appreciate it if you decided to submit the complaint before the balance was lost.
My point is that the complaint's outcome has an impact on the casino's safety index, quoting now:
What will be the consequences of your complaint?
If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date.
Source: Complaint Resolution Information and Instructions
It's merely a kind plea, of course.
Bohužel pro mě mám maximální hotovost na kuponu, který jsem použil. A momentálně jsem na tom maximu. Budu pokračovat v obtěžování, obtěžování, obtěžování, dokud se buď nezavřou, nebo nezaplatí, protože nemá smysl vyčerpat zůstatek, protože od tohoto zůstatku nemohu dále.
Měl jsem podobný problém s Digits7. Čekal 10 týdnů. Pak vyčerpali zůstatek a prokleli svůj zákaznický servis, aby je už dál neobtěžoval. Tady to nedělám. Tato bilance je příliš velká.
Unfortunately for me I have a max cash out on the coupon I used. And I’m currently at that max cash out. I will keep harassing, harassing, harassing until either they shut down, or they pay up, as there is no point in depleting the balance as I cannot go farther up from that balance.
i had a similar issue with Digits7. Waited 10 weeks. Then depleted the balance and cursed out their customer service to not to be bothered anymore. Not doing that here. This balance is too big.
Chci jen říct, že doufám, že existuje způsob, jak vám pomoci s vaší stížností .
Nevzdávej to!
Upřímně musím přiznat, že tato část roku bývá velmi nabitá. Jak jste pravděpodobně viděli ve vláknu stížností, počet nedávno podaných stížností si vybírá svou daň. Buďte tedy trpěliví. 🙏
I just want to say that I hope there is a way to help you out with your complaint.
Don't give up!
Frankly, I have to admit that this part of the year is usually very busy. As you probably saw in the complaint thread, the number of recently submitted complaints takes its toll. So, please be patient. 🙏
To je, když jsem poprvé začal hrát a docela jistě jsem ještě nebyl členem HERE. Odpověděli, jakmile si vzpomenu. Řekli mi, že nemohou vybírat do peněženky. MUSÍ to být Coinbase, kterou nemůžu získat jen s pasem. Vysvětlil jsem jim to a oni prostě znovu posílají kopii vložení svého předchozího e-mailu. Už jsem o nich nikdy neslyšel. V té době mě čekalo několik výběrů. Právě jsem pokračoval a vyčerpal zůstatky a zařadil kasino na černou listinu. Byl to vlastně jeden z prvních, se kterým jsem musel skoncovat. PRVNÍ ZE 7 bych mohl dodat. Celá tato síť kasin POTŘEBUJE být vyhnána z této planety. VŠICHNI jsou špatní. Nemůžu se dočkat, až dostanu své EXTRÉMNĚ zpožděné platby, abych mohl pokračovat a zařadit poslední z nich na černou listinu
This is when I first started playing and pretty sure I wasnt even a member HERE yet. They did reply once I remember. They told me they could not withdraw to a cash base wallet. It NEEDED to be Coinbase which I cant get with just a passport. I explained that to them and they just resent a copy paste of their previous email. I never heard from them again. I had several withdraws waiting at the time. I just went ahead and depleted the balances and blacklisted the Casino. It was actually one of the first I had to do away with. FIRST OF 7 I might add. This entire network of Casinos NEEDS to be banished from this Planet. They are ALL bad. Cant wait to get my EXTREMELY delayed payments so I can go ahead and blacklist the last of them
Coinbase je bohužel mezi kasiny velmi populární. To ale neznamená, že by slušná společnost měla udělat vše, co je v jejích silách, aby výhru vyplatila. Mimochodem, našli jste někdy něco takového v jejich obchodních podmínkách?
Sadly, Coinbase is pretty popular among casinos. But it does not mean a decent company should do everything within its power to pay out the winnings. By the way, have you ever found something like this in their terms and conditions?
Ne. V jejich T&C jsem o tom NIC neviděl. A četl jsem to.
No. I did not see ANYTHING about that in their T&C. And I did read it.
Doslova nejbizarnější věc vůbec. Když jsem vám právě teď odpovídal, dostal jsem od nich TEXTOVOU ZPRÁVU s nějakou BS promo akcí. Textová zpráva?? určitě jsem to nikdy neschválil
Literally the most bizarre thing ever. As I was replying to you just now I got a TEXT MESSAGE from them with some BS promo. Text message?? pretty sure I never approved that
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.