FórumKasina1win Casino - všeobecná diskuze

1win Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před 2 roky od oscarhorche14
|
109677 zobrazení 627 odpovědí |
|
1...7 8 9...32
Přidat příspěvek
Annibale
před 2 roky

Při prvním pokusu v kasinu jsem byl obsloužený, vložil jsem 90 $, ale odmítli mi vyplatit výhry spolu s mými prostředky!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dokázat co??

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

jak mohou říct, že jsi měl více účtů? a každopádně je to ruská stránka, říkáš, že válka má něco do sebe?

nebo jsou nespolehlivé?

Automaticky přeloženo:
Annibale
před 2 roky

Nemyslím si, že jde o válku, operují tuším z Indie!

Já a další dva jsme byli označeni úřady poté, co jsme jim podali stížnost, můžete si prolistovat předchozí příspěvky, uvidíte tam vše podrobně.

Nyní kasino věří, Abdulrahaman jsem já!


V případě zjištění na více účtech bývají bezpečnostní kanceláře schopny zjistit vaši IP adresu.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den Danieli,

Poté, co byla moje stížnost uzavřena jako nevyřešená, kontaktoval jsem licenční úřad, protože kasino odmítlo vyhovět, na mou stížnost nereagovalo.

Ten e-mail jsem dostal od úřadů 6. září.

Možná bych nekontaktoval úřady, kdyby odpověděly na mou stížnost.

Můj případ byl již dávno uzavřen, takže si nemyslím, že z vaší strany lze něco udělat!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Chci jen upozornit, že je úplně jedno, že jakýkoli případ byl dávno uzavřen. Uživatel může kdykoli znovu otevřít svůj případ na CasinoGuru.

Automaticky přeloženo:
Annibale
před 2 roky

Dobrý den, vidím, že jste na našem webu již podali stížnost, což je zatím asi nejlepší možnost, kterou máte. Věřím, že jakékoli výběry by měly být zpracovány do 2 týdnů. Ve vašem případě je to ještě déle, takže je dobře, že jste stížnost podal.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

jak mohou říct, že jsi měl více účtů? a každopádně je to ruská stránka, říkáš, že válka má něco do sebe?

nebo jsou nespolehlivé?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Myslím, že válka s tím nemá nic společného. Kasino nemělo podle našeho webu dobré hodnocení ani před začátkem války.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Myslím, že válka s tím nemá nic společného. Kasino nemělo podle našeho webu dobré hodnocení ani před začátkem války.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

a ok ... bohužel jsem se s touto vaší platformou setkal až dnes ...

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

ano .. doufám, že dokážeme zasáhnout včas a vyřešit to v co nejlepším a nejkratším čase

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Ahoj!

Do 14 dnů vám bude zaslán dopis na základě výsledků kontroly vašeho herního účtu (maximální doba, pokud jsou nutné další kontroly, může dosáhnout 30 dnů od žádosti.)

S pozdravem.


questo è il loro messaggio standard dal 26 settembre a oggi

Automaticky přeloženo:
Annibale
před 2 roky

Obávám se, že budete muset počkat až 30 dní a pak uvidíme, co můžeme dělat, pokud se vám kasino do té doby neozve.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj!

Do 14 dnů vám bude zaslán dopis na základě výsledků kontroly vašeho herního účtu (maximální doba, pokud jsou nutné další kontroly, může dosáhnout 30 dnů od žádosti.)

S pozdravem.


questo è il loro messaggio standard dal 26 settembre a oggi

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nechci ve vás vyvolávat paniku, ale toto je obvyklá strategie, kterou kasino používá ke konfiskaci finančních prostředků.

Projděte si zamítnutí stížnosti a dokonce i některé nevyřešené stížnosti....uvědomíte si, o čem mluvím!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nechci ve vás vyvolávat paniku, ale toto je obvyklá strategie, kterou kasino používá ke konfiskaci finančních prostředků.

Projděte si zamítnutí stížnosti a dokonce i některé nevyřešené stížnosti....uvědomíte si, o čem mluvím!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

tak čekám ... nic jiného se dělat nedá .. ale je směšné, že výběry trvají tak dlouho. Ale koukám, že nejsem jediný ... grrrr !!!

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

dobře, už jsem spokojený, že máte zájem a dali jste mi mnoho odpovědí ... děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den Danieli,

Poté, co byla moje stížnost uzavřena jako nevyřešená, kontaktoval jsem licenční úřad, protože kasino odmítlo vyhovět, na mou stížnost nereagovalo.

Ten e-mail jsem dostal od úřadů 6. září.

Možná bych nekontaktoval úřady, kdyby odpověděly na mou stížnost.

Můj případ byl již dávno uzavřen, takže si nemyslím, že z vaší strany lze něco udělat!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, Hafsate

Asi bych udělal totéž, ale na druhou stranu se obávám, že nezbyly žádné možnosti. 🙁

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

To je možnost, kterou jsem cítil, že mi zbývá.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Omlouvám se, ale pokud jsou moje zprávy v sekci STÍŽNOSTI SCHVÁLENÉ, co mám dělat? kdo by měl schvalovat?


Děkuji

Automaticky přeloženo:
Annibale
před 2 roky

Ahoj,

to znamená, že Petronela se chystá projít vaše nedávno odeslané stížnosti a schválit je, aby je bylo možné prohlížet veřejně. Nyní případ prověřuje. No, doufejme, že kasino bude spolupracovat, dříve moc nereagovalo...

Automaticky přeloženo:
Annibale
před 2 roky

Ale to není legální... když vyhraju peníze, jsou to MOJE peníze

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

ok, čekám až se Petronela podívá na reklamaci, snad dobře

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ale to není legální... když vyhraju peníze, jsou to MOJE peníze

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Můžu se trefit do hrudi a říct, že 1win je podvodné kasino.

Mezitím váš případ může být zásadní....někdy jsou nepředvídatelné.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...32
Jít na stránkuz 32 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky