před 8 měsíci
0
Měl jsem s těmito lidmi řadu rozhovorů ohledně výběru 2 500 $ čekající od poloviny prosince prostřednictvím bankovního převodu.
Mám plně ověřený účet, správné bankovní údaje a v červnu nebo červenci minulého roku jsem obdržel výplatu z jiného výběru.
Myslím, že maximum, které jsem mohl vyhrát s tímto konkrétním kupónem, je asi 1700 $, což je v pořádku. Je to jasně stanoveno v pravidlech.
Vrátím se k tomu, abych jim poslal e-mail, protože silně pochybuji, že Live Support něco dělá, i když se zdá, že reagují.
Znovu, pokud jste od těchto chlapů dostali nějaké peníze, vezměte si je a utíkejte.
I've had a series of conversations with these guys regarding a $2500 withdrawal pending since mid December via wire transfer.
I have a fully validated account, bank details correct and I did receive a payout on a different withdrawal back in June or July last year.
Think the maximum I could have won with that particular coupon is about $1700, which is fine. It's clearly stipulated in the rules.
I'll go back to emailing them as I strongly doubt the Live Support does anything, despite how responsive they appear to be.
Again, if you've received any money from these guys, take it and run.
Viděl jsem vaši stížnost , kde se našemu týmu také nepodařilo spojit se s kasinem, a je mi to líto. Možná se od té doby situace nějak změnila?
Saw your complaint, where our team also was not able to get in touch with the casino, and I am sorry for it. Was there any change to the situation ever since, perhaps?
U této společnosti můžete vložit krypto, AUD bude připsáno, Problém je, že společnost nikdy neprovádí výběry, podle mého názoru nevkládejte ani euro, budete mít psychické problémy s těmito podvodníky
At this company you can deposit crypto, AUD will be credited, The problem is that the company never makes withdrawals, in my opinion do not deposit a single euro, you will get psychological problems with these scammers
Nevkládejte do tohoto kasina ani kus uhlí. Nevyplácejí se. Cokoliv.
Don’t deposit a lump of coal into this casino. They do not pay out. Anything.
Před 3 týdny jsem provedl dva bankovní převody. Stále čeká. Tihle šašci se nevyplatí.
I did two wire transfers 3 weeks ago. Still pending. These buffoons are not going to pay out.
Ahoj, chtěl jsi odpovědět někomu konkrétnímu nebo co to znamená?
Máte nějaké zkušenosti s kasinem nebo jste se chtěli zeptat, zda je možné hrát v této měně?
Hey, did you want to reply to someone specific or what does that mean ?
Do you have any experience with the casino or did you want to ask if it is possible to play in this currency ?
Hm, stále se nic neděje s vaším stažením ano? Viděl jsem, že jste v minulosti měli stížnost, která nebyla vyřešena, protože ji kasino ignorovalo. Je mi to líto a cítím se kvůli tobě hrozně a nevím, jestli budeš moci dostat své peníze zpět, i když bych byl velmi rád, kdybys to udělal. Viděl jsem nějaké stížnosti z počátku tohoto roku, které byly vyřešeny, takže by bylo dobré, kdyby kasino pokračovalo.
Předpokládám, že toto kasino budete na černé listině.
Hm, still nothing happening with your withdrawal yes ? I saw that in the past you had a complaint which was not resolved because the casino ignored it. I'm sorry and I feel terrible for you and I don't know if you'll be able to get your money back, although I would be very happy if you did. I have seen some complaints from earlier this year that have been resolved, so it would be good if the casino would continue.
I guess this casino will be blacklisted by you.
Bohužel ne.
Ale zamítli mou žádost o bankovní převod 30. dubna, což je alespoň hezké, že něco udělali.
Můj zůstatek při výběru je stále 2 500 $.
Bude následovat s podporou. Tito lidé, upřímně. Ha ha ha
Unfortunately, no.
But they did deny my wire transfer request on April 30, which is at least nice they've done something.
My withdrawal balance still reads $2500.
Will follow up with support. These people, honestly. Hahaha
Podpora řekla, že mohu znovu odeslat žádost o výběr, ale potřebovali nějaké podrobnosti.
Něco v duchu platebního týmu potřebovalo potvrzení o podrobnostech platby. Poté mi řekl, že potřebuji poskytnout podrobnosti o bitcoinech atd., i když jsem nejprve požádal o výběr drátem.
Každopádně jsem znovu odeslal bankovní převod. Takový vtip.
Support said I could resubmit my withdrawal request but they needed some details.
Something along the lines of the payments team needed confirmation about payment details. Then proceeded to tell me I needed to provide Bitcoin details etc even though I requested a wire withdrawal in the first place.
Anyway, I've resubmitted a bank wire transfer. Such a joke.
Jo, udělali se mnou stejnou kravinu. Chci, abych znovu potvrdil podrobnosti o bitcoinech. Právě jsem přehrál svou bilanci v sektoru 777. Také jsem v posledních několika týdnech několikrát proklel živý chat.
Také nemohu použít ŽÁDNÉ kupóny. Dokonce i ty mizerné s požadavkem 60x přehrávání lol.
Dávám tuto skupinu kasin na černou listinu.
Yep they did the same crap with me. Wanting me to reconfirm bitcoin details. I just played through my Sector 777 balance. I also have cursed out live chat a few times in the past few weeks.
Also I cannot use ANY coupons. Even those crappy ones with the 60x playthrough requirement lol.
I’m blacklisting this group of casinos.
Podpora řekla, že mohu znovu odeslat žádost o výběr, ale potřebovali nějaké podrobnosti.
Něco v duchu platebního týmu potřebovalo potvrzení o podrobnostech platby. Poté mi řekl, že potřebuji poskytnout podrobnosti o bitcoinech atd., i když jsem nejprve požádal o výběr drátem.
Každopádně jsem znovu odeslal bankovní převod. Takový vtip.
Support said I could resubmit my withdrawal request but they needed some details.
Something along the lines of the payments team needed confirmation about payment details. Then proceeded to tell me I needed to provide Bitcoin details etc even though I requested a wire withdrawal in the first place.
Anyway, I've resubmitted a bank wire transfer. Such a joke.
No, alespoň něco, jak jsi řekl, se posunulo kupředu. Snad alespoň něco pozitivního. Dali jste vše, co kasino požadovalo?
Určitě mi dejte vědět, jestli se vám podaří dostat peníze ven. Myslím, že by to byl po tak dlouhé době velký úspěch.
Well at least something as you said has moved forward. Maybe at least something positive. Did you give everything the casino asked for ?
Definitely let me know if you manage to get the money out. I think it would be a great success after so long time.
Mohu se zeptat, zda je to váš první výběr v tomto kasinu, nebo jste měli nějaké úspěšné už dříve? Byl tam váš účet plně ověřen?
Taky by mě zajímalo, jestli jsou nějaké informace o poplatku, který uvádíte, zahrnuty v jejich podmínkách.🤔 Už jste to tam četl?
May I ask if this is your first withdrawal at this casino, or did you have some successful ones before? Has your account been fully verified there?
I also would like to know if some information about the fee you are saying is included in their terms.🤔 Have you read it there before?
Dobrý den, jmenuji se Iozzo Mary Helen, hrál jsem v online kasinu v Austrálii, název kasina je www.abigcandy.com, 31. března jsem s nimi vyhrál $ 4000, povídal jsem si s nimi a řekli mi, že všechno je v pořádku a že peníze dorazí na můj bankovní účet v co nejkratším čase a 30. dubna byly prostředky smazány. Kontaktoval jsem je na chatu a řekli mi, že jsem zamíchal prostředky a že se ke mně peníze již nedostanou. Během této doby jsem však neprovedl další vklad ani výběr. Nehrát v tomto kasinu je velký PODVOD.
Hello, my name is Iozzo Mary Helen, I played at an online casino located in Australia, the name of the casino is www.abigcandy.com, I won $4000 with them on March 31st, I chatted with them and they told me that everything is ok and that the money will reach my bank account in the shortest time, and on April 30 the funds were deleted. I contacted them on chat and they told me that I mixed up the funds and that the money will no longer reach me. But I have not made another deposit or withdrawal during this period. It is a big SCAM not to play at this casino.
Ahoj, znamená to, že jsi hrál s nějakým bonusem, když jsi měl smíšené fondy? Zajímalo by mě, proč je kasino vezme a řekne, že vám nic nezaplatí. Oni to nekomentovali?
Také jsem viděl, že máte stížnost a Peter se vám pokusí pomoci a zřejmě v tuto chvíli komunikuje s kasinem. Doufám, že brzy budete mít aktualizaci a budeme vědět více.
Hi, does it mean that you played with some bonus when you had mixed funds ? I'm wondering why the casino would take them and say they won't pay you anything. They didn't comment on that ?
I also saw that you have a complaint and Peter will try to help you and is apparently communicating with the casino at the moment. I hope you will have an update soon and we will know more.
28. března jsem měl bonus v hodnotě 10 $, který jsem hrál do 31. března, kdy jsem podal vydání. Na svých stránkách mají v podmínkách uvedeno, že při vkladu bonusu nesmíte mít na účtu více než 5 $. Když jsem provedl vklad, měl jsem na účtu 0,20 $. Ano, je to pravda, 31. března jsem dostal bonus za vklad, měl jsem 5 000 $ na převrácení, tak jsem to udělal a vše bylo legální, nic špatného jsem s nimi neudělal. Děkuji
I had a bonus on March 28th worth $10 which I played until March 31st when I filed the issue. On their site, they say in the terms and conditions that you must not have more than $5 in your account when you make a bonus deposit. When I made the deposit, I had $0.20 in my account. Yes it's true, I got a deposit bonus on March 31st, I had $5k to roll over, so I did it and everything was legal, I didn't do anything wrong with them. Thank you
Rozumím a předpokládám, že Peter už všechno ví, takže by mě zajímalo, jestli mu kasino řeklo vše, co potřeboval vědět, a s čím přichází na stížnost, kterou jste podal. Byl bych moc rád, kdyby to dopadlo spravedlivě, ale zatím nechci předbíhat. Z toho, co popisujete, to vypadá, že jste pravděpodobně nic špatného neudělal a podmínky jste splnil.
Takže se budeme držet toho, co vám říká Petr. Doufám, že přijde s dobrými zprávami.
I understand and I assume that Peter already knows everything, so I wonder if the casino has told him everything he needs to know and with what he comes to the complaint you have filed. I would be very happy if it turns out fair but I don't want to get ahead of myself yet. From what you describe, it looks like you've probably done nothing wrong and you've met the conditions.
So we'll stick to what Peter tells you. I hope he comes with good news.
Ahoj kluci
Toto je můj první výběr, který už mi zaplatili. Schválení vkladu trvalo 1 týden, pak jsem musel čekat 10 dní bez víkendu.
Tak už mi zaplatili. NYNÍ doufám dalších 3500, že to zasáhne do 3 týdnů.
Hi guys
This is my first time withdrawal they did paid me already. It took 1 week to get deposit approval then I have to wait 10 days no weekend count.
So they paid me already. NOW i another 3500 hope it hit in 3 weeks.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.