Požádal jsem o výběr 2/02/24, jak dlouho mám čekat, než vás zapojím
I made a withdrawal request on the 2/02/24, how long should I wait until I get you guys involved
Žádný problém, budeme tady.
Pokud si chcete prohlédnout Centrum rozlišení, projděte si tento průvodce 👈 Řekl bych, že nikdy není na škodu být připraven...
Přesto doufám, že stížnost nebude potřeba! 🤞🤞
Vraťte se, kdykoli vás něco napadne.
No problem, we'll be here.
If you'd like to inspect the Resolution Center, browse this guide 👈 I'd say it never hurts to be prepared...
Yet I do hope the complaint won't be needed! 🤞🤞
Come back whenever something is on your mind.
Jo, říkají, že mám 7-10 pracovních dní na schválení, tak uvidíme, co se z toho stane, dodal jsem dokumenty a bylo ověřeno, takže doufám, že všechno zboží
Yeah they’re telling I have 7-10 business days for approval, sooooo we’ll see what happens from that, I’ve supplied documents and have been verified so hopefully all goods
Stále se čeká, udělal jsem to pouze 2. 2. 24, takže mi stále říkají, že je to stále během 7-10 pracovních dnů, takže mi snoubenci řekli, že moje výhry půjdou na určitý bankovní účet, na který jsem jim dal můj bankovní výpis jsem jim dodal
It’s just still pending, I only did it on the 2/02/24 so they keep telling me it’s still within the 7-10 business days, so the fiannce team told me my winnings will go to a certain bank account I gave them with my bank statement I supplied them
Aha
je to běžný postup.
Snad bude vše v pořádku 🙏
Aha
its a regular procedure.
Hope everything will be ok 🙏
Jo, říkají, že mám 7-10 pracovních dní na schválení, tak uvidíme, co se z toho stane, dodal jsem dokumenty a bylo ověřeno, takže doufám, že všechno zboží
Yeah they’re telling I have 7-10 business days for approval, sooooo we’ll see what happens from that, I’ve supplied documents and have been verified so hopefully all goods
Nemyslím si, že je třeba být negativní, protože jste svůj výběr provedl teprve nedávno. Vidím, že ověření proběhlo úspěšně, takže teď budete muset být trpěliví a pevně věřím, že peníze dostanete.
Pokud máte nějaké aktualizace nebo problémy a kasino s vámi nekomunikovalo, budeme zde. 🙂
I don't think there is any need to be negative yet as you have only just made your withdrawal recently. I see that the verification was successful, so now you will have to be patient and I firmly believe that you will get the money.
If you have any updates or problems and the casino has not communicated with you, we will be here. 🙂
Ahoj. Jen pro jistotu, je tohle tady 👈 kasino, o kterém mluvíte? A prosím, trochu se starejte o svůj jazyk, díky.
Chtěli byste nám sdělit více podrobností o problému, abychom vám mohli pomoci? 🤷♀️ Vždy je možnost podat stížnost, náš tým by se ji určitě pokusil vyřešit. Pokud budete potřebovat pomoc, dejte nám prosím vědět.
Hello there. Just to make sure, is this one here👈, the casino you are talking about? And just please mind your language a little bit, thanks.
Would you like to tell us more details about the issue, so maybe we could help? 🤷♀️ There is always the possibility of submitting a complaint, our team would surely try to solve it out. Please let us know, if you need any assistance.
Hej, můj výběr byl schválen, takže myslím, že je to dobré znamení, čekám na to, až se dostane na můj bankovní účet
Hey, my withdrawal got approved soo I guess that’s a good sign just waiting on it to get into my bank account
To rád slyším. Doufám, že vám peníze brzy přijdou na účet.
Určitě mi dejte vědět, až to bude. Budu čekat. 🙂
That's what I like to hear. I hope the money will come to your account soon.
Be sure to let me know when it does. I'll be waiting. 🙂
Jen by mě zajímalo, kolik byl váš výběr? Stále čekám na 10 000 USD od těchto klaunů.
Zajímalo by mě, jestli ta částka v dolarech má něco společného se zpožděním….
Just curious, how much was your withdrawal? I’m still waiting for $10k USD from these clowns.
I am wondering if the dollar amount has something to do with the delays….
Ahoj, viděl jsem, že jsi měl také stížnost na toto kasino a ta skončila nevyřešená, protože kasino to nakonec nevyřešilo.
Předpokládám, že na tyto peníze čekáte poměrně dlouho. Jste stále v kontaktu s kasinem a dostali jste od nich nějaké aktualizace týkající se vašich peněz?
Hi, I saw that you also had a complaint filed against this casino and it ended up being unresolved because the casino didn't resolve it in the end.
I assume you have been waiting for this money for quite a long time. Are you still in contact with the casino and have you had any updates from them regarding your money ?
Obtěžoval jsem je každé 3 hodiny prostřednictvím automatických e-mailů. Většinou reagují stejnými odpověďmi.
I have been nagging them every 3 hours via automated emails. They respond with the same responses for the most part.
1000 AUD to bylo schváleno, ale koukám, jestli to bude v rámci 10 obchodů, pokud ne, budu to muset eskalovat
1000 AUD it’s been approved but I’m seeing if it comes within 10 business if not I’ll have to escalate it
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.