Abych řekl pravdu, také se od vás snažím zjistit, co je důvodem toho, že nemáte své peníze. Ale vzhledem k tomu, že jsem adminem fóra, netuším proč. Podíval jsem se na stížnost, ale viděl jsem, že kasino ještě nebylo kontaktováno, aby se situace vyjasnila, a proto je nutné počkat, až se naši odborníci dostanou do tohoto bodu.
Nechápu, kde se vzal nápad být placen kasinem, když se vám snažíme pomoci. Nedávalo by to moc smysl.
Přesto chápu vaši frustraci, protože bych se cítil stejně, ale budeme muset být trpěliví, dokud nezjistíme více, když vám kasino zatím nic relevantního neřeklo.
To tell you the truth, I am also trying to find out from you what is the reason for not having your money. But since I'm the admin of the forum I have no idea why that is. I have looked into the complaint but I saw that the casino has not been contacted yet to clarify the situation and therefore it is necessary to wait until our experts are at this point.
I don't understand where the idea of being paid by the casino came from when we are trying to help you. It wouldn't make much sense.
Still, I understand your frustration because I would feel the same way, but we will have to be patient until we find out more when the casino has not told you anything relevant yet.
Automaticky přeloženo: