FórumKasinaA Big Candy Casino - všeobecná diskuze

A Big Candy Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od Radka
|
21516 zobrazení 187 odpovědí |
|
12 3 4...10
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Omlouvám se, že oživuji staré vlákno, ale dostal někdo z vás zaplaceno z Abigcandy? Čekám na 25 výběrů od nich v celkové výši 9300 amerických dolarů / téměř 15 000 australských dolarů. Chystám se zde podat stížnost, ale mám také co do činění se 2 dalšími kasiny, která po zaplacení bez problémů nevyplatí, takže jdu nejprve za nimi.

Také jste náhodou ztratili VIP status v době, kdy jste požádali o výběr?

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
Corona42
před 9 měsíci

Ve skutečnosti jsem měl výběr za 1900 $ do 30. května, ale můj VIP status byl zachován. Dnes jsem zrušil výběr a změnil ho na 10 000 $. Dnes jsem požadoval 2x výběr 2500 $, ale skutečně pochybuji, že dostanu něco zaplaceno.

Dostal jsem od nich zaplaceno asi 700 $ za výběr, který jsem provedl den předtím v květnu, ale zpracování trvalo asi 8 týdnů.

Automaticky přeloženo:
AusPlayer15
před 9 měsíci

Ano, s mým jsem použil kupón, který v podstatě diktuje maximální hotovost z 15k australských, takže své výběry bohužel nezruším.

Rozdělil jsem některé ze svých výběrů na 125 USD pro případ, že se nejprve podívají na menší částky (možná proto, že jsou insolventní?).

Ztratil jsem svůj VIP status s nimi a 3 dalšími kasiny, protože řekli, že v podstatě ode mě ztratili více peněz, než získali… lol.

Automaticky přeloženo:
AusPlayer15
před 9 měsíci

Takže váš výběr ve výši 1900 $ čekal od května? A to je teď prosinec? To nezní dobře.

Automaticky přeloženo:
Corona42
před 9 měsíci

Opravit. Sledoval jsem nesčetněkrát. Čekal jsem a čekal. Takže jsem si myslel, že na tom nezáleží, nemám co ztratit tím, že to zruším, zahraju si to a teď mám 10 000 dolarů, které čekají na výběr, ale znovu pochybuji, že někdy něco uvidím. Ale vím, že mi jednou zaplatili. Tak…

Automaticky přeloženo:
AusPlayer15
před 9 měsíci

Děkuji za odpověď. Vážím si toho. Myslím, že příště se budu držet Brango, Limitless, Yabby a Xtreme lol.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Omlouvám se, že oživuji staré vlákno, ale dostal někdo z vás zaplaceno z Abigcandy? Čekám na 25 výběrů od nich v celkové výši 9300 amerických dolarů / téměř 15 000 australských dolarů. Chystám se zde podat stížnost, ale mám také co do činění se 2 dalšími kasiny, která po zaplacení bez problémů nevyplatí, takže jdu nejprve za nimi.

Také jste náhodou ztratili VIP status v době, kdy jste požádali o výběr?

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Hej, dal jsem tvé příspěvky pod kasino, o kterém mluvíš.

Nicméně vidím, že čekáš docela dost peněz. Jak dlouho to trvá a uvedlo vám kasino nějaký důvod?

Myslím, že nejrozumnější by bylo podat stížnost a nečekat, protože proběhne vyšetřování a náš tým vám položí nějaké otázky, takže si myslím, že by bylo dobré začít co nejdříve. Ale samozřejmě tě nechci do ničeho tlačit.

Pokud jde o VIP status, kasino to ani nezdůvodnilo?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ve skutečnosti jsem měl výběr za 1900 $ do 30. května, ale můj VIP status byl zachován. Dnes jsem zrušil výběr a změnil ho na 10 000 $. Dnes jsem požadoval 2x výběr 2500 $, ale skutečně pochybuji, že dostanu něco zaplaceno.

Dostal jsem od nich zaplaceno asi 700 $ za výběr, který jsem provedl den předtím v květnu, ale zpracování trvalo asi 8 týdnů.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Je mi líto, že vaše situace stále není vyřešena a ještě více mě mrzí, že kasino nevyřešilo vaši stížnost z minulosti. Myslím, že jsi na svůj první výběr od nich taky čekal docela dlouho, protože říkáš, že to byly 2 měsíce.

Jste však v kontaktu s kasinem a víte něco o svých výběrech?

Automaticky přeloženo:
Corona42
před 9 měsíci

Brango, neomezený, extrémní, yabby a bonusblitz tak profesionální a spolehlivý, majitelé Big candy jsou zloději, už u nich nikdy nevkládají peníze, nikdy nepřipisují výhry, i když uběhnou měsíce, platí kasina, která jsem zmínil na začátku zprávy do 10 minut

Automaticky přeloženo:
lazarosbot
před 9 měsíci

Ano. S těmi 5 kasiny jsem neměl vůbec žádné problémy.

Na druhou stranu stále čekám na vyplacení Heaps O Wins, Sector 777 a A Big Candy a u každého to byl měsíc.

Uvažuji o podání stížnosti na A Big Candy, ale dívám se na jiné věci, jako je e-mail, který jsem dostal před měsícem od jejich platebního oddělení a potvrzují mou BTC adresu.

Kdo ví, co se z toho vyklube…

Automaticky přeloženo:
Corona42
před 9 měsíci

Všechna kasina související s enklávou mají skvělé nabídky, ale když přijde čas připsat své výhry, radost, kterou máte, se promění v noční můru, podejte stížnost s velkým bonbónem, i když podle toho, co jsem četl, čeká se od května Chci vám poblahopřát za trpělivost , ještě jsem o něčem takovém neslyšel..

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Corona42 byl odstraněn
lazarosbot
před 9 měsíci

To by Ausplayer15 čekal od května na své stažení z A Big Candy.

nemám tolik trpělivosti lol. A ten můj je vynikající od 23. listopadu.

Přesto se podívám, co se stane, a budu dál otravovat (a podat stížnost i zde).

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
lazarosbot
před 9 měsíci

naprosto souhlasím. I já opouštím CELÉ Enclave Casinos. Jakmile mi ostatní dají moje peníze, budou zablokovány na všech stránkách. Také NAPROSTO souhlasím s "dobrými" kasiny, která jste zde zmínil, a já také hraji POUZE na těchto stránkách. Hotovo se VŠEMI ostatními

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Již několik měsíců hraji ve velkém kasinu s cukrovinkami a neměl jsem problém s vkladem a oni mi vzali peníze, ale nakonec jsem vyhrál a zahájil jsem proces výběru 2 lotů 2500 $ hodil bezdrátovým převodem, do kterého šlo všechno hladce a převod byl pozastaven. Hned druhý den jsem se šel přihlásit a stránka mi to nedovolila a zkusil jsem to mnohokrát, protože jsem poslal mnoho e-mailů na support@abigcandy.com a nedostal žádnou odpověď. Mám přítele, který si také hraje na velké cukroví a nemá žádné drama s přístupem na stránku, takže existuje jiný způsob, jak mohu kontaktovat tyto blbce, abych mohl buď získat odstoupení, nebo dokonce tento problém napravit

Automaticky přeloženo:
hqorsm73
před 9 měsíci

Ach můj! To je nejhorší... Jste si jisti, že jste neobdrželi e-mail s vysvětlením situace?

Jen se ptám; Víte, složka koše nebo spam může způsobit, že zmeškáte e-mail.

Každopádně jsem našel jinou adresu, a i když je její účel trochu jiný, myslím, že nebude na škodu, když si ji vyzkoušíte: support@abigcandypromos.com

Možná můžete uvést, zda je váš účet plně ověřen; někdy kasina upřednostňují uzavření účtu, ale v KAŽDÉM případě byste měli být vždy informováni o tom, co se děje, zvláště když jsou na vašem účtu čekající výběry.

Dejte mi vědět, prosím.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Rád bych poznamenal, že kdokoli zde čeká na platbu od A Big Candy, čeká obrovské zklamání. Měl jsem ve 3 samostatných žádostech o w/d a nakonec jsem je VŠECHNY vyčerpal. Nedostáváte zaplaceno. Promiň, že ti to neřeknu. Ani jednou neodpověděli na mé mnoho e-mailů. Právě vyčerpal zůstatky a dal tento web na černou listinu

Automaticky přeloženo:
angel47usa
před 9 měsíci

Bohužel pro mě mám maximální hotovost na kuponu, který jsem použil. A momentálně jsem na tom maximu. Budu pokračovat v obtěžování, obtěžování, obtěžování, dokud se buď nezavřou, nebo nezaplatí, protože nemá smysl vyčerpat zůstatek, protože od tohoto zůstatku nemohu dále.

Měl jsem podobný problém s Digits7. Čekal 10 týdnů. Pak vyčerpali zůstatek a prokleli svůj zákaznický servis, aby je už dál neobtěžoval. Tady to nedělám. Tato bilance je příliš velká.

Automaticky přeloženo:
angel47usa
před 9 měsíci

Děkujeme, že se o to s námi podělíte nyní a zde.

Někdy je i ta nejhorší zpráva lepší než nic, řekl bych.

Pokud mohu požádat jen o jednu laskavost, rád bych zmínil, že nejen my, ale s největší pravděpodobností i zbytek komunity bychom ocenili, kdybyste se rozhodli podat stížnost před ztrátou zůstatku.

Jde mi o to, že výsledek stížnosti má dopad na index bezpečnosti kasina, cituji nyní:

Jaké budou důsledky vaší stížnosti?

Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud bude chtít kasino v budoucnu zlepšit své hodnocení, bude nuceno se stížností zabývat, takže je šance, že bude vaše stížnost vyřešena později.

Zdroj: Informace a pokyny k řešení stížností

Je to samozřejmě jen laskavá prosba.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Bohužel pro mě mám maximální hotovost na kuponu, který jsem použil. A momentálně jsem na tom maximu. Budu pokračovat v obtěžování, obtěžování, obtěžování, dokud se buď nezavřou, nebo nezaplatí, protože nemá smysl vyčerpat zůstatek, protože od tohoto zůstatku nemohu dále.

Měl jsem podobný problém s Digits7. Čekal 10 týdnů. Pak vyčerpali zůstatek a prokleli svůj zákaznický servis, aby je už dál neobtěžoval. Tady to nedělám. Tato bilance je příliš velká.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Chci jen říct, že doufám, že existuje způsob, jak vám pomoci s vaší stížností .

Nevzdávej to!

Upřímně musím přiznat, že tato část roku bývá velmi nabitá. Jak jste pravděpodobně viděli ve vláknu stížností, počet nedávno podaných stížností si vybírá svou daň. Buďte tedy trpěliví. 🙏

Automaticky přeloženo:
12 3 4...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky