FórumKasina1win Casino - všeobecná diskuze

1win Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 2 roky od oscarhorche14
|
109765 zobrazení 627 odpovědí |
|
1...5 6 7...32
Přidat příspěvek
Radka
před 2 roky

Milá Radko,

Kasino má nyní reputaci 2,3/10, i když existuje mnoho otevřených a nevyřešených stížností.

Poslední 2 měsíce nebyl můj případ vyřešen.

Zajímalo mě, jak vzrostly z 0,1/10 na 2,3/10 navzdory jejich špatným operacím. file

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Deenah
před 2 roky

Také jsem podal stížnost, ale od kasina nepřišla žádná odpověď a případ byl uzavřen jako nevyřešený „Žádná pasivní regulace" do dnešního dne nic od nich, myslím, že kasino si zaslouží být uzavřeno nebo má reputaci nižší než 0,1/10 .

Automaticky přeloženo:
Hafsat
před 2 roky

Jen mě zajímalo, jak jeho reputace rostla, i když komentář "velmi špatná pověst" je tam stále, ale od 0,1 do 2,3 je něco ke kontrole, pokud se naše případy vyřeší k naší spokojenosti, nebude to žádný spor.


Dokonce jsem před více než 2 týdny kontaktoval curacao, ale od nich žádná odpověď!

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Hafsat
před 2 roky

Je mi líto, že curacao neodpovídá, neodpoví vám ani vám nepomohou!

Je jim jedno, jestli se se zákazníkem jedná férově nebo ne!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Milá Radko,

Kasino má nyní reputaci 2,3/10, i když existuje mnoho otevřených a nevyřešených stížností.

Poslední 2 měsíce nebyl můj případ vyřešen.

Zajímalo mě, jak vzrostly z 0,1/10 na 2,3/10 navzdory jejich špatným operacím. file

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Milá Deenah,

Diskutoval jsem o hodnocení s naším vedoucím datového týmu, protože jsem si chtěl být jistý, co se děje, a věřím, že to, co jsem našel, je docela překvapením.

Zdá se, že kasino si opravdu chce vylepšit reputaci, nejlepší způsob, jak to udělat, je spolupracovat s námi na nevyřešených stížnostech - a to se skutečně děje, takže hodnocení bylo vylepšeno.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jen mě zajímalo, jak jeho reputace rostla, i když komentář "velmi špatná pověst" je tam stále, ale od 0,1 do 2,3 je něco ke kontrole, pokud se naše případy vyřeší k naší spokojenosti, nebude to žádný spor.


Dokonce jsem před více než 2 týdny kontaktoval curacao, ale od nich žádná odpověď!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Rád bych věřil, že tento nový přístup nám pomůže vyřešit i vaši stížnost. 🤞

Pokud jsem informován, kasino s námi zahájilo spolupráci ohledně nejstarších nevyřešených – ignorovaných stížností a hodlají pokračovat, dokud nebudou přezkoumány nové. 🙂

Mám z toho takovou radost!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Budu v to doufat.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Doufám, že ano, na mou stížnost odpověděli pouze tak, že tento případ byl projednán soukromě.

Adrej už nějakou dobu nereaguje.

Proč kasino prostě nemůže dát jasné vysvětlení a skončit s tím?

Prošel jsem i dalšími stížnostmi, říkají pouze „tato stížnost byla projednána soukromě"

Automaticky přeloženo:
Deenah
před 2 roky

Myslím, že toho se teď Andrej snaží dosáhnout. Získání nějakého prostého vysvětlení, důkazů a tak dále, aby to tým mohl prozkoumat najednou.

Umím si představit, jak je to v tuto chvíli nepříjemné, zkuste být prosím pozitivní.

Automaticky přeloženo:
Covino21
před 2 roky

Brácha😲🥺

Měli jste 500 000 EUR s 1 výhrou....Je mi líto, že vám to nedají, myslím, že takové peníze si 1win casino nemůže dovolit.🤣

Vidím, že kasino se znovu otevírá a nereaguje na vaši stížnost, myslím, že chtějí, abyste přestali reagovat na případ, aby mohl být případ zamítnut, a nakonec nebudou mít tolik černých bodů.

Možná budete mít štěstí, že vám dají 100k nebo 50k, ale nemyslím si, že 1win vám zaplatí těch 500k,

kromě toho, že jsou to levní podvodníci, vzali mi mých malých 130 $😂😂

Pokud vám dokážou odnést 130 $ v porovnání s vašimi 500 000 EUR, nemyslím si, že váš případ učiní spravedlivě!🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobrý den Radko,

Vidím, že kasinu se daří manipulovat s guruovou....jeho sazba (reputace) se neustále zvyšuje, nyní má 4,1/10.

Mezitím u nich mám stížnost přes 3 měsíce, ale nepodařilo se jim to vyřešit.

Jsem si vědom jejich manipulativních tahů...

....procházeli nevyřešenými případy, snažili se přijít na velmi staré stížnosti, o kterých vědí, že hráči nejsou aktivní a tvrdí, že získali důkaz pro obvinění, mezitím moc dobře vědí, že hráč nebude reagovat a poté budou zástupci kasina nuceni případ uzavřít s verdiktem, že hráč přestal reagovat!

Jaké je to podvodné chování!

3 měsíce nebyli schopni k mé stížnosti nic říct, stále odkládali!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Musím jen říct, že v kasinu 1win je hrozné kasino, kde se dá hrát, web je "1win.pro" toto kasino je podvodné kasino, neověří vás, když požádáte o ověření...někdy na chvíli po několika výběrech a máte peníze v kasinu, zmrazí váš účet a požádají o vaše dokumenty k ověření, a když jim je poskytnete, další věc, kterou udělají, je zablokovat váš účet s vašimi vklady na něm a nabídnout nějaké hloupé 9.7 klauzule o tom, že jste porušili pravidlo!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Včera jsem kontaktoval licenci a reklamaci "Antillephone NV".

Poslali zprávu 1win, když mě označili ve zprávě, řekli jim, že jsem tvrdil, že jsem nevinný, ale kasino mě obvinilo z pravidla 9.7.

Kasino zatím neodpovědělo!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Milá @Radka,

Jsem ve vážném nepořádku, @Natalia věří, že jsem Hafsat, v podstatě jsem podal stížnost úřadům a všiml si, že kasino stěží odpovídá guruům, aniž by vědělo, že kasino změní svůj přístup.

Okamžik po odeslání mé stížnosti jsem od úřadů dostal níže uvedenou odpověď, označili mě a dva další a uvedli, že „tři hrášky v květináči....všechny 3 tvrdí, že jsou nevinné.....Všechny 3 pravidlo 9.7"

Myslím si, že úřad se rozhodl zkombinovat, aby řešení bylo rychlé, ale kasino to využívá jako výhodu k manipulaci věcí.


Milá Radko, prosím pochopte, že nejsem Hafsat ani Deenah, jsme 3 různé osoby, já jsem Muž, zatímco oni jsou ženy, věřím, že každý by měl pro přehlednost poskytnout svůj průkaz totožnosti s bankovními výpisy.

Kasino chce pouze míchat věci, všichni máme různé stížnosti a různé profily.

Prosím, drahá, potřebuji váš přehled o tomto problému🥺🙏

file

Automaticky přeloženo:
Abdulrahaman
před 2 roky

Ne ne, obyčejní jsme různí lidé, mám své dokumenty, mohu je použít k ověření, kasino guru spolu se zástupci 1win mohou uspořádat konferenční videohovor, takže můžeme být všichni přítomni, abychom si vše vyjasnili!


Dostal jsem stejný mail jako ten váš, což jednoduše znamená, že odkazují na nás 3!

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Hafsat
před 2 roky

Ahoj, právě jsem se díval na stížnost, kterou jsi podal na CasinoGuru. Je škoda, že jste tyto dokumenty neposkytli kasinu, když o to před 2 měsíci požádalo. To celou situaci jen komplikuje. Na základě výše uvedeného snímku obrazovky se obávám, že licenční úřad vám v tuto chvíli není ochoten pomoci.


Automaticky přeloženo:
Abdulrahaman
před 2 roky

I když jsem nebyl zapojen do vašeho případu stížnosti, právě čtu e-mail, který jste obdrželi od licenčního úřadu, a jsem docela šokován. Je jasné, že licenční úřad je v tomto případě na straně kasina, takto by se k vám chovat neměl a rozhodně by měl být slušnější. Toto chování je velmi neprofesionální.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

I když jsem nebyl zapojen do vašeho případu stížnosti, právě čtu e-mail, který jste obdrželi od licenčního úřadu, a jsem docela šokován. Je jasné, že licenční úřad je v tomto případě na straně kasina, takto by se k vám chovat neměl a rozhodně by měl být slušnější. Toto chování je velmi neprofesionální.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkuji za milá slova, Danieli.

Nikdy jsem nevěděl, že to bude tak složité, nepovažoval jsem odpověď za pomoc, a tak jsem se rozhodl vyslechnout si další zpětnou vazbu, než budu moci podrobně říct Natalii o odpovědích, ale vzpomněl jsem si, že jsem jí řekl, že jsem kontaktoval úřady. .

Můžete mi prosím pomoci kontaktovat Natalii, aby celou situaci podrobně prozkoumala a já poskytnu veškeré informace, které mám k dispozici.

Opravdu potřebuji vaši pomoc.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Milá @Radka,

Jsem ve vážném nepořádku, @Natalia věří, že jsem Hafsat, v podstatě jsem podal stížnost úřadům a všiml si, že kasino stěží odpovídá guruům, aniž by vědělo, že kasino změní svůj přístup.

Okamžik po odeslání mé stížnosti jsem od úřadů dostal níže uvedenou odpověď, označili mě a dva další a uvedli, že „tři hrášky v květináči....všechny 3 tvrdí, že jsou nevinné.....Všechny 3 pravidlo 9.7"

Myslím si, že úřad se rozhodl zkombinovat, aby řešení bylo rychlé, ale kasino to využívá jako výhodu k manipulaci věcí.


Milá Radko, prosím pochopte, že nejsem Hafsat ani Deenah, jsme 3 různé osoby, já jsem Muž, zatímco oni jsou ženy, věřím, že každý by měl pro přehlednost poskytnout svůj průkaz totožnosti s bankovními výpisy.

Kasino chce pouze míchat věci, všichni máme různé stížnosti a různé profily.

Prosím, drahá, potřebuji váš přehled o tomto problému🥺🙏

file

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Opravdu s vámi soucítím, protože jsme všichni v jednom hrnci a vypůjčujeme si jazyk úřadů,

Doufám, že můj případ nedopadne jako váš na guruových stránkách, také jsem kontaktoval úřady a dostal jsem stejnou odpověď, co mě napadlo, bylo, že protože my tři jsme Nigerijci, rozhodli se problém nahlásit kasino.

úřady mě požádaly, abych zejména uvedl, z jakého pravidla jsem byl obviněn.

níže jsou snímky obrazovky mezi i a úřady.

filefilefile

Automaticky přeloženo:
Deenah
před 2 roky

Děkuji deenah,

Dovolte mi říci, že je neprofesionální označit 3 stížnosti kasinu, měli nahlásit nebo konzultovat kasino individuálně pro každý případ!


Věřím, že autorita je s kasinem a nejsou ochotni mi pomoci!

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Danieli, opravdu mě zabolelo, že Natalia uzavřela mou stížnost, aniž by se mě zeptala, zda skutečně mám v kasinu více účtů, pochybuji, že jí kasino ukázalo snímek obrazovky s odpovědí!

Miluji tyto stránky tak odvážně, nikdy jsem nečekal, že se s nimi budu takto zacházet.

Máte zdvořilý způsob reakce!

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...32
Jít na stránkuz 32 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky