Promiň, ale asi mi uniká tvoje pointa.
Co tím chceš prosím vyjádřit? "Nevím, jak moji stížnost označili jako čekající 24 měsíců."
Pokud mohu říci, žádná taková „značka" neexistuje:
https://casino.guru/a-big-candy-casino-player-struggles-with-withdrawal
I'm sorry, but I'm probably missing your point.
What do you aim to express with this, please? "I don't know how they marked my complaint as waiting 24 months."
As far as I can say, there is no such "mark":
https://casino.guru/a-big-candy-casino-player-struggles-with-withdrawal
Ahoj, Mate, dostal jsi peníze později?
Hi, Mate, have you received your funds later?
Upřímně si nemyslím, že někdo dostává zaplaceno z tohoto kasina. Moje výběry čekají 3 měsíce (ani se jich nedotklo)..... Zde byla otevřena stížnost, kasino bez odpovědi. Všechna kasina VIP Wins jsou podvody.
Honestly I don't think anyone is getting paid from this casino. My withdrawals have been pending 3 months(not even touched)..... Complaint opened here, went unanswered by casino. All the VIP Wins casinos are scams.
Ahoj Mate, viděl jsem, že moje žádost o výběr ve výši 2500 $ byla dnes po téměř jednom měsíci schválena.
Každý den kontaktuji jejich online službu a také každý den posílám e-mail jejich platebnímu týmu.
Počkám a uvidím, zda se prostředky dostanou na účet po dvou týdnech a pošlu vám aktualizaci.
Hi Mate, I could see my withdrawal request of $2500 has been approved today after nearly one month.
I just contact their online service every day and also E-mail their payment team every day.
I will wait and see whether the funds can reach the account after two weeks time and post you the update.
Jo to je skvělé. Jednou jsem je nechal zaplatit, když dělali totéž, co jste popsal. Platí jednou (pokud vůbec) a pak už nikdy. Pokud vaše prostředky dorazí, vezměte je a běžte.
Yeah that’s great. I’ve had them pay me once doing the same relentless asking you described. They pay once (if at all) and then never again. If your funds arrive, take them and run.
Ahoj Corona42, i když jsem dostal odpověď z kasina, stále řeknu, že tento web je podvod a kecy.
Budu mít štěstí, pokud dostanu peníze zpět. Ale pokud jste provedli nějaký vklad, pokuste se získat zpět dokonce 1 000 $.
Moje zkušenost je, že se snažím vybrat malou částku, řekněme 1000 - 1500 $. A buďte v kontaktu s online službou každý den.
Snažte se co nejlépe získat nějaké prostředky zpět, než zbankrotují nebo zmizí.
Pokud dostanu své peníze zpět, upozorním každého potenciálního hráče, aby se vzdálil od této stránky.
Hi Corona42, even though I got a response from the casino I will still say this web is a scam and bullshit.
I will feel lucky if can get the money back. But if you have made any deposit, try to get even $1000 back.
My experience is to try to make a small amount of withdrawal say $1000 - $1500. And keep in contact with the online service every day.
Try your best to get any funds back before they go bankrupt or disappear.
If I get my money back, I will still warn any potential player to far away from this site.
Mám 17 výběrů, všechny různé částky.
Nikdo se jich nedotkl.
Navíc mi dluží peníze i 2 jejich sesterská kasina.
Přesto udělám to, co jsi navrhl.
I have 17 withdrawals, all of different amounts.
None have them have been touched.
In addition, 2 of their sister casinos also owe me money.
I’m going to do what you suggested though.
Ahoj Mate, viděl jsem, že moje žádost o výběr ve výši 2500 $ byla dnes po téměř jednom měsíci schválena.
Každý den kontaktuji jejich online službu a také každý den posílám e-mail jejich platebnímu týmu.
Počkám a uvidím, zda se prostředky dostanou na účet po dvou týdnech a pošlu vám aktualizaci.
Hi Mate, I could see my withdrawal request of $2500 has been approved today after nearly one month.
I just contact their online service every day and also E-mail their payment team every day.
I will wait and see whether the funds can reach the account after two weeks time and post you the update.
No, alespoň nějaké dobré zprávy a celá situace se posunula kupředu. Doufám, že dostaneš své peníze.
Budu netrpělivě čekat na vaši aktualizaci.
Oh well, at least some good news and the whole situation has moved forward. I hope you get your money.
I'll be waiting impatiently for your update.
Jo to je skvělé. Jednou jsem je nechal zaplatit, když dělali totéž, co jste popsal. Platí jednou (pokud vůbec) a pak už nikdy. Pokud vaše prostředky dorazí, vezměte je a běžte.
Yeah that’s great. I’ve had them pay me once doing the same relentless asking you described. They pay once (if at all) and then never again. If your funds arrive, take them and run.
Ano, myslím, že bych byl stejného názoru. Také náš index bezpečnosti je pro toto kasino poměrně nízký a raději bych zde nehrál, než abych mu dal šanci. Hráči si toho ale většinou všimnou, až když je pozdě, což je pro mě docela nešťastné. Viděl jsem i vaši nevyřízenou stížnost, což je škoda.
Chtěl bych vidět, jak po nějaké době dostanete své peníze, ale nevím, jestli se tak stane. Omlouvám se. 😕
Yes, I think I would be of the same opinion. Also our safety index is quite low for this casino and I would rather not play here than give it a chance. But players tend to notice it only when it's too late, which is quite unfortunate for me. I also saw your unresolved complaint, which is a pity.
I would like to see you get your money after some time, but I don't know if it will happen. I'm sorry. 😕
Prostě zajímavá hláška. Všechny mé výběry byly v pátek zamítnuty na heapsowins, sektor777 a abigcandy, částky byly vráceny na můj hratelný zůstatek. Důvod? Potřebovali aktualizovanou bitcoinovou adresu. Bylo to podruhé, co byly moje výběry zamítnuty. Nejprve to bylo, že chtěli udělat KYC znovu. Teď tohle. Pojď….
Just an interesting tidbit. All of my withdrawals were denied on heapsowins, sector777 and abigcandy on Friday, amounts were returned to my playable balance. The reason? They needed updated bitcoin address. This was the second time my withdrawals were denied. First it was they wanted to do KYC again. Now this. Come on….
Nikdy jsem neměl problém s výplatou přes Sector 777 a HeapsOwins (Slotsofparadise), ale byly to bankovní převody a jejich úplné zpracování trvalo asi 7-14 dní. Abigcandy je zdaleka nejhorší, s čím jsem se vypořádal. Žádný z těchto operátorů již nepoužívám z důvodů, které zde uvádí nespočet sázkařů. Příliš mnoho legitimních operátorů na to, aby se o tyto lidi ještě báli
I’ve never had a payout issue through Sector 777 and HeapsOwins (Slotsofparadise) but they were wire transfers and took about 7-14 days to fully process. Abigcandy is by far the worst I’ve dealt with. I don’t use any of these operators anymore for the reasons mentioned on here by countless punters. Too many legit operators to even worry about these guys anymore
Cítil bych se stejně, ale v těchto 3 kasinech mám asi 15 000 USD. Takže se po nich budu držet.
I would feel the same way but I have about $15000 USD in these 3 casinos. So I’m going to keep after them.
15 tisíc dolarů? Šel bych hledat jejich domy 😂
$15k? I’d go looking for their houses 😂
Prostě zajímavá hláška. Všechny mé výběry byly v pátek zamítnuty na heapsowins, sektor777 a abigcandy, částky byly vráceny na můj hratelný zůstatek. Důvod? Potřebovali aktualizovanou bitcoinovou adresu. Bylo to podruhé, co byly moje výběry zamítnuty. Nejprve to bylo, že chtěli udělat KYC znovu. Teď tohle. Pojď….
Just an interesting tidbit. All of my withdrawals were denied on heapsowins, sector777 and abigcandy on Friday, amounts were returned to my playable balance. The reason? They needed updated bitcoin address. This was the second time my withdrawals were denied. First it was they wanted to do KYC again. Now this. Come on….
Hmmm, stejně to asi budete muset kasinu poskytnout. Ale nemám rád, když je to vždy kvůli něčemu jinému, proč nedostanete své peníze. Mimochodem, aktualizovali jste svou adresu? Zajímalo by mě, co se stane, když to uděláš. 🤔
Dejte mi určitě vědět.
Hmmm, you'll probably have to provide that to the casino anyway. But I don't like it when it's always for something else why you don't get your money. Anyway, did you update your address? I wonder what happens when you do. 🤔
Let me know for sure.
Udělal jsem. Poslal jsem jim e-mail. Také jsem znovu otevřel svou stížnost na A Big Candy s novými snímky obrazovky, protože jeden z vašich dalších patronů od nich nedávno dostal peníze otevřením stížnosti. Je pravda, že to není tolik jako moje, ale je to docela blízko, pokud jde o množství.
I did. I emailed them. I also reopened my A Big Candy complaint with new screenshots since one of your other patrons got money from them recently by opening a complaint. Granted it isn’t as much as mine but it’s pretty close in terms of amount.
Tak uvidíme, jak to půjde a pokud kasino potvrdí vaši bitcoinovou adresu a nebudou žádné zádrhely, doufám, že své peníze dostanete.
Pokud jde o stížnost, neviděl jsem ji otevřenou, požádali jste tedy o její opětovné otevření? Každopádně doufám, že se ti podaří sehnat finance.
Pokud víte víc, určitě mi dejte vědět. 🙂
So we'll see how it goes and if the casino confirms your bitcoin address and there are no hitches, I hope you'll get your money.
As for the complaint, I didn't see it open, so did you ask for reopen it ? Anyway, I hope you manage to get the funds.
If you know more, be sure to let me know. 🙂
Otázka: pro ty z vás, kteří čekají na výběry, které nebyly vyplaceny z A Big Candy, máte VIP status? Případně, ti, kteří obdrželi platby z tohoto kasina, měli jste VIP status, když jste požádali o výběr?
Question: for those of you who have withdrawals pending that have not been paid out from A Big Candy, do you have a VIP status? Alternatively, those who have received payments from this casino, did you have a VIP status when you requested the withdrawal?
Ahoj, Mate, chci se jen podělit o svůj časový rozvrh pro příjem peněz za výběr
21.02 byl požadován první výběr 2500 USD
Poslání e-mailu mi trvá 2 dny. Každá žádost byla vrácena, protože uvedli chybějící bankovní údaje, dokud jim nepošlu sítotisk
23,02 sekundy výběr 1000 $ požadovaný bitcoinovým účtem
11.03 Výběr 1000 $ schválen
19,03 $ 666 přijatých v bance, jak řekli, je třeba odečíst můj bonus
21.03 odeslat svou třetí žádost o výběr ve výši 1000 $ (nyní stále čeká na vyřízení)
25.03 $2500 výběr schválen
04.04 přijato 2 465 $
takže jak jsem navrhl, zkuste pokaždé vybrat malé množství a poté kontaktujte jejich online službu a e-mail
Hi, Mate, just want to share my timeline for receiving the withdrawal money
21.02 first withdrawal of $2500 requested
It take me 2 days to E-mail them. Each request was returned as they said missing bank details until I send a screen print to them
23.02 second withdrawal of $1000 requested by bitcoin account
11.03 $1000 withdrawal approved
19.03 $666 received in bank as they said need to deducted my bonus
21.03 send my third withdrawal request of $1000 (now is still pending)
25.03 $2500 withdraw approved
04.04 $2465 received
so as I have suggested, try a small amount of withdrawal each time and keep contact their online service and E-mail then
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.