FórumKasinaA Big Candy Casino - všeobecná diskuze

A Big Candy Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od Radka
|
25833 zobrazení 187 odpovědí |
|
12 3 4...10
Přidat příspěvek
AusPlayer15
před 11 měsíci

Takže váš výběr ve výši 1900 $ čekal od května? A to je teď prosinec? To nezní dobře.

Automaticky přeloženo:
Corona42
před 11 měsíci

Opravit. Sledoval jsem nesčetněkrát. Čekal jsem a čekal. Takže jsem si myslel, že na tom nezáleží, nemám co ztratit tím, že to zruším, zahraju si to a teď mám 10 000 dolarů, které čekají na výběr, ale znovu pochybuji, že někdy něco uvidím. Ale vím, že mi jednou zaplatili. Tak…

Automaticky přeloženo:
AusPlayer15
před 11 měsíci

Děkuji za odpověď. Vážím si toho. Myslím, že příště se budu držet Brango, Limitless, Yabby a Xtreme lol.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Omlouvám se, že oživuji staré vlákno, ale dostal někdo z vás zaplaceno z Abigcandy? Čekám na 25 výběrů od nich v celkové výši 9300 amerických dolarů / téměř 15 000 australských dolarů. Chystám se zde podat stížnost, ale mám také co do činění se 2 dalšími kasiny, která po zaplacení bez problémů nevyplatí, takže jdu nejprve za nimi.

Také jste náhodou ztratili VIP status v době, kdy jste požádali o výběr?

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Hej, dal jsem tvé příspěvky pod kasino, o kterém mluvíš.

Nicméně vidím, že čekáš docela dost peněz. Jak dlouho to trvá a uvedlo vám kasino nějaký důvod?

Myslím, že nejrozumnější by bylo podat stížnost a nečekat, protože proběhne vyšetřování a náš tým vám položí nějaké otázky, takže si myslím, že by bylo dobré začít co nejdříve. Ale samozřejmě tě nechci do ničeho tlačit.

Pokud jde o VIP status, kasino to ani nezdůvodnilo?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ve skutečnosti jsem měl výběr za 1900 $ do 30. května, ale můj VIP status byl zachován. Dnes jsem zrušil výběr a změnil ho na 10 000 $. Dnes jsem požadoval 2x výběr 2500 $, ale skutečně pochybuji, že dostanu něco zaplaceno.

Dostal jsem od nich zaplaceno asi 700 $ za výběr, který jsem provedl den předtím v květnu, ale zpracování trvalo asi 8 týdnů.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Je mi líto, že vaše situace stále není vyřešena a ještě více mě mrzí, že kasino nevyřešilo vaši stížnost z minulosti. Myslím, že jsi na svůj první výběr od nich taky čekal docela dlouho, protože říkáš, že to byly 2 měsíce.

Jste však v kontaktu s kasinem a víte něco o svých výběrech?

Automaticky přeloženo:
Corona42
před 11 měsíci

Brango, neomezený, extrémní, yabby a bonusblitz tak profesionální a spolehlivý, majitelé Big candy jsou zloději, už u nich nikdy nevkládají peníze, nikdy nepřipisují výhry, i když uběhnou měsíce, platí kasina, která jsem zmínil na začátku zprávy do 10 minut

Automaticky přeloženo:
lazarosbot
před 11 měsíci

Ano. S těmi 5 kasiny jsem neměl vůbec žádné problémy.

Na druhou stranu stále čekám na vyplacení Heaps O Wins, Sector 777 a A Big Candy a u každého to byl měsíc.

Uvažuji o podání stížnosti na A Big Candy, ale dívám se na jiné věci, jako je e-mail, který jsem dostal před měsícem od jejich platebního oddělení a potvrzují mou BTC adresu.

Kdo ví, co se z toho vyklube…

Automaticky přeloženo:
Corona42
před 11 měsíci

Všechna kasina související s enklávou mají skvělé nabídky, ale když přijde čas připsat své výhry, radost, kterou máte, se promění v noční můru, podejte stížnost s velkým bonbónem, i když podle toho, co jsem četl, čeká se od května Chci vám poblahopřát za trpělivost , ještě jsem o něčem takovém neslyšel..

Automaticky přeloženo:
lazarosbot
před 11 měsíci

To by Ausplayer15 čekal od května na své stažení z A Big Candy.

nemám tolik trpělivosti lol. A ten můj je vynikající od 23. listopadu.

Přesto se podívám, co se stane, a budu dál otravovat (a podat stížnost i zde).

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
lazarosbot
před 11 měsíci

naprosto souhlasím. I já opouštím CELÉ Enclave Casinos. Jakmile mi ostatní dají moje peníze, budou zablokovány na všech stránkách. Také NAPROSTO souhlasím s "dobrými" kasiny, která jste zde zmínil, a já také hraji POUZE na těchto stránkách. Hotovo se VŠEMI ostatními

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Již několik měsíců hraji ve velkém kasinu s cukrovinkami a neměl jsem problém s vkladem a oni mi vzali peníze, ale nakonec jsem vyhrál a zahájil jsem proces výběru 2 lotů 2500 $ hodil bezdrátovým převodem, do kterého šlo všechno hladce a převod byl pozastaven. Hned druhý den jsem se šel přihlásit a stránka mi to nedovolila a zkusil jsem to mnohokrát, protože jsem poslal mnoho e-mailů na support@abigcandy.com a nedostal žádnou odpověď. Mám přítele, který si také hraje na velké cukroví a nemá žádné drama s přístupem na stránku, takže existuje jiný způsob, jak mohu kontaktovat tyto blbce, abych mohl buď získat odstoupení, nebo dokonce tento problém napravit

Automaticky přeloženo:
hqorsm73
před 11 měsíci

Ach můj! To je nejhorší... Jste si jisti, že jste neobdrželi e-mail s vysvětlením situace?

Jen se ptám; Víte, složka koše nebo spam může způsobit, že zmeškáte e-mail.

Každopádně jsem našel jinou adresu, a i když je její účel trochu jiný, myslím, že nebude na škodu, když si ji vyzkoušíte: support@abigcandypromos.com

Možná můžete uvést, zda je váš účet plně ověřen; někdy kasina upřednostňují uzavření účtu, ale v KAŽDÉM případě byste měli být vždy informováni o tom, co se děje, zvláště když jsou na vašem účtu čekající výběry.

Dejte mi vědět, prosím.


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Rád bych poznamenal, že kdokoli zde čeká na platbu od A Big Candy, čeká obrovské zklamání. Měl jsem ve 3 samostatných žádostech o w/d a nakonec jsem je VŠECHNY vyčerpal. Nedostáváte zaplaceno. Promiň, že ti to neřeknu. Ani jednou neodpověděli na mé mnoho e-mailů. Právě vyčerpal zůstatky a dal tento web na černou listinu

Automaticky přeloženo:
angel47usa
před 11 měsíci

Bohužel pro mě mám maximální hotovost na kuponu, který jsem použil. A momentálně jsem na tom maximu. Budu pokračovat v obtěžování, obtěžování, obtěžování, dokud se buď nezavřou, nebo nezaplatí, protože nemá smysl vyčerpat zůstatek, protože od tohoto zůstatku nemohu dále.

Měl jsem podobný problém s Digits7. Čekal 10 týdnů. Pak vyčerpali zůstatek a prokleli svůj zákaznický servis, aby je už dál neobtěžoval. Tady to nedělám. Tato bilance je příliš velká.

Automaticky přeloženo:
angel47usa
před 10 měsíci

Děkujeme, že se o to s námi podělíte nyní a zde.

Někdy je i ta nejhorší zpráva lepší než nic, řekl bych.

Pokud mohu požádat jen o jednu laskavost, rád bych zmínil, že nejen my, ale s největší pravděpodobností i zbytek komunity bychom ocenili, kdybyste se rozhodli podat stížnost před ztrátou zůstatku.

Jde mi o to, že výsledek stížnosti má dopad na index bezpečnosti kasina, cituji nyní:

Jaké budou důsledky vaší stížnosti?

Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud bude chtít kasino v budoucnu zlepšit své hodnocení, bude nuceno se stížností zabývat, takže je šance, že bude vaše stížnost vyřešena později.

Zdroj: Informace a pokyny k řešení stížností

Je to samozřejmě jen laskavá prosba.


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Bohužel pro mě mám maximální hotovost na kuponu, který jsem použil. A momentálně jsem na tom maximu. Budu pokračovat v obtěžování, obtěžování, obtěžování, dokud se buď nezavřou, nebo nezaplatí, protože nemá smysl vyčerpat zůstatek, protože od tohoto zůstatku nemohu dále.

Měl jsem podobný problém s Digits7. Čekal 10 týdnů. Pak vyčerpali zůstatek a prokleli svůj zákaznický servis, aby je už dál neobtěžoval. Tady to nedělám. Tato bilance je příliš velká.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Chci jen říct, že doufám, že existuje způsob, jak vám pomoci s vaší stížností .

Nevzdávej to!

Upřímně musím přiznat, že tato část roku bývá velmi nabitá. Jak jste pravděpodobně viděli ve vláknu stížností, počet nedávno podaných stížností si vybírá svou daň. Buďte tedy trpěliví. 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

To je, když jsem poprvé začal hrát a docela jistě jsem ještě nebyl členem HERE. Odpověděli, jakmile si vzpomenu. Řekli mi, že nemohou vybírat do peněženky. MUSÍ to být Coinbase, kterou nemůžu získat jen s pasem. Vysvětlil jsem jim to a oni prostě znovu posílají kopii vložení svého předchozího e-mailu. Už jsem o nich nikdy neslyšel. V té době mě čekalo několik výběrů. Právě jsem pokračoval a vyčerpal zůstatky a zařadil kasino na černou listinu. Byl to vlastně jeden z prvních, se kterým jsem musel skoncovat. PRVNÍ ZE 7 bych mohl dodat. Celá tato síť kasin POTŘEBUJE být vyhnána z této planety. VŠICHNI jsou špatní. Nemůžu se dočkat, až dostanu své EXTRÉMNĚ zpožděné platby, abych mohl pokračovat a zařadit poslední z nich na černou listinu

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
angel47usa
před 10 měsíci

Coinbase je bohužel mezi kasiny velmi populární. To ale neznamená, že by slušná společnost měla udělat vše, co je v jejích silách, aby výhru vyplatila. Mimochodem, našli jste někdy něco takového v jejich obchodních podmínkách?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Ne. V jejich T&C jsem o tom NIC neviděl. A četl jsem to.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Doslova nejbizarnější věc vůbec. Když jsem vám právě teď odpovídal, dostal jsem od nich TEXTOVOU ZPRÁVU s nějakou BS promo akcí. Textová zpráva?? určitě jsem to nikdy neschválil

Automaticky přeloženo:
12 3 4...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky