FórumKasina1win Casino - všeobecná diskuze

1win Casino - všeobecná diskuze (strana 32)

před 3 roky od oscarhorche14
|
116489 zobrazení 653 odpovědí |
|
1...31 32 33
ankitatower
před 3 týdny

Co dodat něco pozitivního? 🙂 Jak často se vám například podařilo vybrat a jak rychle kasino vyřizuje žádosti?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 týdny

1win je podle mého názoru nekompetentní bookmaker, zaregistroval jsem se na vaší platformě, vložil jsem a začal hrát hry, žádné požadované ověření, v den, kdy vyhraju a provedu výběr, držíte můj výběr na vyřízení několik dní, mám na chatovou podporu a pak je mi řečeno, že musím ověřit identitu svého účtu, žádný problém, poskytnu všechny potřebné dokumenty k ověření, bezpečnostnímu týmu trvá ověření více než 14 dní a poté konečně uzavřou a prohlásí mé ověření úspěšný a můj výběr je zpracován, krátce poté, sotva přes měsíc, se pokusím o výběr znovu v náhodný den a jsem znovu pod kontrolou, to je absolutní nesmysl, neváhám poslat cokoliv požadovaného, ​​protože jsem' nedělám nic podvodného, ​​neobtěžuje mě to, pokračuji v sázkách a vyhrávám a také prohrávám, na mém ověřovaném účtu jim to trvá přes 25 dní, zatímco jsem na ověření podruhé, a pak se zkusím přihlásit na Náhodné ráno a bylo mi řečeno, že můj účet byl zablokován, chatuji s podporou a oni mě odkážou na bezpečnostní tým prostřednictvím pošty, mluvím s nimi a je mi řečeno, že jsem porušil klauzuli 9.7. Nejsou mi předloženy žádné důkazy, absolutně nic, protože jsem ve skutečnosti neudělal nic, abych to zaručil, to je z jejich strany podvod.

Automaticky přeloženo:
Michael01
před 3 týdny

Chápu, že často by hráči rádi slyšeli jasný důvod, proč je účet zablokován, ale ze zkušenosti také vím, že kasina takové důkazy hráčům neposkytují, protože by se to mohlo obrátit proti nim.

Každopádně z toho co píšeš se mi zdá, že sázíš pouze na sporty, je to pravda nebo jsi v tomto případě hrál i automaty? To je v celém případě dost důležité.

Na druhou stranu chápu, že jakmile projdete ověřením, někdy je možné, že kasina požádají o dodatečné ověření, ale těžko říct, na základě čeho jste to podruhé neprošli. Uvidíme, jak se reklamace vyvine a jestli zjistíme víc, ale také bude důležité, jestli sázíte jen na sport nebo ne, protože se touto oblastí nezabýváme a jelikož na ni nemáme žádné odborníky , nemůžeme vám pomoci.

Ale nebudu předbíhat a doufám, že se to dá nějak vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dobrý den, dobrý den Jaro, moje sázky na automaty jsou velmi minimální, párkrát jsem hrál letce a další, protože nevím, jak to tak dobře předvídat, hraji převážně sport, prosím vás všechny Casino Guru je moje poslední možnost pro pomoc, neopouštějte můj případ, přijdu o všechny své peníze na účtu bez šance na boj.

Automaticky přeloženo:
Michael01
před 3 týdny

Pokud jste svůj zůstatek nahráli také pomocí leteckých her, nemělo by se to stát. Horší by bylo, kdyby celá bilance pocházela ze sportovního sázení, pak bych se bál, že bude uzavřena. Vše ale řešíte reklamací, tak vám snad budeme moci pomoci. Rozhodně však nechci nic slibovat. 😕

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 týdny

Dobrý den Jaro, doufám, že se máte dobře, děkuji za vše, co děláte, abyste pomohli mému případu, prosím, neopouštějte to, přijdu o příliš mnoho peněz na svém účtu, chci, aby byla pozvána 1 výhra v případě, napadám jejich rozhodnutí.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 týdny

Prosím, jak poznám průběh mé stížnosti? Chci, aby 1win byl pozván k této konverzaci, ti kluci se mi snaží neférově vzít peníze

Automaticky přeloženo:
Michael01
před 3 týdny

Vidím, že Nick také napsal v podstatě to samé, že pokud jde o sportovní sázení, nebudeme schopni pomoci.

Ale mám nějaké stránky, kde bys mohl získat pomoc a pokusím se je s tebou sdílet, abys tam mohl taky podat stížnost.

Najdete je zde:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Proces nebo průběh reklamace v tomto případě pravděpodobně nebude až tak důležitý, ale pokud byste jej v budoucnu také zadali do tohoto průvodce, najdete vše potřebné.

Držíme palce.🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Na této stránce jsem začal hrát na doporučení kamaráda. O kasinech toho moc nevím, ale podle mě je 1win dobrá stránka. Líbí se mi hry a to, že mohu rychle vybrat peníze.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Dobrý den, založil jsem si účet u 1win a teď chci vybrat a nedá mi to, odmítá všechny výběry, prý můj účet nemá problém ale nemůžu vybrat.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Na této stránce jsem začal hrát na doporučení kamaráda. O kasinech toho moc nevím, ale podle mě je 1win dobrá stránka. Líbí se mi hry a to, že mohu rychle vybrat peníze.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Dobrý den, jak dlouho trvá, než vám dorazí peníze? Jakou platební metodu používáte? Které hry nebo poskytovatele máte nejraději? 😀

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Dobrý den, založil jsem si účet u 1win a teď chci vybrat a nedá mi to, odmítá všechny výběry, prý můj účet nemá problém ale nemůžu vybrat.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Hej, přijde mi docela divné, když vám řeknou, že váš účet nemá žádné problémy, ale nemůžete vybrat. Je to váš první výběr? Už jsi tady ověřený nebo ne? Ptali jste se, jaký je důvod odmítnutí?

Dejte mi prosím vědět. 😉

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Toto kasino používám měsíc. Ze začátku byly vklady provedeny za 3 minuty a výběry nejdříve za 3 hodiny a nejpozději následující den.


Problém nastal o měsíc později


Jednoho dne jsem si vybral svůj vklad a druhý den byly všechny mé korejské bankovní účty pozastaveny. Účet, ze kterého jsem vybral svůj vklad, byl nahlášen jako hlasový phishingový účet a všechny mé účty byly také pozastaveny.

Tuto skutečnost jsem jim nahlásil, ale nepodnikají žádné kroky ani neřeší žádný problém.


A od té doby mi vystavili kyc a udělal jsem vše co chtěli ale už je to 15 dní a stále mi nepřišla záloha zpět. Když je kontaktuji, řeknou mi, ať počkám. Toto je kasino se spoustou problémů


Toto kasino používám měsíc. Ze začátku byly vklady provedeny za 3 minuty a výběry nejdříve za 3 hodiny a nejpozději následující den.


Problém nastal po měsíci.


Jednoho dne jsem si vybral svůj vklad a druhý den byly všechny mé korejské bankovní účty pozastaveny. Účet pro výběr vkladů byl nahlášen jako hlasový phishingový účet, takže všechny mé účty byly pozastaveny.

Nahlásil jsem jim to, ale neudělali nic, aby problém vyřešili.


A poté mi vystavili KYC a udělal jsem vše, co chtěli, ale ani po 15 dnech jsem stále nedostal zpět svůj vklad. Když jsem je kontaktoval, řekli mi, ať počkám. Toto kasino má spoustu problémů.



Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Je dobře, že jsem si toto vlákno přečetl, než půjdu hrát, teď ta touha najednou odešla, budu se muset poohlédnout po jiném projektu


Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Toto kasino používám měsíc. Ze začátku byly vklady provedeny za 3 minuty a výběry nejdříve za 3 hodiny a nejpozději následující den.


Problém nastal o měsíc později


Jednoho dne jsem si vybral svůj vklad a druhý den byly všechny mé korejské bankovní účty pozastaveny. Účet, ze kterého jsem vybral svůj vklad, byl nahlášen jako hlasový phishingový účet a všechny mé účty byly také pozastaveny.

Tuto skutečnost jsem jim nahlásil, ale nepodnikají žádné kroky ani neřeší žádný problém.


A od té doby mi vystavili kyc a udělal jsem vše co chtěli ale už je to 15 dní a stále mi nepřišla záloha zpět. Když je kontaktuji, řeknou mi, ať počkám. Toto je kasino se spoustou problémů


Toto kasino používám měsíc. Ze začátku byly vklady provedeny za 3 minuty a výběry nejdříve za 3 hodiny a nejpozději následující den.


Problém nastal po měsíci.


Jednoho dne jsem si vybral svůj vklad a druhý den byly všechny mé korejské bankovní účty pozastaveny. Účet pro výběr vkladů byl nahlášen jako hlasový phishingový účet, takže všechny mé účty byly pozastaveny.

Nahlásil jsem jim to, ale neudělali nic, aby problém vyřešili.


A poté mi vystavili KYC a udělal jsem vše, co chtěli, ale ani po 15 dnech jsem stále nedostal zpět svůj vklad. Když jsem je kontaktoval, řekli mi, ať počkám. Toto kasino má spoustu problémů.



Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj, vidím, že je to docela složitý případ. Říkáte, že jste je kontaktovali kvůli problému s vaším účtem. Nic konkrétního ti neřekli, jen to, že jsi musel čekat a zatím se nic nevyřešilo? Kdy jste je kontaktoval? Když jste procházeli KYC, dokončili jste ji nebo ne?

Nicméně, protože jste otevřeli stížnost , pokusíme se prošetřit a uvidíme, co můžeme zjistit a zda to lze vyřešit.

Pokud máte něco nového, dejte mi prosím vědět.

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 týdny

Právě probíhají stížnosti.

Automaticky přeloženo:
neo09092
před týdnem

To je dobře. Je jedna věc, s kterou bych byl rád, kdybyste mi pomohl, pokud vám to nevadí – když jste řekl, že váš účet byl nahlášen jako „hlasový phishingový účet", máte na mysli svůj bankovní účet nebo účet v kasinu, prosím?

Píše se tam: „Vybral jsem svůj vklad a následující den byly všechny mé korejské bankovní účty pozastaveny. Účet, ze kterého jsem vybral svůj vklad, byl nahlášen jako účet pro phishing a všechny moje účty byly také pozastaveny." Navíc, jak si myslíte, že tyto dvě události spolu souvisí?

Děkujeme, že jste se podělili o svůj názor na tuto věc, a doufám, že nám stížnost také přinese další vodítka.

Automaticky přeloženo:
Radka
před týdnem

Kasino účet. Účet, který ode mě vybírá vklad z korejské pobočky v kasinu, byl nahlášen jako hlasový phishing a můj vklad na účet z účtu byl nyní pohřben.

Automaticky přeloženo:
Radka
před týdnem

Příliš dlouho a poté, co vám nedají peníze. Takže nic dobrého

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Neinformují mě, proč to vyšetřují, ani jak dlouho to budou dělat. Poslal jsem dopis s žádostí o chulgeum vodního typu, ale už nereagují. Přesto nepřestávají hrát a odmítají se stáhnout. Kdo by hrál v kasinu, kde nelze vybrat peníze? Jedná se o soukromý podnik. Ptám se jich, proč mají problém, ale neodpovídají.

Je to poprvé, co vyšetřuji hráče hry déle než 20 dní na základě vyšetřování. Podle mě je průzkum výmluva a prostě tohle kasino nechce platit

Automaticky přeloženo:
1...31 32 33
Jít na stránkuz 33 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky