před 2 roky
Jistě, přeposlal jsem e-mail, který jste obdržel od licenčního úřadu, Natalii.
Sure, I forwarded the e-mail you received from the licensing authority to Natalia.
Jistě, přeposlal jsem e-mail, který jste obdržel od licenčního úřadu, Natalii.
Sure, I forwarded the e-mail you received from the licensing authority to Natalia.
Stále se dívám na odpověď od licenčního úřadu a stále mám pocit, že pravděpodobně udělali chybu, které si nejsou vědomi. Spíš to vypadá, jako by chtěli poslat tuto „vtipnou" zprávu jednomu ze svých kolegů, ale místo toho vám všem odpověděli. Opravdu pro to nemám jiné vysvětlení 😕
I'm still looking at the reply from the licensing authority and still feel like they've probably made a mistake they're not aware of. It feels more like they wanted to send this "funny" message to one of their colleagues, but they replied back to all of you instead. Really, I have no other explanation for this 😕
Ano, myslím, že ano, dovolte mi říci, že to zní jako výsměch zaslaný něčímu příteli/kolegovi... Věřím, že takové případy znají!
Yeah I think so, allow me to say its sounds like a mockery message sending to one's friend/colleague....I believe they're familiar with such cases!
Ahoj, právě jsem se díval na stížnost, kterou jsi podal na CasinoGuru. Je škoda, že jste tyto dokumenty neposkytli kasinu, když o to před 2 měsíci požádalo. To celou situaci jen komplikuje. Na základě výše uvedeného snímku obrazovky se obávám, že licenční úřad vám v tuto chvíli není ochoten pomoci.
Hi, I was just looking at the complaint you submitted on CasinoGuru. It's a pity that you didn't provide these documents to the casino when they asked for it 2 months ago. That only makes the whole situation more complicated. Based on the screenshot above, I'm afraid the licensing authority isn't willing to help you at this moment.
Dobrý den Danieli,
Poté, co byla moje stížnost uzavřena jako nevyřešená, kontaktoval jsem licenční úřad, protože kasino odmítlo vyhovět, na mou stížnost nereagovalo.
Ten e-mail jsem dostal od úřadů 6. září.
Možná bych nekontaktoval úřady, kdyby odpověděly na mou stížnost.
Můj případ byl již dávno uzavřen, takže si nemyslím, že z vaší strany lze něco udělat!
Hello Daniel,
I contacted the licensing authority after my complaint was closed as unresolved, since the casino refused to comply, they didn't respond to my complaint.
I got that email from the authorities on the 6th of September.
Maybe I wouldn't have contacted the authorities if they've responded to my complaint.
My case had been closed long ago, so I do not think there's anything that can be done from your side!
Jde mi o to, proč kasino 1win neřeklo, že 1 osoba je 3? proč řekli jeho Abdulrahaman a já, mezitím jsme my tři byli označeni v e-mailu.
To znamená, že jak úřady, tak kasino nejsou k hráčům dobré!
Vidím, že máte otevřenou stížnost, přeji vám hodně štěstí.
My point here is that, why didn't the 1win casino say that the 1 person is 3? why did they say its Abdulrahaman and I,meanwhile the three of us were tagged in the email.
This means that both the authorities and the casino are not good to players!
I see that you're having an opened complaint, best wishes on your complaint.
Dobrý den, právě jsem se zaregistroval na těchto stránkách a doufám, že mi pomůžete..
25. září jsem vyhrál sázky na 1Win a poté, co jsem alespoň 40x zkusil výběr (vždy byl zamítnut), pak přešel do zpracování (čekání), poté mě 26. září kontaktuje expertní služba e-mailem a žádá mě o doklady související s účtem, kartou a registrací, vše posílám ... ale do dnešního dne jsem peníze ještě nedostal.
zákaznický servis chatu je zbytečný a nekompetentní.
Na e-maily vždy odpovídají automatickými frázemi.
můžeš mi pomoci?
Děkuji
Hello, I just registered on this site and I hope you can help me ..
on September 25th I won bets on 1Win, and after trying the withdrawal at least 40 times (it was always refused), then it went into processing (waiting), then on September 26th the expert service contacts me by email and asks me for the documents related to the account, card and registration, I send everything ... but to date I have not received the money yet.
chat customer service is useless and incompetent.
They always reply to e-mails with automatic phrases.
can you help me?
thank you
Buongiorno, mi sono appena registrato su questo sito e spero possiate aiutarmi..
il 25 settembre ho vinto delle scommesse su 1Win, e dopo aver provato almeno 40 volte il prelievo (veniva sempre rifiutato), dopo è andato in elaborazione (waiting) , quindi il 26 settembre il servizio esperti mi contatta per mail e mi chiede i documenti relativi al conto, alla carta e alla registrazione, invio tutto... ma ad oggi non ho ricevuto ancora i soldi.
il servizio clienti in chat è inutile ed incompetente.
Alle mail rispondono sempre con frasi automatiche.
potete aiutarmi?
grazie
No, viděl jsem lidi, jak procházejí jeho ověřením, takže buďte v klidu, maximálně 30 dní, pokud budete mít štěstí, uvolní vaše prostředky, a pokud budete mít méně štěstí, uvedou klauzuli 9.7 a řeknou vám: porušil jsem pravidlo.
A to bude vše, vaše peníze budou zabaveny a účet zablokován.
Well, I have seen people scaling through its verification, so be calm, for at most 30days, if you're lucky they'll release your funds,and if you're less lucky, they'll qoute 9.7 clause and say you've violated the rule.
And that will be all,your money will be confiscated and account will be blocked.
děkuji za zvážení,
odpověděli mi 26. září touto zprávou
Ahoj!
V souladu s p.10.3. K potvrzení správnosti informací si Společnost může vyžádat dokumenty potvrzující totožnost Zákazníků
Chcete-li provést komplexní a objektivní ověření, poskytněte nám na naši e-mailovou adresu následující informace
1. doklad totožnosti
2. účet za energie s dokladem o bydlišti
3. obrázek Vaší tváře s dokladem totožnosti v dobře osvětlené místnosti
a dodal jsem veškerou požadovanou dokumentaci, ale zatím jsem nic nedostal, je to asi 20 dní
;;;:. t pokoj;
thanks for your consideration,
they replied to me on September 26, with this message
Hello!
In accordance with p.10.3. To confirm the accuracy of information, the Company may request documents confirming the identity of Customers
To conduct a comprehensive and objective verification, please provide the following information to our e-mail address
1. proof of identity
2. utility bill with proof of residence
3. a picture of Your face with an identity document in a well-lit room
and I have provided all the required documentation, but I have not received anything yet, it has been about 20 days
;;;:. t room;
grazie per la considerazione,
mi hanno risposto il 26 settembre, con questo messaggio
Hello!
In accordance with p.10.3. To confirm the accuracy of information, the Company may request documents confirming the identity of Customers
To conduct a comprehensive and objective verification, please provide the following information to our e-mail address
1. proof of identity
2. utility bill with proof of residence
3. a picture of Your face with an identity document in a well-lit room
e ho fornito tutta la documentazione richiesta, ma ancora non ho ricevuto nulla , sono passati circa 20 giorni
;;;: . t room;
Ano Poté byste také měli obdržet zprávu, že vaše dokumenty byly přijaty, a že obdržíte zprávu, že do 14 dnů, maximálně 30 dnů, pokud je potřeba další ověření, bude výsledek založen na kontrole provedené na vašem účtu.
Yes Afterwards, you're also supposed to received a message that your documents had been recieved and that you'll receive a message that within 14days at most 30days if additional verification is needed, a result base on the check made on your account.
dobrá, tato zpráva dorazila okamžitě po několika minutách ... takže 14 dní začíná 26. září ... do dnešního dne nic nedorazilo.
good, this message arrived immediately after a few minutes ... so the 14 days start from September 26th ... to date nothing has arrived.
bravo, questo messaggio è arrivato subito dopo qualche minuto... quindi i 14 giorni partono dal 26 settembre... ad oggi non è arrivato nulla.
To znamená, že budete muset počkat na uvedenou dobu (14-30 dní), nicméně pokud si přejete, můžete otevřít stížnost.
Which means you'll have to wait for the duration given(14-30days), nevertheless if you wish you can open a complaint.
Nemáte zač, cítil jsem se také obětí kasina, ale moje zkušenost byla špatná, nevyplatili mi mé výhry.
You're welcome, I felt I victim of the casino aswell, but my experience was a bad one, they didn't pay me my winnings.
Bylo to 130+ dolarů
Nebylo to vyřešeno, bylo to zamítnuto, kasino získalo způsob, jak zmanipulovat mého manažera stížností, aby uvěřil, že mám více účtů!
It was a $130+
It wasn't solved, it was rejected, the casino got a way of manipulating my complaint manager into believing that I had multiple accounts!
nicméně čekám na jejich reakce, nicméně je to divná stránka, ještě se mi nestalo, abych čekal na stažení tak dlouho
however I await their responses, however it is a strange site, it has never happened to me to wait so long for a withdrawal
comunque attendo le loro risposte, però è un sito strano, non mi è mai capitato di aspettare così tanto tempo per un prelievo
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.