FórumKasinaA Big Candy Casino - všeobecná diskuze

A Big Candy Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od Radka
|
26564 zobrazení 187 odpovědí |
|
1...3 4 5...10
angel47usa
před 10 měsíci

To je obrovské. Upřímně řečeno, s vaší situací nám to moc nepomůže.

Co takhle vytvořit další stížnost? Je mi líto, nemůžu si vzpomenout, jestli tam ještě nějaké peníze máte. Pokud však ano, neváhal bych.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Ne, madam. Jak jsem řekl, vyčerpal jsem tyto w/d zůstatky a dal kasino na černou listinu jako před MĚSÍCI. Byl jedním z prvních, kdo se dostal na černou listinu

Automaticky přeloženo:
angel47usa
před 10 měsíci

Jasně si pamatuji tu situaci, kdy jsi řekl, že se nevrátíš. Myslím, že ani zasílání nějakých akcí nepomůže. Neexistuje způsob, jak tyto zprávy zakázat nebo je nepřijímat?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

HA!!! ANI NÁHODOU. Šel jsem na stránky. UN-Odebírám VŠECHNY e-maily/texty atd. Šel jsem na Live chat a řekl jsem jim, aby mě odhlásili, a dokonce je blokuji ve svém e-mailu. Rád bych však řekl, že v případě, že si toho také někdo všiml, možná to pomůže....označení a zablokování VŠECH těchto kasin z mého e-mailu NYNÍ způsobilo, že Google/Microsoft doslova zakázaly mou odchozí poštu a vložil je VŠECHNY moje složka konceptů. Podíval jsem se na tento důvod a říká, že je to pravděpodobně proto, že jsem poslal příliš mnoho e-mailů do spamu ... bla bla bla ... a to je pravděpodobně důvod, proč je tato e-mailová adresa "poškozená".

Musím jít do VŠECH kasin, která jsem neuvedl na černé listině, a požádat o změnu e-mailu, který je s nimi spojen. Jak si dokážete představit, je to docela únavné a STRAŠNÉ. HODNĚ živých chatů!!

Zatím jsem udělal jen 1...je to tak únavné.

Automaticky přeloženo:
angel47usa
před 10 měsíci

Hmm, s takovým případem jsem se ještě nesetkal, abych řekl pravdu. Samozřejmě jsem to nikdy nezkoušel a nefiltroval jsem e-maily na spam v nějakém vysokém počtu.

Tak tohle je pro mě novinka a docela zvláštní. Jsem si jistý, že teď bude docela oříšek všude psát a vysvětlovat, co se stalo, ale zřejmě jinou možnost nemáš.

Pokud si však změníte poštu v kasinech, která jsou pro vás v pořádku, alespoň se vyhnete spamu od ostatních. Má to tedy alespoň malou pozitivní stránku. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

ahoj, měl jsem stejný problém s bug candy.

Původně jsem začal s bonusem za vklad, dostal jsem výhry až 7000, musel jsem zaplatit asi 3500 byx, než jsem se mohl podívat na výběr čehokoli.

štěstí má, že jsem většinu ztratil. skončil s 1800, které jsem mohl s draw. Požádal jsem o výběr peněz a oni to odmítli. řekl, že mám smíšené fondy. zřejmě když jsem vložil s bonusovým kupónem tge, v té době mi na účtu zbývalo ještě pár buxů. protože to bylo stále na mém účtu, když jsem přidal nový vklad, počítají to jako peníze ze smíšených nálezů, a proto mi nic nezaplatili. právě odstraní všechny mé výhry, zbylo mi 30 buxů na hraní. Ze svých výher jsem nic nedostal. riskantní bubáci.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

královské kotouče byly skvělé na hraní. Nepotřeboval jsem ani ověřovat své ID a podobně. prostě pokračoval. uloženo, vyhráno. , požádal o výběr výhry a druhý den měl na účtu 800. .

příště jsem vyhrál, požádal jsem o výběr 200, byl na mém účtu za 2 hodiny. dej jim šanci. jsou skvělé

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Majitelé jsou olympijští medailisté v podvodech, nikdo by sem neměl vkládat peníze

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

ahoj, měl jsem stejný problém s bug candy.

Původně jsem začal s bonusem za vklad, dostal jsem výhry až 7000, musel jsem zaplatit asi 3500 byx, než jsem se mohl podívat na výběr čehokoli.

štěstí má, že jsem většinu ztratil. skončil s 1800, které jsem mohl s draw. Požádal jsem o výběr peněz a oni to odmítli. řekl, že mám smíšené fondy. zřejmě když jsem vložil s bonusovým kupónem tge, v té době mi na účtu zbývalo ještě pár buxů. protože to bylo stále na mém účtu, když jsem přidal nový vklad, počítají to jako peníze ze smíšených nálezů, a proto mi nic nezaplatili. právě odstraní všechny mé výhry, zbylo mi 30 buxů na hraní. Ze svých výher jsem nic nedostal. riskantní bubáci.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Pokud jste přesvědčeni, že tyto smíšené fondy nejsou za současných okolností správné, pokračujte a odešlete svou vlastní bezplatnou stížnost. Není moc co ztratit, řekl bych: https://casino.guru/complaints/createaaa 👈

Co říkáte, stojí to za vyzkoušení?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Majitelé jsou olympijští medailisté v podvodech, nikdo by sem neměl vkládat peníze

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Oh, nevyřešená stížnost ... to mě mrzí. Kasino alespoň cestou získalo další černé body. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jsem asi blízko k tomu, abych obnovil zasílání automatických e-mailů každé 3 hodiny s dotazem, kde je můj výběr….

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

královské kotouče byly skvělé na hraní. Nepotřeboval jsem ani ověřovat své ID a podobně. prostě pokračoval. uloženo, vyhráno. , požádal o výběr výhry a druhý den měl na účtu 800. .

příště jsem vyhrál, požádal jsem o výběr 200, byl na mém účtu za 2 hodiny. dej jim šanci. jsou skvělé

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Když na něj kliknu, Royal Reels se pro mě změní na Planet 7 Casino. V mé oblasti musí být omezeno.

Planet 7 Casino je web společnosti Inclave. A HROZNÉ recenze. Já projdu

Automaticky přeloženo:
Corona42
před 10 měsíci

Spustil jsem své automatické e-maily do A Big Candy každé 3 hodiny. Pokaždé odpověděli stejným e-mailem.


Vyhněte se tomuto kasinu jako moru.

Automaticky přeloženo:
Corona42
před 10 měsíci

Ahoj, asi nepomůže, když se kasino rozhodlo nereagovat a stále vám posílalo stejné odpovědi. Viděl jsem, že jsi u nich měl také nevyřízenou reklamaci a docela dost peněz, které ti měli zaplatit. Škoda, že kasino nemá licenci a není tu žádná pravomoc, na kterou se lze obrátit. Myslím, že to bude varovný prst, abychom se takovým kasinům vyhýbali a raději hráli v těch licencovaných, protože by se vždy našel někdo, na koho se obrátit.

Je mi líto, že se nic nevyřešilo, ale myslím, že jste se poučili. 😥

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Mám, ale stejně jim budu dál vyhazovat poštovní schránku.....

Automaticky přeloženo:
Corona42
před 10 měsíci

Chápu, i když nevím, jestli je to nejlepší nápad. Každopádně bych se taky snažil dostat ke svým penězům a nechtěl bych to nechat jen tak.

Takže pokud uslyšíte něco nového a budete mít aktualizaci, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

ahoj, snažím se získat můj výběr, může mi někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

ahoj, snažím se získat můj výběr, může mi někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Je mi tě líto. Toto kasino musí být vymazáno z planety

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Požádal jsem o výběr 2/02/24, jak dlouho mám čekat, než vás zapojím

Automaticky přeloženo:
dinobrown
před 9 měsíci

Žádný problém, budeme tady.

Pokud si chcete prohlédnout Centrum rozlišení, projděte si tento průvodce 👈 Řekl bych, že nikdy není na škodu být připraven...

Přesto doufám, že stížnost nebude potřeba! 🤞🤞

Vraťte se, kdykoli vás něco napadne.


Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky