DomůFórumKasina1win Casino - všeobecná diskuze

1win Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 3 roky od oscarhorche14
|
134 530 zobrazení 718 odpovědí |
|
1...6 7 8...37
Abdulrahaman
před 2 roky

Jistě, přeposlal jsem e-mail, který jste obdržel od licenčního úřadu, Natalii.

Automaticky přeloženo:
Deenah
před 2 roky

Stále se dívám na odpověď od licenčního úřadu a stále mám pocit, že pravděpodobně udělali chybu, které si nejsou vědomi. Spíš to vypadá, jako by chtěli poslat tuto „vtipnou" zprávu jednomu ze svých kolegů, ale místo toho vám všem odpověděli. Opravdu pro to nemám jiné vysvětlení 😕

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Ano, myslím, že ano, dovolte mi říci, že to zní jako výsměch zaslaný něčímu příteli/kolegovi... Věřím, že takové případy znají!


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jistě, přeposlal jsem e-mail, který jste obdržel od licenčního úřadu, Natalii.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkuji Danieli, opravdu si toho vážím!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj, právě jsem se díval na stížnost, kterou jsi podal na CasinoGuru. Je škoda, že jste tyto dokumenty neposkytli kasinu, když o to před 2 měsíci požádalo. To celou situaci jen komplikuje. Na základě výše uvedeného snímku obrazovky se obávám, že licenční úřad vám v tuto chvíli není ochoten pomoci.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den Danieli,

Poté, co byla moje stížnost uzavřena jako nevyřešená, kontaktoval jsem licenční úřad, protože kasino odmítlo vyhovět, na mou stížnost nereagovalo.

Ten e-mail jsem dostal od úřadů 6. září.

Možná bych nekontaktoval úřady, kdyby odpověděly na mou stížnost.

Můj případ byl již dávno uzavřen, takže si nemyslím, že z vaší strany lze něco udělat!

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Deenah
před 2 roky

Jde mi o to, proč kasino 1win neřeklo, že 1 osoba je 3? proč řekli jeho Abdulrahaman a já, mezitím jsme my tři byli označeni v e-mailu.

To znamená, že jak úřady, tak kasino nejsou k hráčům dobré!


Vidím, že máte otevřenou stížnost, přeji vám hodně štěstí.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Hafsat
před 2 roky

To je dobře,


Děkuji vám za vaše přání.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, právě jsem se zaregistroval na těchto stránkách a doufám, že mi pomůžete..

25. září jsem vyhrál sázky na 1Win a poté, co jsem alespoň 40x zkusil výběr (vždy byl zamítnut), pak přešel do zpracování (čekání), poté mě 26. září kontaktuje expertní služba e-mailem a žádá mě o doklady související s účtem, kartou a registrací, vše posílám ... ale do dnešního dne jsem peníze ještě nedostal.

zákaznický servis chatu je zbytečný a nekompetentní.

Na e-maily vždy odpovídají automatickými frázemi.

můžeš mi pomoci?

Děkuji



Automaticky přeloženo:
Annibale
před 2 roky

No, viděl jsem lidi, jak procházejí jeho ověřením, takže buďte v klidu, maximálně 30 dní, pokud budete mít štěstí, uvolní vaše prostředky, a pokud budete mít méně štěstí, uvedou klauzuli 9.7 a řeknou vám: porušil jsem pravidlo.

A to bude vše, vaše peníze budou zabaveny a účet zablokován.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

děkuji za zvážení,

odpověděli mi 26. září touto zprávou

Ahoj!


V souladu s p.10.3. K potvrzení správnosti informací si Společnost může vyžádat dokumenty potvrzující totožnost Zákazníků


Chcete-li provést komplexní a objektivní ověření, poskytněte nám na naši e-mailovou adresu následující informace

1. doklad totožnosti

2. účet za energie s dokladem o bydlišti

3. obrázek Vaší tváře s dokladem totožnosti v dobře osvětlené místnosti


a dodal jsem veškerou požadovanou dokumentaci, ale zatím jsem nic nedostal, je to asi 20 dní






;;;:. t pokoj;

Automaticky přeloženo:
Annibale
před 2 roky

Ano Poté byste také měli obdržet zprávu, že vaše dokumenty byly přijaty, a že obdržíte zprávu, že do 14 dnů, maximálně 30 dnů, pokud je potřeba další ověření, bude výsledek založen na kontrole provedené na vašem účtu.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

dobrá, tato zpráva dorazila okamžitě po několika minutách ... takže 14 dní začíná 26. září ... do dnešního dne nic nedorazilo.

Automaticky přeloženo:
Annibale
před 2 roky

To znamená, že budete muset počkat na uvedenou dobu (14-30 dní), nicméně pokud si přejete, můžete otevřít stížnost.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

díky, otevřel jsem stížnost, doufáme, že bude k něčemu.

tisíceré díky

Automaticky přeloženo:
Annibale
před 2 roky

Nemáte zač, cítil jsem se také obětí kasina, ale moje zkušenost byla špatná, nevyplatili mi mé výhry.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Omlouvám se, můžu se zeptat na výši výhry (nevyplacené) a jak jste to vyřešili?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Omlouvám se, můžu se zeptat na výši výhry (nevyplacené) a jak jste to vyřešili?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Bylo to 130+ dolarů

Nebylo to vyřešeno, bylo to zamítnuto, kasino získalo způsob, jak zmanipulovat mého manažera stížností, aby uvěřil, že mám více účtů!

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

a jak to můžeš dokázat?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

nicméně čekám na jejich reakce, nicméně je to divná stránka, ještě se mi nestalo, abych čekal na stažení tak dlouho

Automaticky přeloženo:
Annibale
před 2 roky

Dokázat co??

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...37
Jít na stránkuz 37 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky